Divestream keek de bewusteloze kater aan. Ze snoof. Is dit niet het vriendje van die poes die ooit is enkele bessen kwam halen? dacht Divestream. Dezelfde geur. Opeens zuchtte Lionheart, het klonk beschaamd. ''Sorry dat ik je territorium binnendrong'', zei hij op een beschaamde manier. Ze liet haar tanden zien. 'Blijkbaar zijn enkele 'sorry's' niet genoeg voor jou. Want je blijft het maar proberen', beet ze hem toe. 'Het wordt tijd er is wat minder Rogue's ons gebied blijven binnendringen', zei ze op een toon die niemand zou bevallen. 'En als ik jou dood, dan kan ik die kans vergroten.' Divestream liep naar hem toe en hief haar klauw op. Ze miste hem op een haar na en zette de poot terug op de grond. 'Alleen, dat is niet wat mijn hart ne mijn gevoel erover denken', zei Divestream toen op een lieve toon. 'Kom, ik heb je denk ik wel genoeg gewaarschuwd', zei ze. Ze hief de kater op en zette die voorzichtig op haar rug, ze rende toen naar de grens van RivierClan. 'Ach, ik ben nu toch al de fout ingegaan, ik kan je net zo makkelijk thuisbrengen', zei de poes en ze rende de geur achterna naar het bos waarin deze kater waarschijnlijk moest wonen. Ze zag een uitstekende rots. 'Is dat jou thuis? Moet ik je hier af zetten, of kan je daarn iet naar toelopen?', vroeg ze.