| It's time to say goodbye. | |
|
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: It's time to say goodbye. zo 6 jan 2013 - 19:41 | |
| Hii peopz, Dit is waarschijnlijk het laatste topic waar ik in post. Ik ben namelijk van plan om te stoppen. Het is ten eerste algemeen geweten, dat het morgen terug school is. Aangezien mijn resultaten niet waren wat ze moesten zijn, hebben mijn ouders actie ondernomen en mijn computer-tijd vermindert. Er is een programma geinstalleerd waardoor ik nog maar 1.30u op de computer kan. Verder heb ik de laatste tijd met sommige mensen wat ruzie gehad en ja, sorry, ik kan daar niet tegen. Het ergste van al kwam een paar uurtjes voor dit bericht, waar ik met 3 mensen aan het chatten was, en ook al was het zo goed al mijn fout. Het maakt niet uit hoe je over iemand denkt maar... Of je nu bruin, of zwart, of blank bent. Of je nu van hier komt, of van China, of van Amerika. Of je nu Nederlander of Belg bent. Of je nu een jongen of een meisje bent. Of je nu arm of rijk bent, of mooi of lelijk. Iemand uitschelden voor pedofiel, of hoer, dat doe je niet mensen. Ik hoop dat mensen hier een les uit-trekken. Je weet niet wat je die persoon aandoet. Ik heb hier nu al een tijdje zitten huilen, omdat de mensen waar ik mee chatte, er 2 van waren die ik toch wel heel hard vertrouwde. Ik heb lang nagedacht over mijn beslissing en ik weet zeker dat ik de juiste heb gekozen. Ik wil toch nog een paar mensen bedanken, Cato ; Ja, jij bent gewoon een hele goede vriendin voor me geweest. Heel erg bedankt voor de leuke tijden die we hadden <'3 Je hebt mijn msn, dus we houden nog wel contact. Mariatje ; Ja, jij bent ook een hele goede vriendin van me geworden, eigenlijk vanaf je dat setje voor me maakte. We hebben elkaars facebook enzo dus ik houd nog wel contact met je Daan ; Tja, ik weet niet wat jij aan mij had, maar ik herrinerde dat jij bij mij mocht uithuilen toen je het lastig had, en ik mocht dat ook bij jou. Je was een goede steun voor jou, ik weet niet of ik je ooit nog eens zie, maar ik hoop van wel. Merel, Iro, Cees, Tanya, Viktor en Sas ; Jullie waren ook goede vrienden van me, ik wou jullie ook nog eens bedanken om me te helpen op mijn eigen site enzo. Jullie zien me daar wel terug. Waz en Sanne ; Heel erg bedankt voor het maken van deze site, veel contact had ik niet met jullie. Of het moest zijn om te zeuren, om iets te vragen, of om dat ik weer iets verkeerd deed x'D. Maar toch bedankt. Nath ; Wij kenden elkaar niet echt zo goed, maar toch bedankt om me steeds te helpen toen ik je weer kwam lastigvallen met een van mijn vragen. We hebben elkaar's msn enzo dus als jij mij nodig hebt zeg je het maar. Zo, dat was het. Sorry voor de mensen waar ik een verhaallijn mee had, het is nu eenmaal zo. Niet gaan zeuren dat je er niet bij staat, dit waren de mensen die in mij opkwamen. Moesten jullie mij nodig hebben vinden jullie mij op Polar Bears. Groetjes, Robin
Laatst aangepast door Flamestripe op zo 6 jan 2013 - 20:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Alexandra- alexx 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 6 jan 2013 - 19:45 | |
| doei, spijtig dat je gaat ik had gehoopt je beter te leren kennen en misschien vrienden te worden
trouwens ik ben Luckypaw/alexx/alexandra
Laatst aangepast door Fatekit op zo 6 jan 2013 - 19:49; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 6 jan 2013 - 19:46 | |
| Heel jammer dat je weg gaat, Robin. Als ik je niet meer zie hier op Wc dan wens ik je een fantastisch leven en veel succes. Tot ziens c: |
|
| |
Megurine Juul. c: 201
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 6 jan 2013 - 19:53 | |
| Wij hebben je niet uitgescholden, jij hebt ONS uitgescholden. Dus stop maar lekker. Maar voorlopig was JIJ degene die het leuk vonden als wij zelfmoord pleegde, en JIJ was degene die mij belachelijk maakte omdat ik dromen heb ookal zullen die nooit uitkomen. Doe maar lekker zielig en stop maar, mij en Rosa doet t niks.
//Juul uit |
|
| |
9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 6 jan 2013 - 19:55 | |
| Juul; Maak het niet erger dan het al is! Sorry als ik me ermee bemoei. Maar Robin, ik hoop dat ik je nog blijf spreken bij Polar Bears omdat je gewoon verschrikkelijk gezellig bent om mee te praten! |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 6 jan 2013 - 19:59 | |
| Spijtig om te horen dat je weg gaat, en dan nog te bedenken dat ik net nog welkom zei ^^' Well, dat je stopt wegens school, en dat je ouders actie hebben ondernomen, snap ik, maar dat je stopt om een ruzie, dat vind onbegrijpelijk. Ruzie vind ik geen reden om te stoppen, met wie je hier ook ruzie hebt, al zou het de admin of wie dan ook zijn, stoppen om een ruzie vind ik gewoon, sorry dat ik het zeg, laf. Niet dat jij laf bent, maar je begrijpt me wel.
Voor de rest, veel geluk gewenst, en ik spreek je graag nog, ook kan je mij gewoon aan spreken. En je zult altijd weer welkom zijn om terug te komen, tenminste, in mijn ogen.
Groetjes, Nana. |
|
| |
Annemeike 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 6 jan 2013 - 20:00 | |
| |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 6 jan 2013 - 20:21 | |
| Mweg, jammer, ik zal je missen Robin, ook al was je een spammer x'D Hopelijk kom je terug ;D |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 6 jan 2013 - 20:27 | |
| Ik zal je missen Robin, alle gezellige chats, ik blijf hopelijk contact met je houden via facebook en msn =) |
|
| |
Daan 203
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 6 jan 2013 - 20:42 | |
| Owh Robin, ik zag dit topic dus al aankomen .-. Nouja, je bent een goede steun voor me geweest en daarvoor wil ik je nog eens heel hard bedanken. So, ik hoop dat we Flamestripe toch nog een x online zien komen! Vedder nog veel succes met school en dergelijke
Gr. Daan! |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 6 jan 2013 - 20:52 | |
| Ik vind het echt enorm jammer dat je stopt Robin, maar als dat jouw keuze is dan respecteer ik die.
't Ga je goed in real life.
<3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 6 jan 2013 - 22:53 | |
| Jammer dat je stopt, maar ik snap het ook wel. Veel succes met school he!
Byebye ^^ Greetz, Waz |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 6 jan 2013 - 22:58 | |
| Bye Robin! Hopelijk komt alles nog goed tussen jou en degene waarmee je ruzie hebt. Verder wil ik me niet moeien. We zien elkaar op fb he Greetz, Lauren |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. zo 6 jan 2013 - 23:40 | |
| Ik vind het echt heel erg jammer dat je stopt, vooral om deze rede. Ik vind het verschrikkelijk als iemand je zo uitscheld. Ik zelf zal dat echt nooit doen. Maar ik bemoei me er verder niet meer mee. Veel succes op school, tot ziens.
Groetjes, Melissa |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. ma 7 jan 2013 - 17:36 | |
| Het is allemaal mijn eigen schuld, ik zit hier momenteel echt met een vreselijk gevoel en ik huil. Mag ik bij iemand eventjes mijn hart luchten ? Ik word echt ziek telkens dat ik terugdenk aan wat ik gedaan heb moet ik overgeven. |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. ma 7 jan 2013 - 17:38 | |
| Mijn Pm en/of msn staat altijd voor iedereen open om zijn hartje te luchten c: |
|
| |
Annemeike 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. ma 7 jan 2013 - 17:40 | |
| Robin, ik switch nu naar Bone, daar kun je echt alles kwijt hoor |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. ma 7 jan 2013 - 17:40 | |
| Super jammer dat je stopt, ik vond je een heel gezellig persoon.. Veel succes met school en alle andere dingen, en sterkte <3
Xx Maartje |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. ma 7 jan 2013 - 17:44 | |
| Ik weet dat je mij nooit echt hebt gekend ofzo, maar goed, waarschijnlijk weet je al dat ik ook Shay ben op Meridem. Echt jammer dat je weg gaat, maar ik hoop dat ik je nog wel zie op Meridiem? Mijn inbox staat geheel voor je open, evenals mijn skype, helaas heb ik geen msn of facebook >.< Maar goed ik sta voor je open, alleen moet jij beslissen of je je daar wel prettig bij voelt, aangezien wij elkaar niet echt kennen...
Voor als je het wil, Mijn skype naam is elena.wolfie
|
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. ma 7 jan 2013 - 17:48 | |
| I didn't know why you go D= Nee sorry, een ruzie zou eigenlijk niet de aanleiding tot weggaan moeten zijn, maar het blijft jouw beslissing =] Ik zal je missen, al heb ik je niet vaak gesproken ofzo, het ga je goed, en hopelijk kom je nog terug <3 Veel suc6 ook, en als je iets kwijt zou willen, je mag me altijd een pm sturen =3
Esmee~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: It's time to say goodbye. | |
| |
|
| |
|