|
|
91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:40 | |
| - Darkblood schreef:
- Mosquitopaw schreef:
- Darkblood schreef:
- schaamte is zo pijnlijk, en toch schelden mensen me helemaal plat als ik al hartstikke erg mijn excuses aan heb geboden, en me zelfs heb gesneden. Niet op reageren a.u.b
waarom snijd je jezelf
dus dit is een forum en ik ben vrij op dingen te reageren. Bovendien moet je je zelf niet snijden ik heb gezien wat het mensen aandoet dus kap er mee... gezien je vist naar deze reacties.. Bovendien hoort dit in het LJHT niet in het AOT Lizll yush |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:42 | |
| Soul and Death the Kid left a long time ago to start a new life. They have a wonderul daughter and an amazing life, until Blackstar re-enters their lives. Soul was the target of his affections before but the new grown up blackstar is now attracting the son of lord Death. But WAIT! Soul and Kid had gotten married... had a family... Whats going to happen now? <-- WELL I DON'T KNOW JUST WRITE THE FREAKING CHAPTER. ;__; |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:44 | |
| - Mosquitopaw schreef:
- Darkblood schreef:
- Mosquitopaw schreef:
- Darkblood schreef:
- schaamte is zo pijnlijk, en toch schelden mensen me helemaal plat als ik al hartstikke erg mijn excuses aan heb geboden, en me zelfs heb gesneden. Niet op reageren a.u.b
waarom snijd je jezelf
dus dit is een forum en ik ben vrij op dingen te reageren. Bovendien moet je je zelf niet snijden ik heb gezien wat het mensen aandoet dus kap er mee... gezien je vist naar deze reacties.. Bovendien hoort dit in het LJHT niet in het AOT
Lizll yush wat kan mij het schelen dat dit het AOT topic is. Sjeez niemand begrijpt het. (Behalve mijn vrienden) srry ik ben zo chaggie en als je jen nu gekwetst voelt, het spijt me ik ben gwn raar |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:45 | |
| - Bravesoul schreef:
- .Firepaw schreef:
- Bravesoul schreef:
- Jaypaw schreef:
- Eindelijk staat het topic voor The Blue Star er xD Was een beetje laat ermee maar ja
... Ik wilde die aanmaken met Thornpaw .-. *Fluit onschuldig*
- Littlepaw schreef:
- Thornpaw heeft na een week nog steeds niet gereageerd, dus ik heb besloten de rollen opnieuw uit te delen (sorry Redfur). Ik zoek dus een nieuwe apprentice en zijn mentor van Thunderclan! Wie wilt?
Ik had Thornpaw weggedaan, maar heb hem terug genomen speciaal voor TBS omdat Lyan inactief was. Maar ik krijg van Littlepaw al een andere rol in het verhaal ^^ Gelukkig maar xD Ik had me aangeboden toen Maaike dat zei dus tja zo ging het xD |
|
| |
91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:46 | |
| - Darkblood schreef:
- Mosquitopaw schreef:
- Darkblood schreef:
- Mosquitopaw schreef:
- Darkblood schreef:
waarom snijd je jezelf
dus dit is een forum en ik ben vrij op dingen te reageren. Bovendien moet je je zelf niet snijden ik heb gezien wat het mensen aandoet dus kap er mee... gezien je vist naar deze reacties.. Bovendien hoort dit in het LJHT niet in het AOT
Lizll yush
wat kan mij het schelen dat dit het AOT topic is. Sjeez niemand begrijpt het. (Behalve mijn vrienden) srry ik ben zo chaggie en als je jen nu gekwetst voelt, het spijt me ik ben gwn raar Geloof mij meisje er zijn hier genoeg mensen die het begrijpen. Iik ben niet gekwetst maar ik vind het sowieso facking raar dat je dit hier neerzet |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:50 | |
| - Mosquitopaw schreef:
- Darkblood schreef:
- Mosquitopaw schreef:
- Darkblood schreef:
- Mosquitopaw schreef:
- Darkblood schreef:
waarom snijd je jezelf
Lizll yush
wat kan mij het schelen dat dit het AOT topic is. Sjeez niemand begrijpt het. (Behalve mijn vrienden) srry ik ben zo chaggie en als je jen nu gekwetst voelt, het spijt me ik ben gwn raar Geloof mij meisje er zijn hier genoeg mensen die het begrijpen. Iik ben niet gekwetst maar ik vind het sowieso facking raar dat je dit hier neerzet ik ben ook raar |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:51 | |
| - Mosquitopaw schreef:
- Darkblood schreef:
- Mosquitopaw schreef:
- Darkblood schreef:
- Mosquitopaw schreef:
- Darkblood schreef:
waarom snijd je jezelf
Lizll yush
wat kan mij het schelen dat dit het AOT topic is. Sjeez niemand begrijpt het. (Behalve mijn vrienden) srry ik ben zo chaggie en als je jen nu gekwetst voelt, het spijt me ik ben gwn raar Geloof mij meisje er zijn hier genoeg mensen die het begrijpen. Iik ben niet gekwetst maar ik vind het sowieso facking raar dat je dit hier neerzet Tanya, als je reacties of medelijde wilt kan je het ook gewoon vragen. Dit is een RPG forum voor plezier, en niet om aan te horen 'hoe erg mensen het wel niet hebben'. ALs je dat kwijt wilt kan dat altijd in het LJH. Dus doe nu niet zo onredelijk en doe gewoon normaal in het AOT. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:54 | |
| Iedereen heeft opeens Gif OS'jes :'3 valt me net pas op maar ja xD |
|
| |
Danii 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:55 | |
| I love this sheet :'D
@Bo; Cause it's awesomee xD
|
|
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:55 | |
| - Jaypaw schreef:
- Iedereen heeft opeens Gif OS'jes :'3 valt me net pas op maar ja xD
Lol, indeed. o.O Well, ik vind de jouwe juist zo cool. c: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:57 | |
| @Bo;; Later deze dag krijg een happy of een sad PM.
youknowwhyc: |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:58 | |
| - Chikita schreef:
- Mosquitopaw schreef:
- Darkblood schreef:
- Mosquitopaw schreef:
- Darkblood schreef:
- Mosquitopaw schreef:
- Darkblood schreef:
waarom snijd je jezelf
Lizll yush
wat kan mij het schelen dat dit het AOT topic is. Sjeez niemand begrijpt het. (Behalve mijn vrienden) srry ik ben zo chaggie en als je jen nu gekwetst voelt, het spijt me ik ben gwn raar Geloof mij meisje er zijn hier genoeg mensen die het begrijpen. Iik ben niet gekwetst maar ik vind het sowieso facking raar dat je dit hier neerzet Tanya, als je reacties of medelijde wilt kan je het ook gewoon vragen. Dit is een RPG forum voor plezier, en niet om aan te horen 'hoe erg mensen het wel niet hebben'. ALs je dat kwijt wilt kan dat altijd in het LJH. Dus doe nu niet zo onredelijk en doe gewoon normaal in het AOT. bedankt voor de GROTTTEEEEEEE opfleuring |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:59 | |
| - Shrewleap schreef:
- @Bo;;
Later deze dag krijg een happy of een sad PM.
youknowwhyc: I know why xD Ik hoop maar op een sad PM'etje @Juul; Credits to Linn <3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 13:02 | |
| - Jaypaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- @Bo;;
youknowwhyc: I know why xD Ik hoop maar op een sad PM'etje
Gaat dus even niet zo snel gebeuren >D Maar ik ben al blij, want ze kunnen mijn clubje vandaag niet meer inhalen <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 13:03 | |
| - Shrewleap schreef:
- Jaypaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- @Bo;;
Gaat dus even niet zo snel gebeuren >D Maar ik ben al blij, want ze kunnen mijn clubje vandaag niet meer inhalen <3 Nou en Ik ben al blij dat ze Pèlle voor 4 Jaar houden >D |
|
| |
Marieke 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 13:06 | |
| Kijken naar vogels die buiten in de sneeuw aan een vogelvoederding hangen is best wel leuk =3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 13:08 | |
| - Jaypaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- Jaypaw schreef:
- Shrewleap schreef:
- @Bo;;
Gaat dus even niet zo snel gebeuren >D Maar ik ben al blij, want ze kunnen mijn clubje vandaag niet meer inhalen <3 Nou en Ik ben al blij dat ze Pèlle voor 4 Jaar houden >D Misschien gaat wel eerder weg, maar ik zie helemaal geen knappe vent in hem D: Stiekem hoop ik op een gelijkspel, want dan komen ze beide niet zo dichtbij de top D: |
|
| |
91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 13:11 | |
| weet iemand wat een hoender is? is dat een vrouwelijke kip ofzo |
|
| |
Marieke 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 13:13 | |
| - Mosquitopaw schreef:
- weet iemand wat een hoender is?
is dat een vrouwelijke kip ofzo Ja, tot zo ver ik weet wel (maar ik kanhet natuurlijkook fout hebben ^^") |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|