| [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice | |
|
|
Fenna 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice do 17 jan 2013 - 19:01 | |
| Ik wil me ook aanmelden, maar Watch out als ik kortere posts maak.... |
|
| |
Amy But cal me AA 73 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice do 17 jan 2013 - 19:04 | |
| Weet wel dat we naar motivatie kijken he, dus niet alleen de motivatie die je neer zet, maar ook hoe je je aanvraag maakt - dus hoeveel tijd je er in steekt, en dat soort dingen. Dat zijn enkel tips om je aanvraag beter te maken. |
|
| |
Fenna 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice do 17 jan 2013 - 19:20 | |
| Maar ik wíl het ook graag, maar het probleem is dat ik net begonnen ben :I |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice do 17 jan 2013 - 21:34 | |
| Dit is gereserveerd voor mijn aanmelding~ |
|
| |
Fenna 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice vr 18 jan 2013 - 8:43 | |
| Laat maar, ik ga me toch niet aanmelden hiervoor |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice za 19 jan 2013 - 10:38 | |
|
Name: Sharplykit Future Names: Sharplypaw ~ Sharplysense Gender: Female
~*~Inside~*~ Kitten: Ze is een ondernemende kitten. Ze is het liefste de hele dag bezig. Ze heeft een heel goed geheugen en er ontgaat haar bijna niks. Als iemand iets bij haar doet wat haar niet aanstaat zal ze dat onthouden en diegene proberen terug te pakken. Ze heeft een eigen willetje.
Apprentice: Ze zal een ijverige leerling worden. Eigenlijk luistert ze het liefste naar niemand, maar haar mentor zal iemand zijn waar ze tegen op gaat kijken en waar ze respect voor zal hebben. Net als voor haar ouders. Haar leeftijdgenootjes vind ze maar saai, omdat ze grote dingen wil doen. Ze zal altijd een manier proberen te vinden om wat uit te halen of iemand een lesje te leren.
Warrior: Ze zal een harde poes worden, zonder genade. Als iets haar niet aanstaat dan krijg je het te weten. Ze zal het niet vergeten. Ze zal je afsnauwen als je in de weg loopt. Alleen bij haar vrienden en familie kan ze soms wat ontdooien.
~*~Outside~*~ Een bruin/rode poes, van gemiddelde grote. Ze heeft lichtbruine ogen en een scherpe blik. Als ze ouder wordt zal haar vacht bruiner worden.
~*~Voorbeeldposten~*~ Kitten:
- Spoiler:
Ze knipperde met haar lichtbruine ogen toen het tot haar doordrong dat er licht op haar oogleden scheen. Ze tilde haar kop op en keek naar de uitgang, meteen was ze klaar wakker. Het was weer een nieuwe dag. Er verscheen een grijnsje om haar lippen terwijl ze even naar haar broertjes en zusjes keek. Daarna gleed haar blik naar haar moeder. Ze trok even met haar snorharen. Ze sliepen nog. Ze keek opnieuw naar de uitgang en stond op. Ze stond op en trippelde een eindje van haar moeder af. Daar ging ze weer zitten en begon ze uitgebreid haar vacht te likken. Wel zo hard dat de anderen ook wakker zouden worden. Ze had geen zin om hier te gaan wachten totdat de rest wakker werd. Ze vond het laat genoeg. Ze mochten best wakker worden. Ze stopte met likken toen ze beweging hoorde. “Goedemorgen,” er lag een onschuldige klank in haar stem. “Ik heb jullie toch niet wakker gemaakt?” Er verscheen weer een grijnsje om haar lippen. “Nee toch?” Ze hield haar kop ietsje schuin, waardoor ze er nog onschuldiger uit zag.
Apprentice:
- Spoiler:
Ze rende de apprentice den uit in de richting van de warrior den. Daar aangekomen ging ze er voor zitten. Ze sloeg haar staart om haar middel en keek ongeduldig naar de ingang. In haar ooghoek zag ze een andere leerling in de richting van de prooibult lopen. Hij keek haar kant op, maar ze negeerde hem verder volkomen. Hij was niet interessant genoeg in haar ogen. Toen haar mentor uit de warrior den kwam sprong ze overeind. “Wat gaan we vandaag doen?” Ze keek hem/haar nieuwsgierig aan. Ze bewoog met haar oren terwijl er een ondeugende blik in haar ogen opflikkerde, maar die werd al snel weer serieus.
Warrior:
- Spoiler:
Ze had twee muizen in haar bek terwijl ze terug liep naar het kamp. Er lag een emotieloze en kalme blik in haar lichtbruine ogen. Er was niet veel prooi te vinden, maar ze hadden altijd met weinig moeten leven. Deze dag was geen uitzondering en ze redde zich altijd prima. Ze liep het kamp in en legde de muizen op de prooibult. Daarna draaide ze zich om, omdat ze voelde dat er ogen in haar rug prikte. Ze keek de andere warrior uitdagend aan. Ze liep naar hem toe en ging voor hem zitten. “Is er wat?” vroeg ze poeslief. Haar stem paste niet bij de scherpe blik die in haar ogen stond. Er lag een kalm glimlachje om haar lippen toen ze hem afwachtend aan bleef kijken.
~*~Setje~*~
- Spoiler:
~*~Algemeen~*~ Naam: Julia Leeftijd: 19 Bekendste Account: Creamypaw RPG Ervaring: 5 jaar Motivatie: Ik lieft de verhaallijn en de ouders :3 ! Extra: Ik heb deze informatie eerder gebruikt bij een ander topic. Ik wil haar toch heel graag spelen, dus meldt ik me aan met dezelfde informatie. Als de kitten trouwens meer zilverkleurig moet worden, zal ik het setje aanpassen.
|
|
|
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 20 jan 2013 - 9:46 | |
| Aanmelden kan nog tot 23 Januari! Daarna zal worden gekozen en in 't volgende weekend, hopelijk, zal dan het geboorte topic komen! |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 20 jan 2013 - 16:56 | |
| Mijn aanvraag staat er ^^ heb er echt mijn best op gedaan xd hoop dat ie goed is! |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice di 22 jan 2013 - 20:59 | |
| MENSEN, DENK ER AAN DAT JE NOG TOT MORGEN HEBT OM JE AAN TE MELDEN! |
|
| |
Alexandra- alexx 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice di 22 jan 2013 - 21:02 | |
| ik meld me toch niet aan heb al iets gevonden voor fatekit |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice di 22 jan 2013 - 21:23 | |
| Kan ik mijn aanmelding morgen nog plaatsen, kunnen jullie please nog wachten op mijne?!
Xx Daan |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice wo 23 jan 2013 - 19:03 | |
| General Name; Spiritkit ~ Spiritpaw ~ ? Gender; Male Age; Unborn Clan; ShadowClan Rank; Kitten Parants; Silverfeather & Stormvoice Siblings; Stormkit & Unknow
Outside Fur; A silver tabby with a short fur. Eyes; Blue Nose; Rose Pawpads; Rose
Inside Kit; Spiritkit is een katertje dat denkt dat hij alles zelf wel aan kan. Hij is een enorme lastpost en vreselijk hyper. Hij pest vaak andere kittens en krijgt zowat de hele nursery onder zijn poot. Spiritkit kan vreselijk gemeen uit de hoek komen en andere 'perongeluk' verwonden. Aan het eind van zijn kittentijd is hij wat rustiger geworden, maar nog steeds duister met zijn plannen de clan te laten zien wat hij allemaal waard is, dat StarClan een grote fout heeft gemaakt hem bij twee gewone clankatten te droppen, inplaats als zoon van de leader of deputy. Apperentice; Spiritpaw zal vreselijk eigenwijs zijn. Hij luisterd bijna nooit naar zijn mentor als deze hem tips geeft en probeert te helpen. Spiritpaw is erg moordlustig en ziet vaak bloed vloeien. Ook zal hij veel interesse hebben in BloodClan en de andere clans. Spiritpaw probeert erachter te komen wat de zwakte van elke clan is, misschien voor later wel handig..
Personal Naam; Danielle(Daan) Leeftijd; 12 (bijna 13) Ervaring; Begin februari zit ik 1 jaar op WC :3 Bekendste account; Bravesoul Motivatie; Ten eerste vind ik dit koppeltje erg stoer. De verhaallijn is ook awesome en ik vind dit een super leuke familie voor Spiritkit. Ik ben dol op zijn karakter en spring erom om hem te mogen bespelen. Ik heb de post wel een beetje samengevat omdat hij vandaag ingeleverd moest worden, so. Ook heb ik nog geen warriornaam+karakter voor hem bedacht, zodat het een beetje onverwachts is. Het is nooit leuk, vind ik, om van te voren het hele leven uit te stippelen. Vedder hoop ik dat ik gekozen word, en mogen de beste gekozen worden |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice vr 25 jan 2013 - 22:20 | |
| AANVRAGEN ZIJN GESLOTEN!
Nath en ik gaan zo snel mogelijk in overleg, dan kan dit weekend of begin volgende week 't topic al komen~! |
|
| |
Acc Markt 117 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 3 feb 2013 - 12:05 | |
| Nathalie heeft aangegeven om Stormkit niet te gaan spelen. We zoeken dus nog een speler voor Stormkit!
Jullie hebben tot woensdag om je aan te melden, daarna zullen we 't plan gaan omgooien! |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 3 feb 2013 - 12:10 | |
| Vraag: om Strórmkit te bespelen of om een andere te bespelen? |
|
| |
Acc Markt 117 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 3 feb 2013 - 12:14 | |
| Alleen om Stormkit te spelen, de andere aanvragen zijn gesloten. |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 3 feb 2013 - 20:17 | |
| OVER MIJ naam: Stijn leeftijd: 13 ervaring: ik zit nu een jaar op WC Bekendste account: Aquila, undertaker of cookie motivatie: ik vind silverfeather en stormvoice een leuk stel en het leek me leuk om een kitten te spelen.
ALGEMEEN Current Name: Stormkit Future name: Stormpaw~Stormclaw Gender: Male Age: Unborn Clan: Shadowclan Parents: Silverfeather & Stormvoice Siblings: Unknown
UITERLIJK Fur: Zilver~Grijze langharige Tabby Kater Eyes: groen blauwe oogjes Pads: zwart.
INNERLIJK Vind leuk: Familie vrienden anderen verslaan in allerlei dingen en zijn broers en zussen. Niet leuk: het fijt dat hij soms niet bij zijn broertjes en zusjes kan zijn en niet echt zijn zin krijgen. Innerlijk: hij is beschermend maar aardig dapper en loyaal.
|
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice zo 3 feb 2013 - 20:18 | |
| Ik wil Stormkit graag bespelen, mijn aanmelding komt waarschijnlijk morgen, vandra ik tijd heb (: |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice wo 6 feb 2013 - 17:12 | |
| Aanmelden kan nog tot vannacht 23:59. Morgen ga ik met Nathalie in overleg!
Wees snel! ^^. |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice wo 6 feb 2013 - 22:00 | |
| Algemene informatie Naam: Viktor Leeftijd: Op 5 augustus word ik 14 Bekendste Account: James // Snowrose RPG Ervaring: Iets langer dan een jaar Motivatie: Ik vin Silverfeather en Stormvoice twee fantastische katten, en ik wou een aanmelding maken eerst, maar dat is er dan niet van gekomen dus wil ik me zeker nog aanmelden voor Stormkit
Kitten informatie Naam: Stormkit - Stormpaw - Storm?? Geslacht: Male Clan: Shadowclan Familie: Silverfeather, Stormvoice, Uiterlijk: Een grijze langharige kater met groene ogen. Hij is iets groter gebouwd dan een normale ShadowClan cat. Innerlijk: Stormkit is een kitten die zich zeker niet laat doen, hij durft veel te zeggen, soms zelfs iets te veel. Hij vertrouwd niet snel een kat, maar gaat eerst tot het uiterste gaan om te zien dat de kat wel werkelijk om hem geeft. Maar een keer als Stormkit iemand vertrouwd, gaat hij die niet snel meer laten gaan. Zijn familie is belangrijk voor hem, voor geen geld zou hij deze willen verliezen. Stormkit is ook een hele actieve kitten, hij houdt van spelletjes en alles waarmee hij actief mee bezig kan zijn. Hij verlangd naar zijn apprentice tijd om te leren vechten en jagen. Voorbeeldpost: Stormpaw - 8 moons - ShadowClan territorium Een zacht briesje blies doorheen de lange vacht van de jonge kater. Zijn groene ogen keken zacht voor zich uit. De avondschemering hing in het bos. Stormpaw was van plan om nog even door te gaan met jagen om straks aan zijn mentor te kunnen tonen hoeveel prooi hij had kunnen vangen. Met rustige, matige stappen ging de kater door, nergens was er een spoor te ruiken, alleen een oud spoor van een ShadowClan kat die hier rond de ochtend had gelopen. Het enige wat er was te horen was de wind die woei door de jonge blaadjes van Newleaf. En het enigste dat te zien was, was de zon die nog een paar oranje stralen achter liet in de nu bijna duistere hemel, en op de grond de bewegende schaduwen van de gigantische bomen in zijn territorium. In de verte weerklonk het geluid van een oehoe die zijn jacht op muizen zou gaan beginnen. Zonder er zich verder nog iets van aan te trekken, trippelde de apprentice door. Ergens zou hij liever nu gewoon rustig in het kamp zijn, bij zijn familie, maar hij had tijdens de dag weinig prooi te pakken gekregen. Bijna alles van prooi was hem op een haar na ontsnapt, en dan alles dat Stormpaw wel had kunnen vangen, was maar klein en mager. Opeens zag hij een eekhoorntje op de grond zitten, nootjes te verzamelen om vervolgens mee te nemen naar het holletje, hoog in de boom. De grijze kater deed zijn best om zo goed mogelijk op te letten, iedere pas dat zijn grijze pootjes vooruit zetten, daar was bij nagedacht en die was gecontroleerd. Dit diertje zou hem niet ontsnappen, hij had eigenlijk nog nooit eerder een eekhoorn gevangen, maar het moest toch ooit eens de eerste keer zijn, dacht de apprentice.
Blij dat hij het bruine eekhoorntje te pakken had gekregen trippelde Stormpaw terug richting de boom waarnaast hij zijn andere prooi had begraven. Ondertussen was de zon volledig weggezakt achter de horizon en had de avond plaats gemaakt voor de nacht. Het bliesje was harder geworden en het geluid van de kruinen van de bomen ruiste in Stormpaw zijn oren. De schaduwen waren groter dan hem en rezen uit van uit de duisternis. Een tikkeltje blijheid ging door zijn groot gebouwde lichaampje als hij eindelijk aangekomen was bij de boom waar hij naartoe op weg was. Zo snel hij maar kon, groef hij het kuiltje open en haalde daar zijn twee magere muisjes uit. Met de drie diertjes tussen zijn vlijmscherpe tanden geklemd trippelde de langharige kater terug richting zijn vertrouwde kamp, waar hij naast zijn broertjes en zusjes kon gaan liggen in de Apprentices den.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Silverfeather x Stormvoice | |
| |
|
| |
|