| [kittens] Swiftheart x Graystripe | |
|
|
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe ma 7 jan 2013 - 19:46 | |
| Wanneer wordt het geboorte topic gemaakt?
Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo) |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe ma 7 jan 2013 - 19:52 | |
| @Nath; Sorry, daar had ik over heel gelezen. Het spijt me!
@Batkit; Ik kan geen tijd beloven, ik zelf heb het best druk met school enalles. Waarschijnlijk na dit topic nog een topic en dan komt het geboorte topic (: Tears are not ment to destroy.. |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe ma 7 jan 2013 - 19:56 | |
| Mag Milky trouwens als eerste? :3 Als dat niet kan (wegens dat het in hun aanmelding staat, you know that x'D) laatste? =D
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
|
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe ma 7 jan 2013 - 20:00 | |
| Ik maak wel even een lijstje;
Milkykit Plumkit Clearkit Batkit Chasmkit
Als iemand het er niet mee eens is, -> PM naar Swiftheart. Tears are not ment to destroy.. |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe ma 7 jan 2013 - 20:40 | |
| - Jeweltear schreef:
- @Nath; Sorry, daar had ik over heel gelezen. Het spijt me!
@Batkit; Ik kan geen tijd beloven, ik zelf heb het best druk met school enalles. Waarschijnlijk na dit topic nog een topic en dan komt het geboorte topic (: Maakt niet uit hoor, ik heb veel geduld Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo) |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe wo 9 jan 2013 - 16:35 | |
| Kan ik nog aanmelden? Naam: Forestkit - Forestpaw - Forestheart. Rang: Kitten Clan: Riverclan Clanleader: Stormstar Geslacht: kater Leeftijd: nog niet geboren
Innerlijk Persoonlijkheid: Als kitten: Forestkit is een klein jong kittentje. (de kleinste van het nest als je het goed vind). Hij heeft veel respect voor de clan en oudere grotere warriors. Hij houd van verhalen te horen van de oudsten en houd wel van avontuur. Spelen met zijn broertjes of zusjes vind hij ook leuk.
Als apprentice: Forestpaw is een apprentice die altijd al goed in klimmen is. Hij kan de hoogste top bereiken maar is vaak gevallen. Hij oefent iedere dag en hoopt beter te worden, hij houd ook van een omgeving met bomen.
Als warrior: Forestheart is een stoere kater die trouw is aan zijn clan. Hij jaagt goed en klimt in bomen. Hij zal als er een gevecht komt zijn clan beschermen en zijn territorium, maar eigenlijk vind hij gevecht niet zo leuk. Hij maakt snel vrienden, en ook liever. Hij is best dapper Vind leuk: Jagen, klimmen. Heeft een hekel aan: Uit een boom vallen, aangevallen worden, vijanden. Angsten: Monsters en de elite. Status: Nog niet geboren.
Uiterlijk Lichaamsbouw: Klein, maar sterk. Vacht: best dik en pluizig, maar in de zomer zal het heel kort worden. Maar niet al te kort. Ogen: Groen Pootkussens en neus: roze Accessoires: geen. Littekens: geen.
Banden Ouders: Bravesoul x Riversong Broers/zussen: nog Onbekend
Voorbeeld post: Als kitten: Forestkit opende zijn kleine oogjes en lag tegen een zacht vacht aan met zijn broertjes en zusjes naast zich. Sommige waren er niet, die waren druk aan het spelen. Forest dronk wat van het heerlijke warme spul en vroeg daarna 'Mag ik naar de oudsten om een verhaal te luisteren?' hij had het al eerder gedaan, maar vond het heel leuk. Riversong knikte. Het kleine katertje stond op. Hij liep de nursey uit en liep richting het oudsten hol. Hij kwam langzaam binnen en vroeg 'Mag ik naar binnen?' na een tijd had hij een heel verhaal geluisterd over het bos en een dappere warrior. 'Wauw, leuk verhaal.' zei hij toen de oudste klaar was. 'Ik ga maar weer terug.' miauwde hij. Hij was misschien klein maar toch voelde hij zich sterk, klaar om zijn clan te berschermen.
Als apprentice: ''Forestpaw! Forestpaw!' riepen de stemmen van verschillende katten, de ceremonie was net geweest. Zijn eerste ceremonie, zo voelde het dus om een apprentice te worden. En eindelijk wist hij ook hoe het ging. Hij was de laatste die apprentice werd van de kittens, hij was al gegroeid nu hij zes manen was. Hij liep naar zijn mentor, vol energie. 'Wanneer begint mijn training?' vroeg hij. Een dag later was hij aan het trainen. 'Oke klim in die boom.' zei de stem van zijn mentor. Hij zette zijn klauwen stevig in een boom en klom sterk naar boven.
Als warrior: 'Forestheart!' riepen de katten. Een ceremonie was net geweest en hij was een warrior! Forestheart was zijn nieuwe naam. Hij hoefde nu niet meer naar zijn mentor te luisteren. Hij voelde zich trots, hij was eindelijk een echte warrior. Hij hoopte dat hij nog vele avonturen zou beleven in zijn leven. Forestheart ging die nacht waken in stilte volgends de traditie van de starclan. De volgende ochtend begon hij aan zijn jacht. Toen hij geritsel hoorde sloop hij er op af. Toen hij een staartlengte van de vogel die hij zag af was sprong hij er boven op en beet het dood voor het ook maar één geluid kon maken. Hij nam het in zijn bek en liep terug naar het kamp.
- is dit genoeg? ik hoop het wel. -
|
|
| |
Annemeike 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe wo 9 jan 2013 - 16:54 | |
| Sorry, kittens zijn al gekozen (Om te helpen) |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Danii 196
| |
| |
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe do 10 jan 2013 - 21:24 | |
| Ik zal wel even nog korte posten maken, alleen dat topic. *Disappears* |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe di 15 jan 2013 - 21:51 | |
| Hey, ik wil echt niet vervelend doen ofzo, maar ik vroeg me af of het wel nog doorgaat en wanneer dat topic dan komt, het is gewoon wen vraagje Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo) |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe do 17 jan 2013 - 17:49 | |
| Het gaat door, alleen moet Chi nog reageren op een topic voor ze verder kunnen x'D *Kijkt uitdagend naar Chi*
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
|
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe do 17 jan 2013 - 18:09 | |
| Dat is erg fijn C: ik was al bezorgt xD Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo) |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe do 17 jan 2013 - 18:32 | |
| - Linepaw schreef:
- Het gaat door, alleen moet Chi nog reageren op een topic voor ze verder kunnen x'D
*Kijkt uitdagend naar Chi* Right ~ |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe wo 23 jan 2013 - 16:56 | |
| Ik wil echt niet vervelend zijn maar wanneer worden ze dan geboren? Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo) |
|
| |
Danii 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe do 24 jan 2013 - 6:34 | |
| Het geboorte topic zal vanzelf hier verschijnen. |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe do 24 jan 2013 - 22:59 | |
| Oké Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo) |