|
|
456
| |
| Onderwerp: lekker eigenwijs. di 18 mei 2010 - 14:35 | |
| Moonkit huppelde over het gebied van de hooglanden, Kromster had haar er nog op gewezen dat ze niet eigenwijs moest zijn om daar alleen naar toe te gaan. maar Moonkit was lekker eigenwijs bezig en gign er toch stiekem naar toe. het landschap van de hooglanden was een wijde omgeving van hoog en laag gras met hier en daar zan vlakken. in de verte zag Moonkit een paar puntige rode en zwarte dingen hoog oprijzen. maar daar gaf ze geen aandacht aan. Moonkit was moe van de lange trip hier heen en ging lekker lui in het lage gras liggen. misschien waren hier nog wel meer katten van haar clan in de buurt? |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. za 12 jun 2010 - 13:28 | |
| Het was een prachtige zonnige dag. Mousefur was ook op de Hooglanden, ze liep een rondje om het RiverClan territory. ' Wat is dit toch een mooie plek ' zuchte ze... Ze rolde even in het gras en ging weer verder, haar oren waren gespitst en ze rook ineens iets. Moonkit, en de ThunderClan zijn hier! Mousfur liep kriskras door het hoge gras en de zandvlaktes om Moonkit te vinden, ze volgde de geur. En vond haar. ' Moonkit wat doe jij hier?? Kom snel mee, de ThunderClan is hier! Dit is niet veilig voor jou. ' |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. za 12 jun 2010 - 13:34 | |
| Steelpaw was die dag weer helemaal in zijn humeur dankzij Sunpaw hij had een idee hij zou voor haar wat lekker geurende kruiden want door dat gevecht en bloed stonken ze nogal. Hij liep rustig nog binnen het clangebied en zag in het andere gebied wat kruiden staan alleen dat was rivierclan en hij wou de code niet overtreden dus zocht hij in de buurt van de plant in het thunderclan gebied want met wat geluk zouden de sporenhier wat kruiden neer gezaaid hebben maar nee. Hij bleef naar de kruiden met de felle kleurige bloemen kijken alsof hij het aan staarde. |
|
| |
456
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. za 12 jun 2010 - 21:38 | |
| Het ruise van het gras leit Moonkit schrikken toen Mousefur opeens tussen het hoge gras uit kwam stormen en ze voelden zich meteen schuldig over dat ze de regel van Crookedstar had overtreden. Moonkit was toch wel een beetje brutaal en ze wilde helemaal nog niet weg het was een lange trip terug naar het kamp van de clan en Moonkit zag er erg tegen op. 'Kunnen we niet nog even blijven?' vroeg Moonkit en keek Mousefur aan met grote ogen waarmee ze vaak wel haar zin kreeg, maar tegen Mousefur had ze deze truk nog niet gebruikt. En als het niet werkte draaide Moonkit zich alvast om en begon met zware tegen zin maar de weg terug te lopen. De geur van de thunderclan werd mee genomen door de wind die hier zachtjes over kwam, maar het was niet meer dan een flauw geurspoor? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. zo 13 jun 2010 - 14:57 | |
| 'Zo we zijn er' zei Mousefur. ' Moonkit, je wist dat je niet alleen op de Hooglanden mocht zijn!' 'Dat is gevaarlijk, je bent nog maar een Kit!' 'Hup, en nu terug naar je moeder' zuchte Mousefur. Ze sjokte naar de Warriors Den om te kijken of er nog een sappige muis of vogel lag, niet dus... Mousfur kreeg honger en ging dus op jacht. Ze sloop door de velden, ineens hoorde ze iets... Een sappige veldmuis! Ze sloop er op af, en sprong er boven op. Ze pakte de muis, maar verderop brak opeens een takje. Van schrik liet ze de muis vallen, die rende vlug weg... Ze rook het, er was hier een andere kat, maar van welke Clan wist ze niet... |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. ma 14 jun 2010 - 23:05 | |
| De vogels zongen zachtjes en hielden zich hoog in de bomen, maar een eenzame kater sloop zachtjes tussen de hoge grashalmen opzoek naar een vette muis voor zichzelf of een grote haas voor de hele groep waar hij de leiding over had. Opeens brak een takje onder zijn voorpoot en de kater stond stil en luisterde aandachtig of zijn prooi weg zou rennen of argeloos zou blijven zitten. Niet wetend dat een kat van zijn eigen clan aan de andere kant van de hoge graspol zitten. Crookedstar zetten zich af en prong hoog over het gras op weg naar zijn prooi, maar in de lucht ontdekte hij dat het Mousefur was op wie hij aan het jagen was geweest. Zijn baan een beetje wijzigend draaide Crookedstar een beetje bij, maar het had geen nut meer en hij landen half op de rug van Mousefur en hij landen met zijn ribbenkast op de rug van de poes een doffe klap weerklonk en de kater stapte snel van haar af en kreunde zacht. 'Gaat het, ik dacht dat je een haas was?!' vroeg Crookedstar en kreunde opnieuw, zijn ribben deden zeer en het ging niet weg. Maar dat zou van zelf weg opklaren, zijn zorg was groter om de poes op wie hij geland was. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. di 15 jun 2010 - 13:39 | |
| 'Aauuww...' Miauwde Mousefur. 'Ja het gaat wel hoor, bedankt.' Voorzichtig kroop ze overeind. Haar rug deed pijn, en zakt voorzichtig weer inelkaar. 'O nee, ik denk dat ik voorlopig even niet kan jagen.' kreunde ze. Opnieuw stond ze op en liep samen met Crookedstar terug naar het kamp. Eenmaal in het kamp liep ze direct naar de Warriors Den om daar even uit terusten. ' Ik denk dat ik morgen misschien wel weer gewoon kan jagen.' Zuchte Mousefur. En ze plofte neer. |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. wo 16 jun 2010 - 0:01 | |
| Crookedstarhoorde dat ze pijn had, maar het niet prijs wilde geven. Nadat ze terug in het kamp waren liep Mousefur meteen naar de Warriors den en ging daar liggen. 'Ik laat wel even een ander even jagen voor je tot jij weer beter bent Mousefur.' zei Crookedstar en ging naast haar liggen lekker in de schaduw en zijn blik werdt droomerig en al snel viel hij in slaap. het weer speelde als een dol geworden muis die nergens meer heen kon gaan. Crookedstar liep op de hooglanden en opeens overal om hem heen verschenen de katten van de vijandige clan's en hij was alleen. de ogen van de andere clankatten waren rood en de kater wist niet wat er nu gebeuren ging. 'Wat brengt jullie hier in het gebied van de rivier clan?' vroeg Crookedstar luid en hij zetten zijn rugharen op voorals er een gevecht zou uitbreken. de clan leider's kwamen naar voren en Crookedstar wilde met hen praten, maar ze vielen hem van alle kanten aan. luid gekrijs dat vechtende katten altijd voort brachten schalde over de hooglanden. Crookedstar vocht zo goed en kwaad als hij kon, maar de andere clanleiders leken sterker dan hij zich kon herrineren. Een van de clan leiders haalde naar zijn keel uit en... Crookedstar schok wakker en keek rond. hij lag onder de Warriors den en zag dat Muosefur naast hem lag te slapen. De dag was al bijna voorbij en hij schudden zijn kop, nachtmerries waren vaker gekomen als hij sliep, maar allees als Crookedstar zich zorgen maakte om een eventuele oorlog tussen de clans? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. vr 18 jun 2010 - 16:23 | |
| Mousefur werd wakker. Ze strekte zich uit en voelde dat de pijn in haar rug al weg was! Voorzichtig liep ze uit de Warriors Den om een lekkere vis van de stapel te halen. Teleurgesteld keek ze op, er lagen weer geen prooien op de stapel. Dus ging ze op pad om een aantal vissen te vangen voor de clan. Ze liep naar de rivier, ze keek even in het water. Ze zag haar spiegelbeeld, maar toen zag ze ook een andere kat naast haar in de spiegeling van het water. Verwilderd sprong ze opzij om te kijken welke kat daar stond. Maar er was niemand te zien en te ruiken... Hoe kan dat nou? Vroeg Mousefur zich af... Ze ving en paar vissen en rende zo hard als ze kon terug naar het kamp... |
|
| |
59
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. ma 28 jun 2010 - 17:40 | |
| Sandpaw werd wakker. De zon was net op, en ze stapte gapend uit haar nest. Ze liep naar de prooistapel, waar Mousefur net was visjes neerlegde. Ze ging even zitten om van haar vis te genieten. Even later dacht ze: Zo, laat ik eens ALLEEN naar de hooglanden gaan! Ze wist dat Moonkit een straf op zich kreeg, maar ze was lekker eigenwijs... Toen ze eenmaal op de hooglanden waren, rook ze geuren... Haar nekhaarging ervan overeind staan. En haar vacht tintelde van opwinding. De ThunderClan is hier weer!!! Ze rende zo hard als ze kon naar het kamp om het gelijk aan Crookedstar te vetellen. |
|
| |
Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. vr 27 aug 2010 - 13:27 | |
| Divestream liep naar de plek die de Hooglanden werden genoemd. Hier was weinig prooi te vinden, zeiden ze. Maar hier was toch ook de DonderClangrens? vroeg ze zich af. Ze rook ergens van ver, heel licht, DonderClankat geuren. Haar vacht rees op. Ze ging dichtbij de grens, en rook. Oh nee, de katten waren nog aan de andere kant gebleven. Goed nieuws. Ze rook ook de geur van een gejaagde apprentice. Naar haar neus was het Sandpaw. Dacht Sandpaw soms dat er katten over de grens van RivierClan waren gekomen? Ze spurtte snel achter Sandpaw aan, zag haar rennen, wat kon ze dat snel zeg, en sprong over haar heen, tot ze net een konijnlengte stopte vlak voor Sandpaw. Ze draaide zich om. 'Sandpaw, die geuren wat jij hebt geroken zijn nog net aan de kant van DonderClan', zei ze geruststellend. Toen ze opkeek, met haar blik zoekend over de verte, stond ze oog in oog met een DonderClankat. Hij zat nog net aan de grens van zijn territorium. Ze spurtte terug, ging zitten voor de Donderclankat, aan haar kant, en siste boos: 'Blijf aan jou kant van je territorium, wat je ook zoekt', zei ze boos. |
|
| |
Robrecht 661
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. zo 26 sep 2010 - 16:58 | |
| Lionheart wandelde wat door de bossen dicht bij Rivierclan territorium. Hij had hier al veel gevangen. Hij was al heel wat afgedwaald. Normaal gebeurde dat niet maar het was een mooie dag om te jagen. Hij wandelde stil rivierclan gebied binnen. Hij rook nog niets. Alleen de rivier zelf. Hij wandelde door de struiken op een open plek. Hij keek wat rond en zag een muis lopen. Die had hem net gezien en rende weg. Hij ging er snel achter aan en ving hem nog juist op tijd op. Hij dode het dier snel en wandelde er mee verder. Door de geur van de muis rook hij niet dat er nog andere katten in de buurt waren. Hij wandelde door de struik en zag een poes die hij al eerder was tegen gekomen. Hij liet de muis vallen en keek recht in de ogen van de poes. Hij durfde geen stap meer zetten. |
|
| |
Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. zo 26 sep 2010 - 19:13 | |
| Divestream was net teruggelopen na de DonderClankrijger gewaarschuwd te hebben en zag toen een andere kater recht in haar ogen kijken. Haar tanden werden ontbloot en ze keek woedend naar de kater. Ze snoof. Het was een Rogue. 'Fijn, net een DonderClankrijger achter de rug en nu weer een Rogue', mompelde ze. Ze blies naar de kater. Ze staarde dat kater woedend aan en sprong zonder waarschuwing op zijn rug. 'Scheer je hier weg', siste de poes boos tegen de kater. Ze zette haar tanden waarschuwend in zijn nek en beet stevig door. Ze hoorde een klein gekraak, niet hard. Ze liet haar bek bij zijn nek rusten. 'Je zult me moeten verslaan om te ontsnappen', siste ze. Ze hield hem in een greep waar geen ontsnappen meer mogelijk was. |
|
| |
Robrecht 661
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. zo 26 sep 2010 - 19:29 | |
| "Fijn, net een DonderClankrijger achter de rug en nu weer een Rogue." mompelde ze kwaad. Hij bleef verdoofd van angst staan en ze siste. "Scheer je hier weg." Ze zette waarschuwend haar tanden en zijn nek. Hij hoorde het zelfs kraken en hij schreeuwde het uit van de pijn. "Je zult me moeten verslaan om te ontsnappen." siste ze kwaad. Ze drukte hem tegen de grond met een greep waar hij onmogelijk uit kon. He worstelde angstig om uit de greep te komen en na een tijdje gaf hij het op. Hij ontspande zich om te laten zien dat hij zich over gaf en piepte." D...doe me g.geen pijn." Hij was volledig vol angst. Dit keer was vechten hopeloos voor hem. Bloed droop uit zijn nek en hij keek angstig in haar ogen. Hij herkende haar nog van de vorige keer. |
|
| |
Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. zo 26 sep 2010 - 19:33 | |
| Ze voelde dat de kater wild zat te wringen en Divestream glimlachte. Wat een sufferd! Hij gaf het na een paar keer op. Eindelijk, hij is slim. Maar zo makkelijk komt deze kater er niet vanaf dacht Divestream. Ze voelde hem ontspannen. Hij gaf zich over. 'D-Doe me g-geen pijn'', piepte hij. Hij was vol angst, dat merkte Divestream wel. 'Je hebt waarschuwingen genoeg gekregen. Van DonderClan al een paar keer, heb ik gehoord op de Gathering. Jammer genoeg laat een RivierClankrijger zich dit niet meer voorkomen. Of je vecht voor je leven of ik bijt je dood', zei Divestream boos. 'Het is niet de eerste keer dat er zich Rogue's bij het territorium bevinden', zei ze. Ze hield hem vast. Als ze nu zou doorbijten zou het gedaan zijn met hem. Ze klauwde zich hard in zijn schouders. Ze reet zijn vel open. |
|
| |
Robrecht 661
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. zo 26 sep 2010 - 19:58 | |
| "Je hebt waarschuwingen genoeg gekregen. Van DonderClan al een paar keer, heb ik gehoord op de Gathering. Jammer genoeg laat een RivierClankrijger zich dit niet meer voorkomen. Of je vecht voor je leven of ik bijt je dood" zei Divestream boos. "Het is niet de eerste keer dat er zich Rogue's bij het territorium bevinden." Zei ze boos. Dit was niet goed. Nu wist iedereen dat hij in clan territoriums jaagt. Zijn leven was zelfs door de Gathering gegaan. ze hield hem nog steeds in een ijzersterke greep. Ze boorde haar nagels in zijn schouders en reet die volledig open. Hij krijste het nog eens uit van de pijn en hij probeerde op te staan maar dat lukte niet. Ze was veel te sterk voor hem. Zijn leven hing in haar poten. Hij bleef worstelen om te ontsnappen. Maar het bleef mislukken. Na een tijdje bleef hij weer stil liggen en keek haar weer met angstigen ogen aan." Waarom martel je me nog?" Piepte hij van de angst en de pijn. |
|
| |
Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. zo 26 sep 2010 - 20:03 | |
| Divestream voelde dat de kater worstelde om te ontsnappen. Het bleef echter mislukken. Een tijdje lang bleef hij proberen en daarna lag hij stil en keek haar aan met angstige ogen. ''Waarom martel je me nog?'', piepte de kater. Divestream barstte in lachen uit bij het zien van de macht op deze kater. 'Lionheart, dat is je naam toch? Eerder Kittypetkit', grijnsde ze. 'Als jij denkt, Kittypetkit, dat je overal makkelijk onderuit kan komen met een waarschuwing, dan heb je het bij mij mis', zei ze. 'Ik zal je de dood besparen', grijnsde ze. Ze haalde zijn buik voor een klein deeltje open. 'Alleen ben ik eerder bang of je nu meteen door mij wordt afgemaakt, of gewoon sterft aan je verwondingen', zei Divestream. 'Luister, Kittypetkit, je zal toch net iets slimmer moeten zijn, wil je kunnen overleven. Maar ik heb gezworen in mijn droom dat ik geen enkele binnendringer zonder ernstige verwondingen laat ontsnappen.' Ze reet een stukje van zijn rug open. Ze sprong van hem weg en gaf hem een stevige krab in zijn gezicht. |
|
| |
Robrecht 661
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. zo 26 sep 2010 - 20:14 | |
| Ze lachte hem vierkant uit. "Lionheart, dat is je naam toch? Eerder Kittypetkit. Als jij denkt, Kittypetkit, dat je overal makkelijk onderuit kan komen met een waarschuwing, dan heb je het bij mij mis. Ik zal je de dood besparen" Grijnsde ze. Ze scheurde zijn buik voor een deeltje open en pijn stak hem langs alle kanten nu door."Alleen ben ik eerder bang of je nu meteen door mij wordt afgemaakt, of gewoon sterft aan je verwondingen." Ging ze verder. "Luister, Kittypetkit, je zal toch net iets slimmer moeten zijn, wil je kunnen overleven. Maar ik heb gezworen in mijn droom dat ik geen enkele binnendringer zonder ernstige verwondingen laat ontsnappen." Zei ze om haar verhaal volledig te maken. Ze reet een stuk van zijn rug nog open en sprong van hem af. Hij stond snel op en ze krabte daarna nog in zijn gezicht. Hij voelde zich langs alle kanten bloede. Hij werd steeds zwakker. Hij keek nog even in haar ogen en viel met een zware zucht van de pijn bewusteloos neer. |
|
| |
Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. zo 26 sep 2010 - 20:27 | |
| Divestream zag dat de kater in haar ogen keek. Hij viel neer met een zware zucht. Was hij dood? Divestream luisterde. Nee, hij was bewusteloos. Divestream zou hem het liefst dood willen maken. Ze hadden deze kater nu al zo vaak gewaarschuwd. Ze kon hem ook voor dood achterlaten. Dan zou ze weggaan en dan zou hij sterven aan zijn verwondingen. Of overleven. Divestream legde zich neer en wachtte tot hij wakker werd. Divestream stond op. Ze zag dat er overal bloed droop langs zijn flanken. Crookedstar zou vast willen dat Divestream hem doodde. Divestream had aan zijn verwachtingen te voldoen. Ze hief haar klauw op. Ze zette hem weer neer. Ze kon en wou het wel, maar ze twijfelde. Divestream stond voor een hartverscheurende keuze. Als ze hem nu alleen zou achterlaten zou hij sterven, want er kwamen patrouilles en die zouden hem zeker en vast doden. Als ze het nu zou afmaken dan was er niks meer aan de hand en zat Divestream met een slecht gevoel. Ze begon zijn wonden schoon te likken en wachtte tot hij wakker werd. |
|
| |
Robrecht 661
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. zo 26 sep 2010 - 20:37 | |
| nou je hebt je wel goed in de nesten gewerkt." Zei ze. Lionheart zuchtte. "dat gebeurt mij altijd." Hij keek zijn moeder aan. Ze leek niet er blij met dat antwoord. "Je mag blij zijn dat ze je niet heeft afgemaakt." Zei ze met een grom. "sorry, ik probeer het te vermijden." Zei hij en ze verdween.
Lionheart werd na een hele tijd weer waker. Zij vacht was schoon en hij kon nog steeds niet op staan. Hij keek wat rond en zag haar zitten. Hij zuchtte beschaamd. "sorry dat ik je territorium binnendrong." Zei hij beschaamd. Hij lag daar totaal verslagen. Ze kon hem gewoon afmaken als ze wou. De vorige keer was Icy er bij. Haar had ze niks gedaan. Maar nu. Hij keek haar aan en wachtte af wat ze zou doen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: lekker eigenwijs. | |
| |
|
| |
|