[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[kittens] Swiftheart x Graystripe

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Graystripe
Member
[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 14:51

Aangezien er een kittenstop is bij de Thunderclan kan de tijd van het kiezen nog lang duren.

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonpaw
Member
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 14:58

Misschien kunnen jullie wel alvast kiezen?
Dan weten we ook meteen of we eventueel onze kitten bij een ander nestje kunnen aanmelden.
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 15:00

Well, we zouden sowieso niet nu al kiezen. We geven ze nog even wat meer de tijd (:
En we zullen kijken wanneer we kiezen.
Bone
Member
180

CAT'S PROFILE
Bone
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 15:01

Pine zou als hij gekozen wordt wel kunnen posten, hij is wel geaccepteerd alleen nooit gekleurd

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 2eobf6a
Ghostkit.
Member
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 15:15

cнαѕмкιт
»Name Chasmkit
»Future names Chasmpaw, Chasmflower
»Gender Male
»Age Unborn
»Parents Swiftheart x Graystripe
»Siblings Coming soon

Scroll for more~

cℓαη
»Current Clan ThunderClan
»Future Clans StarClan
»Current Rank Unborn kit
»Future Ranks Kit, Apprentice, Warrior, Elder
»Current Lifestyle Clancat
»Future Lifestyles -

»Leader Bluestar
»Deputy Fireheart
»Medicine cat Jayfeather
»Medicine cat apprentice Maskpaw

συтѕι∂є
»Fur White longhair
»Eyes Blue
»Nose Pink
»Pads Pink

ѕкιℓℓѕ

Snelheid
✦✦✦✦✧

Uithoudingsvermogen
✦✦✦✧✧

Doorzettingsvermogen
✦✦✦✦✦

Reactievermogen
✦✦✦✦✦

Behendigheid
✦✦✧✧✧

Jacht
✦✦✦✧✧

Sterkte
✦✦✦✧✧

Zicht
✦✦✦✦✦

ιηѕι∂є
Chasmkit is een bijzondere kitten. Hij zingt namelijk liedjes als hij het moeilijk vind om te verwoorden wat hij voelt. Is hij verdrietig, gaat hij stilletjes in zijn eentje, zacht zingen. Als hij blij is zingt hij in gezelschap, vrolijke liedjes. Hij verzint alles zelf, en het is meestal niet eens zo slecht. Hij is meestal een vrolijk kittentje, dol op spelen en avontuur. Hij probeert katten vaak op te vrolijken met zijn nummers. Chasmkit heeft een zuivere, mooie, lichtelijk hoge stem. Zijn karakter is simpel, maar bijzonder.

νσσявєєℓ∂ρσѕт
»Apprentice, 9 moons {Sorrelpaw is not a real RPG cat}
Die morgen liep Chasmpaw zachtjes de den uit, op zoek naar Sorrelpaw. Ze moest het weten. Hij was al een tijdje verliefd op haar, en hij moest gewoon weten of zij hem ook leuk vond. Want ja, wat had hij eraan als hij al die manen achter haar aan huppelde, en zij met haar gedachten heel ergens anders zat? Hij keek naar de grond en zette zijn pootjes in de natte sneeuw. Gadver, natte sneeuw. Hij begon gelijk te rillen, het was immers ook zo koud. Voorzichtig begon hij richting het plein te lopen. Diep in gedachten begon hij toen maar aan een liedje.

I'm searching for you,
I'm searching for you.
'Cuz you're the only one for me.
Do you like me to,
Do you like me to?
Can I be the cat for you..
Hij wilde verder zingen, maar zijn tekst was op. Dit was hem nog nooit gebeurt! Normaal rolden er duizenden liedjes uit zijn mond, maar nu wist hij echt niks meer. Was hij ziek? Er moest toch een reden voor zijn! Peinzend liet hij zich zakken in de sneeuw. In zijn hoofd zocht hij naar woorden, zinnen, teksten. Toen hij overnieuw wilde beginnen, kon hij maar een zin uitbrengen..

Baby let me love you
Hij zag haar staan, de poes uit zijn vele dromen. De poes waar hij zijn leven mee wilde delen. De poes waar hij zijn leven voor zou wagen. De poes met wie hij kits zou willen krijgen, later. De poes die zijn hart deed overslaan. Plosteling was alles terug. Hij zette moedig een paar stappen in haar richting. 'Sorrelpaw?' zijn stem sloeg over.

Baby let me love you,
Do you know what I mean?
Baby i can't stop now,
I can't stop loving you..

Everytime you talk,
I can't breath...
Everytime you smile,
I can't breath...
And everytime you look at me,
I'll die...
'Sorrelpaw, ik vind je echt leuk. Er zijn nog honderden liedjes die ik voor je zou zingen, schrijven, bedenken. Je bent gewoon de ware. Zo mooi, zo lief. Ik kan mijn gevoelens voor je gewoonweg niet verklaren. Vanaf dat mijn liefdeshormoon begon te werken, was jij het. Jij was alles voor mij. En je bent het nog steeds. Lieve Sorrelpaw, ik hou van je.' Zijn hart stopte een seconde met kloppen, waarna een zucht zijn mond verliet. Hij had het gezegd.

мє, муѕєℓƒ αη∂ ι
»Naam Lyra
»Bekendste accounts Ghostkit., Summerkit
»Andere accounts Cloudwalker, Zayn, Leaf
»Leeftijd 12,5
»RPG ervaring Ong 1,5 jaar, met noob tijd ongeveer 2,5.
»Waarom ik dit wil Omdat ik Swift & Gray {Espacially de spelers :3} enorm lief, en dit gewn zo'n geweldig kittentje zal worden. Ik ben dol op mijn uiterlijk, zijn innerlijk, en natuurlijk zijn liedjes. {Btw, die zijn 100% made by moi} Ook zn ouders ofcourse. Hij lijkt me gewoon geweldig om deze kitten te mogen spelen, en dan het liefst in dit nestje <3 Ik beloof dat hij nooit dood zal gaan voordat hij warrior is, dat ik hem nooit zal weggeven en dat ik hem actief zal houden. Wat wil je nog meer? (:
»Extra MOUSTACHE ! <3

Setje:
Full pictures:
Quote:

Ghostkit. // Zayn // Summerkit // Chasmkit // Buzzingkit // Cloudwalker // Popkit
[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 351x0dv
:: gнσѕтѕнιηє ::
Yaisa
Member
310
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Yaisa
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 16:14

»GENERAL

»Name: Sorrelkit
»Age: Unborn
»Voice:Click here to hear her voice
»Theme: Click here to heart her theme
»Gender: Female ♀
»Parents: Swiftheart x Graystripe
»Siblings: Unknow
»Clan: Thunderclan
»Future names: Sorrelpaw - Sorrelfang

»Outside

»Body: Kleine katje met een tengere bouw. Daardoor is ze niet zo sterk maar wel heel snel
»Fur color: Seal point
»Fur lenght: Short
»Eyes: Blue
»Pawpads: Pink
»Nose: Black
»Picture Warrior:
Spoiler:

»Setje:
Spoiler:

»Inside

»Sorrelkit - Kit
Als kitten is Sorrelkit in het begin van haar leven wat verlegen omdat ze de wereld om haar heen pas kent. Maar tegen haar siblings is ze erg brutaal. Naarmate ze ouder wordt wordt ze steeds brutaler en spreekt haar ouders constant tegen om moeilijk te doen.

»Sorrelpaw - Apprentice
Als apprentice is Sorrelpaw is ze net zo brutaal als ze was al kitten. Maar als ze eindelijk d'r mentor uitgereken krijgt dan wordt ze behoorlijk getemd door die mentor en dat valt haar behoorlijk tegen. Doordat ze niet zichzelf kan zijn tijdens de trainingen zou ze daarbuiten nog brutaler zijn dan dat ze al was als kitten. Hierdoor beginnen haar ouders zich erg aan haar te irriteren omdat ze altijd alles en iedereen de baas probeert te zijn.

»Sorrelfang - Warrior
Als warrior is Sorrelfang is ze nog steeds zo brutaal als ze was in haar apprentice en kittentijd. Ze is blij dat ze van haar mentor af is. Eigenlijk is ze nog gewoon hetzelfde als toen ze een kitten was maar dan gewoon volwassener en gedraagt ze zich niet meer zoals een kitten dat doet.

»SKILLS

»Snelheid: •••••
»Uithoudingsvermogen: ••••○
»Doorzettingsvermogen: ••••○
»Behendigheid: ••○○○
»Jacht: •••○○
»Sterkte: •○○○○
»Zicht: •••○○

»EXAMPLES

»Sorrelkit - Kit
Als ik een Kit ben

»Sorrelpaw - Kit
Als ik een Apprentice ben

»Sorrelfang - Kit
Als ik een Warrior ben

»EXTRA

»Idea

Dan ontmoet ze een keer tijdens jachtcorvee dichtbij de Twoleg Places een Bloodclan apprentice. Sorrelpaw is dan niet het type die gelijk iemand wegjaagd maar nieuwsgierig is en diegene gaat ondervragen. In de tijd dat ze met hem praatte mag ze hem wel en vraag aan hem of hij hier op dezelfde plaats wilt komen volgende dag om precies de zelfde tijd. De apprentice stemt in en ze beginnen elkaar steeds vaker te ontmoeten. Voordat ze in het camp terugkomt was ze zich grondig. Swiftheart/Graystripe begint het verdacht te vinden dat ze altijd elke dag om dezelfde tijd gaat jagen en altijd helemaal gewassen terug het camp in komt. De ouder volgt haar dan en ziet d'r met de Bloodclan apprentice heel romantisch doen. Die schrikt natuurlijk omdat ze eerder had verwacht dat Sorrelpaw loyaal zou zijn aan haar clan.
Wat de ouders met haar gaan doen mogen ze zelf weten ;D

»LE ME

»Real name: Lisanne
»Nick name: Lizle
»Age: 13 jaar
»Ervaring: Ongeveer één jaar. Als je mijn noobtijd meeteld waarin ik niet wist dat RPG'n was dat je lange posten moest schrijven en ik nog maar met zinnetjes schreef van 'pietje liep naar het water en drinkte'. Als je dat meeteld dan is het ongeveer 2 jaar x'D
»Bekendste account: Yaisa & Jaggedpaw & Heartdestroyer
»Motivatie: Swift & Gray zijn gewoon zo schattig samen. En het lijk me gewoon geweldig om een kitten van deze twee te mogen spelen. En als ik gekozen word zal ik zweren haar actief te houden. [size=4]Deels dwong Danii me ook maar dat boeit niet x'D

Meer volgt~

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 1zdwykh

voice:
Blossomkit
Member
noem mij maar: Lilifee of Lili
30
Actief

CAT'S PROFILE
Blossomkit
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 17:51

Algemeen

Naam: Blossomkit~Blossompaw~Blossomfoot
Geslacht: Poes
Clan: Thunderclan
Manen: Unborn
Rang: Kitten
Ouders: Swiftheart en Graystripe
broer(s) en zus(sen): ?

Vaardigheden

Snelheid: ****°
Uithoudingsvermogen: **°°°
Doorzettingsvermogen: ****°
Behendigheid: *****
Jacht: *°°°°
Sterkte: *****
Zicht: ***°°

Uiterlijk, foto's

Als kitten
klik hier
klik hier 2
Als apprentice + warrior
klik hier

Uiterlijk, woorden

Als kitten
Blossomkit heeft een groen en een blauw oog. Ze heeft een slank lijf. Maar onder haar korte witte vacht zitten sterke spierbundels, je ziet ze bijna niet, maar als je speelt met haar voel je ze wel.

Als apprentice + warrior
Blossompaw/foot haar ogen zijn nu gedeeltelijk groen en blauw, Ze heeft nog altijd een slank lijf. Maar onder haar korte witte vacht zitten sterke spierbundels, je ziet ze bijna niet, maar als je traint/vecht met haar voel je ze wel.

Karakter

Als kitten
Vanaf dat Blossomkit haar oogjes heeft geopend zie je dat ze een grote mond heeft. Ze is niet brutaal, maar ze is een betweter tegen over de andere kittens. Maar haar hartje zit vol liefde, die ze dan ook laat stralen. Ze houd van spelen en het goed doen. Ze probeerd veel te ontsnappen uit de Nusery maar als haar ouders een paar keer "Nee!" zeggen ofzo dan houd ze zich weer bezig met spelen (in de Nusery). Luisteren doet ze heel graag, maar bevelen op volgen (van andere katten) is toch nog moeilijk. Blossomkit houd van 'staartje pak', dat is een spelletje waarbij de kittens elkaars staarten moeten pakken.

Als apprentice
Blossomkit krijgt haar apprentice naam: Blossompaw. Blossompaw is een babbelaar, geen grote mond meer, maar een mond waar veel meer uitkomt dan nodig is. Haar mentor legt haar dan ook vaak het zwijgen op. De warriors, deputy en leader moeten het maar 2 of 3 keer zeggen en dan doet ze het ook. Ze houd van grappen maken en dolt nog altijd even graag als in de kittentijd. Waar ze het liefste van houd is bij de Elders zitten en naar hun verhalen luisteren of haar vechttechnieken oefenen.

Als warrior
Blossompaw krijgt na manen training eindelijk haar warrior naam: Blossomfoot. Ze is uitgegroeid tot een geweldige vechter en een loyale kat. Haar mond die nooit stilstaat is verdwenen, maar niet helemaal. De grote mond van de kittentijd is weer terug maar dat gecombineerd met de babbelmond van haar apprenticetijd.

(ik kan niet bewerken Embarassed )
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 22:06

ik heb een deel van deze aanvraag even gekopieerd uit een ander topic aangezien ik nog steeds ouders voor Batkit nodig heb. Ik heb wel lang over deze aanvraag gedaan. Ik ben snacht's tot bijna 3 uur opgebleven. Ik hoop ook dat haar uiterlijk goed is Smile

BATKIT - BATPAW - BAT??

Algemeen

♥️Naam♥️: Batkit
♥️Leeftijd♥️: ongeboren
♥️Geslacht♥️: Female
♥️Clan♥️: Thunderclan
♥️Rang♥️: kitten
♥️Toekomstige rang♥️: Apprentice ~ Warrior ~ misschien queen ~ Elders
♥️Ouders♥️: Swiftheart X Graystripe
♥️Broers en zussen♥️: onbekend
♥️Toekomstige namen♥️: Batpaw - Bat??

Uiterlijk

♥️Algemeen♥️:
Batkit:
Een langharig poesje die voornamelijk wit is, Ze heeft op een aantal plaatsen zwarte vlekken. Haar staart is zwart en is langer dan bij een normale kat, ze heeft donkerblauwe ogen, hoewel er over een van haar ogen een soort bruine kleur zit. Aan dat oog is ze dan ook blind. Ze heet voornamelijk Batkit omdat ze een grappig en een beetje bijzonder vlekken patroon bezit, maar ook omdat haar gehoor bijzonder goed is. Batkit is een beetje klein voor haar leeftijd. De linkerkant van haar kop is voor een groot deel met een zwarte vlek bedekt, de andere kant is niet volledig bedekt waardoor het er grappig uit ziet. Er zit een klein vlekje op haar rug die bijna precies rond is, er naast zitten ook nog wat vlekken. Batkit wordt klein geboren, dit zal dan ook blijven tot ze ongeveer 6 maanden is.

Batpaw:
Ze is inmiddels wat witter geworden, hoewel ze nog steeds de kenmerkende zwarte staart heeft. Ook de vlekken bij haar oren zijn niet verdwenen. De oogkleur is wel verandert. Aangezien ze vroeger nog een kitten was waren ze eerst blauw, nu zijn ze geel gekleurd. Batkit's vacht lijkt ook wel wat korter. Ze is nog lang niet volledig volgroeid. De ronde vlek op haar rug is inmiddels al wat gegroeit, nu is hij beter zichtbaar. Ook is ze nu veel meer gespierd. Haar poten zijn erg lang en sterk, ook haar staart is bijzonder lang wat voor een goede balans zorgt tijdens het rennen. Ze is dan ook erg snel. Batkit lijkt nu ook eindelijk te groeien, ze is nu weer een wat normalere grote waardoor ze ook wat sterker is.

Bat??:
De vacht van Bat?? is nu wat langer geworden, ze is ook groot. De vlekken die ze als Batpaw had zijn er nu nogsteeds, inclusief de zwarte staart. De ronde vlek op haar rug is nu nog groter en haar lijf is nu nog beter gespierd. Ondanks dat haar vacht toch wel lang is is ze bijzonder snel en behendig. Haar vacht is nu ongeveer half lang en zacht, maar ook dik, hoewel ze nog steeds erg slank is.

♥️Vacht♥️:
Batkit: Halflang, zacht en dik
Batpaw: Halflang/kort, zacht en dik
Bat??: halflang, dik
♥️Ogen♥️:
Batkit: blauw, linkeroog met een bruine waas
Batpaw: goud kleurig, niet echt een waas
Bat??: goud/groen kleurig, niet echt een waas
♥️Neus♥️:
Batkit: roze
Batpaw: Lichtroze
Bat??: Lichtroze
♥️Pootkussens♥️:
Batkit: lichtroze
Batpaw: Lichtroze met zwarte vlekken
Bat??: roze met grote zwarte vlekken
♥️Setjes♥️:
Batkit:
Batpaw:
Bat??:

Karakter, skills en eigenschappen

♥️Houd van♥️:
Batkit: Donkere ruimtes, nacht, spelen, fantaseren, de leider zijn, jagen, sneeuw.
Batpaw: Donkere ruimtes, nacht, alleen zijn, stilte, sneeuw.
Bat??: Donkere ruimtes, jagen, rust, nacht, sneeuw, beschermen.
♥️Houd niet van♥️:
Batkit: Extreem lichtte ruimtes, gemene katten, serieus zijn, stilte.
Batpaw: Verschrikkelijke drukte, spelen, lichtte ruimtes, gemene katten.
Bat??: Spelen, gemene katten, extreem lichtte ruimtes.
♥️Karakter♥️:
Batkit
Batkit is half blind geboren, ondanks dat is ze erg druk, ze heeft veel fantasie en zal niet zo snel serieus doen. Ze houd er van om te spelen, het liefst als leider, helaas lukt dat haar niet altijd. Al van jongs af aan kan ze best wel goed vechten, ze heeft aangeboren tactieken hoewel ze dat nu nog moet ontdekken. Batkit is ook niet snel bang, zelfs niet voor vijanden. Ze denkt momenteel dat ze iedereen aankan. Batkit is ook bijzonder snel. Ze vind het leuk om te jagen, ondanks dat ze niet zo snel iets vangt. Hoewel ze steeds meer merkt dat zicht ook erg belangrijk is. Meestal is ze erg vrolijk en blij, maar wanneer ze ouder wordt ziet ze steeds minder, daardoor voelt ze zich naar en verdrietig.

Batpaw
In het begin.
Ook ontdekt ze dat de wereld niet zo makkelijk te verslaan is dan dat ze denkt. Ze komt ook steeds meer in de problemen, daardoor wordt ze ook steeds onzekerder. Na een tijdje is ze veel minder speels, ze doet nu serieus. de waas over haar ogen bereid zich langzaam maar wel duidelijk uit. Een van de redenen van haar serieuze gedrag. Wanneer ze iets moet doen zoals een training doet ze alles heel erg snel. Batpaw zal tijdens een training, een gevecht of een oorlog niet snel aan een plan denken. Aanvallen, dat is haar plan. Daardoor maakt ze steeds meer fouten. Ze luistert niet zo snel naar plannen en doet dingen vaak op haar eigen manier. Ze begint nu ook een beetje moeite te krijgen met haar wat slechte zicht. Van buiten lijkt het een normale kitten die gewoon wat serieuzer doet, maar vanbinnen voelt ze zich verdrietig en alleen. Uiteindelijk zoekt ze steeds meer de stilte op. Ze zal dan ook vaak alleen in een donkere ruimte zitten, aangezien dat een van de plekken is waar ze haar zicht niet nodig heeft.

Na een tijdje.
Batpaw leert als snel om andere dingen in plaats van zicht te gebruiken, ze zit steeds vaker in donkere ruimtes. Daar oefent ze al de dingen die ze wel kan en waar ze goed in is. Snelheid, behendigheid en gehoor. Na vele eenzame trainingen wordt ze steeds beter, ook haar zicht lijkt niet erger te worden. Ze voelt zich weer beter. Ondanks alle tegenslagen die ze eerder had gehad. Hoewel ze nog steeds bijzonder onzeker is.

Bat??
Door fouten leerde ze rustig te doen, ze werkt steeds meer via plannen en ontdekt snel dat ze goede aangeboren gevechts tactieken heeft. Haar onzekere karakter is gebleven. Ze zal zich dan ook altijd wel zo blijven gedragen. Bat?? Wordt al snel groot en sterk. Ze wil nu steeds meer haar clan te beschermen. Dat zal ze ook doen, zelfs als ze zich moet opofferen. Haar speelse gedrag is voor een groot deel verdwenen. Ze zal dan ook niet snel meer spelen, hoewel dat soms verandert. Nu ze steeds ouder wordt wordt haar zicht ook slechter. Hoewel ze heeft geleerd om daar mee om te kunnen gaan.

♥️Skills♥️:
Batkit
Snelheid: ✦✦✦✦✦
Behendigheid: ✦✦✦✦✧
Zicht: ✦✦✧✧✧
Kracht: ✦✦✦✧✧
Doorzettingsvermogen: ✦✦✦✦✧
Vechten: ✦✦✧✧✧
Geduld: ✦✧✧✧✧
Gehoor: ✦✦✦✦✦

Batpaw
Zicht: ✦✦✧✧✧
Kracht: ✦✦✦✦✧
Doorzettingsvermogen: ✦✦✧✧✧
Vechten: ✦✦✦✧✧
Geduld: ✦✧✧✧✧

Bat??
Zicht: ✦✧✧✧✧
Kracht: ✦✦✦✦✧
Doorzettingsvermogen: ✦✦✦✧✧
Vechten: ✦✦✦✦✧
Geduld: ✦✦✦✧✧

♥️Speciale eigenschappen♥️: ~ Batkit is blind aan een oog, eerst lijkt ze er weinig last van te hebben, maar wanneer ze de naam; Batpaw krijgt wordt het wat erger. Ze kan wanneer ze een Warrior is nog wel zien, maar als ze ouder wordt, te oud om nog een Warrior te zijn, zal ze waarschijnlijk volledig blind worden.
~ Gelukkig heeft ze ook een goede eigenschap, haar gehoor. Ze kan veel beter dan andere horen. Hoewel dat ook wel nodig is.

Voorbeeld post

♥️Voorbeeld post♥️: sorry voor de rare woorden in mijn voorbeeld post, mijn iPod maakt altijd zelf woorden -_-
voorbeeld post:

Mijzelf

♥️Bekendste account♥️: Solarsoul.
♥️Waarom wil je een kitten zijn♥️: Ik wil graag een kitten vanaf dat ze jong is en ik vind Batkit gewoon verschrikkelijk Leuk. Ik ben nu ook al helemaal fan van haar karakter en ik hoop echt dat zij wordt gekozen! Very Happy ik vind het koppel ook erg leuk. Ondanks dat ik dit net even snel heb gekopieerd heb ik hier veel tijd aan besteed!
♥️Naam♥️: Melissa
♥️Leeftijd♥️: 12 jaar
♥️RPG ervaring ♥️: Ik zit al een jaar op RPG en ik heb inmiddels op een andere RPG een eigen roedel (dat betekend niet dat ik hier minder actief ben)
♥️Beloof ik actief te blijven♥️: Zeker, dat moet wel op zo'n geweldige RPG
♥️Extra♥️: Deze aanvraag heeft me erg veel tijd gekost, ik hoop echt dat ik een van de kittens wordt!

Ik hoop dat dit goed is Smile als je het niet leuk vind dat ze half blind is wil ik het veranderen Wink

Deze aanvraag is nog niet volledig af!

Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)

Laatst aangepast door Batkit* op do 3 jan 2013 - 23:21; in totaal 2 keer bewerkt
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 19:17

Jullie staan erbij! :3
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 23:24

Ik heb de posts even veranderd (vooral die van Batpaw) plus nog wat andere dingen Wink

Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 21:38

»Basics
»Naam:: Nettlekit - Nettlepaw - Nettleleaf
»Leeftijd:: Unborn
»Geslacht:: Kater
»Clan:: Thunderclan
»Rang:: Kitten
»Toekomstige rangen:: Apprentice, 'nd Warrior

»Kin
»Moeder:: Swiftheart
»Vader:: Graystripe
»Zussen:: ***
»Broeders:: ***
»Anders:: Unkown

»Looks
»Kitten:: Een donkere tabby met crème, en bruine tinten. Zijn staart is extra lang, en hij heeft donkere zwarte strepen, dikker dan een normale tabby. Hij heeft één wit voor pootje en één wit achter pootje. Zijn vacht is redelijk kort, maar wel pluizig, naarmate hij ouder word, word zijn vacht ook wat ruwer. Zijn snoet is crème gekleurd, net als een vlek op zijn buik. En als kitten zijn zijn ogen grijs/bruin.
»Apprentice:: Als apprentice worden zijn ogen donkerder, en zijn poten beginnen wat meer crème wit te worden, maar veel lichter zullen ze niet meer worden. zijn bouw word minder snel gespierd en breed als bij de andere katers. Hij blijft ook wat aan de slankere en lenigere kant. Zijn poten beginnen ook al snel wat langer te worden, en zijn staart, zoals verwacht veel donkerder, bijna zwart zonder ook maar enig licht stukje, en zijn strepen beginnen wat vlek-achtig te worden.
»Warrior:: Wanneer Nettlepaw zijn warrior Nettleleaf ontvangt is hij ook al bijna helemaal volgroeid. Zijn vacht is ruw, heel ruw, en zijn ogen zijn kastanje bruin. Zijn poten zijn lang en zijn bouw is lenig en slank. Één ding is wel heel erg verandert en dat zijn zijn nagels. Die zijn veel langer dan een doorsnee kat. Die zijn ook wat dunner en puntiger, en boven al, heel scherp. Zijn staart is pik zwart, en de rest is gewoon tabby, ook al zijn zijn strepen dik en vlek-achtig. hij heeft weinig bruin, maar wel weer meer crème kleurige stukken. Door zijn look is al te zien dat hij een goede jager en snelle vechten zou zijn.
»Look in het kort:: Korte ruwe vacht - in het begin licht bruin/grijze ogen die naarmate hij ouder word kastanje bruin worden - bruine/grijze/crème kleurige vacht met zwarte dikke tabby strepen - lange zwarte staart - lange poten - slanke bouw.
Setje kitten:
Setje Apprentice:
Setje Warrior:

»Karakter

»Nettlekit:: Nettlekit is een vriendelijke kitten. Hij is meer van de tik spelletjes dan van de stoei spelletjes, en ook wilt hij graag wel eens luisteren naar verhalen van de Elders. Hij is dol op zijn siblings, hij speelt graag met ze, al zullen ze vast niet allemaal dol op hem zijn, want de rustigste is Nettlekit nou ook weer niet. Zijn vader is echt zijn voorbeeld, en het zou dan ook heel typisch zijn dat hij zijn vader na elke keer dat hij weg is geweest gaat stalken met allerlei vragen. Bij zijn moeder slaapt hij juist heel graag, en hij licht gewoon graag bij haar terwijl hij de grootste verhalen verteld met wat hij die dag dan heeft beleefd. 'S ochtends wilt hij nog wel eens vervelend en druk zijn, maar naarmate het later word, hoe sneller hij rustiger word.
»Nettlepaw:: Nettlepaw is nog steeds best wel druk en speels, en nu zijn trainingen zijn begonnen merkt hij al snel dat zijn hart bij het jagen licht. De vecht trainingen vind hij prima, maar jagen is toch meer zijn ding. Ook vind hij patrouilleren wel leuk, hij is ook heel veel bezig met geuren, prooi vind hij ook heel snel. Hij luistert goed en is kalm en rustig tijdens de trainingen, enkel heeft hij wel faalangst. Hij is bang dat hij snel dingen verkeerd zou doen, als hij dan ook wat verkeerd doet zit hij er ook heel erg mee. Maar bij zijn volgende opdracht zou hij zich ook meteen weer bewijzen. Hij gaat graag om met de andere apprentices, en maakt ook graag vrienden. In zijn apprentice tijd is hij ook meet met zijn mede apprentices en siblings dan met de rest van zijn familie.
»Nettleleaf:: Als warrior is hij vaak op jacht patrouille, hij bied ook vaak aan om de leiding bij die patrouilles op zich te nemen. Hij is niet zo serieus met de poezen en de liefdes dingen, maar vrienden zijn met een poes is geen probleem, het zou ook lang duren voor hij toe zou geven aan gevoelens die leiden naar liefde. Nog steeds jaagt hij liever dan dat hij vecht, maar dat betekend niet dat hij niet vechten kan, en hij is ook vaak een luisterend oor, hij helpt ook graag vrienden en familie. Als Warrior is hij heel erg behulpzaam en begripvol, enkel wilt hij zich nog wel eens te snel in andermans problemen mengen.

»Likes:: Stoeien, jagen, vrienden maken, familie, patrouilleren, praten, naar verhalen luisteren, anderen helpen.
»Dislikes:: Vechten, ruzie, alleen zijn, katten die zijn vrienden en familie haten.

»Skills
»Jagen:: ••••○
»Vechten:: •○○○○
»Snelheid:: ••••○
»Behendigheid:: •••○○
»Zicht:: ••••○
»Gehoor:: ••••○
»Ruik:: •••••
»Kracht:: •○○○○
»Doorzettingsvermogen:: ••••○
»Geduld:: ••○○○○

»Specials:: Nettlekit heeft een ruwere vacht dan andere katten, en zijn nagels zijn dunner en scherper dan normale katten. Hij kan ook heel snel vreemde geuren op pikken. Zijn ruik zintuig gebruikt hij ook heel vaak, daarom gaat hij ook graag op patrol en jacht patrols.

»Voorbeeldposts

~Komen nog!!

»Ik persoonlijk
»Naam:: Nath
»Bekendste account:: Brightpaw//Smoketear//Innerghost
»Leeftijd:: 15 11 februari 16
»RPG ervaring:: Langer dan twee jaar
»Beloof ik actief te blijven?: Waarom zou ik me aanmelden voor een kitten als ik die niet actief houd? Ja dus, dat beloof ik.
»Motivatie:: Ik wil graag een kater in Thunderclan, en Graystripe is awesome, net als Swiftbreath <3
Waarom zullen jullie mijn accepteren:: C'mon, check mij? Oké, dat was een grapje, nee, ik heb hier gewoon mijn hele dag zo'n beetje aan besteed met enkele pauzes. Maar het is jullie keuze ^^

Ik moet enkel nog Voorbeeld post toevoegen, en die komen morgen!

Omdat die kitten stop bij TC vast nog wel blijft, meld ik me gewoon vast aan 8D

"It's don't give a Mousedung time"~
::Kradam::

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 6IRKqVA[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 MKN7vHE[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 IfBu3av[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 PS18GM0
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 11:36

De aanmeldingen zijn nu DICHT.

Ik zal iedereen op het lijstje zetten en hierna zullen we gaan kiezen.
Bravesoul
StarClan
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 11:37

Dat is grappig x'D Ik heb net voordat je dat bericht had geplaatst nog een kleine toevoeging gedaan aan mijn post c': Mag deze blijven staan? Smile

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 124h6js
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 11:38

Ja hoor xD
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 11:57

We hebben gekozen!
Het was leuk om al die mooie aanmeldingen te bekijken, we vonden dat jullie er allemaal goed jullie best op hadden gedaan, wat leuk is om te zien.
Natuurlijk kunnen we niet alle kittens kiezen, dus hebben we uiteindelijk gekozen om vijf kittens te nemen.

Cato met Plumkit - Plumpaw - Plumblossom
Cesanne met Milkykit - Milkypaw - Milkyway
Lyra met Chasmkit - Chasmpaw - Chasmflower
Melissa met Batkit - Batpaw - Bat..

Ook zullen Chi en ik samen een vijfde kitten spelen, genaamd Clearkit.
Gefeliciteerd iedereen, en sorry voor de gene die niet gekozen zijn!
Maar ik denk dat jullie wel begrijpen waarom we niet iedereen kunnen kiezen, vijf kittens is al aardig veel.
De aanmeldingen van de Thunderclan zijn gewoon open, dus jullie kunnen jullie accounts alvast aanmaken.

Groetjes, Chi & Danii
Ghostkit.
Member
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 12:08

Echt bedankt, Danii, Chi!
Ik sliep hier zo, {ben aant logeren bij Merel}, zij ineenkeer, omg goednieuws! Chasmkit is gekozen! Ik meteen wakker haha <3

Ik ga hem lekker nu al aanmaken :3

Gefeliciteerd iedereen die gekozen is,
En volgende keer beter voor iedereen die dat niet is.

xx

Ghostkit. // Zayn // Summerkit // Chasmkit // Buzzingkit // Cloudwalker // Popkit
[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 351x0dv
:: gнσѕтѕнιηє ::
Bravesoul
StarClan
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 12:16

Gefeliciteerd gekozenen, jammer dat ik gekozen ben, maar ja.

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 124h6js
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 12:17

Ooh super bedankt! <3
Ik ga haar gelijk aanmaken ;3
De rest die is gekozen gefeliciteerd en de mensen die niet zijn gekozen, volgende keer beter :3

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 32znv9f
[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 34xhx6s
Luckypaw
Member
Alexandra but call me Alexx
317
Actief

CAT'S PROFILE
Luckypaw
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 12:41

veel plezier

[kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Rcrgcj
luckypaw x stormpaw x Lovelypaw x Sharpkit x Fatekit x Locustpaw x Tearpaw x Desertkit
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 12:43

IK BEN GEKOZEN!!!! Echt zo erg bedankt! Ik weet nu echt volledig zeker dat ik hier echt heel erg actief wordt!!!
En natuurlijk de andere mensen ook gefeliciteerd! Very Happy

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [kittens] Swiftheart x Graystripe   [kittens] Swiftheart x Graystripe - Pagina 2 Icon_minitime

[kittens] Swiftheart x Graystripe
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: