| It's time to say goodbye. | |
|
|
9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. ma 7 jan 2013 - 18:54 | |
| Noesh, niet stoppen jij ;-;
Flamestripe is awesome en en... Ik ken je niet zo goed en mensies vinden jou awesome en eigenlijk vind ik je ook awesome ;-; Ik wilde graag nog een topicje doen... En ruzies komen altijd voor, altijd. Zonder ruzies is er niks... |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. ma 7 jan 2013 - 19:38 | |
| Ruzie's zijn er altijd. En meestal kan ik daar tegen.
Maar ruzie met Cato of Juul, drijft me tot de grootste wanhoop ooit. *Slaakt pijnlijke zucht* |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. ma 7 jan 2013 - 20:13 | |
| Naja ik begrijp wat ze zeiden zeker na de woorden die jij hun gaf. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. ma 7 jan 2013 - 20:14 | |
| - Silentcry schreef:
- Naja ik begrijp wat ze zeiden zeker na de woorden die jij hun gaf.
Ik weet het. Ik begrijp het ook. |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. ma 7 jan 2013 - 20:54 | |
| iedereen kan bij mij z'n hart kwijt, iedereen |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. wo 9 jan 2013 - 13:34 | |
| Aangezien mijn ouders nog even wachten met de maatregelen en kijken hoe ik het op school doe, en ik me ontzettend hard verveel, blijf ik nog eventjes. Maar ik stop daarna nog, ik ga hier af en toe nog op online zijn, niet veel, ik ga ook niet veel posten. Ik heb me toch voorgenomen om de verhaallijn van Bo met Smokedust etc.. af te werken, omdat ik er niet van hou om iemand zo maar in de steek te laten. Ik ga afwachten of ik gekozen wordt bij een van mijn kitten-aanmeldings, als het zo is ga ik daar verder op spelen, posten wanneer moet, maar niet zoveel meer. Ik heb nog een acc'je dat weg moet : klik hier --> http://warriorcats.bigforumpro.com/t9609-say-goodbye#235602 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. wo 9 jan 2013 - 13:54 | |
| Niet gaan robin t was heel leuk ookal ken ik je niet super goed.. Dan mis ik je en je awesome accounts. Don'tgo! ik weet hoe het is en ik ga toch ook niet? Hier op deze site kun je juist zeuren over school toch bij het schooltopic ofzo? blijf!! ;'( |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 13 jan 2013 - 11:33 | |
| och, ik ben laat, sorry, ik vind het heel jammer dat je weggaat, ik zie je nog op poalbears waarschijnlijk, stom dat je ruzie hebt, Ik hoop voor je dat het goed komt. Je kan altijd je hart luchten bij mij, als je wilt, en als je echt spijt hebt van wat je ook gezegd hebt, zeg dat dan tegen diegene waarmee je ruzie hebt. Veel succes met je verdere leven.
gr Eva |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 13 jan 2013 - 11:41 | |
| *IS DOOD* NEEEE STARCLAN WHY ;_; |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. do 24 jan 2013 - 17:37 | |
| Zoals sommigen onder jullie misschien al gezien hebben ben ik terug. Maar ik heb problemen met mijn gezondheid en met school, dus zal ik niet meer zoveel online zijn als vroeger. Ik ga me waarschijnlijk niet meer aanmelden voor een kitten te bespelen want daar heb ik momenteel slechte ervaringen mee, misschien later terug. Maar ik heb al zo weinig tijd om op WC te komen dus moet ik ook acc's wegdoen, ik houd Flamestripe en Cloudstorm (hangt er vanaf of de verhaallijn doorgaat). Robin mijn rogue laat ik rustig zitten, ik kan er toch niets meer mee. Voor de rest, kijk hier even --> http://warriorcats.bigforumpro.com/t9609-say-goodbye#235602Wil je een account ofzo reageer dan even dat ik van ze afben... Zo dat was het, Robin |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. do 24 jan 2013 - 17:39 | |
| Dus de ruzie is opgelost? Super dat blijft! Het is toch zeker iets!! |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. do 24 jan 2013 - 17:44 | |
| De ruzie is opgelost, dat hoop ik toch (: & Thanks (: |