|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 13:47 | |
| - Patchpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Patchpaw schreef:
- StrawberryxLostpath topic >D
You little devil xD
No, demon, no devil xD -fl- You get what I mean xD |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 13:49 | |
| |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 13:53 | |
| Cato made the awesomest drawin' for me <3 It's to pretty :3
Thanks Cato<3 |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 13:54 | |
| |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 13:58 | |
| Thanks xD
En nu kiezen tussen Swift x Gray of Lotus x Smoke Well derp. |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 13:59 | |
| - Cinnamonpaw schreef:
- Thanks xD
En nu kiezen tussen Swift x Gray of Lotus x Smoke Well derp. Lotus x Smoke o3o Dan word je zusje//broertje van Smokedust o3o |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 13:59 | |
| Gray, jij word binnenkort vader<'3 |
|
| |
Kallista 532
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:01 | |
| |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:02 | |
| - Graystripe schreef:
- Gray, jij word binnenkort vader<'3
Lol ik zie Jaypaw gewoon als grapje zeggen; ''Gefeliciteerd, Je hebt een Twoleg gekregen'' *bigsmile* |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:03 | |
| Bo, waneer ga je de kittens kiezen voor Beautysoul X Oddeye, ik wil weten of Bumble ouders gaat krijgen of niet, want ik maak hem sowieso aan XD --- Ik moet dringend beginnen te posten met Fileze of er komt geen vaart achter m'n verhaallijntje *evil smile* |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:03 | |
| - Snowdrop schreef:
- Bo, waneer ga je de kittens kiezen voor Beautysoul X Oddeye, ik wil weten of Bumble ouders gaat krijgen of niet, want ik maak hem sowieso aan XD
--- Ik moet dringend beginnen te posten met Fileze of er komt geen vaart achter m'n verhaallijntje *evil smile* Als Vik en ik vinden dat we genoeg aanmeldingen hebben :'D |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:04 | |
| - Berrynose schreef:
- Snowdrop schreef:
- Bo, waneer ga je de kittens kiezen voor Beautysoul X Oddeye, ik wil weten of Bumble ouders gaat krijgen of niet, want ik maak hem sowieso aan XD
--- Ik moet dringend beginnen te posten met Fileze of er komt geen vaart achter m'n verhaallijntje *evil smile* Als Vik en ik vinden dat we genoeg aanmeldingen hebben :'D Je hebt er nog niet genoeg ofzo? XD |
|
| |
52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:05 | |
| I. Fcking. Need. A. Windclan. Couple. PEOPLE D: COME ON, GIVE ME A WINDCLAN COUPLE, I DON'T NEED A RIVERCLAN COUPLE ANYMORE XD |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:08 | |
| - Snowdrop schreef:
- Berrynose schreef:
- Snowdrop schreef:
--- Ik moet dringend beginnen te posten met Fileze of er komt geen vaart achter m'n verhaallijntje *evil smile* Als Vik en ik vinden dat we genoeg aanmeldingen hebben :'D Je hebt er nog niet genoeg ofzo? XD Er staat nog in 1 van de posts {die van Jinte} Dat er wss nog een aanmelding komt van haar :3, Daar wil ik dus sws op wachten ^.^ |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:11 | |
| Ik quote mijn eigen post, maar oké.
- Hollypaw schreef:
- Haar oren zakten een beetje naar onder en haar blik was een beetje nors, maar dat kwam gewoon door de sneeuw. Die nog steeds naar beneden dwarrelde; zo op haar neus, oren en gewoon overal opkwam.
Waarom zie ik dat soort expressies gewoon voor me x') ?
En ik heb een leuke Warriornaam die ik voor mezelf ga houden, maar ik mag geen kat meer D:... Maar misschien dat ik het kan limiteren tot... Vier katten, in iedere clan één. I dunno ._. |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:15 | |
| - Boulderkit schreef:
- I. Fcking. Need. A. Windclan. Couple.
PEOPLE D: COME ON, GIVE ME A WINDCLAN COUPLE, I DON'T NEED A RIVERCLAN COUPLE ANYMORE XD Waarom denk je dat ik Applepaw zo graag Warrior wil? Because she and Nightpaw will be.. Partners :3 Maar dan heb ik al zoveel katten die partners hebben en kittens.. D: Eigenlijk heb ik niet echt veel zin om nog kittens voor Spottedleaf te zoeken :'3 |
|
| |
135
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:15 | |
| En toen had Lum een nieuwe ava. |
|
| |
43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:17 | |
| - Graystripe schreef:
- Boulderkit schreef:
PEOPLE D: COME ON, GIVE ME A WINDCLAN COUPLE, I DON'T NEED A RIVERCLAN COUPLE ANYMORE XD Waarom denk je dat ik Applepaw zo graag Warrior wil? Because she and Nightpaw will be.. Partners :3 Maar dan heb ik al zoveel katten die partners hebben en kittens.. D:
Eigenlijk heb ik niet echt veel zin om nog kittens voor Spottedleaf te zoeken :'3 MAKE HIM WARRIOR : D Er zijn echt te weinig Wc koppels die kits zoeken nu xD Nu ik ze nodig heb, zijn ze er niet. |
|
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 dec 2012 - 14:18 | |
| - Sorrowkit schreef:
- Graystripe schreef:
- Boulderkit schreef:
PEOPLE D: COME ON, GIVE ME A WINDCLAN COUPLE, I DON'T NEED A RIVERCLAN COUPLE ANYMORE XD Waarom denk je dat ik Applepaw zo graag Warrior wil? Because she and Nightpaw will be.. Partners :3 Maar dan heb ik al zoveel katten die partners hebben en kittens.. D:
Eigenlijk heb ik niet echt veel zin om nog kittens voor Spottedleaf te zoeken :'3 MAKE HIM WARRIOR : D Er zijn echt te weinig Wc koppels die kits zoeken nu xD Nu ik ze nodig heb, zijn ze er niet. Nightpaw word al Warrior. Maar Cees aka Linepaw, haar zusje, heeft nog een grote verhaallijn die nog uitgespeeld moet worden dus hang ik eraan vast dat ze Apprentice moet blijven =,= |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|