We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:20
Applepaw schreef:
Sorrowkit schreef:
Graystripe schreef:
Boulderkit schreef:
I. Fcking. Need. A. Windclan. Couple. PEOPLE D: COME ON, GIVE ME A WINDCLAN COUPLE, I DON'T NEED A RIVERCLAN COUPLE ANYMORE XD
Waarom denk je dat ik Applepaw zo graag Warrior wil? Because she and Nightpaw will be.. Partners :3 Maar dan heb ik al zoveel katten die partners hebben en kittens.. D: Eigenlijk heb ik niet echt veel zin om nog kittens voor Spottedleaf te zoeken :'3
MAKE HIM WARRIOR : D Er zijn echt te weinig Wc koppels die kits zoeken nu xD Nu ik ze nodig heb, zijn ze er niet.
Nightpaw word al Warrior. Maar Cees aka Linepaw, haar zusje, heeft nog een grote verhaallijn die nog uitgespeeld moet worden dus hang ik eraan vast dat ze Apprentice moet blijven =,=
D': Kan Apple niet gewoon ouder dan Line zijn? D': I want a couple, and i want it now :3 Don't mind me, ik zoek nu al enkele weken naar een Wc koppel x3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:21
Sorrowkit schreef:
Applepaw schreef:
Sorrowkit schreef:
Graystripe schreef:
Boulderkit schreef:
I. Fcking. Need. A. Windclan. Couple. PEOPLE D: COME ON, GIVE ME A WINDCLAN COUPLE, I DON'T NEED A RIVERCLAN COUPLE ANYMORE XD
Waarom denk je dat ik Applepaw zo graag Warrior wil? Because she and Nightpaw will be.. Partners :3 Maar dan heb ik al zoveel katten die partners hebben en kittens.. D: Eigenlijk heb ik niet echt veel zin om nog kittens voor Spottedleaf te zoeken :'3
MAKE HIM WARRIOR : D Er zijn echt te weinig Wc koppels die kits zoeken nu xD Nu ik ze nodig heb, zijn ze er niet.
Nightpaw word al Warrior. Maar Cees aka Linepaw, haar zusje, heeft nog een grote verhaallijn die nog uitgespeeld moet worden dus hang ik eraan vast dat ze Apprentice moet blijven =,=
D': Kan Apple niet gewoon ouder dan Line zijn? D': I want a couple, and i want it now :3 Don't mind me, ik zoek nu al enkele weken naar een Wc koppel x3
Lol x'D En hun moeder -Mistypelt- zei net dat Linepaw ouder is. :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:22
Applepaw schreef:
Sorrowkit schreef:
Applepaw schreef:
Sorrowkit schreef:
Graystripe schreef:
Boulderkit schreef:
Lol xD Nee, dan kan dat niet :3 Hm.. Hoe lang gaat die verhaallijn nog duren dan? D: En moeten ze daar perse apprentice voor blijven? :'3 Mag een apprentice ook eerder warrior worden? (aa')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:23
Sorrowkit schreef:
Applepaw schreef:
Sorrowkit schreef:
Applepaw schreef:
Sorrowkit schreef:
Graystripe schreef:
Boulderkit schreef:
Lol xD Nee, dan kan dat niet :3 Hm.. Hoe lang gaat die verhaallijn nog duren dan? D: En moeten ze daar perse apprentice voor blijven? :'3 Mag een apprentice ook eerder warrior worden? (aa')
Applepaw zal echt nooit eerder Warrior worden na haar daden. En da's eigenlijk een goede vraag. :'3 *Gaat Cees contacteren* Damn ze is niet online.. D:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:38
Wil iemand please een setje maken voor een andere RPG genaamd survivorss. Ik zoek nog plaatjes van een meisje maar dat lukt gewoon niet ik heb wel al plaatjes voor de arend. Maar please wil iemand dat? Als je wil moet je maar even een PB sturen
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:40
Solarsoul schreef:
Wil iemand please een setje maken voor een andere RPG genaamd survivorss. Ik zoek nog plaatjes van een meisje maar dat lukt gewoon niet ik heb wel al plaatjes voor de arend. Maar please wil iemand dat? Als je wil moet je maar even een PB sturen
omdat ze om half 4 weg moeten ):
maar dan gaan we epic posten met onze nieuwe kittypets <3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:43
@Bo;; Ik heb iets super schattigs voor je gemaakt, omdat je kerst cadeaus zo leuk waren <33
Straks weer naar de film, dit keer weer eens twee achter elkaar :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:59
Appleblossom schreef:
Quietwind schreef:
Ik begin heimwee te krijgen naar al mijn oude mainstream shizz van vroeger op Warrior Cats.
En door dat gezeur over Windclan katten ging ik staren naar Quiet ;w;
Nostalgics boost +1 <3
Alleen weet ik niet of ik toe moet geven aan mijn nostalgie XD Misschien moet ik het op vier katten houden, voor iedere clan eentje. Dat is te doen. Denk ik... Hoop ik ;}
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 15:01
Hollypaw schreef:
Appleblossom schreef:
Quietwind schreef:
Ik begin heimwee te krijgen naar al mijn oude mainstream shizz van vroeger op Warrior Cats.
Nostalgics boost +1 <3
Alleen weet ik niet of ik toe moet geven aan mijn nostalgie XD Misschien moet ik het op vier katten houden, voor iedere clan eentje. Dat is te doen. Denk ik... Hoop ik ;}
Hm, ik heb daar al ernstig in gefaald xD... Ik krijg ideeën, en dan maak ik iets, of neem ik een oud karakter terug en dan denk ik een paar dagen later: Hmm, toch maar niet.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 15:05
Appleblossom schreef:
Hollypaw schreef:
Appleblossom schreef:
Quietwind schreef:
Nostalgics boost +1 <3
Hm, ik heb daar al ernstig in gefaald xD... Ik krijg ideeën, en dan maak ik iets, of neem ik een oud karakter terug en dan denk ik een paar dagen later: Hmm, toch maar niet.
-facepalm- Ik ben erg.
Je wilt niet weten hoeveel ideeën ik dagelijks wel niet heb ;} Alleen ik heb nu wel die discipline opgebouwd dat ik kan zeggen: Nee, Noor, doe het maar niet.
En ik heb ook tegen mezelf gezegd dat ik eerst een fatsoenlijk setje moet kunnen maken voor een oud account voordat ik weer wat mag doen met deze. Don't ask me why o3o