We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2013 - 21:40
Thrushkit schreef:
Ivyleaf schreef:
#Thrushkit; Door jou is Ivyleaf in gevaar. You little bastard.
Lief ea xD Anders nog een warrior er bij?
Want die hond is een Duitse herder XD
Ik had een ideetje dat als die hond afgeleid was dat Thurshkit weg moest rennen van Ivy en wanneer ze zelf ook de kans kreeg ze wegloopt.
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2013 - 21:41
stormpaw schreef:
Strawberry schreef:
stormpaw schreef:
waarom kan iedereen zo mooi tekenen?
Hmm, ik heb een complete avond zitten oefenen op het tekenen van pootjes :') Mijn tekeningen van een paar jaar geleden zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Eens kijken of ik nog wat kan vinden...
en ik wil ook oefenen maar er is 1 probleem: ik weet niet hoe ik poten moet tekenen dus ook niet hoe ik moet oefenen
Zoek Tutorials ^.^ Er zijn er genoeg, en anders andere tekeningen waarvan je ze overtekend Dat doe ik ook (De poten die ik teken falen maar waren ooit erger xD)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 jan 2013 - 21:48
Spotlight schreef:
stormpaw schreef:
Strawberry schreef:
stormpaw schreef:
waarom kan iedereen zo mooi tekenen?
Hmm, ik heb een complete avond zitten oefenen op het tekenen van pootjes :') Mijn tekeningen van een paar jaar geleden zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Eens kijken of ik nog wat kan vinden...
en ik wil ook oefenen maar er is 1 probleem: ik weet niet hoe ik poten moet tekenen dus ook niet hoe ik moet oefenen
Zoek Tutorials ^.^ Er zijn er genoeg, en anders andere tekeningen waarvan je ze overtekend Dat doe ik ook (De poten die ik teken falen maar waren ooit erger xD)
Ik heb vandaag wat tutorials opgezocht en geprint (: