Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Mosquitopaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 DPKsfdL
91
Actief

CAT'S PROFILE
Mosquitopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 19:24

Rowankit schreef:
en toen bleek dat ik wss ADD heb

beter dat je er achter komt dan.

Linn gaby en ik zitten op studie. we zijn al 2 jaar van middelbare af XD
gaby word zelfs de 26ste 18
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 19:26

Daar kwam ik net achter ja xD
Well, ten eerste dan alvast welkom op Warrior cats c': En ten tweede gefeliciteerd met je havo/vwo advies! Ikzelf zit nu in het tweede jaar van gymnasium en ik hoop dat voor jou het brugklas jaar minder stressvol is dan dat die voor mij was :3 Ik geef je een tip; leer goed en maak je huiswerk goed af. xD

Tessa: Ja, dat dacht ik dus al xD Ik was echt like; Ben ik nu gek of heb ik altijd gedacht dat Gaby 17 was? D:
Mosquitopaw
Member
91
Actief

CAT'S PROFILE
Mosquitopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 19:28

Arcticlight schreef:
Daar kwam ik net achter ja xD
Well, ten eerste dan alvast welkom op Warrior cats c': En ten tweede gefeliciteerd met je havo/vwo advies! Ikzelf zit nu in het tweede jaar van gymnasium en ik hoop dat voor jou het brugklas jaar minder stressvol is dan dat die voor mij was :3 Ik geef je een tip; leer goed en maak je huiswerk goed af. xD

Tessa: Ja, dat dacht ik dus al xD Ik was echt like; Ben ik nu gek of heb ik altijd gedacht dat Gaby 17 was? D:

ja klopt ze wored de 26ste 18
Eclipskit
Member
Gaby♡
51
Actief

CAT'S PROFILE
Eclipskit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 19:29

Dankjewel en ook bedankt voor de tips c:
Mosquitopaw
Member
91
Actief

CAT'S PROFILE
Mosquitopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 19:32

FACK YEAH, ik ben weer Journalistte op Hondentycoon
Aurora
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 19:33

LOLOLOL Ik kom een Nederlandse speler op Lotro tegen terwijl haast iedereen Engels is xD
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 19:34

Mimi: ADD? D: Wat is dat?
Tessa: Haha, gelukkig. Ik was even verward namelijk c':
Gaby: No problem ^^ Probeer alles goed bij te houden, want ik ben keihard op m'n gezicht gevallen qua de brugklas, zeg maar xD Voornamelijk omdat ik weinig tot niets leerde, en dus slechte punten ging halen in het eerste -langste- trimester en dus tja.. geluk had dat ik overging naar gymnasium 2 i.p.v. havo 2 :3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 19:34

Ik ben vandaag niet naar school gegaan omdat de bus maar niet kwam, na 30 minuten ben ik naar huis gegaan.

Dus nu weet ik niet wat het huiswerk is D:
Smoketear
StarClan
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 19:46

En dan nu - post af maken met Innerghost.
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 19:47

Die oh zo fijne oude herinneringen *geeft haar Dapple een knuffel*

Laatst aangepast door Dapplepaw op di 15 jan 2013 - 19:50; in totaal 1 keer bewerkt
Rowanflight
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 19:49

Arcticlight schreef:
Mimi: ADD? D: Wat is dat?
Tessa: Haha, gelukkig. Ik was even verward namelijk c':
Gaby: No problem ^^ Probeer alles goed bij te houden, want ik ben keihard op m'n gezicht gevallen qua de brugklas, zeg maar xD Voornamelijk omdat ik weinig tot niets leerde, en dus slechte punten ging halen in het eerste -langste- trimester en dus tja.. geluk had dat ik overging naar gymnasium 2 i.p.v. havo 2 :3

Attention deficit disorder
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 20:10

SOOOFFF, I NEED YOUUU!!
Sassyrose
Member
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 20:21

Sassykit is zo cúte, denkt direct veel te volwassen en schrikt zich dood als ze omvalt xD
Loki
Member
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME!
399
Actief

CAT'S PROFILE
Loki
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 20:29

Helluw ^^
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 20:32

Vandaag zijn we wezen sleeën met de paardjes, het was zo leuk c:

Spoiler:

Laatst aangepast door Swiftheart op di 15 jan 2013 - 20:33; in totaal 1 keer bewerkt
Sassyrose
Member
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 20:33

En toen voelde ik me top, krijg je te horen dat je een 4.9 voor wiskunde hebt, kan ik echt niet gebruiken damn D:
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 20:34

Ik zit hier te huilen, te huilen van geluk... Ik heb net een paard gekregen... Tx ma, ben masasblij!
James
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 20:35

Snowdrop schreef:
Ik zit hier te huilen, te huilen van geluk... Ik heb net een paard gekregen... Tx ma, ben masasblij!

OMG Bo, ik ben blij voor jou <3 Hoe is de naam? Welk ras?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 20:49

Ahahahah.. Ik heb mijn geluk opgemaakt voor de aankomende maanden geloof ik... Damn dat was net goed gegaan vanmiddag.
Lovelypaw
Member
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 20:52

Strawberry schreef:
Ahahahah.. Ik heb mijn geluk opgemaakt voor de aankomende maanden geloof ik... Damn dat was net goed gegaan vanmiddag.

hoezo?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: