Dit is phanter's storyline. Iedereen die zich aangemeld heeft mag meedoen in deze volgorde
- Eerst Jayjay de kittypet, want hij is daar nu toch dichtbij.
- Dan Raph
- Dan stripe
- Dan als hij in het windterritorium is, plumefur.
-----------------------
Phanter deed zijn ogen open, voor de laatste keer in zijn hol. Hij moest nu op zijn reis naar zijn nieuwe territorium in een schuur en niet in het bos. Het bos was te dichtbij tweebeenplaatsen en dus ook donderpaden, monsters, bloodclan, en tweebenen. Nu moest hij dus weg. Snel at hij al zijn prooi op van z'n prooistapel om geen honger te hebben tijdens de reis. De reis zou kort duren, maar hij zal veel meemaken. Nu er een dun laagje sneeuw ligt en het af en toe regen helemaal. Het was tenslotte bladkaal, geen goede tijd om te reizen. Hij at het laatste restje op en verliet zijn hol. Hij ging naar de tweebeenplaats en besefde dat hij door een paar tuinen van de kittypets en tweebenen moest. Hij sprong op het eerste hek, en sprong aan de andere kant er weer af. Snel liep hij de tuin door, en sprong op een ander hek. Zo ging hij een paar tuinen door. Tot dat hij stopte omdat er een boze kittypet voor hem stond.
( Jayjay mag aanvallen want hij is in JayJay's tuin)
( Raph & stripe jullie ontmoet ik bij vierboom oke? Ik maak daar een nieuw topic want meeste doen dat zo. Ik zet de link er wel bij dan de nieuwe topic's bedankt dat jullie mee willen spelen ^^ )