|
|
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:44 | |
| Okeii :3 Iemand wete of Quinty online is x'D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:47 | |
| M'n moeder gaf me een random voetbal tijdschrift en nieuwsgierig ging ik er in kijken. Zat er een Feyenoord poster in D:
HAAL HET BIJ ME WEG ;-; |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:47 | |
| Laura zoek je ruzie ofzo....
Edit: voor degene die net op msn tegen me praatte, don't do it xD laptop is spacend |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:50 | |
| En ik ga winkelen mensen, SOLDEKESSSSS 8D
Laterzzz, heb een fijne namiddag peeps <3 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:50 | |
| - Bravesoul schreef:
- Wie weet wanneer der een nieuw koppeltjeh komt?
Als je nog eventjes geduld hebt, in TC een vrij onbekende familie =D |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:51 | |
| Ik wil nu al posten met deze schat <'3 Ik en Laura zijn te hyper over de namen van de kits die ze gaan krijgen, zoveel awesome namen <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:52 | |
| - Icy schreef:
- En ik ga winkelen mensen, SOLDEKESSSSS 8D
Laterzzz, heb een fijne namiddag peeps <3 goh ga je een leven kopen of een gezond verstand? |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:52 | |
| - Northernlight schreef:
Ik wil nu al posten met deze schat <'3 Ik en Laura zijn te hyper over de namen van de kits die ze gaan krijgen, zoveel awesome namen <'3 Ik ben fan van Northern&Comet x'D |
|
| |
18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:53 | |
| Ik ga nu naar m'n oma, waar ik van me moeder de hele dag moet studeren. Muh, ik neem m'n Soul Eater manga wel mee. SeeU later. ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:54 | |
| - Bravesoul schreef:
- Northernlight schreef:
Ik wil nu al posten met deze schat <'3 Ik en Laura zijn te hyper over de namen van de kits die ze gaan krijgen, zoveel awesome namen <'3 Ik ben fan van Northern&Comet x'D Over de naam Northern valt nog wat te bespreken. |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:55 | |
| - Bravesoul schreef:
- Northernlight schreef:
Ik wil nu al posten met deze schat <'3 Ik en Laura zijn te hyper over de namen van de kits die ze gaan krijgen, zoveel awesome namen <'3 Ik ben fan van Northern&Comet x'D Haha, ze worden ook echt heel cute. Jammer genoeg moeten we wel nog een tijd wachten, aangezien Comet nog erg jong is (aa') Maar Northern moet alvast respect krijgen binnen de clan, zodat hij een ervaren warrior is. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:56 | |
| Zeg Linn je kan ook eens uit je doppen kijken en zien wat er gezegd word
|
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:56 | |
- Bravesoul schreef:
- Northernlight schreef:
Ik wil nu al posten met deze schat <'3 Ik en Laura zijn te hyper over de namen van de kits die ze gaan krijgen, zoveel awesome namen <'3 Ik ben fan van Northern&Comet x'D
Haha, ze worden ook echt heel cute. Jammer genoeg moeten we wel nog een tijd wachten, aangezien Comet nog erg jong is (aa') Maar Northern moet alvast respect krijgen binnen de clan, zodat hij een ervaren warrior is. Als er ooit kittens van hen komen, muahahha, ik ga me aanmelden!! 8) |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 12:57 | |
| Ja, maar ik heb geen zin in ruzie. En ik vind dat je een echt engels woord niet kan claimen. Als het nou Northerndancer was geweest, dan was het een heel ander verhaal. Maar Norhternlight is gewoon een engels woord, en ik vind niet dat je zoiets kan/mag claimen.
Daan: Haha, veel plezier dan met het aanmelden van die kit. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:00 | |
Ja, maar ik heb geen zin in ruzie. En ik vind dat je een echt engels woord niet kan claimen. Als het nou Northerndancer was geweest, dan was het een heel ander verhaal. Maar Norhternlight is gewoon een engels woord, en ik vind niet dat je zoiets kan/mag claimen.
Daan: Haha, veel plezier dan met het aanmelden van die kit. Ehhmm er zijn 2 Northerns en de naam is gwn al geclaimd JA ik heb Northerndancer geclaimd en Tessa heeft Northernlight geclaimd die accounts bestaan al een tijdje en de smoes dat ze niet actief zijn is onzin ik zoek ook heus geen ruzie maar ik word er gewoon kwaad om |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:01 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Northernlight schreef:
Ja, maar ik heb geen zin in ruzie. En ik vind dat je een echt engels woord niet kan claimen. Als het nou Northerndancer was geweest, dan was het een heel ander verhaal. Maar Norhternlight is gewoon een engels woord, en ik vind niet dat je zoiets kan/mag claimen.
Daan: Haha, veel plezier dan met het aanmelden van die kit. Ehhmm er zijn 2 Northerns en de naam is gwn al geclaimd JA ik heb Northerndancer geclaimd en Tessa heeft Northernlight geclaimd die accounts bestaan al een tijdje en de smoes dat ze niet actief zijn is onzin ik zoek ook heus geen ruzie maar ik word er gewoon kwaad om Just saying, maar ze waren ook inactief. En ik weet gewoon bijna zeker dat als ik Northern nooit aangemaakt had jullie er ook niet actief mee waren geworden. Kom op, ~Northernkit was 20 dagen al niet online geweest, en dat is voor mij inactief. |
|
| |
51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:02 | |
| Het ziet er naar uit dat de gif signatures een hit zijn hier. |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:03 | |
| Moonpool: Echt wel! Ik vond mijn setje zo saai zonder gif erin haah. |
|
| |
51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:04 | |
| Hahaha. Toch leuk dat ik, geloof ik in ieder geval, ermee begon en nu bijna iedereen er een heeft |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2013 - 13:04 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |