|
|
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 18:26 | |
| - Lightpaw. schreef:
- 'kreunt' Sneeuw/ijsballengevecht op school gehad..Zelf de 6des deden mee...Ik ben bevroren.
Ik heb daar ook mee gezeten vandaag, maar alleen het 1&2 de (omdat de rest op een andere speelplaats zit) |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 18:26 | |
| - Rowankit schreef:
- en toen bleek dat ik wss ADD heb
Bij mij dachten ze dat ik het ook had, maar ik heb het uiteindelijk niet.. |
|
| |
19 Actief
| CAT'S PROFILEAge: :: Not too young, but I'm young.. ::Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 18:27 | |
| - Lightpaw. schreef:
- 'kreunt' Sneeuw/ijsballengevecht op school gehad..Zelf de 6des deden mee...Ik ben bevroren.
Brrr, ijsballen >.<" Ik moet er niet aan denken om al ingesneeuwd te zijn door de vallende sneeuw en dan nog bekogeld worden met ijsballen D= |
|
| |
310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 18:31 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Yaisa schreef:
- Morgen een SO van Geography >.<
Lekker als je leraar nie top een mailtje reageert zodat je amper kan leren :c Oee heb je dat ook in het English c: ? Ja ik zit op tweetalig onderwijs ik heb alles in het Engels behalve Nederlands,Frans en techniek c: |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 18:35 | |
| - Shard schreef:
- Lightpaw. schreef:
Brrr, ijsballen >.<" Ik moet er niet aan denken om al ingesneeuwd te zijn door de vallende sneeuw en dan nog bekogeld worden met ijsballen D= tja, hard schoolleven. @Softcream Wij hadden een speelplaats alleen de 1stes ( ik dus ) alleen, maar in het 2de trimester was dat gedaan... |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 18:38 | |
| - Lightpaw. schreef:
- Shard schreef:
- Lightpaw. schreef:
Brrr, ijsballen >.<" Ik moet er niet aan denken om al ingesneeuwd te zijn door de vallende sneeuw en dan nog bekogeld worden met ijsballen D= tja, hard schoolleven.
@Softcream Wij hadden een speelplaats alleen de 1stes ( ik dus ) alleen, maar in het 2de trimester was dat gedaan... (Ik ben 2des) Maar der was zo ene die de hele tijd naar mij gooide, het beste was toen hij me raakte op mijn kaak, en de sneeuw in mijn jas droop... |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 18:45 | |
| - Softcream schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Shard schreef:
- Lightpaw. schreef:
Brrr, ijsballen >.<" Ik moet er niet aan denken om al ingesneeuwd te zijn door de vallende sneeuw en dan nog bekogeld worden met ijsballen D= tja, hard schoolleven.
@Softcream Wij hadden een speelplaats alleen de 1stes ( ik dus ) alleen, maar in het 2de trimester was dat gedaan... (Ik ben 2des) Maar der was zo ene die de hele tijd naar mij gooide, het beste was toen hij me raakte op mijn kaak, en de sneeuw in mijn jas droop... Is wel leuk, als je er heelhuids uitkomt. Ik kreeg een tegen m'n neus, bril ligt nu in duigen... |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 18:48 | |
| - Softcream schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Shard schreef:
- Lightpaw. schreef:
@Softcream Wij hadden een speelplaats alleen de 1stes ( ik dus ) alleen, maar in het 2de trimester was dat gedaan... (Ik ben 2des) Maar der was zo ene die de hele tijd naar mij gooide, het beste was toen hij me raakte op mijn kaak, en de sneeuw in mijn jas droop... Het beste? Ai, klink pijnlijk...Bij mij viel het eerst wel mee, zo'n klein schattig (kucht) meisje als ik, daar gooien ze niet veel naar. Maar toen moest ik en nog heel wat anderen gaan eten, helemaal naar de overkant tussen alle oudere jaren, en...toen kwamen de harde ijsballen...We waren omsingelt. Maar iemand die de hele tijd naar mij gooide was er gelukkig niet...Veel warmte voor je! Voor degene boven me, Snowdrop, ook voor jou, ik heb ook een bril, maar zo erg was het nu toch niet... |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 18:51 | |
| - Snowdrop schreef:
- Softcream schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Shard schreef:
- Lightpaw. schreef:
@Softcream Wij hadden een speelplaats alleen de 1stes ( ik dus ) alleen, maar in het 2de trimester was dat gedaan... (Ik ben 2des) Maar der was zo ene die de hele tijd naar mij gooide, het beste was toen hij me raakte op mijn kaak, en de sneeuw in mijn jas droop... Is wel leuk, als je er heelhuids uitkomt. Ik kreeg een tegen m'n neus, bril ligt nu in duigen... Klinkt verschrikkelijk.... @Lightpaw; Voor jou ook =3 |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 18:53 | |
| - Softcream schreef:
- Snowdrop schreef:
- Softcream schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Shard schreef:
- Lightpaw. schreef:
@Softcream Wij hadden een speelplaats alleen de 1stes ( ik dus ) alleen, maar in het 2de trimester was dat gedaan... (Ik ben 2des) Maar der was zo ene die de hele tijd naar mij gooide, het beste was toen hij me raakte op mijn kaak, en de sneeuw in mijn jas droop... Is wel leuk, als je er heelhuids uitkomt. Ik kreeg een tegen m'n neus, bril ligt nu in duigen... Klinkt verschrikkelijk....
@Lightpaw; Voor jou ook =3 Valt wel mee hoor. Bij mij toch...Ongeveer. Oke, ik moet gaan eten, slutjes!! |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 18:53 | |
| - Lightpaw. schreef:
- Softcream schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Shard schreef:
- Lightpaw. schreef:
@Softcream Wij hadden een speelplaats alleen de 1stes ( ik dus ) alleen, maar in het 2de trimester was dat gedaan... (Ik ben 2des) Maar der was zo ene die de hele tijd naar mij gooide, het beste was toen hij me raakte op mijn kaak, en de sneeuw in mijn jas droop... Het beste? Ai, klink pijnlijk...Bij mij viel het eerst wel mee, zo'n klein schattig (kucht) meisje als ik, daar gooien ze niet veel naar. Maar toen moest ik en nog heel wat anderen gaan eten, helemaal naar de overkant tussen alle oudere jaren, en...toen kwamen de harde ijsballen...We waren omsingelt. Maar iemand die de hele tijd naar mij gooide was er gelukkig niet...Veel warmte voor je!
Voor degene boven me, Snowdrop, ook voor jou, ik heb ook een bril, maar zo erg was het nu toch niet... Gewoon eens een echte ijsbal tegen je kop krijgen, zo net op je voorhoofd/neus en je bril is kapoet, toch de mijne, en nu op naar een verrassing dat m'n ma heeft geregeld. Stiekem hoop ik op een paard x) en de kans in groot! ;P @vik: klinkt erger dan het is, ik heb 4 lesuren zonder bril mogen doormaken en als je -4.75 hebt is dat geen pretje... Maar wel fun, we kregen bijna geen les ;3 |
|
| |
19 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 19:03 | |
| 'When I was a little girl, I was like a little fox... But we all grow up and I turned into a huge wolf...'
|
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 19:09 | |
| - Yaisa schreef:
- Cindersmoke schreef:
- Yaisa schreef:
Lekker als je leraar nie top een mailtje reageert zodat je amper kan leren :c Oee heb je dat ook in het English c: ? Ja ik zit op tweetalig onderwijs ik heb alles in het Engels behalve Nederlands,Frans en techniek c:
Wiehoeee lotgenootje, ik heb alleen nederlands, duits, spaans, biologie, frans en economie in het nederlands haha c: |
|
| |
Monster 67
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 19:10 | |
| Wie wilt weten wat mij vandaag is over komen? |
|
| |
19 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 19:11 | |
| - Stormvoice schreef:
- Wie wilt weten wat mij vandaag is over komen?
Ikke =3 |
|
| |
Monster 67
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 19:13 | |
| Ben vandaag onder het ijs gezakt, het was niet heel diep ofzo, maar ik was wel zeker tot aan mn borst nat en het lukte me zelf er niet uit te krijgen. Al die leraren en leerlingen in paniek. Ze wouden ook nog de ambulance bellen ._.
N'ja, dat is niet gebeurd, heb enkel een warme deken en een kop chocolade melk gekregen en ben daarna met de auto naar huis gebracht =3
T was wel echt ijs koud ._. |
|
| |
310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 19:15 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Yaisa schreef:
- Cindersmoke schreef:
- Yaisa schreef:
Lekker als je leraar nie top een mailtje reageert zodat je amper kan leren :c Oee heb je dat ook in het English c: ? Ja ik zit op tweetalig onderwijs ik heb alles in het Engels behalve Nederlands,Frans en techniek c:
Wiehoeee lotgenootje, ik heb alleen nederlands, duits, spaans, biologie, frans en economie in het nederlands haha c: Hehe ik heb Spaans,Duits en economie nog niet x'D maar biologie heb ik dus weer wel in het Engels :c |
|
| |
Gaby♡ 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 19:18 | |
| Ik heb net mijn adviesgesprek gehad. Het is havo/vwo geworden! Ben echt super blij ;D |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 19:21 | |
| Gaby; W-wait, zit jij nog niet op de middelbare dan? ;o En leuk! Zo'n advies is altijd wel fijn om te krijgen c: |
|
| |
Gaby♡ 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 jan 2013 - 19:23 | |
| Linn; Ik ben niet de Gaby van Snowcrystal enzuw hea ;p En nee, zit nog niet op de middelbare |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|