|
|
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:44 | |
| - Bravesoul schreef:
- Loki schreef:
- Bravesoul schreef:
- Brokenkit schreef:
- Iro: Nath is gisteren goed aangekomen ^^ Ze had babs een sms gestuurd c:
Gelukkig! Ik maakte me echt zorgen! Wat was er gebeurt? Whut? What happend? Gisteravond zei ze dat haar vader doordraaide/gek werd en dat ze nu weg moest daar. Het was zeker al 11 uur geweest, ze zei dat ze wel keek waar ze heenging maar dat ze nu weg moest. o.o Waar is ze nu? gaat het goed met haar? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:46 | |
| - Bravesoul schreef:
- Loki schreef:
- Bravesoul schreef:
- Brokenkit schreef:
Gelukkig! Ik maakte me echt zorgen! Wat was er gebeurt? Whut? What happend? Gisteravond zei ze dat haar vader doordraaide/gek werd en dat ze nu weg moest daar. Het was zeker al 11 uur geweest, ze zei dat ze wel keek waar ze heenging maar dat ze nu weg moest. Well, I hope she's okay ;-; |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:48 | |
| - Malfoy schreef:
- Bravesoul schreef:
- Loki schreef:
- Bravesoul schreef:
- Brokenkit schreef:
Gelukkig! Ik maakte me echt zorgen! Wat was er gebeurt? Whut? What happend? Gisteravond zei ze dat haar vader doordraaide/gek werd en dat ze nu weg moest daar. Het was zeker al 11 uur geweest, ze zei dat ze wel keek waar ze heenging maar dat ze nu weg moest.
o.o Waar is ze nu? gaat het goed met haar? Ja het gaat goed met haar zei ze net, en ik weet niet zeker waar ze is, maar in ieder geval veilig denk ik ^-^ |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:51 | |
| |
|
| |
Do you wan't to know it?! 211
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:52 | |
| Fuck Photoshop, serieus. Nu kan ik het downloaden via mijn tekentablet maar is de eerste keer dat ik 'm registreerde fout gegaan. Nu kan ik niet opnieuw registreren want de code is al in gebruik. *Stare* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:54 | |
| Ik maak lekker een bakkie cornflakes, colaatje naast me Cornflakes op schoot, tv aan, op de bank, zit ik net lekker. GAAT DE TELEFOON ._. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:55 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:59 | |
| |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 12:05 | |
| Op Trushkit, ze reageerde net op Nana Arts ofzoiets ;u; |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 12:07 | |
| whow, that is a looong time ago (;
HOI MENSEN, HIER IS DE VERLOREN TAZZ WEER EENS *steekt hoofd in deuropening* happy newyear nog C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 12:09 | |
| - Frostclaw schreef:
- whow, that is a looong time ago (;
HOI MENSEN, HIER IS DE VERLOREN TAZZ WEER EENS *steekt hoofd in deuropening* happy newyear nog C: Welke tazz? ;D |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 12:10 | |
| Hey mensen. Alles is oké. Papa heeft zojuist mama en mijn stiefvader bedreigd met dat als hij hun op straat tegen komt, dat hij hun aanrijd. Mama gaat nu aangiften doen naar de politie. Wat had ik mijn vader.
Gisteren is ook alles goed gegaan. Dus jullie hoeven je geen zorgen te maken, als er iets gebeurd; ik heb babs en andere WC mensen in mn tele lijst, en die hou ik ook op de hoogte, dus áls er iets gebeurd, melden zij het ook wel.
Want wat er nu gaande is, is niet niets. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 12:10 | |
| - Malfoy schreef:
- Frostclaw schreef:
- whow, that is a looong time ago (;
HOI MENSEN, HIER IS DE VERLOREN TAZZ WEER EENS *steekt hoofd in deuropening* happy newyear nog C:
Welke tazz? ;D thats the point xD |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 12:12 | |
| - Thrushkit schreef:
Hey mensen. Alles is oké. Papa heeft zojuist mama en mijn stiefvader bedreigd met dat als hij hun op straat tegen komt, dat hij hun aanrijd. Mama gaat nu aangiften doen naar de politie. Wat had ik mijn vader.
Gisteren is ook alles goed gegaan. Dus jullie hoeven je geen zorgen te maken, als er iets gebeurd; ik heb babs en andere WC mensen in mn tele lijst, en die hou ik ook op de hoogte, dus áls er iets gebeurd, melden zij het ook wel.
Want wat er nu gaande is, is niet niets. OOK MIJ OP DE HOOGTE HOUDEN x |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 12:12 | |
| - Thrushkit schreef:
Hey mensen. Alles is oké. Papa heeft zojuist mama en mijn stiefvader bedreigd met dat als hij hun op straat tegen komt, dat hij hun aanrijd. Mama gaat nu aangiften doen naar de politie. Wat had ik mijn vader.
Want wat er nu gaande is, is niet niets. Sterkte meis <3 Als je me nodig hebt ofzo w'app me maar, desnoods bel je me <3 |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 12:13 | |
| Dank jullie. Heb ff wat pagina's terug gescrold, t lijkt wel als of mijn probleem nieuws van de dag is ofzo ._. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 12:13 | |
| - Thrushkit schreef:
Want wat er nu gaande is, is niet niets. sterkte en good luck xx |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 12:17 | |
| - Thrushkit schreef:
- Dank jullie.
Heb ff wat pagina's terug gescrold, t lijkt wel als of mijn probleem nieuws van de dag is ofzo ._. is het ook, we zijn hartstikke bezorgd om je meis :O |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 12:19 | |
| - Malfoy schreef:
- Thrushkit schreef:
- Dank jullie.
Heb ff wat pagina's terug gescrold, t lijkt wel als of mijn probleem nieuws van de dag is ofzo ._. is het ook, we zijn hartstikke bezorgd om je meis :O +1 ____ OMG TAZZIE 8D |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 12:20 | |
| I wanna smack some people |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |