Algemene Onzin Topic - Pagina 48

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende
Snowcrystal
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:05

Northernlight schreef:
Snowcrystal schreef:
Northernlight schreef:
Ja, maar ik heb geen zin in ruzie. En ik vind dat je een echt engels woord niet kan claimen. Als het nou Northerndancer was geweest, dan was het een heel ander verhaal. Maar Norhternlight is gewoon een engels woord, en ik vind niet dat je zoiets kan/mag claimen.

Daan: Haha, veel plezier dan met het aanmelden van die kit.

Ehhmm er zijn 2 Northerns en de naam is gwn al geclaimd
JA ik heb Northerndancer geclaimd en Tessa heeft Northernlight geclaimd
die accounts bestaan al een tijdje en de smoes dat ze niet actief zijn is onzin
ik zoek ook heus geen ruzie maar ik word er gewoon kwaad om

Just saying, maar ze waren ook inactief. En ik weet gewoon bijna zeker dat als ik Northern nooit aangemaakt had jullie er ook niet actief mee waren geworden.
Kom op, ~Northernkit was 20 dagen al niet online geweest, en dat is voor mij inactief.

http://warriorcats.bigforumpro.com/t9190-it-s-just-a-leaf-deal-with-it-n-o-r-t-h-e-r-n-k-i-t

ooit gehoord van feestdagen
plus tessa is zo pissed geweest dat ze het hier zat was. 20 dagen is niet inactief mensen hebben ook meeredere accounts. Ik ben ook niet dagelijks online op al mn accounts
en mijn Northern was nog langer niet online geweest dan die van Tess
en Wat is het voor onzin om te zeggen dat als jioj hem niet hebt aangemaakt dat wij niet actief werden
dat is echt bullshit. Tessa wachtte op een ander om te posten dus het slaat nergens op
Terug naar boven Ga naar beneden
Malfoy
Member
Iemand :D
303
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:06

MLP GAAT WEER LEVEN *denk ik* xD
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:07

Moonpool: Ja, haha. Ik heb een tijd terug ook zoiets gedaan, gif setjes gemaakt voor anderen. Maar dat ging na een tijdje ook weer weg.

Gaby: Zoals ik eerder al zei, ik heb geen zin in ruzie. Dat verpest de sfeer hier. Het spijt me, maar ik vind niet dat je zo'n soort namen kunt claimen. Dat is precies hetzelfde als en bijvoorbeeld een kit aanmaakt genaamd Tigerkit die later Tigerclaw heet. Dat kun je gewoon niet claimen, omdat het bekende namen zijn. En Northernlight is nou eenmaal een woord.
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:13

Dat is het punt niet, je moet ook accepteren dat je niet al;les kunt hebben. En dan heb ik het niet alleen tegen jouw, en de toon waarop het aan Tessa is gevraagd heeft het al verkloot voor ze het vroeg. En dan niet door jou maar door Laura. Weetje je kunt niet alles hebben in leven en je kunt gewoon accepteren dat het eenmaal een keer niet voor jullie wil werken.
Ik zoek geen ruzie nu, ik vind het gewoon te onredelijk hoe het moet gebeuren
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:14

Namen kunnen geclaimed worden. Kijk eens hoe erg jij loopt te zeiken als er iemand komt met de naam die jij wilde hebben. Ik ga hier niet zo veel woorden aan vuil maken, enkel dat je gewoon een nieuwe naam moet kiezen. En als je wil ragen, doe dat dan via PM en laat de rest van de site erbuiten./
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:19

Fireheart schreef:
Namen kunnen geclaimed worden. Kijk eens hoe erg jij loopt te zeiken als er iemand komt met de naam die jij wilde hebben. Ik ga hier niet zo veel woorden aan vuil maken, enkel dat je gewoon een nieuwe naam moet kiezen. En als je wil ragen, doe dat dan via PM en laat de rest van de site erbuiten./

+1
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:19

Wat je zegt waz is niet helemaal waar. Mijn warrior namen zijn nog nooit geclaimed geworden, en ik zou er nooit over zeiken.

Ik blijf bij mijn mening, ik vind het gewoon onzin.
Malfoy
Member
Iemand :D
303
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:20

oke klaar, KOEST AF NU IS DE RUZIE VOORBIJ!
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:20

Stop met ruzie maken ! Allemaal !

Kijk naar buiten, het is mooi slecht weer vandaag .-.
Fallpaw
Member
Daan.
120
Actief

CAT'S PROFILE
Fallpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:22

Fuck ik word helemaal gek van bepaalde mensen hier -.-
Silentcry
StarClan
TessaLyra
471
Actief

CAT'S PROFILE
Silentcry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:23

Gaby zegt, ik voel mij aangesproken

Tessa: ik ben 20 minuten weg om te douchen en this is what happens
Sunnykit
Member
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:27

Flamestripe schreef:
Stop met ruzie maken ! Allemaal !

Kijk naar buiten, het is mooi slecht weer vandaag .-.

+1
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:37

Zeg Tessa, als je mij nou even je msn geeft dan kunnen we er misschien even over praten? Niet lang, want ik moet zo weer weg.
Silentcry
StarClan
TessaLyra
471
Actief

CAT'S PROFILE
Silentcry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:38

Tessaahtje14@hotmail.com, moet jouwe ook hebben msn zuigt

maar je krijgt de naam niet, je hebt waz gehoord, het is gewoon mijn naam voor mijn kit.
Fallensnow
Member
23
Actief

CAT'S PROFILE
Fallensnow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:39

't Gaat er weer lekker aan toe hier, zeg.
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:40

taiyo@hotmail.nl << Dat is de mijne.
Maar vind je de naam dan echt zo leuk bij Northernkit passen? :3
Sunnykit
Member
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:42

*zucht*

Ik heb geen inspiratie meer voor WC,of misschien heb ik dat wel nooit gehad ;_;
Bravesoul
StarClan
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:46

Woww x'D De sfeer is geweldig hier!

Agjah.. Bravesoul moet ook z'n bewegend Sigie hebben, iemand die iets wil maken x'D Ik kan geen goed bewegend plaatje vinden ;o
Couragepaw
Member
Danii
85
Actief

CAT'S PROFILE
Couragepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:46

Bijna klaar met wiskunde, daarna kan ik eindelijk weer posten c:
Fallensnow
Member
23
Actief

CAT'S PROFILE
Fallensnow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 13:47

Bravesoul: Ik zoek geen plaatjes, maar ik bewerk ze wel. Er zijn nog 3 plaatsen in mijn shop beschikbaar.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 48 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: