We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance wo 13 feb 2013 - 16:07
Een tijd bleef het stil. Niall keek de poes aan. Na een tijd verbrak haar stem de stilte. "So, you're a bad cat?" Werd bijna onverstaanbaar gefluisterd. "Is that what she said ?" Nialls ogen werden nogal wat waterig. Slecht en hij ? Nee. snel gekwetst en hij, dat paste er wel bij. Niall draaide zich om en liep weg. Midden op zijn weg stopte hij even en draaide alleen zijn hoofd om. "No" Zei hij nog net verstaanbaar, waarbij hij zijn hoofd weer draaide en verder liep. Even snifte hij, maar hield zijn tranen in.
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance wo 13 feb 2013 - 16:41
"Is that what she said ?" zei hij, ze kon aan zijn stem horen dat het wat trilde. Ze had hem gekwetst dat was zeker, ze had dat eigenlijk ook niet moeten zeggen dacht ze achteraf. Ze had geen idee wat hij nu ging doen dus bleef ze maar kijken naar de grond. Uiteindelijk hoorde ze hem omdraaien verbaasd hief ze haar kop en keek hem wat verbaasd aan, hij leed er echt onder blijkbaar. "No" zei hij nog en liep weg. Ze zuchtte, "Yes, she say that." zei ze, "But i thought ze wasn't right so i didn't listen to her." zei ze op normale volume in de hoop dat hij het nog hoorde, ze wilde niet achter hem aan gaan. Als hij verder weg zou lopen dan zou ze dat doen. Maar nu niet, ze had nog geen idee hij hij zou reageren als hij gekwetst was. Dus wachtte ze maar af wat hij zou doen.
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance wo 13 feb 2013 - 16:48
Tijdens het lopen hoorde hij de stem van Flaredance nog. "Yes, she say that." Zijn oren gingen naar achter om het te kunnen horen, maar hij bleef nog gewoon vooruit lopen. "But i thought ze wasn't right so i didn't listen to her." Even ging hij langzamer lopen. "You didn't have to do that. Your voice in your head, is your brain either. So you still think i'm bad" Na zijn zin ging hij met zijn normale tempo verder. Zijn schouders gingen op en neer. Ergens deed het pijn, hij dacht dat hij een ''clanmaat'' had, maar nee hoor. Die dacht dat hij haar op wou peuzelen.
Hoop kwam in haar op toen ze zag dat hij langzamer ging lopen, maar helaas niet stil ging staan. "You didn't have to do that. Your voice in your head, is your brain either. So you still think i'm bad" Sprak hij uit. Verslagen liet ze haar schouders zakken. Ze zette een drafje op en ging in een snel tempo naar Niall toe. "I don't think that" Zei ze terwijl ze zijn weg versperdde door voor hem te gaan staan. Hoopvol dat hij haar zou vergeven keek ze hem dit keer recht aan. Even slaakte ze een zucht toen ze vogels vrolijk hoorde fluiten terwijl ze zelf helemaal niet vrolijk was.
De poes kwam in zijn beeld, dus kon hij niet doorlopen. "I don't think that" Even zuchtte Niall. Waarschijnlijk vond ze Niall wel aardig, maar dacht ze diep van binnen nog dat hij haar aan wou vallen. "Ask your voice if she changes her mind. Then i'll stay. I wan't you to tell me the truth. It's oké when she says no. I can live with it" Stiekem loog hij hierbij wel even. Wat hij zijn hele leven heeft doorstaan. Alhoewel, Flaredance zei dat haar clangenoten haar ook pestte. Maar zou daar ook een poging tot moord op gedaan zijn ? Het is en blijft een clan.
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance za 16 feb 2013 - 18:42
Een zucht verliet haar longen. "I can't ask her to speak to me, she just speak when she wants to" zei ze terwijl ze haar blik glijden naar zijn voorpoten. Haar ogen bleven ernaar kijken terwijl ze in haar gedachte verzonken leek. Ze vondt hem wel aardig en kan niet begrijpen dat hij dacht dat ze dacht dat hij gevaarlijk en slecht was. Ze knipperde even met haar ogen. Eigenlijk was hij de enigste kat geweest, op Twilightheart na, die haar echt had begrepen. Dat iedere kat hetzelfde was ook al had die zoals haar een stem in d'r hoofd. Ze wist dat ze op dit moment de Warrior Code brak door met hem te praten, maar op dit moment kon dat haar niks schelen.
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance zo 17 feb 2013 - 18:18
"I can't ask her to speak to me, she just speak when she wants to" Een glinstering in haar ogen deed hem wat. "Oké. I'll stay. But if i see one little thing of fear i will go away, deal ?" Sprak hij nog een beetje ongemakkelijk. Hij wist niet waarom hij bleef. Normaal was hij allang weg, maar iets deed deze kat met hem. Alsof haar brein deed wat ze niet wou. En een voordeel, ze negeerde de stem, wat ook wel eens goed is. Altijd een geluid opvolgen heeft ook geen nut, je hebt ook pit in het leven nodig niet waar.
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance zo 17 feb 2013 - 19:16
Even slikte de abbessijn terwijl ze een keer met haar ogen knipperde om haar tranen binnen te houden. "Oké. I'll stay. But if i see one little thing of fear i will go away, deal ?" Toen ze dat hoorde hief ze haar kop weer en keek de kater met een glimlach aan. Ze was blij dat hij haar nog een kans wilde geven, ze ging geen angst tonen. Alleen als er een clanmaat van haar kwam zou ze misschien wel wat angst tonen. Maar dat zou hij toch wel begrijpen dan. Ze knikte, "Deal" zei ze. "Your the only one who's friendly to me." vervolgde ze zacht.
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance zo 17 feb 2013 - 19:23
Luister naar dit lied tijdens lezen !
De poes voor hem knikte. "Deal" Zei ze erbij. "Your the only one who's friendly to me." Niall lachte. "That's because i'm the only one with a good working brain !" Zei, of riep hij vrolijk. Zijn vrolijk heid was weer een beetje terug. "Let me sing a song for you" Zei hij. Waarbij hij begon met het refrein.
"I, I wanna save your Wanna save your heart, tonight They'll only break ya Leave you torn apart, oh
I can't be no superman, Before you I'll be super human
I, I wanna save ya, save ya, save ya tonight
Zong hij. Het was eigenlijk he'll only break ya, maarja het waren haar clanmaatjes nou eenmaal.
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance zo 17 feb 2013 - 21:01
[quote="Niall"]
"Your voice is amazing" Sprak Flaredance. Even bloosde hij. "Thank you ! I don't hear that much times" Antwoordde hij bij. "Can your friend sing so good either?" Vroeg de poes er nog bij. "Actually, he can sing even better ! And, i have 3 more friends than him who can sing very well. They're awesome" Zei hij blij. "Should i sing one more song ?" Vroeg hij blij. Hij was eigenlijk wel in een zing bui, dusja waarom niet?
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance zo 17 feb 2013 - 21:10
Ze zag hoe de kater bloosde naar haar woorden waardoor er een glimlachje met haar lippen speelde. Ze vond het altijd leuk een compliment te geven waar iemand van moest blozen. "Actually, he can sing even better ! And, i have 3 more friends than him who can sing very well. They're awesome" Zei hij blij. "Should i sing one more?" Vervolgde hij. "I can't believe that they can sing better than you." zei ze "But i like to hear more songs" Vervolgde ze snorrend terwijl ze haar staart over haar voorpoten sloeg.
Glowstick
Member
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance zo 17 feb 2013 - 21:24
Luister dit tijdens lezen ! x
"I can't believe that they can sing better than you." Even was hij sprakeloos, en bloosde hij weer even. "But i like to hear more songs" Zei ze. "Sure !"
"You're so pretty when you cry when you cry Wasn't ready to hear you, say goodbye Now you're tearing me apart, tearing me apart You're tearing me apart
You're so London, your own style, your own style We're together it's so good, so girl why Are you tearing me apart, tearing me apart You're tearing me apart
Did I do something stupid, yeah girl if I blew it Just tell me what I did, let's work through it There's gotta be some way, to get you to want me Like before
'Cause no one ever looked so good In a dress and it hurts, 'cause I know you won't be mine tonight No one ever makes me feel like you do when you smile, Baby tell me how to make it right
Now all of my friends say it's not really worth it, but even if that's true, No one in the world could stop me from not moving on Baby even if I wanted to, nobody compares to you.
We're so Paris when we kissed, when we kissed I remember the taste of your lipstick Now your tearing up my heart, tearing up my heart You're tearing up my heart
Did I do something stupid, Yeah girl if I blew it Just tell me what I did, let's work through it There's gotta be some way to get you to want me Like before
'Cause no one ever looked so good In a dress and it hurts, 'cause I know you won't be mine tonight No one ever makes me feel, like you do, when you smile, Baby tell me how to make it right
Now all of my friends say it's not really worth it, but even if that's true No one in the world could stop me from not moving on, Baby even if I wanted to,
Nobody compares to you
Nobody compares to youuuuuuuuu.
Theres gotta be some way to get you to want me Like before....
'Cause no one ever looked so good In a dress and it hurts 'cause I know you wont be mine tonight No one ever makes me feel like you do when you smile, Baby tell me how to make it right
Now all of my friends say it's not really worth it, but even if that's true No one in the world could stop me from not moving on, Baby even if I wanted to
Nobody compares to you.."
Na de hele song zuchtte hij even. Het was een ingewikkelde song, en waarschijnlijk dacht de poes nu ook wat ''dres'' was. Niall liep in Engeland vaak over straat en zag tweebeners met een dress. Hij wist dat het een dress genoemd werd doordat hij vaak hoorde. ''You have a nice dress!'' Maarja, de jongens kwamen ook op het refrein, niet hij.
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance zo 17 feb 2013 - 21:56
Genietend hoorde ze hoe de geluidstrillingen haar oren bereikten. Het waren mooie klanken, verbaasd keek ze bij het woordje "dress" haar engels was nog niet zo gevorderd als de zijne was. Ondanks ze dat woord niet begreep luisterde ze genietend door. Toen hij de song had beeïndigt zuchtte hij even. Ze was een tijdje stil omdat ze hem op adem wilde laten komen. Nieuwsgierig dat ze was naar het woord kon ze het niet laten om te vragen wat het betekende. "What means the word dress?" zei ze. "I never heard that word before" vervolgde ze haar zinnen. Ze was benieuwd wat het betekende. Misschien kon ze dan iets weten wat haar clanmaten nog niet wisten. Kon ze misschien mee opscheppen dan dacht ze met een glimlach.
Glowstick
Member
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance zo 17 feb 2013 - 22:09
. "What means the word dress?" Hij dacht het al. "I never heard that word before" Niall lachte. "It's kinda weird to explain. It's something twolegs wear. My friends think it's pretty, i don't actually." Lachte hij. Het zou wel raar klinken, maarja wat moet hij anders zeggen. Het was eigenlijk werkelijk iets wat hij niet echt geweldig vond. Het was maar een fladdertje dat over het tweebeners lijf hing. Wat moest je daarmee !
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance ma 18 feb 2013 - 11:56
De zwart-witte kater liet een lach met zijn mond spelen. "It's kinda weird to explain. It's something twolegs wear. My friends think it's pretty, i don't actually." Ze trok haar wenkbrauw een centimeter of twee op. Bij het dragen van iets dacht ze gelijk aan een kittypet die hun halsbandjes draagden. Net zoals die Bloodclanners hun halsband met hondentanden dragen. "You mean like kittypets that wear their colar? And like Bloodclan cats that wear their colar met dog teeth?" Zei ze bedachtzaam. Ze had wel eens twolegs door het SkyClan territoria zien lopen met hun jongen. En ze hadden inderdaad een paar lappen over hun lijf hangen die perfect aansloten bij hun benen, armen en noem maar op. Nooit geweten dat je dat zo noemde.
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance ma 18 feb 2013 - 12:02
De wenkbrauwen van Flaredance gingen een beetje omhoog. "You mean like kittypets that wear their colar? And like Bloodclan cats that wear their colar met dog teeth?" Niall knikte. "Yeah, you could see it like that." Sprak hij. Dat was eigenlijk wel een goed voorbeeld, had hij eerlijk niet opgekomen. "What about you. Sing a song ! I know you can do it. I feel it !" Riep hij blij. Zingen maakte hem blij, en hij wist zeker dat het andere ook blij maakte, van hun zorgen af hielp. Het kont niet anders, zingen was magisch.
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance ma 18 feb 2013 - 12:14
De kater knikte toen ze een voorbeeld gaf over het woord "dress". "Yeah, you could see it like that." sprak hij uit. Aan zijn gezicht kon ze zien dat de kater op een idee kwam. "What about you. Sing a song ! I know you can do it. I feel it !" Riep hij blij uit. Verlegen keek ze weg, ze had eigenlijk nooit echt gezongen en al helemaal niet voor een kat. Ze kende geen enkele song uit haar hoofd en zal geen idee hebben wat in wat voor ritme en melodie ze dan moest gaan zingen. "I don't know any song to sing" zei ze. "And I can't sing i guess" vervolgde ze ongemakkelijk haar zinnen.
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance ma 18 feb 2013 - 12:38
Listen <'3
"I don't know any song to sing" Zei ze. "And I can't sing i guess" Even keek hij verbaasd. "Ofcourse you can. Everybody can sing, at least if they think they can't. Believe in yourself, for me. And sing after me" Niall knikte even snel, en begon toen.
"From the moment I met you everything changed I knew I had to get you whatever the pain I had to take you and make you mine"
Onderwerp: Re: Sounds cool. &Flaredance ma 18 feb 2013 - 12:45
Ze kon zien hoe zijn eerst zo blije gezicht veranderde in een verbaasde blik. Blijkbaar geloofde hij echt dat ze kon zingen. "Ofcourse you can. Everybody can sing, at least if they think they can't. Believe in yourself, for me. And sing after me" zei hij terwijl hij knikte voordat hij begon. Flare knikte instemmend, ze kon het op z'n minst proberen. Als ze niet kon zingen dan zou ze pech hebben en als een krassende kraai klinken.
"From the moment I met you everything changed I knew I had to get you whatever the pain I had to take you and make you mine"
Begon Niall. Flaredance ademde diep in en schraapte haar moed bij elkaar.
Zong ze zacht maar wel zuiver, ze durfde niet zo hard te zingen als hij deed. Ze wist niet hoe haar stem dan zal klinken. Hardop zingen was namenlijk moeilijk dan zacht. Benieuwd wat hij zal vinden van haar zangkunsten keek ze hem recht en afwachten aan.