We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2013 - 12:19
Ghostkit. schreef:
Cinnamonpaw schreef:
Honeyspots schreef:
Cinnamonpaw schreef:
Lol. 13 jaar oude ik heeft champagne geproefd :')
Vies hé?
Eigenlijk wel ja x'D
Ik had drie glaasjes met 12%, ik zweer je ik was dronken ofss xd
N'aww :c Alleen.. ehm.. Lyra? Ik wilde dat plaatje van Ghostkit's onderschrift eigenlijk gebruiken voor een onderschrift van Sunpaw*. Joos was er zeg maar ook al mee bezig en alles D:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2013 - 12:20
Ik heb gisteren één kidubul leeg gedronken en één fles limonade, helemaal in m'n eentje. Nu heb ik tenminste geen hangover, maar wel een pijnlijke blaas.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2013 - 12:21
Honeyspots schreef:
Hoe voel je je nu, Lyra?
Iets beter dan gister, ik moest half overgeven. En nee niet stoer ofss mijn zus wel zij helemaal zovan; omg ik drink alcohol omg ik ben aangeschoten xd
@Shiverkit; Ik heb voor t eerst in mn leven alcohol op dus ja xd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2013 - 12:24
Ghostkit. schreef:
Honeyspots schreef:
Hoe voel je je nu, Lyra?
Iets beter dan gister, ik moest half overgeven. En nee niet stoer ofss mijn zus wel zij helemaal zovan; omg ik drink alcohol omg ik ben aangeschoten xd
Nou even voor iedereen als je veel wijn op heb laat ik zeggen 2,5 fles wijn op een lege maag drink dan de volgende ochtend geen energie dat gaat alles er weer uit
en het beste wat je nu kan doen is veel water drinken en toast eten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2013 - 12:25
Shiverkit schreef:
Ghostkit. schreef:
Honeyspots schreef:
Hoe voel je je nu, Lyra?
Nou even voor iedereen als je veel wijn op heb laat ik zeggen 2,5 fles wijn op een lege maag drink dan de volgende ochtend geen energie dat gaat alles er weer uit
en het beste wat je nu kan doen is veel water drinken en toast eten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2013 - 12:26
Cinnamonpaw schreef:
Ghostkit. schreef:
Cinnamonpaw schreef:
Honeyspots schreef:
Cinnamonpaw schreef:
Vies hé?
Eigenlijk wel ja x'D
N'aww :c Alleen.. ehm.. Lyra? Ik wilde dat plaatje van Ghostkit's onderschrift eigenlijk gebruiken voor een onderschrift van Sunpaw*. Joos was er zeg maar ook al mee bezig en alles D:
heb nog wel een ander plaatje van oranje pootjes op een boom alleen dan zonder sleutel voor je?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2013 - 12:29
Cinnamonpaw schreef:
Cinnamonpaw schreef:
Ghostkit. schreef:
Cinnamonpaw schreef:
Honeyspots schreef:
Cinnamonpaw schreef:
Vies hé?
Eigenlijk wel ja x'D
heb nog wel een ander plaatje van oranje pootjes op een boom alleen dan zonder sleutel voor je?