[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[kittens] Swiftheart x Graystripe

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Milkyway
Elder
[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 15:59

Vond het wel grappig om mee te kijken x'D
THANK YOU, MY DEARS <3
IK ZAL THIS LITTLE STAR ACTIEF HOUDEN <3
THANK YOU 83

Jammer voor diegene die niet gekozen zijn en natuurlijk gefeliciteerd brothers and sisters! <3

Spread the looooove c:
[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 19:12

Gefeliciteerd gekozenen =3 Jammer dat ik enkel niet de kans kreeg mijn aanvraag af te ronden x'D Maar geeft niet

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimema 7 jan 2013 - 19:46

Wanneer wordt het geboorte topic gemaakt?

Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
Jeweltear
Member
56

CAT'S PROFILE
Jeweltear
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimema 7 jan 2013 - 19:52

@Nath; Sorry, daar had ik over heel gelezen. Het spijt me!

@Batkit; Ik kan geen tijd beloven, ik zelf heb het best druk met school enalles. Waarschijnlijk na dit topic nog een topic en dan komt het geboorte topic (:

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 2r572gn
Tears are not ment to destroy..
Linesong
Member
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimema 7 jan 2013 - 19:56

Mag Milky trouwens als eerste? :3
Als dat niet kan (wegens dat het in hun aanmelding staat, you know that x'D) laatste? =D

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Jeweltear
Member
56

CAT'S PROFILE
Jeweltear
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimema 7 jan 2013 - 20:00

Ik maak wel even een lijstje;

Milkykit
Plumkit
Clearkit
Batkit
Chasmkit

Als iemand het er niet mee eens is, -> PM naar Swiftheart.

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 2r572gn
Tears are not ment to destroy..
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimema 7 jan 2013 - 20:40

Jeweltear schreef:

@Batkit; Ik kan geen tijd beloven, ik zelf heb het best druk met school enalles. Waarschijnlijk na dit topic nog een topic en dan komt het geboorte topic (:

Maakt niet uit hoor, ik heb veel geduld Smile

Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 16:35

Kan ik nog aanmelden?
Naam: Forestkit - Forestpaw - Forestheart.
Rang: Kitten
Clan: Riverclan
Clanleader: Stormstar
Geslacht: kater
Leeftijd: nog niet geboren

Innerlijk
Persoonlijkheid:
Als kitten:
Forestkit is een klein jong kittentje. (de kleinste van het nest als je het goed vind). Hij heeft veel respect voor de clan en oudere grotere warriors. Hij houd van verhalen te horen van de oudsten en houd wel van avontuur. Spelen met zijn broertjes of zusjes vind hij ook leuk.

Als apprentice:
Forestpaw is een apprentice die altijd al goed in klimmen is. Hij kan de hoogste top bereiken maar is vaak gevallen. Hij oefent iedere dag en hoopt beter te worden, hij houd ook van een omgeving met bomen.

Als warrior:
Forestheart is een stoere kater die trouw is aan zijn clan. Hij jaagt goed en klimt in bomen. Hij zal als er een gevecht komt zijn clan beschermen en zijn territorium, maar eigenlijk vind hij gevecht niet zo leuk. Hij maakt snel vrienden, en ook liever. Hij is best dapper
Vind leuk: Jagen, klimmen.
Heeft een hekel aan: Uit een boom vallen, aangevallen worden, vijanden.
Angsten: Monsters en de elite.
Status: Nog niet geboren.

Uiterlijk
Lichaamsbouw: Klein, maar sterk.
Vacht: best dik en pluizig, maar in de zomer zal het heel kort worden. Maar niet al te kort.
Ogen: Groen
Pootkussens en neus: roze
Accessoires: geen.
Littekens: geen.

Banden
Ouders: Bravesoul x Riversong
Broers/zussen: nog Onbekend

Voorbeeld post:
Als kitten:
Forestkit opende zijn kleine oogjes en lag tegen een zacht vacht aan met zijn broertjes en zusjes naast zich. Sommige waren er niet, die waren druk aan het spelen. Forest dronk wat van het heerlijke warme spul en vroeg daarna 'Mag ik naar de oudsten om een verhaal te luisteren?' hij had het al eerder gedaan, maar vond het heel leuk. Riversong knikte. Het kleine katertje stond op. Hij liep de nursey uit en liep richting het oudsten hol. Hij kwam langzaam binnen en vroeg 'Mag ik naar binnen?' na een tijd had hij een heel verhaal geluisterd over het bos en een dappere warrior. 'Wauw, leuk verhaal.' zei hij toen de oudste klaar was. 'Ik ga maar weer terug.' miauwde hij. Hij was misschien klein maar toch voelde hij zich sterk, klaar om zijn clan te berschermen.

Als apprentice:
''Forestpaw! Forestpaw!' riepen de stemmen van verschillende katten, de ceremonie was net geweest. Zijn eerste ceremonie, zo voelde het dus om een apprentice te worden. En eindelijk wist hij ook hoe het ging. Hij was de laatste die apprentice werd van de kittens, hij was al gegroeid nu hij zes manen was. Hij liep naar zijn mentor, vol energie. 'Wanneer begint mijn training?' vroeg hij. Een dag later was hij aan het trainen. 'Oke klim in die boom.' zei de stem van zijn mentor. Hij zette zijn klauwen stevig in een boom en klom sterk naar boven.

Als warrior:
'Forestheart!' riepen de katten. Een ceremonie was net geweest en hij was een warrior! Forestheart was zijn nieuwe naam. Hij hoefde nu niet meer naar zijn mentor te luisteren. Hij voelde zich trots, hij was eindelijk een echte warrior. Hij hoopte dat hij nog vele avonturen zou beleven in zijn leven. Forestheart ging die nacht waken in stilte volgends de traditie van de starclan. De volgende ochtend begon hij aan zijn jacht. Toen hij geritsel hoorde sloop hij er op af. Toen hij een staartlengte van de vogel die hij zag af was sprong hij er boven op en beet het dood voor het ook maar één geluid kon maken. Hij nam het in zijn bek en liep terug naar het kamp.

- is dit genoeg? ik hoop het wel. -

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 2lniil3
Other:
Fire
Member
Annemeike
13
Actief

CAT'S PROFILE
Fire
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 16:54

Sorry, kittens zijn al gekozen
(Om te helpen)

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Zb88j
Innerstar
StarClan
[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 20:33

Jeweltear schreef:

Doesn't matter. I mean, ik kan niet áltijd gekozen worden, en er waren genoeg goede aanvraagjes ^^

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Forestfruit
Member
Danii
196

CAT'S PROFILE
Forestfruit
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 20:24

@Nath; Haha, oké c:

@Kittypaw; Volgens mij heb je het verkeerde topic te pakken, en de kittens waren al gekozen ^^

Gezien Chi (Graystripe) is gestopt, weet ik niet hoe ik het nu met de kittens moet gaan doen. Ik zal hier nog een oplossing voor moeten vinden.

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Forestfruit
[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Eerstegoedegif
I know there's something in the wake of your smile.
I get a notion from the look in your eyes, yea.
You've built a love but that love falls apart.
Your little piece of heaven turns too dark.

Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:24

Ik zal wel even nog korte posten maken, alleen dat topic. *Disappears*

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 8drbHgc
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 21:51

Hey, ik wil echt niet vervelend doen ofzo, maar ik vroeg me af of het wel nog doorgaat en wanneer dat topic dan komt, het is gewoon wen vraagje Wink

Linesong
Member
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 17:49

Het gaat door, alleen moet Chi nog reageren op een topic voor ze verder kunnen x'D
*Kijkt uitdagend naar Chi*

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 18:09

Dat is erg fijn C: ik was al bezorgt xD

Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 18:32

Linepaw schreef:
Het gaat door, alleen moet Chi nog reageren op een topic voor ze verder kunnen x'D
*Kijkt uitdagend naar Chi*
Right ~
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 16:56

Ik wil echt niet vervelend zijn maar wanneer worden ze dan geboren?

Couragepaw
Member
Danii
85
Actief

CAT'S PROFILE
Couragepaw
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 6:34

Het geboorte topic zal vanzelf hier verschijnen.

SwiftheartClearpaw.Brindlepool - Saltdale - Couragepaw[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 21jrnky
''Being deeply loved by someone gives you strength,
while loving someone deeply gives you courage''
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 22:59

Oké Smile

Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 11:51

*Bump*
Goed, hebben jullie nog een beetje geduld? Zo ja, dan kunnen Danii en ik nog een topicje gewoon maken waarin Swift zegt tegen Gray dat ze kittens verwacht. Anders zonder dat topicje en gewoon een weekje wachten. ^^

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 8NQyAYo
My time~:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 3 Icon_minitime

[kittens] Swiftheart x Graystripe
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: