Aanmelding hoge rangen - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Aanmelding hoge rangen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Brokenheart
Member
Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokenheart
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 18:42

Ik wil me hier zo graag voor aanmelden
~Gererserveerd~
Aanmelding komt over ongeveer een halfuurtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 10:49

Over een paar dagen gaan we een keuze maken, dus ik raad mensen die hun aanmelding nog niet af hebben aan dit snel doen.
Nightpaw,
Member

55
Actief

CAT'S PROFILE
Nightpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 17:51

Naam: Flashpiont, Lili
Naam bekendste account: Nightpaw, Deze dus ^^
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Medicine Cat ,Shadowclan
Motivatie: ik zou als eerste willen zeggen dat ik er heel erg van baal dat ik niet kan bewerken, en dus ook niet zoon toffe aanmelding kan maken voor dit helaas.
ben hier vrij nieuwe, en ik probeer mij pad hier een beetje te vinden. mijn boeit het clan lijden of Deputy worden niets. Maar mijn hart gaat echt uit naar Medicine Cat,. Het zou echt een super ervaring kunnen zijn die ik met open arme zou aan nemen. Zowel op dit spel als in RL! Ik heb namelijk een spelling achterstand en ik kan niet goed spellen, daar door zou ik veel kunnen leren en het is ook goed voor mijn toekomst. Ik meld me aan omdat ik het ook echt zeer graag wil worden...!!! En ik hoop dat jullie me die kans gunnen. ik heeft me 1000000 % voor deze rangverhoging!!
Beschrijving karakter: Flashpiont, deze lieve poes is snel, en wil het graag goed doen. Ze is soms sluw en kan soms haar woordje klaar hebben. Ze is een grote dame, met een fijn karakter. Sterk en snel. Ik weet zeker dat deze Flashpiont een goed Medicine Cat!

Laatst aangepast door Nightpaw, op vr 25 jan 2013 - 20:07; in totaal 3 keer bewerkt
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 18:11

Er staat geen medicine cat apprentice in het rijtje. (:
Jaytail
Member
Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 19:40

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 512

Talking; #0084ff
Normal; #036e00
Dreaming; #760000
Thoughts; 9e8eff
Others talking 1; #000000
Others talking 2; #ffffff

~ Stoneteller ~
~ Basic information ~

Name: Stoneteller
Clan: Windclan
Future clan: Starclan
Rank: Medicine Cat
Future Rank: Elder(?)
Nicknames: Stony, Stone, Pawsinside.
Hates: War, bullying, Shadowclan.
Likes: Windclan, Finding Herbs, Apprentices, Elders, Helping Cats.

~ Outside ~

Fur color: Light brown
Markings: On his face, paws, tail & Ears a dark brown fur.
Pad's: Dark Brown
Eyes: Deep Blue
Nose: Dark Brown
Tail length: Normal
Building: Strong/Coarse
Bad for his fur: Mud, snow
Good for his fur: Rain, wind, water.
Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Ava13
Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Onder13
~ Inside ~

Keywords: ~ Talking ~ Helping ~ Hateing ~ Little voice.
Talking; Stoneteller is a real talker, he talks a lot with the elders and with his apprentice. He always forget the time as he is talking. He always wanders far from the tonder object.
Helping; He likes helping cats, of it is a rogue or a clancat. It doesn't make any difference for him. He just enjoy it to help the cats with their problems.
Hateing; He hates the cats who were bullying him in his Kittentime, his paws always stand to the inside, which make him as a bully kitten.
Little Voice; Hij hoort iedere keer als hij in moeilijkheden zit en niks meer weet, een klein stemmetje in zijn hoofd, die steeds maar 1 ding zegt. ''Never ending story.'' Waardoor hij opeens wet wat hij zou moeten doen.
~ Normale lijstje ~

Naam: Bo ~
Naam bekendste account: Jaypaw/Beautysoul
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Windclan Medicine Cat If it may ~
Motivatie: Well, ik vind het een leuke uitdaging voor mezelf om actiever te worden in de RPG en als ik alsnog inactief raak om onbekende reden, geef ik de rang meteen af. Ik weet niet of ik dit eigenlijk wel moet plaatsen, ik heb al zoveel leuke aanmeldingen gezien ^^ Tuurlijk ik zou het jammer vinden als ik niet gekozen word, maar iedereen verdient het ^^

Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 14:37

» ɢ e ɴ e r α l «
Current Name; Falconflight
Former Names; Falconkit & Falconpaw
Future Name; Falconstar(?)
Gender; Tom
Age; 24 Moons
Season Born; Newleaf
Parents; Sunstream & Badgerfang
Siblings; Unknown
Partner; I shall never love
Crush; No
Sexuality; Bisexual

Lifestyle; Clancat
Current Clan; Shadowclan
Former Clan; x
Future Clan; Starclan(?) ~ Dark Forest(?)
Current Rank; Medicine Cat
Former Ranks; Kit ~ Med. Cat Apprentice
Future Ranks; Elder
Former Mentor; x
Current Apprentice; x
Former Apprentice; x

» o υ т ѕ ι d e «
Fur; Gray with a white belly
Coat Length; Short
Pattern; A white belly, no further pattern
Eyes; Bright yellow eyes with a orange touch.
Pad Color; Pink
Nose Color; Gray
Built; Not fat, not skinny, just good. Pretty muscular.
Extraordinary Things; He has very good eyes and ears. He has multiple scars over his body.
Voice; Alex Gaskarth (Right)
Theme; All Time Low - Do You Want Me (Dead)?

» ι ɴ ѕ ι d e «
Falconflight is een kater die onmogelijk te lezen is. Zijn altijd neutrale, soms zelfs killen, uitdrukking zorgt ervoor dat de rest van de clan denkt dat hij altijd chagrijnig is. Dit is meestal niet het geval, hij zit gewoon zo in elkaar. Hij is een gesloten boek, waar hij maar zelden iemand anders in laat. Toch is Falconflight zorgvuldig en netjes. Er zit zelfs een hint van OCD in, omdat hij alles altijd op orde wilt hebben en begint te panikeren als er iets niet goed ligt. Als Falconflight met zijn taken bezig is, is hij kalm, zorgvuldig en rustig. Maar bij vrienden en familie, zodra hij even niet over zijn taken hoeft na te denken, kan hij vriendelijk, vrolijk en soms zelfs melig overkomen.

» н ι ѕ т o r y «
0 - 6 Months
Falconkit werd geboren met een afwijking aan zijn stem. Hij begon niet te piepen bij de geboorte, het leek er eerder op dat hij naar lucht hapte. Dit was echter niet het geval. Hij kon gewoon niet piepen. Dit heeft er wel voor gezorgd dat hij ruim drie manen in de Medicine Cat Den heeft doorgebracht en niet veel buiten kwam. Terwijl andere kittens buiten lagen te zonnen of aan het dollen waren, zat hij in de Den kruiden te tellen en namen te onthouden. Niet omdat het hem werd opgedragen, maar gewoon hij iets te doen wilde hebben en dit was het makkelijkste om te doen. Falconkit vond het best leuk om alles te onthouden en op te sommen en had er duidelijk plezier in om katten te helpen, terwijl hij zelf nog in de Den lag voor verder onderzoek.
Toen Falconkit net vier manen oud was, kwam er eindelijk vordering. Er kwam een piep uit zijn keel! Zijn stem begon zich eindelijk te ontwikkelen, alleen later dan bij normale kittens. Falconkit mocht de Medicine Cat Den verlaten en begon goed met oefenen van zijn stem. Toch bleef zijn aandacht voor de Medicine Cat rang.

6 - 14 Months
Falconkit werd Falconpaw en kreeg de kater Bitternpelt als mentor toegewezen. Stiekem had de apprentice gehoopt dat hij Medicine Cat apprentice mocht worden, maar dat leek er niet in te zitten. Dus ging hij met zijn mentor mee en trainde zorgvuldig, leerde alle technieken en ontwikkelde meerdere nieuwe technieken.
Tot op een dag Bitternpelt gewond raakte bij een patrouille en Falconpaw de enige was die hem kon helpen. De jonge apprentice was niet sterk genoeg om de kater mee te nemen naar het kamp en de kater kon zelf ook niet lopen. Daarom racete Falconpaw achter een geur aan 'ie hij herkende en kwam terug met een bek vol kruiden die hij kon gebruiken. Voorzichtig hielp hij Bitternpelt, met de kennis die hij had opgedaan in zijn tijd in de medicine cat den. Hierdoor had hij het leven van zijn mentor gered en daarvoor werd hij geprezen.

In overleg met de huidige Medicine Cat en Shadowclan's leader, werd besloten dat Falconpaw de medicine cat apprentice mocht worden. Dolgelukkig nam hij zijn intrek in de Medicine Cat den en leerde snel en zorgvuldig. Hij hielp de medicine cat met uitbraken van Greencough en hielp kattinnen met de bevalling, al vond hij dat best wel eng om te doen. Maar onder begeleiding ging alles toch nog goed en kwamen alle kittens levend te wereld.

14 - 20 Months
Bij de Medicine Cat Ceremonie kreeg Falconpaw zijn Medicine Cat naam; Falconflight. Hij was nu de tweede medicine cat van Shadowclan en was hier trots op. De clan was veilig en gezond en er leken maar weinig dingen mis te kunnen gaan. Falconflight zorgde ervoor dat er genoeg kruiden waren, stelde een rangorde op en zorgde ervoor dat de kruiden waren gerangschikt op naam, werking, kleur, grote en geur. Hierdoor kon hij nooit in de war raken en wist precies wanneer en waar hij wat nodig had.
Zijn leventje was best vredig, totdat er uit het niets een aanval kwam. Falconflight was kruiden aan het zoeken, toen hij opeens uit het niets werd aangevallen door een rogue kat. Deze heeft hem paar gevaarlijke littekens gegeven, maar ging er niet van door zonder een gescheurde oor en een flinke jaap over zijn flank. Falconflight had zichzelf weten te redden door de paar weken van Warrior training die hij had gehad van Bitternpelt. Hij was terug naar het kamp gelopen en had zichzelf daar geholpen met de juiste kruiden, hierdoor heeft hij wel enkele littekens over gehouden.

17 Months - Present
Het leven van Falconflight is kalm en rustig. Af en toe zijn er ernstige zaken, maar ook deze weet hij te overwinnen. Hij is zijn angst om dingen verkeerd te doen nog niet helemaal kwijt, maar het gaat wel steeds beter. Het enige wat hij jammer vind, is dat hij geen partner of kittens mag hebben. Dat was nou eenmaal tegen Starclan's wet in en deze zou hij volgen met zijn leven.

» ѕ e т j e «
Falconflight:

» p e r ѕ o ɴ α l «
Naam; Quinty
Ervaring; 3,5 tot 4 jaar
Bekendste Account; Silverfeather//Saxon//Lostvoice
Welke Rol; ShadowClan Medicine Cat
Motivatie; Wauw, twee rangen. Ja, mijn kansen worden hierdoor minder. Maar toch wilde ik hier een gok voor wagen. Saxon is geweldig om te spelen, maar Medicine Cat is toch anders dan Deputy en zeker met een Bloodclan Deputy. En zelfs als ik deze rang niet krijg, zal ik Smokedance toch gaan veranderen. Dus waarom niet.
Extra; Ik ga dus mijn account Smokedance omgooien naar Falconflight. Ook als ik niet wordt gekozen hier.
Mirror.
Member
Katero!!!
46
Actief

CAT'S PROFILE
Mirror.
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 13:08

Stonehunter
≈General≈
Name: Stonehunter
Rank: Medicine cat
Clan: Shadowclan

≈Inside≈
Stonehunter haat het om te moeten stilzitten. Hij is graag bezig met iets, en vindt het altijd leuk om een goed gesprek met iemand te houden. Hij vindt het altijd fijn als hij iets voor anderen kan doen, wat het ook is. Hij heeft vrijwel geen vijanden, en is met iedereen bevriend. Kittens waardeert hij, en Stone vind het grappig als iemand hem vraagt naar een verhaal over zijn beroep. Hij is een goede verteller, maar kan ook goed luisteren. Hij leeft met andere mee, wanneer ze in de problemen zitten en is blij wanneer ze blij zijn.
Special:
Hij is een beetje claustrofobisch
Kletst graag
Verleden:
0-6 moons:
In zijn kitten tijd gaat alles goed. Zijn vader en moeder zijn gelukkig samen en hij is ook gelukkig. Broertjes of zusjes heeft hij niet, waardoor hij extra wordt verwend. Als hij valt en daarbij een poot breekt moet hij een week in de Medicine den blijven, en ontdekt veel interessante dingen. Stonekit vind het erg leuk en de Medicine cat leert hem wat dingen over haar beroep. Als hij na een week weer weg mag is hij wel een beetje teleurgesteld. Verder is zijn kitten tijd vrij normaal.
6-12 moons:
De medicine cat had gemerkt dat hij medicijnen erg interessant vond, en kiest hem als leerling. Een dag voor de ceremonie sterft zijn vader die helaas niet kan zien hoe hij een hoge rang krijgt. Hij was erg gehecht aan zijn vader en is dus verdrietig. Het nieuws dat hij apprentice mag worden van zijn grote voorbeeld vrolijkt hem maar een klein beetje op. Hij verwaarloosd door zijn verdriet zijn beroep nogal, en de Medicine cat waarschuwt hem dat als het zo door gaat hij niet langer zijn rang mag behouden. Hij schrikt en begint meteen keihard te studeren. Hij wordt er erg goed en mag zijn rang behouden. Zijn moeder die al best oud is sterft ongeveer halverwege zijn apprentice tijd.
12-Heel veel moons:
Hij wordt medicine cat en is erg gelukkig met zijn beroep. De nog jonge kater is een handige en slimme kat en doet alles met plezier. Hij probeert katten zo goed mogelijk te redden. Wanneer dat niet lukt geeft hij zichzelf niet de schuld, maar zegt dat de Starclan het zo heeft bepaald. Het Shadowclan bloed dat in hem zit gebruikt hij vooral door de jacht. Dus heeft hij nog nooit iemand iets aangedaan.

≈Outside≈
Fur: Stone heeft een witte vacht met zwarte vlekken over zijn hele lichaam.
Eyes: Hij heeft groen/grijzige ogen
Nose: Rose
Pads: Rose
Scars: Geen
Extra:
Hij is best stevig gebouwd, en qua uiterlijk lijkt hij eerder op een krijger dan een Medicine Cat.
Setje:

≈Me≈
Real: Katero ~ 14 jaar ~ Ongeveer 2 jaar Rpg ervaring
Voorbeeldpost:
Motivatie: Ik wil dat gewoon heel graag, en vind het perfect bij Stone passen. Het lijkt me gewoon superleuk om medicine cat te spelen. Ik beloof dat als ik de rang krijg zeker actief blijf.

Undertaker
Member
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 10:06

Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 2462nbk
undertaker
'Quote'

Naam: Stijn
Naam bekendste account: ik denk Aquila of cookie
Rang waar je je voor wilt aanmelden: ik wil me heel graag aanmelden voor Shadowclam med-cat
Motivatie: ik vind het een leuke kans. undertaker is al een iets oudere kat van 35 moons, ik vond dit erg goed bij hem passen.
Beschrijving karakter: undertaker is een soms een beetje een oude zeur kous dan neemt hij met niks genoegen. hij houd er van om andere te plagen en ze stomme bij namen te geven omdat ie niet goed is in de echte namen te onthouden. verder is hij als het nodig is vrolijk en dapper voor een gevecht zal hij niet wijken.
ervaring: ik zit een jaar op WC.
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 feb 2013 - 16:04

Bij deze sluit ik het topic. Jullie hebben lang genoeg de tijd gehad om jullie aanmelding in te leveren. (:
We zullen binnenkort een keuze maken.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen - Pagina 2 Icon_minitime

Aanmelding hoge rangen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: