|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 8:52 | |
| Warrior Cats spaced 'm altijd zo op mijn iPod, kan bijna niet normaal typen :l |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 8:57 | |
| - Saxon schreef:
- Eerste twee uur vrij, drie uur les en weer terug naar huis. Moet haalbaar zijn *Rekt zich uit en geeuwt*
jij hebt weinig les! ik heb eerste 2 uur vrij en dan nog 5 uur les ik moet gaan bye |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 8:59 | |
| Ik heb vanmiddag een workshop met honden in Assen, dus dat is niet zo'n erg begin van de schoolweek. Al is het wel tot 5 uur en moet ik dan ook nog naar huis rijden. |
|
| |
Danii 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 9:11 | |
| Haha, wil je ruilen? Dat lijkt me veel leuker dan naar die uitleg van de leraren te luisteren.. .-. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 9:14 | |
| Ik denk niet dat ze er in trappen als je zegt dat je mij bent en ik bij jou in de les ga zitten, haha.
|
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 9:15 | |
| - Luckypaw schreef:
- Saxon schreef:
- Eerste twee uur vrij, drie uur les en weer terug naar huis. Moet haalbaar zijn *Rekt zich uit en geeuwt*
jij hebt weinig les! ik heb eerste 2 uur vrij en dan nog 5 uur les
ik moet gaan bye Ik had eerst nog gym de laatste twee uur, maar voor de rest van 't schooljaar heb ik geen gym meer x'D Mèh, ik heb nog een kwartier voordat ik me moet gaan omkleden. Blah. |
|
| |
Danii 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 9:21 | |
| - Creamypaw schreef:
- Ik denk niet dat ze er in trappen als je zegt dat je mij bent en ik bij jou in de les ga zitten, haha.
I know, jammer :3 |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 9:24 | |
| Ik vind 't eng, dat ik een nogal pyromanische nachtmerrie heb, en dat er 2 kinderen vannacht zijn om gekomen in Maastricht bij. Een. Brand.
.-. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 9:27 | |
| ik mis dit meisje ;_;
*hugs Suntail* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 9:28 | |
| - Horsepaw schreef:
- Creamypaw schreef:
- Ik denk niet dat ze er in trappen als je zegt dat je mij bent en ik bij jou in de les ga zitten, haha.
I know, jammer :3 Ja, anders hadden we wel een keertje kunnen ruilen als ik een workshop had :p . @Quinty: dat is.... inderdaad eng o.O . |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 9:30 | |
| - Saxon schreef:
- Ik vind 't eng, dat ik een nogal pyromanische nachtmerrie heb, en dat er 2 kinderen vannacht zijn om gekomen in Maastricht bij. Een. Brand.
.-. Scary ._. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 11:34 | |
| Goed ik ben de rest van de ochtend bezig geweest met die vragenlijst hier op Wc, haha omg ernstig XD . Waarom doe ik er zo lang over, nou ja ik heb hem ingevuld :p . |
|
| |
SURPRISE MOTHERFUCKER! 163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 12:14 | |
| Tachtig miljoen tabs open staan om de juiste kruiden te kunnen vinden .. x'D |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 14:24 | |
| Wahahaha, en dat allemaal om mijn Innerghost te helpen =3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 14:36 | |
| Dan post ik maar eens terug, hope I didn't screw up x'D |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 14:42 | |
| Wahaha, maar je red Innerghosts leven nu wel =3 En ik vind Birchpaw echt een fantastisch character =3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 14:54 | |
| Hehe .. wauw! Thanks! 8'D |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 14:54 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 14:57 | |
| Thanks Cato, ik had die tab al open staan .. en nog zo veertig andere er bij .. :') ik vind het zo leuk om medicijn dingen te doen ;D
edit; Oke, I am officialy freaked out nu ;_; |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 jan 2013 - 15:00 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|