We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: 15 moons of experience Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2013 - 18:57
Ik wil Japans wel proberen en Fins lijkt me eigenlijk ook wel leuk, maar eerst wil ik Frans en Grieks laten vallen x'D (Ook al kan ik Frans niet laten vallen)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2013 - 18:58
#Shrewleap; Ooit wil ik Engels, Japans, Spaans & Koreaans leren. Al zal ik Engels volgend jaar krijgen, het eerste jaar krijgen we alleen Nederlands en Frans.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2013 - 19:03
I luv de hotdogs van de hema :'3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2013 - 19:06
Ivyleaf schreef:
#Shrewleap; Ooit wil ik Engels, Japans, Spaans & Koreaans leren. Al zal ik Engels volgend jaar krijgen, het eerste jaar krijgen we alleen Nederlands en Frans.
Engels zie ik eigenlijk al als een soort volleerde taal, aangezien ik in de les boeken moet lezen etc. Geen stomme grammatica voor mij dus <3
Ik vind oosterse talen niet echt iets voor me, omdat ik daar helemaal niets mee heb. Geen anime-fan hier ^^'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2013 - 19:10
Ik heb dit jaar Spaans, Frans, Duits, Nederlands en Engels. Nederlands en Engels kun je niet laten vallen, dus word het doeidoei Frans! Door m'n nieuwe leraar snap ik er niets meer van en Spaans is leuker ;D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2013 - 19:11
Omg, ben nu echt kotsmisselijk, net een veel keer gedeelde foto op facebook tegen, 4 gasten met een onthoofde kat in hun handen... Ben helemaal draaierig nu!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2013 - 19:25
Ik vind dat ik een bitch ben geworden, ik luister teveel naar Gothic en triestige liedjes ;_; Silverfeather's setje is mooi. Haha, kon het niet laten om te zeggen.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2013 - 19:34
Mousefur schreef:
Fireheart schreef:
Ik heb gewoon Nederlands, Engels en Duits (Frans heb ik laten vallen >:3).
Ik heb Frans én Duits laten vallen x'D
Lol dat kon ik helaas niet doen xD Nah ik heb wel veel geleerd van Duits. Kan nu mijn nichtjes lekker verstaan als ze aan het kleppen zijn met hun vrienden enzo.
Silversnow
Member
291 Actief
CAT'S PROFILE Age: 15 moons of experience Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2013 - 19:35
D: En toen vroeg ik me af waarom ze dat in België ook niet konden invoeren D: I hate French :c