Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Lovelypaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 17:48

Flamestripe schreef:
Ik ben nooit moe, ik kan soms gewoon niet slapen, en ik neem m'n ipod mee naar boven...

Dan game ik zolang ik wil, vanaf de nacht van zaterdag op zondag van de kerstvakantie heb ik elke dag gemiddeld 4u geslapen, en geloof me, dat valt reuze mee Wink

dat valt goed mee als je er gewend aan bent Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 17:49

Idd, @Linn, ja Smile
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 17:55

Flamestripe schreef:
Ik ben nooit moe, ik kan soms gewoon niet slapen, en ik neem m'n ipod mee naar boven...

Dan game ik zolang ik wil, vanaf de nacht van zaterdag op zondag van de kerstvakantie heb ik elke dag gemiddeld 4u geslapen, en geloof me, dat valt reuze mee Wink

Wacht maar tot je in de bovenbouw zit xD Dan wil je niets liever dan slapen Razz
Splashwater
Member
> Lyan
192

CAT'S PROFILE
Splashwater
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 17:56

Is het raar als iemand op een meeting een Warrior Cat na gaat doen? x3

Just wondering, ghehe (:
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:04

Fireheart schreef:
Flamestripe schreef:

Wacht maar tot je in de bovenbouw zit xD Dan wil je niets liever dan slapen Razz

Ik slaap ontzettend graag, maar gamen doe ik nog liever...
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:10

Flamestripe schreef:
Fireheart schreef:
Flamestripe schreef:

Ik slaap ontzettend graag, maar gamen doe ik nog liever...

Haha k game ook liever hoor, maar als ik nie genoeg slaap zak ik echt in Razz
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:10

Lol. xD
Spoiler:
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:15

Graystripe schreef:
Lol. xD
Spoiler:

*dies*
Miu
Member
29
Actief

CAT'S PROFILE
Miu
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:21

Graystripe schreef:
Lol. xD
Spoiler:

Holy shit! o.Ô
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:21

Lol, als ik nu -in de tweede- al een uurtje of twee minder slaap dan val ik op school gewoon bijna in slaap hoor c': Nja, ik heb dan ook heel veel leerwerk. Dit jaar en volgend jaar worden wss het moeilijkst.
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:25

Ik kan mega lang zonder slaap, doordat ik het gewend ben geworden. :')
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:26

Boreed xD
Cindersmoke
Member
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:31

Pff ik ben ziek, maar moet morgen weer naar school zodat ik geen twee proefwerken hoef in te halen, pff veel leerwerk D<
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:33

I wanna start another riot xD

I wanna smack that bitch
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:34

srry dat ik een oude koe uit de sloot haal;

maar ik kan er niks aan doen dat ik steeds op en ander acc post, ik kon het ww van Hollyleaf niet meer vinden. het spijt me...
Miu
Member
29
Actief

CAT'S PROFILE
Miu
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:36

Darkblood schreef:

maar ik kan er niks aan doen dat ik steeds op en ander acc post, ik kon het ww van Hollyleaf niet meer vinden. het spijt me...

Dan vraag je een teamlid om het wachtwoord van Hollyleaf te veranderen zodat je er weer op kunt?
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:38

Miu schreef:
Darkblood schreef:

Dan vraag je een teamlid om het wachtwoord van Hollyleaf te veranderen zodat je er weer op kunt?

ik heb hem al gevonden, na veel gepruts en gegok :3
Cindersmoke
Member
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:39

Ohjaa, ik denk dat ik stoer ben als ik met een jongen praat -,-' . Jaaman, hij is m'n achterneefje dus laaat me moooi. DAMN IK MAG DAT KIND ECHT NIET >D #twitterrrr
Rowanflight
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 18 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:43

BAM BITCH:

Algemene Onzin Topic - Pagina 18 141nkgi
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitimema 14 jan 2013 - 18:44

Rowankit schreef:
BAM BITCH:

Algemene Onzin Topic - Pagina 18 141nkgi

SEXY MIM =D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: