|
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:05 | |
| - Northernlight schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Northernlight schreef:
Ja, maar ik heb geen zin in ruzie. En ik vind dat je een echt engels woord niet kan claimen. Als het nou Northerndancer was geweest, dan was het een heel ander verhaal. Maar Norhternlight is gewoon een engels woord, en ik vind niet dat je zoiets kan/mag claimen.
Daan: Haha, veel plezier dan met het aanmelden van die kit. Ehhmm er zijn 2 Northerns en de naam is gwn al geclaimd JA ik heb Northerndancer geclaimd en Tessa heeft Northernlight geclaimd die accounts bestaan al een tijdje en de smoes dat ze niet actief zijn is onzin ik zoek ook heus geen ruzie maar ik word er gewoon kwaad om
Just saying, maar ze waren ook inactief. En ik weet gewoon bijna zeker dat als ik Northern nooit aangemaakt had jullie er ook niet actief mee waren geworden. Kom op, ~Northernkit was 20 dagen al niet online geweest, en dat is voor mij inactief. http://warriorcats.bigforumpro.com/t9190-it-s-just-a-leaf-deal-with-it-n-o-r-t-h-e-r-n-k-i-tooit gehoord van feestdagen plus tessa is zo pissed geweest dat ze het hier zat was. 20 dagen is niet inactief mensen hebben ook meeredere accounts. Ik ben ook niet dagelijks online op al mn accounts en mijn Northern was nog langer niet online geweest dan die van Tess en Wat is het voor onzin om te zeggen dat als jioj hem niet hebt aangemaakt dat wij niet actief werden dat is echt bullshit. Tessa wachtte op een ander om te posten dus het slaat nergens op |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:06 | |
| MLP GAAT WEER LEVEN *denk ik* xD |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:07 | |
| Moonpool: Ja, haha. Ik heb een tijd terug ook zoiets gedaan, gif setjes gemaakt voor anderen. Maar dat ging na een tijdje ook weer weg.
Gaby: Zoals ik eerder al zei, ik heb geen zin in ruzie. Dat verpest de sfeer hier. Het spijt me, maar ik vind niet dat je zo'n soort namen kunt claimen. Dat is precies hetzelfde als en bijvoorbeeld een kit aanmaakt genaamd Tigerkit die later Tigerclaw heet. Dat kun je gewoon niet claimen, omdat het bekende namen zijn. En Northernlight is nou eenmaal een woord. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:13 | |
| Dat is het punt niet, je moet ook accepteren dat je niet al;les kunt hebben. En dan heb ik het niet alleen tegen jouw, en de toon waarop het aan Tessa is gevraagd heeft het al verkloot voor ze het vroeg. En dan niet door jou maar door Laura. Weetje je kunt niet alles hebben in leven en je kunt gewoon accepteren dat het eenmaal een keer niet voor jullie wil werken. Ik zoek geen ruzie nu, ik vind het gewoon te onredelijk hoe het moet gebeuren |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:14 | |
| Namen kunnen geclaimed worden. Kijk eens hoe erg jij loopt te zeiken als er iemand komt met de naam die jij wilde hebben. Ik ga hier niet zo veel woorden aan vuil maken, enkel dat je gewoon een nieuwe naam moet kiezen. En als je wil ragen, doe dat dan via PM en laat de rest van de site erbuiten./ |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:19 | |
| - Fireheart schreef:
- Namen kunnen geclaimed worden. Kijk eens hoe erg jij loopt te zeiken als er iemand komt met de naam die jij wilde hebben. Ik ga hier niet zo veel woorden aan vuil maken, enkel dat je gewoon een nieuwe naam moet kiezen. En als je wil ragen, doe dat dan via PM en laat de rest van de site erbuiten./
+1 |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:19 | |
| Wat je zegt waz is niet helemaal waar. Mijn warrior namen zijn nog nooit geclaimed geworden, en ik zou er nooit over zeiken.
Ik blijf bij mijn mening, ik vind het gewoon onzin. |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:20 | |
| oke klaar, KOEST AF NU IS DE RUZIE VOORBIJ! |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:20 | |
| Stop met ruzie maken ! Allemaal !
Kijk naar buiten, het is mooi slecht weer vandaag .-. |
|
| |
Daan. 120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:22 | |
| Fuck ik word helemaal gek van bepaalde mensen hier -.-
|
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:23 | |
| Gaby zegt, ik voel mij aangesproken
Tessa: ik ben 20 minuten weg om te douchen en this is what happens |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:27 | |
| - Flamestripe schreef:
- Stop met ruzie maken ! Allemaal !
Kijk naar buiten, het is mooi slecht weer vandaag .-. +1 |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:37 | |
| Zeg Tessa, als je mij nou even je msn geeft dan kunnen we er misschien even over praten? Niet lang, want ik moet zo weer weg. |
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:38 | |
| Tessaahtje14@hotmail.com, moet jouwe ook hebben msn zuigt maar je krijgt de naam niet, je hebt waz gehoord, het is gewoon mijn naam voor mijn kit. |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:39 | |
| 't Gaat er weer lekker aan toe hier, zeg. |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:40 | |
| taiyo@hotmail.nl << Dat is de mijne. Maar vind je de naam dan echt zo leuk bij Northernkit passen? :3 |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:42 | |
| *zucht*
Ik heb geen inspiratie meer voor WC,of misschien heb ik dat wel nooit gehad ;_; |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:46 | |
| Woww x'D De sfeer is geweldig hier!
Agjah.. Bravesoul moet ook z'n bewegend Sigie hebben, iemand die iets wil maken x'D Ik kan geen goed bewegend plaatje vinden ;o |
|
| |
Danii 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:46 | |
| Bijna klaar met wiskunde, daarna kan ik eindelijk weer posten c: |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:47 | |
| Bravesoul: Ik zoek geen plaatjes, maar ik bewerk ze wel. Er zijn nog 3 plaatsen in mijn shop beschikbaar. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|