Algemene Onzin Topic - Pagina 38

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende
Sorrowkit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 38 DPKsfdL
43
Actief

CAT'S PROFILE
Sorrowkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:20

Applepaw schreef:
Sorrowkit schreef:
Graystripe schreef:
Boulderkit schreef:
I. Fcking. Need. A. Windclan. Couple.
PEOPLE D: COME ON, GIVE ME A WINDCLAN COUPLE, I DON'T NEED A RIVERCLAN COUPLE ANYMORE XD
Waarom denk je dat ik Applepaw zo graag Warrior wil? Because she and Nightpaw will be.. Partners :3
Maar dan heb ik al zoveel katten die partners hebben en kittens.. D:
Eigenlijk heb ik niet echt veel zin om nog kittens voor Spottedleaf te zoeken :'3
MAKE HIM WARRIOR : D
Er zijn echt te weinig Wc koppels die kits zoeken nu xD Nu ik ze nodig heb, zijn ze er niet.
Nightpaw word al Warrior. Maar Cees aka Linepaw, haar zusje, heeft nog een grote verhaallijn die nog uitgespeeld moet worden dus hang ik eraan vast dat ze Apprentice moet blijven =,=
D':
Kan Apple niet gewoon ouder dan Line zijn? D': I want a couple, and i want it now :3 Don't mind me, ik zoek nu al enkele weken naar een Wc koppel x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:21

Sorrowkit schreef:
Applepaw schreef:
Sorrowkit schreef:
Graystripe schreef:
Boulderkit schreef:
PEOPLE D: COME ON, GIVE ME A WINDCLAN COUPLE, I DON'T NEED A RIVERCLAN COUPLE ANYMORE XD
Waarom denk je dat ik Applepaw zo graag Warrior wil? Because she and Nightpaw will be.. Partners :3
Eigenlijk heb ik niet echt veel zin om nog kittens voor Spottedleaf te zoeken :'3
Er zijn echt te weinig Wc koppels die kits zoeken nu xD Nu ik ze nodig heb, zijn ze er niet.
Nightpaw word al Warrior. Maar Cees aka Linepaw, haar zusje, heeft nog een grote verhaallijn die nog uitgespeeld moet worden dus hang ik eraan vast dat ze Apprentice moet blijven =,=
D':
Kan Apple niet gewoon ouder dan Line zijn? D': I want a couple, and i want it now :3 Don't mind me, ik zoek nu al enkele weken naar een Wc koppel x3
Lol x'D En hun moeder -Mistypelt- zei net dat Linepaw ouder is. :')
Sorrowkit
Member
43
Actief

CAT'S PROFILE
Sorrowkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:22

Applepaw schreef:
Sorrowkit schreef:
Applepaw schreef:
Sorrowkit schreef:
Graystripe schreef:
Boulderkit schreef:
D':
Lol xD Nee, dan kan dat niet :3
Hm.. Hoe lang gaat die verhaallijn nog duren dan? D: En moeten ze daar perse apprentice voor blijven? :'3 Mag een apprentice ook eerder warrior worden? (aa')
Malfoy
Member
Iemand :D
303
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:23

Applefrost
Member
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:23

Sorrowkit schreef:
Applepaw schreef:
Sorrowkit schreef:
Applepaw schreef:
Sorrowkit schreef:
Graystripe schreef:
Boulderkit schreef:
D':
Lol xD Nee, dan kan dat niet :3
Hm.. Hoe lang gaat die verhaallijn nog duren dan? D: En moeten ze daar perse apprentice voor blijven? :'3 Mag een apprentice ook eerder warrior worden? (aa')
Applepaw zal echt nooit eerder Warrior worden na haar daden. En da's eigenlijk een goede vraag. :'3
*Gaat Cees contacteren* Damn ze is niet online.. D:
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:32

genieten van t laatste uurtje met iedereen ):
Berrynose
Member
Bo~
326

CAT'S PROFILE
Berrynose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:37

Vocaloid schreef:
IK BEN PINKIE PIE 8D DOE DE TEST: http://www.bronyland.com/pony-personality-test/comment-page-63/#comment-10546

Fluttershy :3

@Mim; WHYYYY O,O
Solarsoul
Member
Melissa
236
Afwezig

CAT'S PROFILE
Solarsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:38

Wil iemand please een setje maken voor een andere RPG genaamd survivorss. Ik zoek nog plaatjes van een meisje maar dat lukt gewoon niet Neutral ik heb wel al plaatjes voor de arend. Maar please wil iemand dat? Als je wil moet je maar even een PB sturen
Lumière
Member
135

CAT'S PROFILE
Lumière
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:38

Vocaloid schreef:
IK BEN PINKIE PIE 8D DOE DE TEST: http://www.bronyland.com/pony-personality-test/comment-page-63/#comment-10546

Ik ben Applejack
Malfoy
Member
Iemand :D
303
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:39

Lumière schreef:
Vocaloid schreef:

Ik ben Applejack

hihi ^^ Leuke quizzz he Razz?
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:40

Solarsoul schreef:
Wil iemand please een setje maken voor een andere RPG genaamd survivorss. Ik zoek nog plaatjes van een meisje maar dat lukt gewoon niet Neutral ik heb wel al plaatjes voor de arend. Maar please wil iemand dat? Als je wil moet je maar even een PB sturen

omdat ze om half 4 weg moeten ):

maar dan gaan we epic posten met onze nieuwe kittypets <3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:43

@Bo;;
Ik heb iets super schattigs voor je gemaakt, omdat je kerst cadeaus zo leuk waren <33

Straks weer naar de film, dit keer weer eens twee achter elkaar :3
Quietwind
Member
The one and only real sugar baby ♥
288

CAT'S PROFILE
Quietwind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:46

Ik begin heimwee te krijgen naar al mijn oude mainstream shizz van vroeger op Warrior Cats.

En door dat gezeur over Windclan katten ging ik staren naar Quiet ;w;
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:55

Quietwind schreef:
Ik begin heimwee te krijgen naar al mijn oude mainstream shizz van vroeger op Warrior Cats.

Nostalgics boost +1 <3
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:57

Dangerdance' nieuwe theme song :33

Berrynose
Member
Bo~
326

CAT'S PROFILE
Berrynose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:58

Shrewleap schreef:
@Bo;;
Ik heb iets super schattigs voor je gemaakt, omdat je kerst cadeaus zo leuk waren <33

Straks weer naar de film, dit keer weer eens twee achter elkaar :3

Aaawh dat hoeft niet hoor schatje <3 ik was al blij dat ik jou had <3
Hollypaw
Member
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 14:59

Appleblossom schreef:
Quietwind schreef:

Nostalgics boost +1 <3
Alleen weet ik niet of ik toe moet geven aan mijn nostalgie XD
Misschien moet ik het op vier katten houden, voor iedere clan eentje.
Dat is te doen. Denk ik... Hoop ik ;}
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 15:01

Hollypaw schreef:
Appleblossom schreef:
Quietwind schreef:

Nostalgics boost +1 <3

Hm, ik heb daar al ernstig in gefaald xD... Ik krijg ideeën, en dan maak ik iets, of neem ik een oud karakter terug en dan denk ik een paar dagen later: Hmm, toch maar niet.

-facepalm- Ik ben erg.
Hollypaw
Member
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 15:05

Appleblossom schreef:
Hollypaw schreef:
Appleblossom schreef:
Quietwind schreef:

Nostalgics boost +1 <3

Hm, ik heb daar al ernstig in gefaald xD... Ik krijg ideeën, en dan maak ik iets, of neem ik een oud karakter terug en dan denk ik een paar dagen later: Hmm, toch maar niet.

-facepalm- Ik ben erg.
Je wilt niet weten hoeveel ideeën ik dagelijks wel niet heb ;}
Alleen ik heb nu wel die discipline opgebouwd dat ik kan zeggen: Nee, Noor, doe het maar niet.

En ik heb ook tegen mezelf gezegd dat ik eerst een fatsoenlijk setje moet kunnen maken voor een oud account voordat ik weer wat mag doen met deze. Don't ask me why o3o
Lumière
Member
135

CAT'S PROFILE
Lumière
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 15:06

Tester, eens die kant op

Mooi

WORDS:

STATUS:

COMPANY:

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 38 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 38 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: