Aanmelding hoge rangen

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Aanmelding hoge rangen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Littlewish
Member
Aanmelding hoge rangen DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 22:30

warrior cats rpg,
Aanmelding hoge rangen
[image]

what do the stars tell us?
Beste leden,

Warrior Cats heeft weer een paar hoge rangen open en we hebben besloten een nieuw systeem in te voeren. In plaats dat het team leden kiest, mogen leden zich nu voor een hoge rang zelf aanmelden. Uiteraard ligt de beslissing uiteindelijk altijd nog bij ons, maar op deze manier maak je een grotere kans om een hoge rang te krijgen. Je moet er alleen wel wat voor doen, namelijk onderstaande lijst zo goed mogelijk invullen:

Code:
Naam:
Naam bekendste account:
Rang waar je je voor wilt aanmelden:
Motivatie:
Beschrijving karakter:
Op een gegeven moment sluiten wij de aanmeldingen en zullen we een keuze maken. De rangen die op dit moment open staan zijn:

• Shadowclan Medicine cat
  • Windclan Medicine cat

Veel succes!
Mvg. het Team

Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 22:51

Naam: Iro
Naam bekendste account: Amore [?]
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Windclan Medicine Cat
Motivatie: Lizle heeft me laten blozen, en windclan is vet :$
Beschrijving karakter: Deze jongen is echter heel lief. Buiten zijn Medicine cat rang om, wilt hij ook heel graag katten helpen met problemen, en soms zoekt hij zelfs Rogues op die gewoon heel dun zijn. Natuurlijk helpt hij niet zomaar iedereen, en kan er haat zijn, maar als je in zijn clan zit of gewoon zijn vertrouwen heb gaat hij voor je door het vuur. Er kan haat zijn binnen de clan, maar als het eenmaal moet dan moet het, en daar maakt hij ook niet een groot probleem van. Jagen zit in zijn bloed, hoewel hij het niet vaak doet. Het is raar voor een Medicine cat, maar zijn voorouders waren het nou eenmaal. Hij heeft het nog niet door, maar als ik veel topicjes met hem ga doen gaat hij het uit eindelijk wel merken, ooit x3

-Ik weet nog geen naam als dat erbij moest ?
Zim
Member
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Zim
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 23:04

Naam: laura katte naam: leafblade
Bekenste acc: Angelwing
Rang voor je je aanmelden: med. Cat windclan
Motenvatie: van alkes en nog wat het lijkt me zo gaaf om medicijn kat te zijn
karakter: Leafblade is erg aardig en luistert graag soms heeft hij raare keuren en is hij meer vaag dan normaal. Hij houd van de seisonne welke dan ook en het mooiste vind hij zijn de bladere die zijn levens kring hebben. Deze kater is erg grappig maar ook slim..
Rowanflight
StarClan
Aanmelding hoge rangen JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 23:21

ρ ѕ у c н є в є α я є я

ƒ α м ι ℓ у
    Mother Turned into Kittypet
    Father Was an asshole
    Siblings Never seen them
    Other Family Don't know, don't care

σ υ t ѕ ι ∂ є
    Fur color As white as snow
    Fur length Short
    Eye color Brown
    High Relative big
    Pawpads Pink

ι η ѕ ι ∂ є
Psyche is een relatief normale kater, wit met in-bruine ogen een schoonheid voor het blote oog die zijn leven geeft voor wat hij het liefste doet. Echter licht er een donker randje in de ziel van deze kater. Hij heeft het gevoel alsof hij twee personen in zijn geest heeft. Als hij in zijn clan is of met zijn werk omgaat is hij een engel. Maar zodra er een situatie komt waarin het wel nodig is heeft hij een zogezegde 'change of hearts' Hij word in een mum van tijd duisterder en springt meteen uit zijn lieve omhulsel en word hij zo waar een echte moordenaar als het is om te beschermen wat hij moet beschermen.

н ι ѕ t σ я у
Vanaf de dag dat Psyche werd geboren was zijn leven al bepaald. Zijn ouders verachtte hem en zo werd hij ook behandeld ook. Hij was de enigste van zijn nestje die de kille winter had overleefd maar kwam daar zeer zwak uit. Zijn vader was de eerste die voor hem en zijn moeder wegliep hen met ze tweeën achterlaten. Later is dat klote beest vermoord door een vos ofzo het boeide Psyche niet echt.

Hij was nooit echt het type voor vriendjes maken en spelletjes spelen. Hij was een einzelgänger was het liefst op zichzelf en keek van een afstandje toe hoe de andere lol hadden om zielige dingetjes. Nee hij observeerde veel liever nam zijn tijd en zijn rust. In feite het enigste gezelschap dat hij vaak had was een enkel blaadje dat opgetrokken werd door de wind en weer neer daalde voor hem.

Maar blaadjes vergaan en zo verging ook zijn enigste vriend. De stille kitten verloor zijn moeder toen die 'ontvoerd' werd door twolegs. Psyche' hart was gebroken en de stille kitten werd nog stiller. Wie had ooit gedacht dat Starclan een lot voor hem had. Toen Psychekit zes manen oud was verkoos Hollystar hem tot Medicine Cat Apprentice samen met Dapplekit ging hij onder training van Angelvoice een poes die zelfs bij hem een klein glimlachje op zijn lippen kreeg.

Het trainen was zwaar en met een stuiterbal als Dapplepaw had Psychepaw af en toe het gevoel dat hij vergeten werd in stilte trainde hij net zoals hij in stilte leefde. Hij leerde zijn lessen wel en oefende ze wanneer Dapple niet in de buurt was te bang uitgelachen te worden voor zijn fouten. Hoe beter hij voor zichzelf werd hoe meer zelfvertrouwen het witte katertje kreeg en voor een enkele seconden voelde hij zich gelijk aan Dapple wetend dat ze samen nog wel eens een goed team zouden kunnen worden.

Maar opnieuw verging die hoop toen Dapple zonder hem een woord te vertellen zijn rang opgaf en alle verantwoordelijkheid op de jonge Psyche zijn schouders terecht kwam. Psyche beloofde zichzelf zijn best te doen en te trainen zo hard hij kon. Hij werd Medicine Cat. Psychebearer een naam die hij met trots droeg. Hij was een warme en open kater geworden. Al snel kreeg Angelvoice de opdracht om samen met hem nog een apprentice op te voeden. Cinnamonpaw het geluk van de wereld kon niet op voor Psyche tot..
SPOILEEERS OVER ANGEELS DOOOODDD
-not gonna tell ya-

м ι c н є ℓ ℓ є
    Real name Michelle
    Nickname Mimi
    Age Sixteen
    Gender Female
    Why me Ik weet het, Angel is niet goed uitgelopen maar ik denk dat jullie daar ook de redenen voor weten, ik had haar gewoonweg niet goed uitgewerkt en ik haat mezelf ver voor. Als dit mijn tweede kans zou zijn zou ik deze het liefst met bijde handen aanpakken gewoon om te laten zien dat ik het wel kan.
    Extra Een paar hele lieve vrienden hebben me overtuigd het gewoon nog eens te proberen. Ik wil niet een of ander ranghoertje lijken maar ik wil gewoon laten zien dat met een goed verhaal ik het wel kan. Met deze aanmelding vind ik rust voor mezelf of ik nou gekozen word of niet.

"Who would have thought you even had a heart,
let alone one so easily broken?"

Laatst aangepast door Rowankit op zo 13 jan 2013 - 0:57; in totaal 4 keer bewerkt
Crazy
Member
14
Actief

CAT'S PROFILE
Crazy
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 23:27

Naam: Marijn
Naam bekendste account: kittypaw
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Med. Windclan cat! (of apprentice als jullie dat ook zoeken)
Motivatie: Ik wil het heel graag een keer zijn! Ik zal heel actief zijn en me best doen. En alle med.cat kruiden uit me hooft leren!
Beschrijving karakter: Ik maak het account eerst aan maar dat duurt niet lang vandaag nog en ze word een witte poes met een lange vacht die slecht is in jagen. Ze heeft gele ogen en wilt iedereen altijd helpen inplaats van vechten. Haar naam word Whiteheart.

-------

Naam: Whiteheart.
Clan: Windclan
Rang: Medicine cat.
Innerlijk: Whiteheart is een lieve poes, ze wilt graag nieuwe vrienden maken en katten helpen. Ze weet veel over kruiden en andere planten. Ze houd veel van kittens en zorgt goed voor de katten in haar clan. Toen ze kitten was was ze al slecht in vechten met haar broertjes of zusjes. Ze heeft jagen nooit geleerd, alleen kruiden zoeken van haar mentor. Ze kent alle kruiden uit haar hoofd en gaat soms wat zoeken. Ze probeert iedere kat te helpen als ze bijvoorbeeld een erge ziekte zoals groenhoest hebben. Maar ze weet dat de starclan zal kiezen of de kat er heen gaat of op de wereld blijft.

Skills:

Jagen x
Vechten x
Kruiden zoeken xxx
Kruiden kennen xxxxx
Ruiken xx
Zien xxx
Rennen xx
Horen xxx
Vroeger:

Als kitten was whitekit slecht in vechten of jagen. Meestal wouden haar broertjes en zusjes daarom nooit met haar spelen maar toch speelde ze soms wel andere dingen. Ze was vaak in de medicine cat den om de kruiden te 'bestuderen.' ze wou ook graag de medicine cat helpen en kon niet wachten tot ze oud genoeg was.

Als apprentice leerde ze al snel. Ze probeerde alle kruiden uit haar hoofd te leren, het was moeilijk maar het is wel gelukt. Ze hielp katten graag en had meestal het gevoel dat haar mentor haar niet vertrouwde, wat ze wel deed. Als zij toen een kat liet sterven zal ze het nooit vergeven, gelukkig dat dit nog nooit is gebeurt in haar apprentice tijd.

Uiterlijk: Sneeuw witte poes met groene ogen en een pluizige vacht. Haar pootkussens en neus zijn roze en haar snorharen erg lang.

Voorbeeldpost:

Laatst aangepast door Crazy op wo 16 jan 2013 - 0:12; in totaal 1 keer bewerkt
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 23:43

Naam: Babs
Naam bekendste account: Strawberry
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Shadowclan Medicine Cat
Motivatie: Staat in de karakterkaart
Beschrijving karakter: Hieronder C:

S
TARCLAN SPOKE
THEY GAVE ME THIS GODDAMN FATE
WORDS 000
COMPANY Iemand
NOTES text text text text text text

"Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony." -Smokebreath

GENERAL

NAME
Smokebreath

FORMER NAMES
x Smokekit
x Smokepaw

SEASON BORN
Bladkaal

PLACE BORN
Shadowclan gebied

THEME SONG
Hand of Sorrow - Within Temptation (Link

OUTSIDE

THE BASIC LOOKS
Deze redelijk groot gebouwde kater zou op het eerste gezicht niet snel een medicine cat gedachte voor de geest doen halen, eerder een warrior. Onder zijn pels kun je goed getrainde spieren zien rimpelen en ook menig gevechtslitteken doorkruist zijn ruwe, lange vacht. Hij is niet bepaald een schoonheidskoning, maar draagt zijn eigen unieke uiterlijk waaraan je hem meteen herkent met trots.

PELT
Zijn pels is lang en ruw. Hij stopt er niet bepaald erg veel zorg in om deze pelt uit de klitten te houden en kan daardoor soms een beetje onverzorgd overkomen. Af en toe (Met wat aansporing van anderen in veel gevallen) zal hij zijn pelt wel weer schoonmaken en ziet hij er een tijdje weer goed uit. Zijn pels is zwart met rookachtig grijze accenten, die vooral zichtbaar zijn op plekken waar zijn pels echt in overvloed is, zoals bij zijn hals, zijn buik en zijn staart.

EYES
De ogen van Smokebreath zijn diep amber, bijna koperbruin van kleur. Ze zijn niet bepaald rond van vorm, eerder amendelvormig. Hierdoor kan hij soms een beetje de uitstraling geven dat hij zijn ogen ietwat dichtgeknepen houdt, terwijl dat helemaal niet zo is. Maar ondanks dat, is zijn zicht nog steeds prima.

NOSE AND PAWPADS
Zowel zijn neus als zijn pootkussentjes zijn zwart gekleurd en ietwat ruw. Ze zijn nog iets donkerder van kleur dan zijn pels, waaruit je dus kan opmaken dat zijn pels niet inktzwart is, maar eerder zeer donker grijs.

INSIDE

PERSONALITY
[No-nonsense] De blik in zijn ogen, kan menige jonge kat al het zwijgen opleggen. Deze kater straalt uit dat hij geen nonsens tolereert met zijn hele houding. Hij kan dan ook goed chagrijnig worden als hij vindt dat zijn tijd verspild wordt.

[Beleefd] Ondanks dat deze kater soms chagrijnig kan ogen en onbenaderbaar, is hij toch heel erg beleefd naar zijn clangenoten. Ondanks dat hij met deze (Soms kille) beleefdheid rondkomt, kun je soms aan zijn ogen zien dat dit echter ook enkel beleefdheid is. Deze kater zal zijn beleefdheid echter laten vallen als hij geïrriteerd of boos raakt.

[Bitter] Smokebreath is behoorlijk bitter richting Starclan en naar zijn clan. Dit kun je dan ook aan zijn gedrag merken. Hij zal snel wrok koesteren jegens anderen die heel erg gelukkig zijn, al zal hij dat niet snel laten merken, mede dankzij zijn beleefdheid. Hij is veel kwijt geraakt in zijn leven en dat kan je dan ook aan hem merken.

[Opmerkzaam] Smokebreath is heel erg opmerkzaam en heeft een goed geheugen. Hij zal de meeste dingen dan ook onthouden met redelijk goede precisie. Iets wat hij ook goed opmerkt, is de schoonheid van poezen, iets wat hij nu hij een medicine cat is geworden goed aan banden moet leggen, tot zijn eigen grote irritatie.

[Romantisch] Ondanks dat hij nu een Medicine Cat is, is Smokebreath een best romantische kater rond poezen als hij zichzelf laat gaan. Nu hij in zijn rol moet blijven, is deze kant door hem aan de kant geschoven. Als hij meer lak gaat krijgen aan de regels, zal hij dit echter niet langer meer doen...

DISLIKES
Medicijnkat taken, starclan

HATES
Starclan

Alliances

CURRENT CLAN
Shadowclan

FORMER CLANS
Geen

RANK
Medicine cat

FORMER RANKS
x Kit
x Apprentice
x Warrior
x Medicine cat apprentice

FUTURE RANKS
Elder[?]

Skills

SIGHT ◆◆◆◆◇
Hij ziet iets minder door de vorm van zijn ogen, maar nog steeds is er niks mis mee.

SMELL ◆◆◆◆◇
Hier is ook niks mis mee, maar hij heeft nooit veel interesse getoond in zoeken enzo.

HEARING ◆◆◆◇◇
Hij hoort iets onder gemiddeld, maar hier merkt hij nooit heel erg veel van. Hij zou als elder echter best snel doof kunnen worden.

HUNTING ◆◆◆◆◇
Hij was een getalenteerd jager voordat hij Medicine cat van Shadowclan werd.

FIGHTING ◆◆◆◆◆
Hij was een getalenteerd vechter voordat hij Medicine cat van Shadowclan werd.

TRUST ◆◆◇◇◇
Zijn vertrouwen in zijn clangenoten en in starclan is zeker wat minder dan gemiddeld, zeker nu hij medicine cat is geworden.

SOCIAL ◆◆◆◇◇
Hij weet best hoe hij met andere katten om moet gaan, hij doet dit alleen niet erg graag.

RELATIONSHIPS

Aanmelding hoge rangen Bulletblack ~ Uncertainty
Aanmelding hoge rangen Bulletgreen ~ Acquaintance/Friend
Aanmelding hoge rangen Bulletblue ~ Good friend/Best friend
Aanmelding hoge rangen Bulletyellow ~ Crush
Aanmelding hoge rangen Bulletwhite ~ Family
Aanmelding hoge rangen Bulletpink ~ Love
Aanmelding hoge rangen Bulletorange ~ Mate
Aanmelding hoge rangen Bulletred ~ Discomfort/Dislike/Hate/Fear
Aanmelding hoge rangen Bulletpurple ~ Student/Mentor

SHADOWCLAN

Aanmelding hoge rangen Bulletred/Aanmelding hoge rangen Bulletblack ~ Mossrock ~ Discomfort ~ Ik weet niet hoe ik je zou moeten behandelen.
Aanmelding hoge rangen Bulletred/Aanmelding hoge rangen Bulletpink ~ Snowflurry ~ Discomfort ~ Ik denk niet dat ik je ooit nog terug krijg...
Aanmelding hoge rangen Bulletpurple/Aanmelding hoge rangen Bulletgreen ~ Bittervoice ~ Mentor ~ Tough love eh?

HISTORY

BIRTH AND KITTENHOOD
Op een koude bladkaalnacht, vervulde een schreeuw het Shadowclan gebied. Vlakbij de bevroren meertjes, lag een poes in het door vorst verdorde gras, kronkelend en kermend van de pijn. Ze moest wachtend op haar partner, die in paniek naar het kamp was gerend. Haar kittens waren te vroeg gekomen en het was onverwacht toen ze tijdens haar wandeling aangevallen werd door de weeën. Al vlug kwam de medicine cat met een bundel kruiden aan en werd ze voorbereid op het baren van kittens. Braambladeren, een dikke stok om op te bijten. De omstandigheden waren alles behalve prettig, een kille bladkaal nacht waarin de wind door je pels snijdt. Maar het kon niet anders, ze kon niet meer verplaatst worden. Uiteindelijk werden er drie jongen geboren, twee katertjes en een poesje. De eerste kater was grijsblauw met wit, een pels lang en pluizig. Het tweede kitten, het poesje, was wit als de bladkaal sneeuw en was dood geboren. Het laatste katertje, klein van formaat, was een donkergrijs katertje. De ouders hadden het zwaar met het verlies van hun dochter, maar voor nu was het een kwestie van de kittens veilig naar de nursery brengen.

Eenmaal veilig in de nursery aangeland, kregen de kittens namen. Het grijsblauwe katertje kreeg de naam Mosskit en het rookkleurige katertje de naam Smokekit. En daar begint het echte verhaal. Smokekit's eerste manen gingen in een wervelwind voorbij. Hij groeide en werd zich langzaam steeds meer bewust van de wereld om zich heen, die zich naar zijn ervaring steeds verder uitbreidde. Eerst de nursery, met de andere kittens, vervolgens het kamp en hierna nog buiten het kamp. Maar dit laatste aspect liet hem enkel gissen, aangezien hij het kamp niet uit mocht. Dit hield hem echter niet tegen. Dit katertje bleek namelijk een talent te hebben om in de problemen te komen, of het nou de warriors den inglippen, of de kruiden in de medicine cat den in de war te schoppen, of anderen voor de voeten te lopen. Dit katertje kon het allemaal. Waarschijnlijk was het dan ook een verademing voor het kamp dat hij en zijn broertje Mosskit eindelijk apprentice werden.

APPRENTICE TIME
De apprentice leeftijd viel ietwat... tegen. Hij had verwacht dat het veel en veel meer lol was, het was echter bitter hard werken. De leader had hem als een probleemgeval herkend en was dus dan ook van plan om hem eens goed in het gareel te krijgen. Hij had een hele strenge mentor gekregen, waarmee riante ruzies geen uitzondering waren. Zijn mentor heette Bittervoice en die naam had zijn mentor niet voor niks. Haar stem was zelden vriendelijk en ook nauwelijks vol van complimenten. Ze had altijd wel iets aan te merken op zijn jachtpositie en dat soort dingen. Hier kon de kater niet zo heel erg goed tegen. Vooral omdat zijn broer een hele makkelijke mentor had gekregen, die wel heel erg veel complimentjes gaf.

Over de helft van zijn apprentice leeftijd kreeg hij een groeispurt, hij groeide hier zijn broertje voorbij. Hij merkte ook op dat zijn talenten en technieken ver boven die van zijn broertje lagen en besefte zich dat dit misschien wel kwam omdat zijn mentor zo streng was. Dus ondanks dat hij een hekel had aan zijn mentor, leerde hij wel om een goede Warrior te zijn, iets waar hij ook met grote begeerte naar streefde. Hij was dan ook een enorme streber, iemand die altijd de beste wilde zijn. En dan vooral beter dan zijn broer. Hij kon er namelijk niet tegen als zijn broer ergens beter in was dan hij. En andersom gold dat ook. Dit zorgde er echter voor dat de twee broers uiteindelijk een gigantische ruzie kregen, wat een kloof creëerde die nooit meer helemaal zou helen. Ze raakten slaags en Bittervoice moest ze met geweld uit elkaar trekken. Hierdoor heeft Smokepaw ook een halve maan vast gezeten in het kamp, zijn eerste gathering gemist en ook een achterstand opgelopen in zijn training. Voor zijn broer gold hetzelfde, al nam zijn mentor hem zo nu en dan alsnog het kamp uit.

Maar ook in een ander opzicht nam Smokepaw's leven een nieuwe wending aan. Hij werd verliefd Snowpaw, en dan ook tot over zijn oren. Hij werd verliefd op het kleine en fijn gebouwd poesje. Zijn broer zag hier veel kansen voor om hem te treiteren en Snowpaw praatte ook niet veel met hem, maar Smokepaw liet zich niet ontmoedigen en hield vol. Af en toe haar mosnest vervangen, of een mooie bloem voor haar achterlaten. Hij ontpopte zich tot een werkelijke romanticus en Snowpaw kon dit uiteindelijk ook niet meer negeren. Uiteindelijk, aan het eind van zijn apprentice tijd, begon dan ook een daadwerkelijke relatie met Snowpaw, iets wat hij nog steeds één van de gelukkigste tijden uit zijn hele leven noemt.

WARRIORSHIP
De kater werd uiteindelijk een Warrior samen met Mosspaw en Snowpaw. Snowpaw werd Snowflurry, en Mosspaw werd Mossrock. Hijzelf? Hij kreeg de naam Smokebreath uitgereikt, een naam die hij droeg met trots. Kort hierna werd hij ook partners met Snowflurry, iets waar hij zich ook erg gelukkig mee prees. Kittens moest hij echter nog niet aan denken, dat kon zijn hoofd nog niet aan. Hij vond de verantwoordelijkheid hiervoor nogal eng. Zijn partner vond dit erg jammer, maar begreep het en gaf hem hiervoor de tijd. Ze hield immers van hem en kon ook wel wachten. Ze hadden immers toch nog hun hele leven?

Maar Smokebreath's karakter begon zich langzaam verder te ontwikkelen. Hij werd ambitieus, erg ambitieus en met zijn grote talenten werd dit erg gevaarlijk. Hij kon er niet tegen verslagen te worden, dit beschouwde hij als vernederend en iets onmogelijks. Gebeurde dit dan ook, kon hij erg chagrijnig worden en gaan mokken. Alleen met veel chantage en zoete woordjes van Snowflurry's kant, kon hij hier redelijk vlug uitgehaald worden. Het werd echter steeds erger over de manen, bijna angstaanjagend. Zijn ambities groeiden en groeiden, en eigenlijk kon hij zichzelf wel zien als een leider. Smokestar, leader van Shadowclan. Toen dit idee zich uiteindelijk in zijn hoofd gevestigd had, kon niemand het er meer uitpraten. En de kater was hier zo serieus over, dat het Snowflurry eigenlijk wel een beetje beangstigde... Ze zei hier echter niets over, goede hoop hebbende dat er niks zou gebeuren en dat hij wel weer bij zou draaien.

Niets was echter minder waar. In een border gevecht met een enkele Windclan kat, werd Smokebreath tegen de grond aan gedrukt, vast gepind door de sterke klauwen van de Windclan aanvaller. De twee katers waren slaags geraakt nadat Smokebreath een kikker over de grens had gejaagd en hem alsnog gedood had. Dat hij hier tegen de grond aan gedrukt zat terwijl er een Windclan kater in zijn gezicht zat te spuwen, schoot hem echter in het verkeerde keelgat. In een vlaag van woede wist hij zich los te worstelen en de kater onder zijn massieve lijf vast te klemmen. Hij hield echter niet op toen de kater zich los wilde wurmen, hij hield ook niet op toen de kater om genade gilde... Nee, hij hield pas op toen de kater doodstil lag, net zo stil als zijn niet meer kloppende hart. Tot zijn grote weerzin zag Smokebreath wat hij gedaan had en vluchtte hij weg, de Starclan als hun enige getuigen achterlatende.

Maar ondanks dat Starclan over het algemeen stille getuigen zijn, bleven ze dit keer niet zo zeer. Nee, ze waren bezorgd dat deze kater naar de macht streefde, een kater die krachtig was, driftig en werkelijk alles deed voor macht. Ze besloten hem te straffen voor zijn daden, hem alles te laten verliezen en hem vast te binden aan een plek waar hij zijn vechterstalenten niet meer zou kunnen gebruiken. Ze zouden hem vastbinden aan een leven van kruiden en van dromen. Al vlug kreeg de Shadowclan medicine cat een beeld terwijl ze door het kamp liep, een beeld waarbij ze elke ademstoot als een rookwolkje naar buiten zag komen. Adem van rook, breaths of smoke. Zijzelf werd er ook niet ouder op en het werd tijd dat ze een apprentice nam. Ze nam dus ook aan dat Starclan bedoelde dat ze de warrior als een apprentice moest nemen. Bijna tegelijkertijd kreeg Smokebreath een droom waarin Starclan hem riep vanuit de verte, maar hij hen niet kon verstaan. Panisch van angst vertelde hij dit aan de medicine cat, die hieruit concludeerde dat ze gelijk had. Smokebreath zou een medicine cat worden.

MEDICINE CAT APPRENTICE
Tegen zijn zin in en tot zijn grote verbijstering, werd hij al vlug een medicine cat apprentice. Hoe erg hij ook tegensputterde, hoe erg hij ook weigerde, het besluit van de medicine cat stond vast. Ook de leader, die de ambities van de kater heus niet gemist had, was het eens met dit besluit. Smokebreath kon zijn ambities en dromen letterlijk in duigen zien vallen. Maar er was nog iets wat hij vreselijk erg vond. Snowflurry besloot hem te verlaten, medicine cats mochten immers geen partners hebben en Snowflurry was altijd zeer loyaal geweest naar de code. Dit was het laatste strootje voor Smokebreath. Hij stopte met vechten tegen Starclan's wil. Het ergste vond hij nog wel, dat hij alleen nog maar van een afstand naar zijn voormalige partner kon kijken. Ze ontweek hem, zelf ook verward met de gang van zaken.

Hierna, tot grote opluchting van veel katten, ging Smokebreath een ware karakterwijziging door. Hij werd minder ambitieus en stiller, ondanks dat hij nog steeds bitter was met deze plotselinge wending van zijn leven. Hij werd beleefder en rustiger, niet meer zo driftig. En ondanks dat hij niet blij was met dit hoofdstuk van zijn leven, bleek hij toch wel een redelijk goede medicine cat te zijn. Oké, hij leerde het niet zo snel als een gemiddelde medicine cat apprentice, maar hij leerde wel. Maar ondanks zijn stille hoop, kwam het met Snowflurry niet meer goed. Met zijn broer kwam hij tot een... ongemakkelijke verstandshouding. Ze spraken elkaar nauwelijks, maar konden elkaar tenminste wel weer luchten. Zelfs zijn broer kon zien dat dit heel moeilijk voor hem was. Uiteindelijk stierf zijn nieuwe mentor en stond hij voor een nieuwe taak, het in zijn eentje zorgen voor de hele clan... En hier begint zijn verhaal pas echt.

Motivatie

Waarom?
Nou... Ik denk dat dit wel een redelijk belangrijke vraag is en ik zal hem ook zo eerlijk mogelijk beantwoorden. Ik zal als eerste zeggen dat het komt omdat ik heel erg dol ben op Smokebreath's karakter. In plaats van dat de meeste medicine katten hun hele leven al een medicine cat hadden willen zijn, zal Smokebreath er een hekel aan hebben en het absoluut niet willen. Verder heb ik eigenlijk nog nooit een echte medicine cat rol gespeeld, omdat ik met Ashcloud de rol nooit opgepakt had, omdat hij hem toch zo weer zou verliezen. Mijn andere rangen had ik opgegeven, telkens uit faalangst omdat de druk me te groot werd en ik mezelf niet goed genoeg vond. Nu ligt er op een medicine cat rang ietwat minder druk en ik ben zelf ook wat ouder en wijzer geworden... Dus daarom wil ik nu een poging wagen.

Waarom ik?
Nou... Dit is een lastige vraag, maar ik wil hem er toch in hebben, voor de compleetheid en omdat ik de volgende vraag er ook in wil hebben. Ik denk omdat ik ervaring heb met hoge rangen en ook een redelijk lange tijd op Warrior Cats al heb gezeten, al vanaf het begin. Ik weet dus hoe het hier gaat en hoe alles werkt. Verder heb ik ook al een geruime tijd aan RPG ervaring onder mijn riem zitten.

Waarom ik niet?
Waarom is deze vraag zoveel makkelijker te beantwoorden? Ik heb al wel eens een hoge rang gehad (En ook weer opgegeven als het me teveel werd). Dit kan je scharen onder eerlijkheid en anderen een kans willen geven, maar ook onder faalangst. En dit maakt mij in sommige gevallen minder betrouwbaar in andere keuzes. Ook ben ik al wat ouder en heb ik soms wat minder tijd voor een rang.

Laatst aangepast door Strawberry op za 26 jan 2013 - 16:54; in totaal 4 keer bewerkt
Hollypaw
Member
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 0:07

Naam: Noor
Naam bekendste account: Hollypaw
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Shadowclan med cat.
Motivatie: Ehm... Oké. Hoe ga ik dit goed uitleggen...
Een lange tijd terug had ik Seastream, maar eigenlijk had ik er nooit ja op moeten zeggen. Ik verdronk als het ware al in alle andere accounts die ik had en het account was gewoon gedoemd om inactief te worden. Nu heb ik echter minder accounts die ik moet onderhouden en denk ik dat het al stukken beter zal gaan. Ook was Sea nooit uitgewerkt genoeg geweest, gingen alle plannen met haar gewoon niet door - mede dankzij mezelf. Ik heb dingen geleerd door de jaren heen en ik zou het graag weer opnieuw willen proberen, maar dan goed ^^
Als jullie mij die kans willen gunnen, natuurlijk.
Beschrijving karakter:
Aanmelding hoge rangen Poison

POISONIVY

Volledige naam: Poisonivy
Vorige namen: Poisonkit - Poisonpaw
Ras: Onbekend
Leeftijd: Vijfentwintig manen
Geslacht: Vrouwelijk
Geboorteseizoen: Zomer
Afkomst: Shadowclan
Leider: Brokenstar/Shrewstar
Apprentice: ...

INSIDE

Eigenschappen: Cynisch, onafhankelijk, pessimistisch, verleidelijk, zorgzaam
Persoonlijkheid: Het gezegde pluk de dag bestaat voor Poisonivy niet meer, als ze al iets zou moeten plukken zou het ’t liefste daarna plat stampen. Toen ze nog jonger was had de poes nog geprobeerd iets positiefs te maken van haar leven, maar toen werkelijk alle lichtpuntjes verdwenen uit haar leven hebben alle negatieve invloeden zo’n sterke invloed op haar gekregen dat ze erg pessimistisch is geworden. Samen met haar negatieve gedachtes en haar sarcastische opmerkingen denken velen dat de poes de buitenwereld stiekem gewoon veracht of misschien zelfs haat.
Ook heeft haar jeugd ervoor gezorgd dat ze erg hard is geworden op mentaal gebied. Door al het gesnauw van haar vader vroeger merkt ze nare opmerkingen van anderen nu nauwelijks nog op, het voelt aan als een zacht en nutteloos briesje in haar gezicht. Zelf kan ze er ook wat van, qua gemene opmerkingen maken en sarcastisch zijn is een van haar hobby’s.
Ondanks het feit dat Poisonivy nogal vaak katers dingen voor haar laat opknappen – zoals het verschuiven van stenen wanneer ze vindt dat haar den een opknap beurt nodig heeft – kan ze wel haar mannetje staan. Door het feit dat ze als Apprentice erg veel heeft getraind en dan ook erg vaak alleen, omdat haar vader haar geen goede training gunde en haar moeder er de kracht niet voor had. Ook heeft ze nooit echt iemand gehad om zich aan vast te klampen, geen liefde of wat dan ook. Ze is er dan ook vol van overtuigd dat ze de wereld in haar uppie aankan en dus niemand nodig heeft.
De poes weet heel erg goed dat ze geen partner mag hebben, maar dit neemt niet weg dat ze niet mag flirten. Al haar handelingen zijn erg goed overdacht: haar manier van praten, haar manier van praten – het geeft allemaal een bepaald seintje: ze nodigt iedere willekeurige kater gewoon uit. Echter is haar hol dat van een leeuw en als je deze eenmaal hebt betreden weet je ineens waarom ze eerst zo poeslief was, maar die realisatie is meestal altijd te laat. Heeft ze iemand eenmaal om haar vinger gewonden dan zal ze deze zo lang gebruiken als ze maar wilt om hem vervolgens, als ze hem zat is, als oud vuil te lozen.
Poisonivy mag dan iedere willekeurige kater gebruiken wanneer ze zelf geen zin heeft om iets te doen en haar beeld van de wereld mag dan erg negatief zijn, ze heeft wel een goed hart. Zo zou ze het nooit over haar hart kunnen krijgen om een gewond iemand achter te laten, of gewoon een iemand die hulp nodig heeft. Zo had ze het enkel het idee al niet kunnen verdragen om haar moeder achter te laten. Als het erop aankomt zal ze alles in haar kunnen proberen om iemand weer op te lappen of te helpen. Weet wel dat zodra alles weer goed en hersteld is ze weer overschakelt naar haar oude gedrag.

Houdt van: Rust, vrijheid, licht, aroma’s.
Houdt niet van: Roddels, veroordeling, gesnauw.

OUTSIDE
Het grootste gedeelte van Poison haar vacht heeft een nogal asachtige kleur. Ze heeft witte sokjes en ook haar buik en borst zijn wit. Haar vacht is kort.
Haar bouw is vrij elegant, alles wat ze doet heeft een bepaalde gratie. Mooie lange poten en gewoon slank van zichzelf. Haar staart is ietsjes langer dan die van anderen en haar oren iets kleiner. Verder zijn haar ogen erg groot, niet perfect rond, maar wel nog mooi. Ook hebben ze een heldergroene kleur die soms hypnotiserend werkt op anderen.

HISTORY

Poisonivy haar leven is nooit echt rooskleurig geweest. Ze zat in het tweede nestje van haar ouders, samen met haar twee andere zusjes. Het nestje hiervoor bestond uit twee andere kittens, die toen al Apprentices waren. Poison was de jongste van ze allemaal – haar vier oudere zussen. Het was wel te merken aan haar vader dat het hem ergens irriteerde dat er geen een kater bij zat, maar wat doe je eraan? Ook was het duidelijk dat Poison alles behalve zijn lievelingetje was. Haar zussen waren mooi, getalenteerd en bovenal geliefd. Zij stond maar in de schaduwen van ze allemaal, kon niet aan ze tippen. Was niet zo mooi en werd soms ook gewoon bestempeld als lelijk. Vooral haar vader was de boosdoener. Zij het zo dat hij het niet met woorden liet merken toen ze een kitten was, maar zijn blikken waren genoeg. Zijn frustratie over het feit dat hij geen mannelijk nageslacht had werd afgereageerd op haar.
Als Apprentice werd alles niet veel beter. Van alle katten in Shadowclan werd haar bloedeigen vader voor haar aangewezen als mentor. De trainingen waren niet plezierig. Ze werd afgesnauwd, kon niets goed doen en het duurde ook niet lang of er kwamen “corrigerende” tikken bij kijken. Bang om iets nog meer in te problemen te komen wat haar vader betreft kwam ze bij de huidige Medicine cat altijd aan met een smoesje, meestal gewoon: ‘Ik ben nogal onhandig.’ ‘Ik struikel vaak over mijn eigen poten.’ Enzovoorts. Toch kon ze het niet helpen om interesse te tonen in het hele Medicine cat gebeuren. Na lang aarzelen begon ze vragen te stellen over allerlei dingen en hier kreeg ze ook antwoord op. Een klein zonnestraaltje kwam in het leven van Posion, maar er kwamen alweer snel donkere dagen aan.
Haar vader verliet haar moeder voor een andere poes. En daarbij stopte haar trainingen dan ook: want de enige reden dat haar vader haar al aandacht gaf – ook al was het geen fijne aandacht – was omdat hij nog bij haar moeder was. Om de een of andere reden kreeg ze een nieuwe mentor aangewezen, maar Posion wist wel zeker dat de Medicine cat hiermee te maken had gehad en bedankte haar hier ook voor. Haar nieuwe mentor werd haar moeder, een mentrix dus. Echter waren de trainingen met haar moeder niet veel beter. Nadat haar vader de arme poes had gedumpt kon er geen grijnsje meer vanaf. Het leek alsof alle levenslust uit de poes was verdwenen.
Het ergste bleef nog dat Poison niet aan een partner kon komen. Al haar zussen hadden al een partner – of ja, ze hadden iemand om liefde van te ontvangen en ook terug te geven – en zij had nog helemaal niemand. Natuurlijk wilde ze graag dat iemand haar liefhad, na al het gedoe met haar vader, maar haar moeder dacht hier anders over. Zodra een kater ook maar een stap in de buurt zette van de Apprentice werd deze weggejaagd door de poes. Niet te vergeten dat haar eigen moeder ook gewoon over haar roddelde bij andere mannelijke Warriors. Arme Poison kon niets anders doen dan het verdragen en gewoon haar training te voltooien. De enige reden dat ze er niet boos over werd was vanwege begrip jegens haar moeder. De arme poes voelde zich verraden door haar ex-partner en wilde haar er enkel voor beschermen, of ja dat hoopte ze dan.
De enige pleziertjes die de Apprentice had waren haar trainingen en natuurlijk haar bezoekjes bij de Medicine cat. Ze deed erg hard haar best, want meer had ze eigenlijk niet het doen. Daarbij was ze ook graag bezig met dingen, zodat ze niet op al die afkeurende blikken hoefde te letten van anderen.

Wanneer Poisonpaw eindelijk de naam Posionivy kreeg was ze al vijftien manen oud, dit is redelijk laat. Om de een of andere reden werd haar moeder tot Elder benoemd, waarschijnlijk omdat de poes niet echt veel meer deed. Helemaal niks eigenlijk. Het leek net alsof ze gewoon aan het wachten was, wachtend op de dood zodat die haar uit haar lijden kon verlossen. Poison zag het als haar taak om op haar moeder te passen, maar dit had wel zijn prijs: het zou nog wel een hele lange tijd duren voordat ze eindelijk een partner zou krijgen – maar ze had er vrede mee. Het maakte haar niet zoveel meer uit. Liefde was een vaag begrip voor haar en het kwam in haar wereld alleen maar voor in sprookjes.
Haar moeder had vaak kwaaltjes en Poisonivy was dagelijks te vinden bij de Medicine cat, gewoon met duizend en een vragen over van alles en nog wat. Ze leerde zo al snel erg veel planten kennen en herkennen, was vrij om te pakken wat ze maar wilde als haar moeder het nodig had. Ondanks dat alles goed ging, hoewel Poison vrij weinig contact had met de buitenwereld had, ging het toch weer opnieuw fout. Tijdens Leafbare brak er groenhoest uit bij Shadowclan en haar moeder werd er ook door getroffen. Poison bood al snel aan om te helpen, voornamelijk omdat de Medicine cat haar handen ook gewoon erg vol had met een ziekte zoals groenhoest. Ondanks al haar moeite overleefde haar moeder het niet. De rest had het wel overleefd en ondanks dat er precies dezelfde methodes waren gebruikt voor haar moeder… Het had niks uitgehaald. In het begin verweet ze het zichzelf, maar het drong al snel tot haar door dat er een groot verschil was. Al de andere katten hadden de wil gehad om verder te leven, haar moeder daarin tegen niet. Die ontving de dood met open armen.

Een nieuw soort vrijheid werd gegeven aan de Warrior van toen al inmiddels eenentwintig manen. Langzaam begon ze te socialiseren, dingen in te halen qua het leven. Langzaam merkte ze op dat ondanks al de roddels van haar moeder ze wel degelijk in de smaak viel bij de katers. Door al haar harde trainingen en het feit dat ze niet zo superveel at – het liefst zoveel mogelijk aan anderen gunde – had ze een mooie bouw gekregen. Ze nam de tijd om wat meer aan zichzelf te denken en dit zorgde ook voor een mooi verzorgd uiterlijk.
Ze had gemakkelijk een partner kunnen krijgen, maar er was iets… Ze voelde het niet. Dat hele liefdes gedoe. Ze was er onbekend mee en leerde een hele andere kant kennen van alles. Het duurde ook niet lang of ze kwam erachter dat ze katers gewoon alles kon laten doen voor haar door enkel haar charmes een beetje te gebruiken. Als ze wilde hoefde ze niet eens meer zelf te jagen maar moest ze het gewoon vriendelijk aan een kater vragen – de meesten zouden niet weigeren.
De nieuwe ontdekking was fijn, maar het zorgde er niet voor dat ze gelijk niks meer deed. Ze bleef nog steeds dagelijks bezoekjes brengen aan de Medicine cat, gezien deze voor een lange tijd het enige lichtpuntje in haar leven was geweest. Helaas werd dat lichtpuntje van haar afgenomen. De Medicine cat stief nog voor ze de kans had gekregen om een Apprentice op te leiden. De enige die genoeg wist om haar taak op te pakken was Poisonivy. In het begin twijfelde ze. Ze had eindelijk haar vrijheid gevonden en dan zou hij nu wellicht van haar afgepakt worden en hoe? Starclan had niet eens wat van zich laten horen, ze had geen training gehad om een Medicine cat te worden of wat dan ook. Uiteindelijk besloot ze het toch te doen. Het hele partner gebeuren kon haar niets schelen: ze kon de liefde toch niet voelen. Daarbij had de clan gewoon iemand nodig en tot de tijd dat Starclan persoonlijk iemand uitkiest zal zij alles doen in haar bereik om de clan te dienen.

Poisonivy is erg veranderd sinds de dag dat ze officieel de titel als Medicine cat kreeg. Velen twijfelen aan haar, gewoonweg omdat Starclan haar niet heeft gekozen. De lieve Poison maakte plaats voor een felle poes die zich niet snel laat kisten. Natuurlijk raakt het haar van binnen nog steeds dat anderen aan haar twijfelen, maar ergens heeft ze er een gemengd gevoel over. Wat moeten ze anders doen? De clan zonder een Medicine cat achter laten? Ze ziet het als haar taak om te wachten tot het punt waarop Starclan contact opneemt met iemand over het Medicine cat gebeuren en de kat die dan gekozen zal worden te leren wat ze weet. Niemand anders weet genoeg ervan en de clan is verdoemd zonder een Medicine cat. Nou, het klinkt wel heel ernstig op die manier: maar zo is wel zoals zij het ziet.

SKILLS

Hoe meer •, hoe meer talent of ervaring.
Hunting - ●●○○
Kan redelijk goed jagen.
Fighting - ●●●○
Is erg goed in vechten, weet goed hoe ze de zwaktes van tegenstanders tegen ze moet gebruiken.
Social - ●●○○
Ze kan wel redelijk sociaal zijn, maar knoopt geen gesprek uit zichzelf aan.
Herb knowledge - ●●●○
Weet erg veel hierover dankzij haar bezoekjes en experimenteert ook veel.
Fishing - ○○○○
Heeft het nooit overwogen en niemand heeft het haar geleerd.
Swimming - ○○○○
Ze heeft nog nooit gezwommen.

Laatst aangepast door Hollypaw op zo 13 jan 2013 - 19:31; in totaal 1 keer bewerkt
Ivyleaf
StarClan
Chiii~
364
Actief

CAT'S PROFILE
Ivyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 8:25

Naam: Irisfall
Naam bekendste account: Ivyleaf
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Windclan medicine cat
Motivatie: Ik geef toe dat ik hier nog andere accounts heb, maar wou gewoon een verse nieuwe start nemen. Dus had ik een plannetje om opnieuw te beginnen met maar twee accounts. Toen ik dit las vond ik het de perfecte gelegenheid, en dus nog een redenen om Irisfall aan te maken. Voor de rest lijkt het me gewoon eens leuk om die rang te bespelen, al wens ik de andere veel succes toe!
Beschrijving karakter: Irisfall is een rustige, behulpzame poes. Aangezien ze zelf vroeger vaak gepest werd door haar grootte kan ze het niet aanzien hoe andere katten lijden. Zelfs in de wildste storm zou ze nog klaarstaan voor gewonden patiënten die hulp nodig hebben. Al is ze een rustige en zorgzame poes, het weerhoud haar niet om venijnig uit de hoek te vallen. Door het feit dat ze geen geweldige jeugd heeft gehad, beschermd ze andere katten die hetzelfde lot ondergaan. Irisfall toont respect voor de ouderen, en natuurlijk ook véél respect voor haar deputy en leader.
Extra: Naye, ik heb geen extra kader of sheetje gemaakt. We houden het hier puur natuur~!

Laatst aangepast door Ivyleaf op zo 13 jan 2013 - 10:30; in totaal 1 keer bewerkt
Hollyfire
Member
Annemeike
39
Actief

CAT'S PROFILE
Hollyfire
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 9:14

[i]Naam: Windflight
Naam bekendste account: Nightsky, Frostypaw
Rang waar je je voor wilt aanmelden: WindClan Medicine cat
Motivatie: Ik ga écht super mijn best doen, en reken dat ik al heel lang een Medicine cat wilde bespelen. Bovendien ben ik actief :3
Beschrijving karakter: Hier komt een goed gemaakte opmaak
Colorgaze
Member
Marieke
266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Colorgaze
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 10:09

Naam: Marieke
Naam bekendste account: Suntail/Whispersong
Rang waar je je voor wilt aanmelden: WindClan medicine cat
Motivatie: Ik houd van medicine cats en ik wil proberen wat actiever te worden in de RPG
Beschrijving karakter:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Name: Branchleaf
Former names: Branchkit, Branchpaw~
Future names: ???
Nickname: Branch
Clan: WindClan
Former Clans: ×
Future Clans: ???
Rank: Medicine Cat
Former ranks: Kit, Med. Cat's apprentice
Future ranks: ???

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Discription: Brown tabby tom with a white muzzle
Fur color: Brown tabby, white muzzle
Eye color: Yellow
Nose: Dark pink
Pads: Pink

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Personality: Branchleaf gelooft dat alles mogelijk is, zo lang je het maar echt wil en er in gelooft. Hijzelf is een rustige, een beetje verlegen kater die graag andere helpt, aar zijn zelfvertrouwen heeft hier en daar wat deuken. Hij houdt zich streng aan de warrior code,hoewel dit soms wel moeilijk is voor Branch. Hij houd van Greenleaf en van licht, omdat hij stiekem een beetje bang is voor het donker.
Dislikes: Donkere plekken, nacht, Leafbare, gepest worden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

History: Branchkit werd geboren in een nestje van vijf kittens, alleen overleefden vier van de kittens de Leafbare niet en bijna werd Branchkit zelf ook slachtofferde van het ijzig koude weer dat zijn broertje en zusjes had gedood. In zijn kittentijd speelde hij niet zoveel met zijn leeftijdsgenoten, hij bleef meestal gewoon rustig in een hoekje en keek hoe de andere kittens met elkaar speelden. Als apprentice werd hij gepest vanwege zijn angst voor het donker, maar Branchpaw kon niks terug doen, Hij was te verlegen om iets terug te zeggen. Zijn mentor gaf hem veel les over de kruiden en andere belangrijke dingen die een medicine cat moet weten, zodat hij niet veel in het kamp was en waardoor hij steeds minder gepest werd. Als medicine cat wil hij iedereen die hulp nodig heeft helpen, maar als dat niet lukt zat hij de rest van de dag in een hoekje in zijn den omdat hij het niet goed heeft gedaan en volgens zichzelf een mislukkeling of een medicine cat van niks is.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Parents: Whistlebird×Quillback (in StarClan)
Siblings: Rustlingkit, Fernkit, Warmkit en Owlkit (all in StarClan)
Other Family: Unknown
Friends: ×
Enemies: ×

Oké hier is mijn flutaanmelding...
Yaisa
Member
310
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Yaisa
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 10:37

Naam: Lisanne
Nickname: Lizle
Naam bekendste account: Yaisa i gues
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Shadowclan Medicine cat.
Motivatie: Het lijk mij echt leuk om een medicine cat rang te mogen beheren. Ikzelf heb nog nooit een hoge rang mogen beheren op Warrior Cats maar ik heb het al wel eens gedaan op een ander RPG forum als medicine cat. Dus ik heb wel enige ervaring met het bespelen van een Med. cat
Beschrijving karakter:
Aanmelding Medicine Cat ShadowClan:

Laatst aangepast door Yaisa op do 24 jan 2013 - 19:13; in totaal 4 keer bewerkt
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 9:48

Naam: Danii, Daniëlle
Naam bekendste account: Swiftheart, Forestfruit
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Medicine Cat Windclan
Motivatie: Never fight is always lost, right? Ergens weet ik van mezelf dat ik dit heel graag wil. Medicine cat vind ik persoonlijk een van de leukste rangen. Het lijkt me dan ook geweldig om deze rang te mogen bespelen. Ik zal natuurlijk beloven om actief te blijven, dat is zeker.
Beschrijving karakter:

Brindlepool
Aanmelding hoge rangen Mcwxo7

Optimistich
Brindlepool is een optimistische poes. Ze staat volop in het leven, en geniet nog van elke dag. Ze probeert iedereen te steunen met zijn/haar dromen, al moeten ze niet teveel van haar verwachten. Onder een grote druk kan ze niet erg goed functioneren, wat haar aardig dwars zit met haar rol als Medicine kat. Toch vind ze vaak de juiste manier om iets op te lossen, wat dan weer in haar voordeel is. Wanneer haar iets niet lukt, zal ze altijd opzoek gaan naar een andere manier om het probleem op te lossen.

Afzijdig
Ondanks haar optimistische kant kan Brindlepool zich nogal afzijdig gedragen. Ze bemoeit zich niet graag met dingen, zeker niet met dingen die haar niet aangaan. Wanneer ze zich niet op haar gemak voelt, kan ze wat kortaf en bot reageren. Dit moeten katten niet persoonlijk nemen, al lijkt dat soms wel het geval. Dit komt ook merendeel door haar lichte verlegenheid, waar ze zelf een hekel aan heeft. Ze baalt ervan waarom ze soms niet durft te zeggen wat haar dwars zit, maar ze wilt absoluut geen aansteller lijken.

Streberig
Brindlepool weet dat ze het nooit perfect kan doen, al verwacht ze dat wel van zichzelf. Ze probeert altijd het beste te doen voor haar Clan en haar taak als Medicine kat zo goed mogelijk te vervullen. Dit vergt natuurlijk veel energie van zichzelf, al negeert ze haar eigen gevoelens vaak. Ze heeft soms niet eens tijd om daar mee bezig te zijn. Langzaam maar zeker takelt ze zichzelf op deze manier af, maar dit zal ze niet laten merken.

Geduldig
Ook kan ze een andere kant van zichzelf laten zien. Ze zal altijd twee keer nadenken voor ze een beslissing neemt, zodat ze geen fouten maakt. Beter laat dan nooit, toch? Wanneer katten iets niet willen/durven te zeggen, zal ze nooit opdringen. Diegene zal zelf het moment moeten kiezen, Brindlepool wilt daar geen deel van uit maken. Ze heeft zelf namelijk een hekel aan ongeduldige katten, een van de redenen waarom zij het anders wilt doen.
Extra: Het idee hiervan vind ik geweldig, zo krijgt iedereen een gelijke kans op deze rangen. ^^

Laatst aangepast door Swiftheart op di 22 jan 2013 - 18:48; in totaal 1 keer bewerkt
Penelope.
Member
102
Actief

CAT'S PROFILE
Penelope.
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 10:17

Naam: Aimée
Naam bekendste account: Autumnleaf, but I have a little break with him.
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Windclan Medicine Cat.
Motivatie: Ik rpg hier al even en wil graag meer doen.
Beschrijving karakter: -Inkfall- Coming Soon
Splashwater
Member
> Lyan
192

CAT'S PROFILE
Splashwater
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 15:44

Naam: Lyan
Naam bekendste account: Splashwater
Rang waar je je voor wilt aanmelden: WindClan Medicine Cat
Motivatie: Het is eigenlijk altijd al een wens geweest voor mij en ik heb al best veel ervaring, denk ik. Btw, ik wil WindClan wat actiever gaan maken en er voor zorgen dat het meer verdeeld is.
Beschrijving karakter: Snowleaf is een onzekere poes, die helemaal kapot is over de dood van Inkmask. Ze was enorm verliefd op hem en zal nu ook nooit meer hetzelfde voor iemand voelen als voor hem. Ze is erg veranderd en zet zich nu veel meer in voor haar eigen Clan en StarClan, omdat ze weet dat Inkmask daar is...

Laatst aangepast door Splashpaw op di 15 jan 2013 - 15:51; in totaal 1 keer bewerkt
Summer
Member
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 15:49

Naam: Rebecca
Naam bekendste account: Leopardkit
Rang waar je je voor wilt aanmelden: WindClan/Shadowclan Medicine Cat
Motivatie: Met een clan is activiteit >> Ik actief >> Posten >> Meer activiteit
Beschrijving karakter: Graveyard is een grote grijze kater die veel van planten en kruiden af weet. Hij is geen gemakkelijke kat in de omgang als hem iets niet zint. Hij trekt zijn eigen plan maar luistert altijd naar zijn leider. Hij is geduldig en houdt van jonge kittens die aan het spelen zijn. Het liefste helpt hij altijd andere katten zonder dat hij daar iets voor terug vraagt. Hij wil alleen zijn taak goed doen.

Peachpaw
Member
Daan
203

CAT'S PROFILE
Rank:
Peachpaw
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 19:25

Naam: Daniëlle
Nickname: Daan
Naam bekendste account: Bravesoul
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Windclan Medicine cat.
Motivatie: Nouja, om te beginnen leek het me supper leuk om een Medicine Cat te spelen. Eerst twijfelde ik tussen de WindClan en ShadowClan, maar ik besluit voor WindClan te gaan omdat ik daar mijn eerste katje in had, ik ben bijna 1 jaar lid =D Vedder beloof ik dat ik actief zal blijven als ik deze rol speel. Ook ben ik gewoon dol op Hopepath's karakter :3 Tja, vedder weet ik niet echt waarom jullie mij zouden moeten kiezen, but veel succes met kiezen alvast x'D
Beschrijving karakter:

General
Name; Hopepath
Former names; Hopekit, Hopepaw
Future names; -
Gender; Female
Age; 15 moons
Clan; WindClan
Rank; Medicine Cat

Outside
Fur; A short brown tabby colered fur.
Eyes; Green
Pawpads; Black
Nose; Red
Pictures; Klik&Klik

Skills
Behendigheid xxx
Vechten x
Ruiken xxx
Horen xxx
Zien xxxx
Plantenkennis xxxxx
Behulpzaamheid xxxx
Jagen xx
Vriendelijkheid xxx
Snelheid xxx

History
Kit; Als kitten was Hopekit altijd wat afstandelijker geweest dan de rest. Ze was liever buiten om het kamp rond te kijken, opzoek naar diertjes en bloemen. Ze speelde altijd met blaadjes en was dol op de tijden waarbij er veel blaadjes, bloemen en diertjes waren. Hopekit had een hekel aan de winter, want dan was er niks om mee te spelen, alleen een dikke laag wit spul. Het is koud en daar houd Secret totaal niet van. Ze is meer van een zonnetje dat haar vacht verwarmd. Ook hielp ze altijd als een kitten was gevallen. Hopekit kwam vooral op voor de gepeste kittens. Vaak werd ze dan zelf uitgescholden en dit maakte haar een beetje down, ze kwam in een soort depressieve tijd. Dit was zo tussen haar 3e en 5e moon. In haar 5e moon begon ze de pesters te negeren. Ze had een grote hekel aan hen maar ze bleven doorgaan met pesten en dergelijke. Hopekit was het zat en zette de grootste pester op z’n nummer, sins dien hielden ze zich een beetje koest.
Apperentice; Hopekit was dolgelukkig toen ze werd gekozen als Medicine Cat Apperentice. De pesters uit haar kittentijd deden nu opeens poeslief tegen haar. Hopetpaw wilde echter niks meer van hen weten en liet het allemaal maar een beetje waaien. Ze was vaak buiten te vinden en ze leerde snel over alle ziektes en geneesmiddelen. Hopepaw leerde snel en ze hielp vaak binnen de Clan, zoals het repareren van dens en het helpen bij geboortes. Haar tijd als Medicine Cat Apperentice leek wel voorbij te vliegen. Hopepaw had altijd een goede band met de kittens uit haar Clan. Ze vertelde hen altijd verhaaltjes over de natuur en over de dieren, zowel de gevaarlijke zoals vossen en dassen, als gewone zoals konijnen en muizen. Hopepaw had een paar crushes, Silverpaw en Tigerpaw, maar deze negeerde ze eigenlijk. Soms voelde ze zich wel erg aangetrokken tot Tigerpaw, dat kwam door zijn stoere gedrag en zijn perfecte uiterlijk. Maar Hopepaw zette dit altijd maar weer snel uit haar hoofd, wetend dat ze toch geen partner mocht als Medicine Cat. Ze ging vedder met haar taak en diende de Clan. Toch probeerden Silverpaw en Tigerpaw haar hart te veroveren. Op een dag nam Silverpaw haar mee naar het bos, ze keken naar de ondergaande zon en ze liepen terug naar het kamp, toen kwamen ze Tigerpaw tegen. Tigerpaw was nogal humeurig vanwege zijn slechte vangst en standje van zijn mentor, waardoor het tussen Silverpaw en Tigerpaw uitliep op een gevecht. Beide katers raakten gewond, Silverpaw zo erg dat hij een paar dagen later overleed. Tigerpaw kwam hier weer bovenop en leek nogal ‘duister’ te zijn van binnen. Hopepaw had groot verdriet om Silverpaw en gaf zichzelf de schuld, ze had hen uit elkaar moeten halen. De jonge kattin besloot al haar contact met de andere apperentices af te sluiten, wetend dat ze nooit meer terug kon, nooit meer een leven, nooit een gezin. Ze had er na een tijdje vrede mee en als ze zich alleen voelde zocht ze het gezelschap in de natuur. Hopepaw was best vaak afwezig en liet haar taken als Medicine Cat wat versloffen. Ze had het verlies van Silverpaw nog steeds niet helemaal verwerkt en kwam er toen pas achter dat ze van hem hield, dat hij haar al die tijd had willen beschermen voor Tigerpaw. Hopepaw kwam op een middag thuis terwijl het kamp in rep en roer was, er lag een gestalte in het midden van het kamp. Langzaam liep ze erheen, het was een Apperentice, hij bewoog niet meer. Ze zag de rode kater liggen, Tigerpaw. Hij leek niet meer op de stoere Tigerpaw van een paar moons geleden. Hij was verwond en nog vers bloed spijbelde uit zijn wonden, dit was het werk van een andere kat. De Clan verdacht een BloodClanner of een Rogue. Hopepaw had ook hier na een tijdje vrede mee, maar was het niet raar dat bijde katers die van haar hielden er niet meer waren?
Medicine Cat; Hopepath is een goede medicine cat met een gouden hartje. Na alles wat ze heeft meegemaakt is ze niet zo snel van slag en kan veel dingen hebben. Nu moet je natuurlijk niet zeggen dat ze een hart van steen heeft, want dit is niet zo. Hopepath zal altijd proberen iemand in nood te helpen of een zieke kat weer beter te maken. Ze is soms wel eens afwezig, maar dan loopt ze rond op de plekken waar ze vroeger haar dierbaren is verloren, of waar ze juist nog fijne herinneringen van heeft.

Laatst aangepast door Peachkit op do 24 jan 2013 - 15:08; in totaal 1 keer bewerkt
Bravepaw
Member
26
Actief

CAT'S PROFILE
Bravepaw
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 19:45

Naam:
Anne
Bekendste acc
M'n bekenste katje, Desertpaw.
Motivatie
Desert is niet bepaald het warrior persoontje, en ik zou het daarom beter vinden om haar medicine cat te laten worden.. Ik ga sowieso actief blijven
Character
Desert is een niet zo heel grote, poes. Ze is erg zorgzaam en vriendelijk, en is goed in sociaal zijn, hoewel ze het moeilijk vindt om in drukke situatie's te stappen (ze gaat dit onder de knie krijgen als volwassene..). Verder is Desertpaw erg dromerig, en houdt van rustige activiteiten, zoals kruiden zoeken.
Later zal ze Desertheart heten. Ik ga haar aanmelden voor haar volwassenen naam, als ze word gekozen.
Look
-Fur-Een geheel bruine vacht, niet langharig
-Eyes- Ambere, grote ogen
-Lengte- Niet al te groot, zelfs een beetje klein
-Face- Een smal, maar aardig kopje
-Scars- Een iet wat scheve achterpoot, door een dol geworden herdershond.
Waarom wil ik graag Medicine-cat worden
Omdat ik dit de leukste rang vind, en weinig inspiratie meer heb voor Desert als warrior. Ik vind het ook fijn, dat er veel overlegd word tussen de andere medicine-cats.
Alle namen
Desertkit-Desertpaw-Desertheart

Laatst aangepast door Tanglekit op do 24 jan 2013 - 19:38; in totaal 5 keer bewerkt
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 22:26

Naam: Soepsas
Naam bekendste account: Spotlight
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Shadowclan Medicinecat
Motivatie: Het lijkt me superleuk en ik wil proberen om Shadowclan nog activer te krijgen en met een hoge rang kan dat makkelijker ^.^
Beschrijving karakter: Remedysoul is een echte Shadowclanner, Ze kan mopperen als een Elder en heeft een krot lontje. Je moet haar niet irriteren want ondanks haar Medicine cat functie zijn haar klauwen scherp. Als kitten was ze meteen een intelligente furball, ze onthield alles, zelfs de dingen die niet tegen haar gezegd waren. Haar moeder wou wachten met haar naam tot ze haar ogen geopend had zodat ze misschien haar naar haar oogkleur kon noemen. Ze was de laatste van haar broertjes en zusje die haar ogen opende en daarmee ook de laatste kitten die haar naam kreeg. Echter vernoemde haar moeder haar maar deels naar haar ogen, ze vernoemde haar vooral naar een moment dat haar broertjes hard hadden gevochten en zij zonder haar ogen open te hebben precies had geweten wie wat had gezegd en gedaan. Zo had zij kunnen voorkomen dat ze verder vochten en haar moeder had haar meteen geprezen. Anderen dachten echter dat de naam kwam van haar groene ogen die precies dezelfde kleur hadden als de kruiden die haar moeder bij de geboorte had gekregen.

Later verliest ze haar kalmheid meer en meer en blijkt ze een poes te zijn die snel overschakeld van woorden naar klauwen. Ze is kort gewone apprentice en haar mentor prijst haar vechtlust en technieken zo aan dat het haar karakter juist versterkt. Als ze na een maan apprentice zijn met haar mentor en een kleine patrouille een stel rogue's tegenkomen besluiten en hun ontmoeting uitloopt in een gevecht gaat het mis: Eerst red ze zich wel: Ze weet zelfs een veel grotere rogue even weg te jagen. Maar uiteindelijk zijn ze toch echt sterker dan haar. Ze winnen het gevecht maar Remedypaw heeft een pijnlijke kras bij en over haar oog, die ze niet meer goed open krijgt. Ook haar oor heeft een litteken gekregen.

Eerst is ze er trots op: Haar eerste litteken! Maar als blijkt dat haar oog voorgoed blind zal blijven is dat een grote klap. Ze probeert stiekem in de Medicineden waar ze verblijft zichzelf te blijven trainen maar dat maakt haar oog juist slechter. Zo slecht dat ze volgens de medicinecat niet meer zou kunnen trainen als warrior. Ze baalt enorm en blijft dagen mokkend en eenzaam in de medicine den. Ze wil geen elder worden en weigert in hun den te verblijven, als uiteindelijk haar broertje haar opzoekt en haar Elder noemt word ze boos. Ze besluit zich totaal niet als elder te gaan gedragen: Alles beter dan dagen niets doen. Met haar slechte zicht maar nog steeds goede reukzin en hersens probeert ze steeds vaker om de kruiden van de Medicinecat uit haar hoofd te leren. Als haar tijdelijke dengenoot hierachter komt is ie verbaasd maar tevreden.

Ze heeft niet veel met Starclan maar geloofd wel. Ze heeft nog maar 1 broertje als familie en ze staat erop om hem te helpen. Ze is vriendelijk zolang je haar maar haar werk laat doen, soms komt ze dwingend over.

Squirrelkit**
Member
M@rte :-)
33
Actief

CAT'S PROFILE
Squirrelkit**
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 17:07

Naam: Marte
Nickname: ******
Naam bekendste account: Camarovi
Rang waar je je voor wilt aanmelden: Windclan Medicine cat.
Motivatie: Het leek me fijn om een Medicine Cat te spelen. iemand die anderen verzorgt, en helpt op haar eigen manier. Ik heb er nu al superveel zin en ik begin nu al te houden van Snowblossom.
Beschrijving karakter:
Snowblossom is een vriendelijke poes. Ze blijft altijd kalm, zelfs in noodsituaties. Er zijn maar enkele dingen die haar echt kwaad krijgen. Ze doet haar eigen ding, maar ze luistert ook naar de anderen. Ze is redelijk slank gebouwd. Snowblossom is niet zo sociaal: ze praat niet zo veel, en lijkt een beetje afstandelijk. Wel is ze vastberaden, en heeft een koel karakter. Snowblossom heeft een goed beoordelingsvermogen en een uitstekend geheugen. Alles wat er rond haar gebeurt, neemt ze in zich op. Doordat haar broer verdronken is, is ze bang voor water en kan ze absoluut niet zwemmen of vissen.

General
Name: Snowblossom
Former names: Snowkit; Snowpaw
Future names: -
Born: leaffall
Clan: WindClan
Rank: Medicine Cat

family
Mother: dead
Father: unknown
brothers: Cloudkit
sisters: /

Outside
Eyes: Brown-Yellow
Nose: Spotted
Pictures: http://tinypic.com/r/119013b/6

history
Als kit:
Als kit was Snowkit niet altijd zo afstandelijk geweest. Vroeger kon ze nooit stilzitten, wou alles onderzoeken. Vaak sloop ze het kamp uit, omdat ze alles in het kamp al onderzocht had. Op een van die zwerftochten nam ze haar broertje mee. Hij wou eigenlijk niet mee, maar Snowkit zeurde zo lang aan zijn kop dat hij toch meeging. Samen met haar broertje ging ze naar de rivier. Het was toen Kaalblad, en de rivier was vast gevroren. Snowkit wou aan haar broertje laten zien hoe leuk het was om op het ijs te lopen. Ze was druk bezig allerlei dingen aan haar kleine broertje uit te leggen, waarbij ze niet zag dat hij naar het midden van het beekje gleed, waar het nog te dun was om op te staan. Ze had hem vergeten te zeggen dat hij er daar door kon zakken, omdat ze dat beschouwde als iets wat iedereen wist. Hij zakte erdoor, maar Snowkit hoorde hem niet omdat ze maar bleef doorratelen. Later dacht ze dat het haar schuld was at hij erdoor was gezakt, en sindsdien werd ze een stil, afstandelijk poesje. Ze durfde niet meer in de buurt van de rivier komen.

Als apprentice:
Als apprentice was Snowpaw nog steeds stil, ze bouwde als het ware een bol rond haar leven. Ze had geen vrienden, en richtte haar aandacht volledig op haar training. 's Avonds keek ze altijd naar de sterren, en treurde om haar dode broertje. Ze was heel verdrietig, maar met haar mentor kreeg ze toch een goede band. Na een tijdje werd hij als een vader voor haar, waarbij ze alles kon uitstorten. Haar leven kreeg weer wat hoop, maar ze kon absoluut niet goed vechten. Stiekem oefende daar extra voor, omdat ze haar mentor niet teleur wilde stellen. Het lukte niet, en toen de Medicine Cat een leerling zocht, spoorde haar mentor haar aan om Medicine Cat apprentice te worden. Maar ze wou niet. Even later stierf hij bij een gevecht, waardoor Snowpaw opnieuw alleen achterbleef. Ze volgde de laatste wens van haar mentor op, namelijk dat zij Medicine Cat apprentice zou worden. Ze richtte zich volledig op haar taak, zodat haar mentor in de StarClan toch noch trots op haar zou zijn. Wanneer de Medicine Cat zich terugtrekt in de Elders Den, wordt Snowpaw Medicine Cat en krijgt ze haar krijgersnaam.

Als Medicine Cat:
Snowblossom is nog altijd afstandelijk, maar doordat ze de wens van haar mentor had vervuld, ontdooide ze een beetje. Ze leerde iets kennen dat voor haar het de moeite waard werd om ervoor te streven: ze kon de anderen verzorgen. Ze helpen wanneer ze het moeilijk hadden, en de boodschappen van de StarClan overbrengen. Zo kon ze toch een beetje contact houden met haar broertje en mentor. Ook al had ze nog nooit een boodschap van hen gekregen, ze wist dat ze altijd bij haar zouden zijn, en dat haar broer niet boos was op haar. Daardoor leefde ze op, en leerde alle vrolijke dingen weer kennen, die voor haar zo lang verborgen waren gebleven.

Skills
Behendigheid ●●●●о
Vechten ●оооо
Ruiken ●●●оо
Horen ●●●оо
Zien ●●●●о
Zwemmen ●оооо
Vissen ●оооо
Plantenkennis ●●●●●
Behulpzaamheid ●●●●о
Jagen ●●●оо
Vriendelijkheid ●●●оо
Snelheid ●●●оо
Sociaal ●оооо
Klimmen ●●●●о

Laatst aangepast door Squirrelkit op do 17 jan 2013 - 20:33; in totaal 3 keer bewerkt
Icoon
Member
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 17:41

Naam: Christina
Naam bekendste account: Icoon <33
Rang waar je je voor wilt aanmelden: ShadowClan Medicine Cat
Motivatie: Ik zou dit een geweldige kans vinden, om weer activiteit in mijzelf te krijgen. En om eens echt door het vuur te gaan en mij te focussen op één account. En natuurlijk zou ik het echt geweldig vinden, zoals iedereen die zich hier heeft aangemeld, en ik gun ook iedereen een fijne kans om een van deze twee rangen te krijgen, omdat iedereen op warrior cats zijn best doet om actief te blijven, en ik zou erg graag de ShadowClan weer actief laten worden.
Beloof ik actief te blijven: I'm 100 % Sure, and i will never leave this rank, but she will die verry loyal <33

General Information

Name: Shysong
Former names: Shykit-Shypaw
Clan: ShadowClan
Future Clan(s): The StarClan

Character && History Information

Keywords: Schuw, vriendelijk, rustige, zelden boos, zorgzaam, loyaal

Shy Dit is een reden waar haar naam op gebaseerd is. De poes had al als kitten geen zelfvertrouwen, en dat was de reden van de sterfte van haar moeder. Haar vader wilde haar moeder nog redden, maar dat was niet mogelijk, en hij begon zijn kittens te haten. Ze kwamen bij een pleegmoeder, en de poes was vreselijk bang dat haar vader haar wat ging aandoen.

Friendly Ze is een zeer vriendelijke poes, eigenlijk zo vriendelijk dat ze denkt dat niemand haar een echte ShadowClanner vindt, maar dat helpt haar juist bij de taken als Medicine Cat. Ze kan zich lang blijven focussen als er iemand op haar zenuwen werkt.

Relaxt De poes is zeer rustig en kan zich ook goed beheersen. Ze heeft bijna nooit stress, behalven als er iets ergs gebeurt.

Not easily angered Ook is ze nooit zo gauw boos, en ze kan zich hierdoor ook erg goed beheersen als ze boos wordt. Dit wast goed bij haar karatertrekken Friendly en relaxt.

Considerate De poes is erg snel bezorgt over katten als er wat gebeurt en zal dus ook erg snel helpen. Al als kitten, vindt ze het belangrijk om andere te helpen als ze pijn hebben.

Loyal Het feit bij deze poes is, ze haat onloyale katten, en dus is ze zelf ook erg loyaal, ze zal bijna nooit de krijgscode overtreden, alleen als het moet.

Toen de kitten geboren was, ging het zeer slecht met haar moeder. Haar beste vriend had haar verraden, ze voelde zich bedrogen, en door haar slechte weerstand werd ze ook nog eens ziek. Toen de kittens geboren waren, voelde ze zich zeer slecht, en een paar dagen laten besloot ze te proberen een stukje te wandelen, dat iemand anders op haar kittens lette. Ze kwam nooit terug. De vader van de jonge kittens besloot de net bevallen poes te zoeken, met wat andere katten. Toen de patrolkatten terug kwam hadden ze een zwaarbebloed lichaam bij zich, zwaar hijgend. Ze bleek aangevallen te zijn, door een bekende kat. Ze stierf even daar op, door de zware verwondingen en haar slechte weerstand. Shykit zag haar voor haar ogen sterven, en barste in tranen uit. Haar vader begon vreselijk gemeen tegen Shykit te doen, en hij blies haar toe dat alles hun schuld was, dat ze het kon overleven als hun er niet waren. Shykit vluchtte huilend naar de nursey en kwam er bijna de hele kittentijd niet uit. Ze werd overgeplaatst naar de opvangfamilie die haar voor de dood van haar moeder ook verzorgd hadden en haar vader bleef dreigen, met het wreken van de dood van hun moeder.

Als apprentice let ze nooit goed op, tenminste niet op de training, maar op de omgeving, ze blijft turen ofdat ze haar vader ziet. Ze leert amper wat, en als grote klap krijgt ze een nieuwe mentor, haar vaders beste vriend. Die behandelt haar vreselijk, en op een dag als hij haar alleen op training stuurt staat haar vader haar op te vachten. Zij is het tweede slachtoffer van haar familie. Hij verwond haar en laat haar liggen. Toch is er niet veel pijn bij haar, alleen dat haar poot erg verkeerd staat en haar oor heftig bloed. Ze sleept zich naar het kamp. De medicinecat vertelt haar dat ze nooit meer goed zou kunnen vechten en jagen, tenminste, ze zou nooit warrior worden. Dit bracht haar erg aan stukken. Ze ging steeds meer de medicinecat helpen, en leerde steeds meer dingen. Zo werd ze bekroond met deze rang, en ze was vreselijk blij, dat ze nu in verbinding kan staan met de StarClan, en dat ze beschermt wordt tegen haar achteloze vader.

Outside Information

Keywords: Small-Yellow Eyes-Black & White-Strange paw.

Shysong is een zeer kleine poes, met een mooie gezichtsbouw en prachtig amberkleurige ogen, die altijd glinsteren en je ziet daar altijd haar gevoelens in. Haar vacht is zwart met wit, en vooral haar poten, buik en gezicht zijn wit. Haar poten zijn soepel gebouwd, op haar verminkte poot na, die gedeeltelijk verkeert staat. De wond in haar oor is enigzins geheeld en er is vacht overheen gegroeid. Toch zie je nog een duidelijke wond zitten. Haar staart is met haar lichaamsmaat mee gebouwd, dus ook niet zo zeer groot. Ze heeft best gespierde schouders, en haar glinsterende vacht ziet er bijna nooit rommelig uit.

Setje:
Ava: https://2img.net/h/oi45.tinypic.com/10wt92h.jpg
Kader: You see it?

Speciality

Likes: Vechten, het helen van katten, gezellige gesprekken voeren
Dislikes: Jagen, Klimmen, Water, onbekende, over haar verleden praten.

Behendigheid: ••○○○
Jagen: •○○○○
Wetenswaardigheid: ••••○
Sociaal: •••○○
Vechten: •••○○
Klimmen: ••○○○
Vissen: ○○○○○
Reuk: •••○○
Horen: •••○○
Zien: ••••○
Kruidenkennis: ••••○
Snelheid: •○○○○
Helen: ••••○

○○○○○= Niets van wetend.
•○○○○= Ver onder het gemiddelde.
••○○○= iets onder het gemiddelde.
•••○○=Gemiddelt.
••••○=Zeer goed.
•••••=bijna onmogelijk.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding hoge rangen   Aanmelding hoge rangen Icon_minitime

Aanmelding hoge rangen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: