|
|
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 11:21 | |
| - Dovewhisperer schreef:
- i guess ur quinty i actually ment Robin & Marijn
hoe staan jullie op in de morgen als jullie om 2 uur op zondag gaan slapen Ik heb zo iemand in huis lopen die Moeder heet en me op zondag gewoon uit bed sleept x'D And that's no fun when you're going to sleep around 4 AM D: |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 14:44 | |
| Gmddcdnedkdewskjdwijaalk ik wil niet weg hier maar ik ben toch niet actief ;( Vanaf morgen zien jullie me nog maar een enkele keer =\ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 15:21 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 16:06 | |
| THEY SEE ME TROLLIN' THEY HATIN' voor het eerst ben ik eruit gestuurd vandaag xD en ik deed niks |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 16:16 | |
| |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 16:29 | |
| Over een half uur kan ik mijn tanden in een overheerlijk broodje warmvlees zetten <'3
I'm so hungry .-. |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 16:30 | |
| Haarverf in mn haar :3
en word nu bang omdat t begint te kriebelen en ik iig geen allergie test heb gedaan zometeen ben ik nog alergisch god dan ga ik janken |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 16:38 | |
| Succes Mim <3
Welke kleur? :3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 16:38 | |
| Lijkt me logisch dat het wat kriebelt. Ik bedoel, dat heb ik ook wel, als er allemaal spul in zit. En hoe banger je wordt, hoe meer het gaat jeuken. |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 16:40 | |
| True Waz xD ik loop mezelf dingen aan te praten hehe
@Maartje, de bedoeling is dat het tegen zwart aan gaat, maar voor nu lijkt t verdacht licht ._. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 16:48 | |
| Soms lijkt het heel anders hoor, heel licht of helemaal niet precies die kleur. Dat rode van mij zag er eerst ook niet zo rood uit, maar toen mijn haar enkel uitgespoeld was en droog, was t awesome :3 |
|
| |
TessaLyra 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 16:53 | |
| mijn bruine leek groen. Is compleet normaaal |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 16:59 | |
| - Aurora schreef:
- Gmddcdnedkdewskjdwijaalk ik wil niet weg hier maar ik ben toch niet actief ;(
Vanaf morgen zien jullie me nog maar een enkele keer =\ ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 17:05 | |
| Idd Waz t is echt heel donker geworden XDD
ik ga nu eerst naar de kapper en vanaaf maak ik wel foto :3 |
|
| |
TessaLyra 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 17:34 | |
| LIKE LIKE |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 17:37 | |
| - Dovewhisperer schreef:
hoe staan jullie op in de morgen als jullie om 2 uur op zondag gaan slapen Ik ben 13. En ik moest er 's ochtends uit om 7u, maar ik had geen zin om te gaan slapen.. |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 17:39 | |
| - Flamestripe schreef:
- Dovewhisperer schreef:
hoe staan jullie op in de morgen als jullie om 2 uur op zondag gaan slapen Ik ben 13. En ik moest er 's ochtends uit om 7u, maar ik had geen zin om te gaan slapen.. Hoe overleef jij de dag zonder zoveel te slapen? D: Ik val dan onder de les bijna in slaap, dan moet ik mezelf gewoon wakker houden. |
|
| |
TessaLyra 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 17:40 | |
| - Flamestripe schreef:
- Dovewhisperer schreef:
hoe staan jullie op in de morgen als jullie om 2 uur op zondag gaan slapen Ik ben 13. En ik moest er 's ochtends uit om 7u, maar ik had geen zin om te gaan slapen.. ja ik ga dit echt doenop mijn 13e sliep ik braaf om 9 uur langer hield ik niet eens uit. Heb je een tv of pc in je kamer dan? derp voedsel tijd. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 17:46 | |
| Ik ben nooit moe, ik kan soms gewoon niet slapen, en ik neem m'n ipod mee naar boven... Dan game ik zolang ik wil, vanaf de nacht van zaterdag op zondag van de kerstvakantie heb ik elke dag gemiddeld 4u geslapen, en geloof me, dat valt reuze mee |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 jan 2013 - 17:48 | |
| Zit je op de middelbare? @Robin |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |