|
|
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: [Game] [PC] Sims 3 za 22 dec 2012 - 20:31 | |
| Spelen jullie sims 3 ook hier? Ik heb alle uitbreidingspakketen & jaargetijden > &supernatural & alle ik had wel eens idee om een clan ervan te maken maar...die katten van me luisteren toch niet en het gaat lang duren om ze allemaal te besturen Als jullie zo'n account voor sims 3 hebben zeg en dan kunnen we elkaar toevoegen mijne is marijnboot |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 zo 23 dec 2012 - 9:35 | |
| Oeh, Ik heb ook Sims 3 en het is awesome <3
Ik heb de uitbereidingspakketten Bovennatuurlijk (die is echt awesome *weerwolf luver*), Beestenboel, Ambities, Wereldreizen, Showtime, Levensweg en volgensmij nog wat ^^"
Ik maak wel eens vaker een Sims-clan met menselijke sims en soms met katten, maar ikvind met mensen toch iets leuker ^^
Mijn account op de Sis 3 site is Mttmmt |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 zo 23 dec 2012 - 16:01 | |
| Stuur eens een foto van je clan ^^
Ik voeg je toe als ik je naam kan onthouden xD *Ook werewolf luver* :3 YAY |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 za 5 jan 2013 - 9:08 | |
| Een screenshot van mijn huidige kattenClan, de BrackenClan =3 De rood met witte kat is Squirrelstar, de wit met oranje kat is Daybringer, de twee kleine wit met oranje katjes zijn Icypaw en Firepaw, de grijze kat is Swarmflight eb de bruingrijze kat is Dangerstep =3 |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 za 5 jan 2013 - 23:21 | |
| Yeahh, ik heb laatst de Sims 3 gekocht, echt super leuk spel. Zo'n verbetering op de Sims 2 ^^ Heb alleen nog geen uitbreidings pakketten, maar ben wel aan het sparen voor huisdieren. c: |
|
| |
Daan 203
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 zo 6 jan 2013 - 11:20 | |
| Ik baal wel, had alle uitbreidingspakketen gedownload. Maar sins ik die seizoenen derbij heb loopt me hele spel vast ;[ |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 zo 6 jan 2013 - 11:21 | |
| mijn zus heeft sims 3 ik heb sims 2 met alle extra dingen daarbij |
|
| |
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 zo 6 jan 2013 - 11:25 | |
| Ik heb ims 3 met -Beestenbende -Avonturen -luxe accesoires -middeleeuwen
ben nu aan't sparen voor seizoenen. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 zo 6 jan 2013 - 17:27 | |
| Ik ben momenteel bezig et een kattenfokkerij op sims :3 |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 di 8 jan 2013 - 0:35 | |
| leuke clan, maar waarom is het leuker met menselijke Sims? Ik bedoel dat is toch lelijk, midden in. Een leeg grasveld bedden te plaatsen?! |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 di 8 jan 2013 - 8:54 | |
| Mensen sims kunnen meer dan katten sims, dat maakt het leuker. En voor het kamp maak ik kleine hutjes, dat zijn de dens, ik maak ook een gebouw met twee badkamers en een keuken en plaats in het midden van de kavel een grote tafel waar ze aan kunnen eten. - Een screenshot van hoe het er ongeveer uit ziet:
|
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 zo 13 jan 2013 - 0:14 | |
| - Suntail schreef:
- Mensen sims kunnen meer dan katten sims, dat maakt het leuker.
En voor het kamp maak ik kleine hutjes, dat zijn de dens, ik maak ook een gebouw met twee badkamers en een keuken en plaats in het midden van de kavel een grote tafel waar ze aan kunnen eten.
- Een screenshot van hoe het er ongeveer uit ziet:
Ah oke, ziet er goed uit ^^ ik weet trouwens hoe je meer dan 8 sims kan. Je moet maar eens op youtube zoeken (Deed ik ofcouse) en toen vond ik een mod en die moest je installeren en ze legde uit hoe. Ik heb het nog niet geprobeert dus kan niet 100% zeker zeggen dat het werkt en of je sims niet gaat crashen maar ik heb een manier om je famillies op te slaan voor als het gebeurt. - hoe sla je je famillies op?:
(Ten eerste, zo werkt het ongeveer bij minecraft xD ik weet 88% zeker dat dit ook bij sims werkt.) Eerst maak je een nieuwe map op je bureablad en noem het wat je wilt. Ga dan naar zoek bij je start ding. Typ daar 'Saves' (ik heb er minecraft saves tussen dus ik moet opletten of ik ook de goede saves mapje aanklik) maar goed je klikt een van je mapje aan en dat zijn dan je sims saves oftewel je famillies. Kopieer die en plak die in het nieuwe mapje op je bureablad. Als je dan de sims 3 mod hebt geinstaleerd en hij is gecrasht, kun je sims 3 opnieuw downloaden en installeren en dan kopieer je je saves weer en zet je die weer in het 'saves' mapje die leeg hoort te zijn. Zo heb je je famillies altijd nog voor als het niet werkt.
EDIT: Ik heb sims gespeeld, en een clan gemaakt. Alleen ik snap nog steeds niet wat er leuk aan is met menselijke sims, hoe spelen jullie dat dan? Nou ja hier mijn mensenlijke sim clan: Leader: Duststar Deputy: Runningfoot Warriors: Bluetail Cloudheart apprentice's: Naam vergeten-paw xD :3 Kittens: Blackkit, Moonkit. 8 sims, HELAAS. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 zo 13 jan 2013 - 11:05 | |
| Ik speel dus alleen met menselijke sims, en ik heb nu vijf kinderen xD Twee jongens genaamd Sirius en Sasori, en drieling meisjes genaamd Zelda, Rin en Shiro.
Vet druk o.O |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 zo 17 feb 2013 - 18:54 | |
| Ik heb sinds vandaag Sims 3 Jaargetijden =3 |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 zo 17 feb 2013 - 19:40 | |
| Ik heb ook sims 3 Ik heb: - Werelddingetje - ambities - nachtleven - huisdieren - nog wat kleding dingetjes :'D |
|
| |
Dagmar 255 Actief
| |
| Onderwerp: sims 3 ma 18 feb 2013 - 18:51 | |
| ik heb alleen maar beestenboel maar kan het niet spelen mijn laptop wil de game niet laden ben aan het sparen voor bovennatuurlijk.i'm a werewolf lover too |
|
| |
338
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 vr 22 maa 2013 - 20:30 | |
| de sims 3? dat is o een geweldig spel !!!!! |
|
| |
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 di 2 apr 2013 - 13:26 | |
| Ik heb dit weekend Studententijd gekocht. Het is echt awesome =D
Ik vind het leuk dat Sims nu een smartphone hebben en dat ze graffiti kunnen spuiten op gebouwen en zo. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 wo 3 apr 2013 - 22:17 | |
| - Jort* schreef:
- Ik heb dit weekend Studententijd gekocht. Het is echt awesome =D
Ik vind het leuk dat Sims nu een smartphone hebben en dat ze graffiti kunnen spuiten op gebouwen en zo. Jup, ik zag zelfs een sim daarbij Gangnam Style dansen xD |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 do 4 apr 2013 - 8:56 | |
| - kittypaw schreef:
- Jort* schreef:
- Ik heb dit weekend Studententijd gekocht. Het is echt awesome =D
Ik vind het leuk dat Sims nu een smartphone hebben en dat ze graffiti kunnen spuiten op gebouwen en zo.
Jup, ik zag zelfs een sim daarbij Gangnam Style dansen xD What the fu o.O *wil nu uitproberen hoe je een sim Gangnam Style laat dansen* |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Game] [PC] Sims 3 | |
| |
|
| |
|