|
|
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:12 | |
| Goedemorgen mensen <"33 Ik ben in zo'n goede mood opeens c': Jammer genoeg dat het kitten project nog lang gaat duren voordat die kits geboren zijn xD Aangezien RC een nestjes stop heeft, TC een kitten stop en WC bijna geen koppels heeft die kits nodig hebben ~ |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:15 | |
| - Brokenkit schreef:
- Goedemorgen mensen <"33
Ik ben in zo'n goede mood opeens c': Jammer genoeg dat het kitten project nog lang gaat duren voordat die kits geboren zijn xD Aangezien RC een nestjes stop heeft, TC een kitten stop en WC bijna geen koppels heeft die kits nodig hebben ~ RiverxBrave gaat nog wel door x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:18 | |
| - Bravesoul schreef:
- Brokenkit schreef:
Ik ben in zo'n goede mood opeens c': Jammer genoeg dat het kitten project nog lang gaat duren voordat die kits geboren zijn xD Aangezien RC een nestjes stop heeft, TC een kitten stop en WC bijna geen koppels heeft die kits nodig hebben ~ RiverxBrave gaat nog wel door x'D Ja, xD Maar ik wacht liever op een familie met wat minder leden dan die van StormxMouse :'3 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:19 | |
| Jeej, Jeej, Jeej. Wanneer wordt er gekozen ? |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:20 | |
| - Brokenkit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Brokenkit schreef:
Ik ben in zo'n goede mood opeens c': Jammer genoeg dat het kitten project nog lang gaat duren voordat die kits geboren zijn xD Aangezien RC een nestjes stop heeft, TC een kitten stop en WC bijna geen koppels heeft die kits nodig hebben ~ RiverxBrave gaat nog wel door x'D Ja, xD Maar ik wacht liever op een familie met wat minder leden dan die van StormxMouse :'3 Snap ik wel huwr x'D We willen der ook een klein nestje van maken, 2/3/4 kittens, we weten nog niet. Maar sowiso niet meer dan vier. Er staan er al 2 vast, of we alleen deze 2 doen of er nog meer bij nemen weten we nog niet, want we willen een actief gezinnetje :3 |
|
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:20 | |
| waarom houd NIEMAND hier van HP ;-;? |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:21 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:23 | |
| - Bravesoul schreef:
- Brokenkit schreef:
- Bravesoul schreef:
- Brokenkit schreef:
Ik ben in zo'n goede mood opeens c': Jammer genoeg dat het kitten project nog lang gaat duren voordat die kits geboren zijn xD Aangezien RC een nestjes stop heeft, TC een kitten stop en WC bijna geen koppels heeft die kits nodig hebben ~ RiverxBrave gaat nog wel door x'D Ja, xD Maar ik wacht liever op een familie met wat minder leden dan die van StormxMouse :'3 Snap ik wel huwr x'D We willen der ook een klein nestje van maken, 2/3/4 kittens, we weten nog niet. Maar sowiso niet meer dan vier. Er staan er al 2 vast, of we alleen deze 2 doen of er nog meer bij nemen weten we nog niet, want we willen een actief gezinnetje :3 Begrijpelijk. Maar zie het niet alsof ik jou en Q niet als ouders wil ofzo, want dat wil ik heus wel c: Maar ik wil liever wachten op een nest dat bijvoorbeeld amper familie heeft/net een nest heeft en gewoon nog enorm onbekend is xD En bovendien heb ik al twee katten in deze familie gehad {Jouw Bravesoul & Dragonpaw} En ik weet gewoon dat ik Boulderkit niet in deze familie meer actief kan houden c: Vooral omdat hij eigenlijk bedoeld was voor BreakingxStorm en.. nja, ik zou er enkel droevig om worden als ik neefjes met dat nest moet zijn ~ |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:25 | |
| Pfffff, kan hier iemand een stamboom maken van de familie StormxMouse ? Ik snap er niets meer van |
|
| |
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:31 | |
| Goedemorgen (: Het is vandaag Freyaday |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:31 | |
| - Flamestripe schreef:
- Pfffff, kan hier iemand een stamboom maken van de familie StormxMouse ?
Ik snap er niets meer van Die familie is echt groot, maar ik kan het je wel uitleggen? c: Stormstar en Mousefur is het 'begin' van de familie. Hun eerste nestje is Smoketear, Nightfire en Mistypaw. Hun tweede nestje is Silverpaw, Leafpaw, Dragonpaw, Lastpaw en Cometlight. Smoketear heeft samen met Lotusleaf een nestje; Breakingdawn, Smokedust, Autumnleaf, Bravesoul en Fluffpaw. Smoketear heeft samen met Lastbreathe een nestje; Thistlepaw, Mistpaw en Rosepaw. Nighfire en Mistpaw hebben geen off-spring. En dan krijgt Bravesoul samen met Riversong een nestje, en Breakingdawn samen met Stormfrost een nestje. Dat is eigenlijk de familie als je kijkt naar ouders - kinderen .. Volgens mij hebben ze zelfs nog neven etc. xD |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:34 | |
| Ik snap je wel huwr Linn :3 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:34 | |
| Aah zo, ik kon het begin wel volgen, maar ik dacht dat Lotusleaf een kitten van Mousefur was xD
Ook wel Trol nu, dan moet Mousefur op haar 9 manen met een Stormstar (16 manen), eerste nest hebben gekregen. Dan was die apprentice xD
Maar toch bedankt c: |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:35 | |
| Ik ben ongerust over Nath.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:36 | |
| Iro: Nath is gisteren goed aangekomen ^^ Ze had babs een sms gestuurd c: |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:37 | |
| |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| - Brokenkit schreef:
- Iro: Nath is gisteren goed aangekomen ^^ Ze had babs een sms gestuurd c:
Gelukkig! Ik maakte me echt zorgen! Wat was er gebeurt? |
|
| |
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| - Bravesoul schreef:
- Brokenkit schreef:
Gelukkig! Ik maakte me echt zorgen! Wat was er gebeurt? Whut? What happend? |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:39 | |
| - Loki schreef:
- Bravesoul schreef:
- Brokenkit schreef:
Gelukkig! Ik maakte me echt zorgen! Wat was er gebeurt? Whut? What happend? Dat vroeg ik me ook af... |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2013 - 11:39 | |
| - Loki schreef:
- Bravesoul schreef:
- Brokenkit schreef:
Gelukkig! Ik maakte me echt zorgen! Wat was er gebeurt? Whut? What happend? Gisteravond zei ze dat haar vader doordraaide/gek werd en dat ze nu weg moest daar. Het was zeker al 11 uur geweest, ze zei dat ze wel keek waar ze heenging maar dat ze nu weg moest. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|