Algemene Onzin Topic - Pagina 7

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende
Mosquitopaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 DPKsfdL
91
Actief

CAT'S PROFILE
Mosquitopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 12:40

Darkblood schreef:
Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef:
schaamte is zo pijnlijk, en toch schelden mensen me helemaal plat als ik al hartstikke erg mijn excuses aan heb geboden, en me zelfs heb gesneden. Niet op reageren a.u.b

waarom snijd je jezelf

dus dit is een forum en ik ben vrij op dingen te reageren. Bovendien moet je je zelf niet snijden ik heb gezien wat het mensen aandoet dus kap er mee... gezien je vist naar deze reacties..
Bovendien hoort dit in het LJHT niet in het AOT

Lizll yush
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 12:42

Soul and Death the Kid left a long time ago to start a new life. They have a wonderul daughter and an amazing life, until Blackstar re-enters their lives. Soul was the target of his affections before but the new grown up blackstar is now attracting the son of lord Death. But WAIT! Soul and Kid had gotten married... had a family... Whats going to happen now? <-- WELL I DON'T KNOW JUST WRITE THE FREAKING CHAPTER. ;__;
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 12:44

Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef:
Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef:
schaamte is zo pijnlijk, en toch schelden mensen me helemaal plat als ik al hartstikke erg mijn excuses aan heb geboden, en me zelfs heb gesneden. Niet op reageren a.u.b

waarom snijd je jezelf

dus dit is een forum en ik ben vrij op dingen te reageren. Bovendien moet je je zelf niet snijden ik heb gezien wat het mensen aandoet dus kap er mee... gezien je vist naar deze reacties..

Lizll yush

wat kan mij het schelen dat dit het AOT topic is. Sjeez niemand begrijpt het. (Behalve mijn vrienden) srry ik ben zo chaggie en als je jen nu gekwetst voelt, het spijt me ik ben gwn raar
Jaytail
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 12:45

Bravesoul schreef:
.Firepaw schreef:
Bravesoul schreef:
Jaypaw schreef:
Eindelijk staat het topic voor The Blue Star er xD Was een beetje laat ermee maar ja Razz

... Ik wilde die aanmaken met Thornpaw .-.

*Fluit onschuldig*
Littlepaw schreef:
Thornpaw heeft na een week nog steeds niet gereageerd, dus ik heb besloten de rollen opnieuw uit te delen (sorry Redfur). Ik zoek dus een nieuwe apprentice en zijn mentor van Thunderclan! Wie wilt?

Ik had Thornpaw weggedaan, maar heb hem terug genomen speciaal voor TBS omdat Lyan inactief was. Maar ik krijg van Littlepaw al een andere rol in het verhaal ^^

Gelukkig maar xD Ik had me aangeboden toen Maaike dat zei dus tja zo ging het xD
Mosquitopaw
Member
91
Actief

CAT'S PROFILE
Mosquitopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 12:46

Darkblood schreef:
Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef:
Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef:

waarom snijd je jezelf

Lizll yush

wat kan mij het schelen dat dit het AOT topic is. Sjeez niemand begrijpt het. (Behalve mijn vrienden) srry ik ben zo chaggie en als je jen nu gekwetst voelt, het spijt me ik ben gwn raar

Geloof mij meisje er zijn hier genoeg mensen die het begrijpen. Iik ben niet gekwetst maar ik vind het sowieso facking raar dat je dit hier neerzet
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 12:50

Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef:
Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef:
Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef:

waarom snijd je jezelf

Lizll yush

Geloof mij meisje er zijn hier genoeg mensen die het begrijpen. Iik ben niet gekwetst maar ik vind het sowieso facking raar dat je dit hier neerzet

ik ben ook raar
Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 12:51

Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef:
Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef:
Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef:

waarom snijd je jezelf

Lizll yush

Tanya, als je reacties of medelijde wilt kan je het ook gewoon vragen. Dit is een RPG forum voor plezier, en niet om aan te horen 'hoe erg mensen het wel niet hebben'. ALs je dat kwijt wilt kan dat altijd in het LJH. Dus doe nu niet zo onredelijk en doe gewoon normaal in het AOT.
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 12:54

Iedereen heeft opeens Gif OS'jes :'3 valt me net pas op maar ja xD
Earthpaw
Member
Danii
82
Actief
Earthpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 12:55

I love this sheet :'D

@Bo; Cause it's awesomee xD

Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 12:55

Jaypaw schreef:
Iedereen heeft opeens Gif OS'jes :'3 valt me net pas op maar ja xD

Lol, indeed. o.O Well, ik vind de jouwe juist zo cool. c:
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 12:57

@Bo;;
Later deze dag krijg een happy of een sad PM.
youknowwhyc:
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 12:58

Chikita schreef:
Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef:
Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef:
Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef:

waarom snijd je jezelf

Lizll yush

Tanya, als je reacties of medelijde wilt kan je het ook gewoon vragen. Dit is een RPG forum voor plezier, en niet om aan te horen 'hoe erg mensen het wel niet hebben'. ALs je dat kwijt wilt kan dat altijd in het LJH. Dus doe nu niet zo onredelijk en doe gewoon normaal in het AOT.

bedankt voor de GROTTTEEEEEEE opfleuring
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 12:59

Shrewleap schreef:
@Bo;;
youknowwhyc:

I know why xD Ik hoop maar op een sad PM'etje Razz

@Juul; Credits to Linn <3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 13:02

Jaypaw schreef:
Shrewleap schreef:
@Bo;;
youknowwhyc:

Gaat dus even niet zo snel gebeuren >D
Maar ik ben al blij, want ze kunnen mijn clubje vandaag niet meer inhalen <3
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 13:03

Shrewleap schreef:
Jaypaw schreef:
Shrewleap schreef:
@Bo;;
youknowwhyc:

Nou en Razz Ik ben al blij dat ze Pèlle voor 4 Jaar houden >D
Colorgaze
Member
Marieke
266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Colorgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 13:06

Kijken naar vogels die buiten in de sneeuw aan een vogelvoederding hangen is best wel leuk =3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 13:08

Jaypaw schreef:
Shrewleap schreef:
Jaypaw schreef:
Shrewleap schreef:
@Bo;;
youknowwhyc:

Nou en Razz Ik ben al blij dat ze Pèlle voor 4 Jaar houden >D
Misschien gaat wel eerder weg, maar ik zie helemaal geen knappe vent in hem D:
Stiekem hoop ik op een gelijkspel, want dan komen ze beide niet zo dichtbij de top D:
Mosquitopaw
Member
91
Actief

CAT'S PROFILE
Mosquitopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 13:11

weet iemand wat een hoender is?
is dat een vrouwelijke kip ofzo
Colorgaze
Member
Marieke
266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Colorgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 13:13

Mosquitopaw schreef:
weet iemand wat een hoender is?
is dat een vrouwelijke kip ofzo

Ja, tot zo ver ik weet wel (maar ik kanhet natuurlijkook fout hebben ^^")
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 13:15

Jaypaw schreef:
Shrewleap schreef:
@Bo;;
youknowwhyc:

@Juul; Credits to Linn <3

Whaha omg, dat os heb ik echt al een hele tijd terug gemaakt niet? :'3
Cool dat je 'm nog hebt <'3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: