|
|
Capt'n Jack Sparrow 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 20:01 | |
| - Stormstar schreef:
- Fireheart schreef:
- Dogkit schreef:
- Ik cry van dit filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=mFF0ogZERdw
Al 3x gekeken en ik huil nog steeds! Lol ik huil daar ook bij. T liedje past ook goed bij Fire en Ice. I love that one! Al eens eerder gezien, blijft mooi ^^ Jhaa idd. Ik huil als Silver dood gaat en Gray aan haar denkt. En dat liedje vind ik er echt goed bij passen |
|
| |
Daan 203
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 20:04 | |
| - Dogkit schreef:
- Stormstar schreef:
- Fireheart schreef:
- Dogkit schreef:
- Ik cry van dit filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=mFF0ogZERdw
Al 3x gekeken en ik huil nog steeds! Lol ik huil daar ook bij. T liedje past ook goed bij Fire en Ice. I love that one! Al eens eerder gezien, blijft mooi ^^ Jhaa idd.
Ik huil als Silver dood gaat en Gray aan haar denkt.
En dat liedje vind ik er echt goed bij passen Ik heb deze vandaag al zoveel x gekeken, ik moet steeds huilen .-. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 20:12 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 20:15 | |
| |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 20:16 | |
| - Peachkit schreef:
- Linepaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Linepaw schreef:
- I'm crying, again... ;x;
This is the second time in a week, I HATE THIS YEAR.... nu al... Paprika, Chi... ;x; Ik wil dit jaar al niet meer beleven, kunnen we niet verder zappen naar het volgende? D': ...<3 :c En lees jij je pm eens x'D Ik ga Chii ook missen, mare, is Paprika dood o.O Yes, she died, 2 days ago ;x; En 2 dagen daarvoor was het 5 jaar geleden dat mijn eerste cavia stierf... I'm sad now... @Chris, Thank you <3 Ik ga maar weer verder kijken naar Fairy Tail, al wordt ik daar op dit moment ook niet echt happy van, omdat ze aan het verliezen zijn, but whatever x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 20:20 | |
| Ik zit weer te huilen heb hem weer gekeken Dx |
|
| |
Cato :3 121
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 20:25 | |
| Dat liedje, hymn for the missing, is the theme song van Heros op Meridiem xD (mag je hier eigenlijk hele namen van fora zetten? x3) |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 20:31 | |
| Ik merk nu pas op hoe inactief sommigen zijn geworden ;-; Echt raar, terwijl die personen hier meestal altijd rondhingen. Kom op mensjes <'3 Het mag wat actiever :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 20:33 | |
| Indeed ;-; Mja ik ga even douchen, bye =3 op dit account zitten is moeilijker dan ik had gedacht, ik mis haar gewoon zo veel ;n; |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 20:36 | |
| - Arcticlight schreef:
Ik merk nu pas op hoe inactief sommigen zijn geworden ;-; Echt raar, terwijl die personen hier meestal altijd rondhingen. Kom op mensjes <'3 Het mag wat actiever :'3 School is ook weer begonnen en stuff. Mensen hebben het nu ook wat drukker. Either as I, ik ga nu naar een time-out school xD Dus ik moet me weer bewijzen, waarschijnlijk ga ik na deze time-out school naar het MBO |
|
| |
Danii 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 20:37 | |
| @Cato; Awh Cato, dat kan ik begrijpen. Het lijkt me vreselijk .-. *hug* <'3 |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 20:37 | |
| - Innerghost schreef:
- Arcticlight schreef:
Ik merk nu pas op hoe inactief sommigen zijn geworden ;-; Echt raar, terwijl die personen hier meestal altijd rondhingen. Kom op mensjes <'3 Het mag wat actiever :'3 School is ook weer begonnen en stuff. Mensen hebben het nu ook wat drukker. Either as I, ik ga nu naar een time-out school xD Dus ik moet me weer bewijzen, waarschijnlijk ga ik na deze time-out school naar het MBO Ik heb het niet over mensen die inactief zijn wanneer school begint c: Maar ook over de mensen die écht al een lange tijd inactiever zijn, het valt me gewoon op :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 20:38 | |
| @Danii; Thanks <33 die eenhoorn in de spoiler is kapot sexy o3o |
|
| |
Danii 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 20:41 | |
| - Nikki schreef:
- @Danii; Thanks <33
die eenhoorn in de spoiler is kapot sexy o3o Haha, vond ik ook al. Er vliegt een regenboog uit zijn hol, hoe geweldig xD |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 21:04 | |
| IK LUF DARKBLOOD'S NIEUWE VOICE |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 21:08 | |
| gvd mensen halen echt t bloed onder mn nagels vandaan, leuk idee dat ik had helemaal omlaag gehaald door een persoon -.- |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 21:09 | |
| Whats up mim? -- Yey, <'3 Arcticlight is blauw 8D Riverclan here i come ~ |
|
| |
17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 21:10 | |
| Voor het eerst een kader gemaakt... |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 21:11 | |
| OMG dani dat is van Supernatural die unicorn die had net iemand vermoord en toen rende hij weg
Weet je nog dat vroeger een kusje een kusje was en je gewoon een rokje kon aanhebben zonder als slet uitgemaakt te worden? Wist je nog dat je later 10 kinderen wilde hebben, je altijd lachte en geen idee had van de buitenwereld? Weet je nog dat je dacht dat je met je driewieler de hele wereld rond kon fietsen, als klein meisje met je grote fantasie.. Weet je nog vroeger, toen je niets wist van ruzies of een gebroken hart, dat je er alleen aan dacht hoe je deze knuffel nou weer ging noemen. Je wist niets van zoenen of meer, papa en mama waren voor altijd en zij waren je grote voorbeeld. Wist je nog dat je grootste problemen de smaak van je ijsje kiezen of de jurk van je barbie uitzoeken waren? Wanneer je ouder wordt, veranderen er zoveel dingen. Je krijgt besef van hoe het gaat in deze wereld, limonade wordt alcohol en een kusje wordt seks. Je wordt hoer genoemd als je met twee jongens loopt, maarja, zo moet de wereld zo nodig zijn. Weet je nog dat de ergste pijn die je kon voelen een schaafwond op je knie was? Stoer was belletje lellen bij de buren, terwijl dat nu drugs dealen is. Weet je nog vroeger, toen je geen grenzen kende? Je dromen waren alles voor je want je was overtuigd dat ze uitkwamen. Weet je nog dat je niets wist van loverboys of players, je was blij als een jongen tegen je zei 'wat heb jij een mooi jurkje!', tegenwoordig gaat het om wat er ónder de kleren zit. Wist je nog dat je ontzettend trots was toen je voor het eerst alleen naar school fietste.. Tegenwoordig draait het om geld, niet om je innerlijk maar je uiterlijk. Spelen op straat wordt roken en drinken. Mensen groeien op, mensen veranderen. Het lijkt wel zo dat naarmate je ouder wordt, de wereld steeds meer veranderd.. Weet je nog vroeger, dat je zo graag groot wilde zijn? |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 jan 2013 - 21:14 | |
| - Silentcry schreef:
- OMG dani dat is van Supernatural die unicorn die had net iemand vermoord en toen rende hij weg
Weet je nog dat vroeger een kusje een kusje was en je gewoon een rokje kon aanhebben zonder als slet uitgemaakt te worden? Wist je nog dat je later 10 kinderen wilde hebben, je altijd lachte en geen idee had van de buitenwereld? Weet je nog dat je dacht dat je met je driewieler de hele wereld rond kon fietsen, als klein meisje met je grote fantasie.. Weet je nog vroeger, toen je niets wist van ruzies of een gebroken hart, dat je er alleen aan dacht hoe je deze knuffel nou weer ging noemen. Je wist niets van zoenen of meer, papa en mama waren voor altijd en zij waren je grote voorbeeld. Wist je nog dat je grootste problemen de smaak van je ijsje kiezen of de jurk van je barbie uitzoeken waren? Wanneer je ouder wordt, veranderen er zoveel dingen. Je krijgt besef van hoe het gaat in deze wereld, limonade wordt alcohol en een kusje wordt seks. Je wordt hoer genoemd als je met twee jongens loopt, maarja, zo moet de wereld zo nodig zijn. Weet je nog dat de ergste pijn die je kon voelen een schaafwond op je knie was? Stoer was belletje lellen bij de buren, terwijl dat nu drugs dealen is. Weet je nog vroeger, toen je geen grenzen kende? Je dromen waren alles voor je want je was overtuigd dat ze uitkwamen. Weet je nog dat je niets wist van loverboys of players, je was blij als een jongen tegen je zei 'wat heb jij een mooi jurkje!', tegenwoordig gaat het om wat er ónder de kleren zit. Wist je nog dat je ontzettend trots was toen je voor het eerst alleen naar school fietste.. Tegenwoordig draait het om geld, niet om je innerlijk maar je uiterlijk. Spelen op straat wordt roken en drinken. Mensen groeien op, mensen veranderen. Het lijkt wel zo dat naarmate je ouder wordt, de wereld steeds meer veranderd.. Weet je nog vroeger, dat je zo graag groot wilde zijn? RESPECT |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|