|
|
Dagmar 255 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 do 4 apr 2013 - 15:51 | |
| ja studententijd ziet er zo leuk uit |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 do 2 mei 2013 - 22:28 | |
| - Sunnykit schreef:
- kittypaw schreef:
- Jort* schreef:
- Ik heb dit weekend Studententijd gekocht. Het is echt awesome =D
Ik vind het leuk dat Sims nu een smartphone hebben en dat ze graffiti kunnen spuiten op gebouwen en zo.
Jup, ik zag zelfs een sim daarbij Gangnam Style dansen xD What the fu o.O
*wil nu uitproberen hoe je een sim Gangnam Style laat dansen* Die mascotte ding doet dat soms xD |
|
| |
Demon kitty Luna 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 do 16 mei 2013 - 9:10 | |
| |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 za 29 jun 2013 - 13:24 | |
| En toen had ik het Exotisch Eiland uitbereidingspakket gekocht :3 |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 di 27 aug 2013 - 16:16 | |
| Er komt een awesome nieuw uitbereidingspakket uit, het heet Vooruit in de tijd. Er zijn ook al dingen bekendgemaakt over de Sims 4, die me ook erg awesome lijkt <3 |
|
| |
ღ 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 di 27 aug 2013 - 16:20 | |
| Ik heb echt een momentele hekel aan seizoenen door dat spel gaat heel mijn sims flippen D: Maar het is wel leuk ^-^ |
|
| |
Amy 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 ma 25 nov 2013 - 10:30 | |
| Ik doe ook Sims 3 Ik heb huisdieren, maar binnenkort krijg ik jaargetijden en bovennatuurlijk. Mijn naam is Latoyaatje |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 vr 27 dec 2013 - 19:12 | |
| Ik up dit topic even
Mijn accountnaam ben ik vergeten, en ik kom er toch nooit meer op. Maar ik heb Na middernacht, Beestenbende, Supernatural (Limited edition) en Seasons |
|
| |
79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 vr 27 dec 2013 - 19:17 | |
| De sims 3 is awesome :3 *ziet stapel sims 3 doosjes naast zich liggen* Ik heb:
Vooruit in de tijd (limited edition) Exotisch eiland Ambities Levensweg Bovennatuurlijk Wereldavonturen Showtime Na middernacht Jaargetijden Beestenbende.
Ik heb wel alleen Exotisch eiland en Vooruit in de tijd geïnstalleerd op dit moment :3 *nieuwe computer, nog geen tijd gehad om alles te installeren xD* |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 wo 8 jan 2014 - 17:54 | |
| Ik speel ook Sims 3 iK heb deze uitbreidingen Showtime Beestebende Bovennatuurlijk Jaargetijden Eilanden ofzo iets En vooruit in de tijd
Laatst aangepast door Yellowpaw. op di 28 jan 2014 - 15:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 di 21 jan 2014 - 17:27 | |
| Ik heb teveel omm op te noemen :p vooral de nieuwsten ^^
En heb scourge nagemaakt ^^ |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 za 1 feb 2014 - 11:50 | |
| Neh, dubbelpost D:
Ik heb een Clan op sims gemaakt met katjes :3 Heb alleen geen naam voor de Clan. ^^''
En ze zijn aan het verhongeren, want die prooi vult weinig van dat balkje met honger xd En we hebben ook nog 2 nieuwe kittens die moeten eten x.x De Deputy is eigenlijks beter in jagen dan de leider o.O |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 za 1 feb 2014 - 11:59 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 vr 18 apr 2014 - 13:46 | |
| |
|
| |
Bo~ 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 di 22 apr 2014 - 19:47 | |
| Ik ben eergister ook een Clan begonnen, maar dan laat maar zeggen ThunderClan xD Tot nu toe heb ik; - Jaystar; Leader - Tom - Tabby Maine Coon met fel rode ogen - Mate; Fireheart :') - Fireheart; Warrior - She - kort haar rooie maine coon met fel groene ogen - Mate; Jaystar - Smokebreath; Deputy - Tom - Zwart-witte kater met gelige ogen - Mate; none - Shysong; Medicine Cat - She - Abbessijn - Mate; None
Smokebreath & Shysong heb ik uit het adoptie center, dat vond ik beter en leuker om te doen xD En er zijn kittens op komst tussen Jaystar & Fireheart :')
Screenshot van de Clan stuur ik misschien nog wel c:
|
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 ma 14 jul 2014 - 13:24 | |
| haha ik ga denk ik ook een clan beginnen op sims 3 ( het is zo leuk en verslavend spel) |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 ma 14 jul 2014 - 14:34 | |
| Ik heb een tijdje terug een human-WarriorSims Clan gemaakt.
Leader: Dragonstar - vrouw - volwassen - fee - grijzige haren, blauwe ogen, blauwe vleugels Deputy: Jaytail - man - jongvolwassen - mens - halflange bruine haren, groene ogen Medicine sim: Ashflare - vrouw - volwassen - fee - donkergrijze haren, oranje ogen, oranje vleugels Warriors: Featherswirl - vrouw - Jongvolwassen - heks - lichtblonde haren, blauwe ogen Apprentices: Nimblepaw - vrouw - kind - mens - rode haren, blauwgroene ogen
En toen viel het me op dat ik maar een mannelijke sim heb in mijn Clan O_O *gaat er snel eentje bij "maken"* |
|
| |
Vos 19
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 vr 1 aug 2014 - 21:29 | |
| Haha, ik speel het ook en heb ook een katten clan, het is echt een leuk spel! |
|
| |
Luca 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 vr 1 aug 2014 - 23:17 | |
| Sims 4 komt in september uit, vier dagen na mijn verjaardag Cx |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 di 5 aug 2014 - 22:13 | |
| - Blackgaze schreef: