Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 10 feb 2013 - 12:24 | |
| ATTENTIE!
Na grondig overleg met Nathalie, hebben we samen besloten om het verhaal van Stormkit te laten vervallen.
Stormkit zal hierdoor sterven bij de geboorte. Silverfeather zal een glimps van Stormkit en Stormvoice opvangen tijdens de bevalling omdat ze zeer verzwakt is en zelf bijna sterft [dit wordt nog besproken met een Admin!].
Maar, we hebben ook goed nieuws.
De kittens zijn bekend!
Daarom feliciteren we Lyan met Brokenkit en Julia met Sharplykit!
Jullie mogen jullie kittens aanmaken, het bevallings topic komt zo snel mogelijk. Vanavond nog, anders morgen!
-xx- Quinty & Nathalie. |
|
> Lyan 160 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 10 feb 2013 - 12:37 | |
| Woohoooow!! Thank y'all <33 Ergens wist ik wel dat ik gekozen werd x'D
Sorry voor de andere D; |
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 10 feb 2013 - 12:39 | |
| Oeh, dankjulliewel :3 ! Ik zal haar straks aanmaken =D . |
|
128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 10 feb 2013 - 12:42 | |
| Balen dat ik niet gekozen ben D: maar hele veel plezier met de kittens =D Ik ben ook Airkit xd
Laatst aangepast door Ashpaw op zo 10 feb 2013 - 12:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 10 feb 2013 - 12:44 | |
| Gefeliciteerd Julia & Lyan! Jullie verdienen het! |
|
Viktor 99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 10 feb 2013 - 12:46 | |
| |
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 10 feb 2013 - 13:11 | |
| Gefeliciteerd Julia en Lyan, |
|
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 10 feb 2013 - 16:12 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice | |
| |
|