We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 10:53
Weet iemand een quote voor Mosquitobite nu paw. Ze is een hyperactief poesje totaal wit met een prachtige amper ogen en hier en daar een rode spot. Ze word door andere katten als irritant beschouwd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 11:08
.Firepaw schreef:
Bravesoul schreef:
Jaypaw schreef:
Eindelijk staat het topic voor The Blue Star er xD Was een beetje laat ermee maar ja
... Ik wilde die aanmaken met Thornpaw .-.
*Fluit onschuldig*
Littlepaw schreef:
Thornpaw heeft na een week nog steeds niet gereageerd, dus ik heb besloten de rollen opnieuw uit te delen (sorry Redfur). Ik zoek dus een nieuwe apprentice en zijn mentor van Thunderclan! Wie wilt?
Ik had Thornpaw weggedaan, maar heb hem terug genomen speciaal voor TBS omdat Lyan inactief was. Maar ik krijg van Littlepaw al een andere rol in het verhaal ^^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 11:53
Goedemorgen :3 !
Rowanflight
StarClan
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:13
Fireheart schreef:
Chikita schreef:
Mousefur schreef:
Chikita schreef:
Jullie willen niet weten wat voor gesprekken wij hebben hier. :']
Tell me xD Death the Kid-talk? .__.
Well, we lezen allemaal M-rated lemon fanfics. :'] Ik lees er nu een over het liefdes drama van het huwelijk tussen Kid en Soul. It's so sad. ;_;
Oh god lemon fanfics xD
Jep. :'] Nee, maar het is écht heel lief. <3 Niet dat ik Kid en Soul ship ofzo, but It's just so gwhvefifblsabab cute. ;w; Black Star probeerde Soul en Kid uit elkaar te drijven en ging leuke dingetjes met Kid doen, en toen was er een gekke Omnes en dat is een wens ofzo. En ze moesten snel zijn anders zou Blackstar wensen dat Soul en Kid nooit getrouwd waren, maar dat wouden ze niet want dan zoou Ayumi (hun dochter) ook niet meer bestaan. En toen hadden ze Blackstar vermoord en en en en nu moet Kid kiezen of hij Blackstar weer laat leven of dat hij, Soul en Ayumi nog samen blijven EN NU WACHT IK OP EEN NIEUW CHAPTER NDEQWIBNQIOBAIUFAQ ;___; Het vorige eindigte met. 'I wish....' En ik was like NOOOOOOOOHHHHHH. D:
Rowanflight
StarClan
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:19
schaamte is zo pijnlijk, en toch schelden mensen me helemaal plat als ik al hartstikke erg mijn excuses aan heb geboden, en me zelfs heb gesneden. Niet op reageren a.u.b
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:35
Darkblood schreef:
schaamte is zo pijnlijk, en toch schelden mensen me helemaal plat als ik al hartstikke erg mijn excuses aan heb geboden, en me zelfs heb gesneden. Niet op reageren a.u.b
waarom snijd je jezelf
Wolftail
StarClan
Chi 1455 Actief
CAT'S PROFILE Age: Time has stopped {55 moons} Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:37
Mosquitopaw schreef:
thank you all
mosquito is echt zo awesomeeeee! niemand wil topic meeh iemand die zin heeft om een topic te maken?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 jan 2013 - 12:38
Mosquitopaw schreef:
Darkblood schreef: