lekker eigenwijs. - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

lekker eigenwijs.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Divestream
Member
lekker eigenwijs. - Pagina 2 DPKsfdL
Gail
206

CAT'S PROFILE
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: lekker eigenwijs.   lekker eigenwijs. - Pagina 2 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 7:20

Divestream keek de bewusteloze kater aan. Ze snoof. Is dit niet het vriendje van die poes die ooit is enkele bessen kwam halen? dacht Divestream. Dezelfde geur. Opeens zuchtte Lionheart, het klonk beschaamd. ''Sorry dat ik je territorium binnendrong'', zei hij op een beschaamde manier. Ze liet haar tanden zien. 'Blijkbaar zijn enkele 'sorry's' niet genoeg voor jou. Want je blijft het maar proberen', beet ze hem toe. 'Het wordt tijd er is wat minder Rogue's ons gebied blijven binnendringen', zei ze op een toon die niemand zou bevallen. 'En als ik jou dood, dan kan ik die kans vergroten.' Divestream liep naar hem toe en hief haar klauw op. Ze miste hem op een haar na en zette de poot terug op de grond. 'Alleen, dat is niet wat mijn hart ne mijn gevoel erover denken', zei Divestream toen op een lieve toon. 'Kom, ik heb je denk ik wel genoeg gewaarschuwd', zei ze. Ze hief de kater op en zette die voorzichtig op haar rug, ze rende toen naar de grens van RivierClan. 'Ach, ik ben nu toch al de fout ingegaan, ik kan je net zo makkelijk thuisbrengen', zei de poes en ze rende de geur achterna naar het bos waarin deze kater waarschijnlijk moest wonen. Ze zag een uitstekende rots. 'Is dat jou thuis? Moet ik je hier af zetten, of kan je daarn iet naar toelopen?', vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: lekker eigenwijs.   lekker eigenwijs. - Pagina 2 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 17:21

"Blijkbaar zijn enkele 'sorry's' niet genoeg voor jou. Want je blijft het maar proberen." Zei ze terug. "Het wordt tijd er is wat minder Rogue's ons gebied blijven binnendringen." Zei ze daarna met een toon die hem ineen liet krimpen. "'En als ik jou dood, dan kan ik die kans vergroten." Zei ze vervolgens. Die zin stond hem helemaal niet aan. Hij keek haar hulpeloos aan te ze haar klauwen op hief en ze vervolgens juist met een haar miste. "Alleen, dat is niet wat mijn hart ne mijn gevoel erover denken." Zei ze toen weer met een lieve toon. "Kom, ik heb je denk ik wel genoeg gewaarschuwd." Zei ze daarna en hief hem op. Ze legde hem op haar rug en bracht hem naar de grens. "Ach, ik ben nu toch al de fout ingegaan, ik kan je net zo makkelijk thuisbrengen." Zei ze onderweg. Hij was al blij dat hij nog leefde en nu bracht ze hem zelfs al naar huis. "is dat jou thuis? Moet ik je hier af zetten, of kan je daar niet naar toelopen?" Vroeg ze. Hij liet zich van haar af glijden en stond met veel moeite weer op. "Ik wal wel lopen. Dankje dat je me nog hebt laten leven." Zei hij met een lieve toon. Hij keek nog even in haar ogen en toen wist hij echt zeker dat zei dat was die hij had gezien. Hij strompelde terug naar huis en bleef daar een heel tijdje tot hij weer beter was.
Divestream
Member
Gail
206

CAT'S PROFILE
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: lekker eigenwijs.   lekker eigenwijs. - Pagina 2 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 17:32

''Ik zal wel lopen. Dankje dat je me nog hebt laten leven'', zei Lionheart op een lieve toon. Divestream knikte even kort. Zijn ogen drongen in de hare en Divestream bleef terugkijken. Toen draaide hij zich om en strompelde terug. Divestream bleef kijken tot ze zeker wist dat hij veilig was, behalve voor zijn eigen vrouw dan en rende weg over de grens toe naar de Hooglanden. Zijn vrouw zou nu wel boos zijn. Divestream keek naar de hemel. De kater had van die grappige blauwe ogen. Maar Divestream's hart werd alleen aan Fastclaw uitgegeven. Ze miste Fastclaw nu al en ze sprong bij de Hooglanden. Ze likte haar vacht Roguevrij en keek omhoog, naar de wolken. Als Crookedstar zou ontdekken dat ze zonder te doden een Rogue terug had gebracht naar huis, zou hij haar dan uit het kamp gooien? Een zware straf zou ze in ieder geval wel ondergaan.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: lekker eigenwijs.   lekker eigenwijs. - Pagina 2 Icon_minitime

lekker eigenwijs.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Highlands-
Ga naar: