|
|
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 17:21 | |
| - Glidingpaw schreef:
- Linepaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Mijn rapport is echt..méga slecht :"3
Maar goed, ik had dat al verwacht, zeker omdat die Franse docent zo.. Argh :c Mwa, heb zelf een 52% voor Frans c': Ik heb 46% voor frans D: Ik doe Handel-Talen mensen! dat is Frans maar dan 3x moeilijker XD En ik ben al zo slecht, dus heb ik heel die tijd uren aan een stuk mogen blokken. Ik viel bijna dood toen ik totaal zag; 67.8, ZO WEING! Comme on? Dat mens haat mij gewoon -.-' Ze heeft gewoon Huiswerk, terwijl ik bezig ben met een Sb en dan zegt ze de volgende dag, heb je dat niet gemaakt? Met zo'n big smile. F*ck echt, dat mens hangt me de keel uit >< |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 17:26 | |
| het was toch na 21-12-12 vergaat de wereld. Morgen weer een kans |
|
| |
» Quinty «3 « 169
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 17:42 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 17:46 | |
| - Rainfoot schreef:
- Nate schreef:
- Rainfoot schreef:
- Ah, balen! Ik heb een 5,7 voor rassen leer :C
Nog nooit van gehoord, wat is het? x3 Het leren van bepaalde rassen? In dit geval waren het konijnen en katten (: Ahh, dat viel bij mij onder Bio, wat ik nu helaas niet meer heb :3 |
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 17:48 | |
| My goldfish is in the freezer O.o |
|
| |
Lianne 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 17:48 | |
| - Shrewleap schreef:
- Rainfoot schreef:
- Nate schreef:
- Rainfoot schreef:
Nog nooit van gehoord, wat is het? x3 Het leren van bepaalde rassen? In dit geval waren het konijnen en katten (: Ahh, dat viel bij mij onder Bio, wat ik nu helaas niet meer heb :3 Neen, ik zit op het MBO dus rassenleer is een vak apart (: Biologie heb je niet meer, laten vallen? Eaglewing; wat? |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 17:50 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 17:51 | |
| - Rainfoot schreef:
- Shrewleap schreef:
- Rainfoot schreef:
- Nate schreef:
- Rainfoot schreef:
Nog nooit van gehoord, wat is het? x3 Het leren van bepaalde rassen? In dit geval waren het konijnen en katten (: Ahh, dat viel bij mij onder Bio, wat ik nu helaas niet meer heb :3 Neen, ik zit op het MBO dus rassenleer is een vak apart (: Biologie heb je niet meer, laten vallen?
Eaglewing; wat? In de derde heb je het niet meer, maar als ik een profiel ga kiezen dan kan ik het weer oppakken :3 |
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 17:51 | |
| - Rainfoot schreef:
- Shrewleap schreef:
- Rainfoot schreef:
- Nate schreef:
- Rainfoot schreef:
Nog nooit van gehoord, wat is het? x3 Het leren van bepaalde rassen? In dit geval waren het konijnen en katten (: Ahh, dat viel bij mij onder Bio, wat ik nu helaas niet meer heb :3 Neen, ik zit op het MBO dus rassenleer is een vak apart (: Biologie heb je niet meer, laten vallen?
Eaglewing; wat? Mijn goudvis was dood aan het gaan en het schijnt dat vissen langzaam in slaap vallen en dan doodgaan als ze worden ingevroren. Dus heb ik hem in de vriezer gedaan x3 |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 17:52 | |
| - Rainfoot schreef:
- Shrewleap schreef:
- Rainfoot schreef:
- Nate schreef:
- Rainfoot schreef:
Eaglewing; wat? Gaby en ik hebben ook Rassenleer. We hebben nu de honden. Ik ga al aardig goed vind ik. 10 - 10 - 6*verslag* - 8,5 - 10 |
|
| |
Lianne 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 17:54 | |
| - Eaglewing schreef:
- Rainfoot schreef:
- Shrewleap schreef:
- Rainfoot schreef:
- Nate schreef:
- Rainfoot schreef:
Eaglewing; wat? Mijn goudvis was dood aan het gaan en het schijnt dat vissen langzaam in slaap vallen en dan doodgaan als ze worden ingevroren. Dus heb ik hem in de vriezer gedaan x3 ... Ergens vind ik dat heel macaber klinken o.o Screwleap; Aah, vond je Biologie zo leuk dan? Helaas was ik er nooit zo goed in. Foxface; Zów, die cijfers mogen er best wezen. Tot nu toe heb ik alleen nog maar 9,5's gehaald voor rassenleer. *Stilte* Nu zie ik het pas, ik bedoelde niet een 5,7 voor de toets rassenleer maar voor Voeding. Stupid me x) |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 17:59 | |
| Guys begin/half januari zal ik hier weer helemaal actief worden! voor nu ga ik gewoon even genieten van de laatste weekjes van dit jaar en alle andere dingen op orde stellen.
|
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 18:00 | |
| - Rainfoot schreef:
- Eaglewing schreef:
- Rainfoot schreef:
- Shrewleap schreef:
- Rainfoot schreef:
- Nate schreef:
- Rainfoot schreef:
Eaglewing; wat? Mijn goudvis was dood aan het gaan en het schijnt dat vissen langzaam in slaap vallen en dan doodgaan als ze worden ingevroren. Dus heb ik hem in de vriezer gedaan x3 ... Ergens vind ik dat heel macaber klinken o.o Screwleap; Aah, vond je Biologie zo leuk dan? Helaas was ik er nooit zo goed in. Foxface; Zów, die cijfers mogen er best wezen. Tot nu toe heb ik alleen nog maar 9,5's gehaald voor rassenleer. *Stilte* Nu zie ik het pas, ik bedoelde niet een 5,7 voor de toets rassenleer maar voor Voeding. Stupid me x) Tsja, wat kan ik zeggen I LUV DOGGIES voor de rest haal ik wss niet zulke cijfers. Welke opleiding doe je dan! klinkt als iets wat ik doe Paraveterinair dierenarts assistente |
|
| |
Lianne 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 18:02 | |
| Ai, dat was ook mijn droom maar helaas ging alles een beetje anders en eindigde ik op Niveau 2 van Dier&Zorg. Nu ga ik deze opleiding afmaken, nou ja, dit niveau en dan ga ik niveau 3 doen wil ik een beetje een goede baan krijgen later. Paraveterinair lijkt mij anders ook zo gaaf, dat was mijn doel ook in het begin <3 |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 18:05 | |
| - Rainfoot schreef:
- Ai, dat was ook mijn droom maar helaas ging alles een beetje anders en eindigde ik op Niveau 2 van Dier&Zorg. Nu ga ik deze opleiding afmaken, nou ja, dit niveau en dan ga ik niveau 3 doen wil ik een beetje een goede baan krijgen later. Paraveterinair lijkt mij anders ook zo gaaf, dat was mijn doel ook in het begin <3
NOU, andere tessa word dierenarts. Ik, gaby en geloof nath worden dr assistenttes. Kom dr gezellig bij joh. XD wij hebben plannen hoor. Dierenartsen practijk + trimsalon XD(waren aan het geinen via de whats app) |
|
| |
Lianne 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 18:07 | |
| Sure sure! Dan word ik .. uh .. er- de .. de belangrijke persoon die voor alle dieren zorgt ;D Yes! Sounds legit. Haha, maar toen ik mijn 1ste grote operatie meemaakte ging ik wel bijna van me stokje omdat het een buikwand operatie was. Toen ze al die darmen van die kat er uit pakte toen had ik het niet meer. Moest ik snel buiten gaan zitten omdat ik anders óf overgaf of flauwviel of eerst overgaf en dan flauwviel .. x) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 18:22 | |
| Maaike en ik gaan een wildlife reservaat oprichten in Afrika xD (lol van een tijdje geleden ) |
|
| |
Just call me sand. 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 18:28 | |
| Ben nog niet dood, en dat zal ook niet gebeuren ziet er naar uit dat er meer leugens over versprijd worden. Het zogenaamde einde van de wereld is er niet, nog niet..
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 18:30 | |
| Mijn random gesprek met Olga x3 - Spoiler:
Soof zegt: OLGA :3 Olga zegt: SOOF Soof zegt: http://www.tumblr.com/tagged/christian-eriksenSoof zegt: I FOUND FRICKING HEAVEN <3 Olga zegt: WHAHAHAHA XD Olga zegt: *aanbid Olga zegt: * Soof zegt: >D Olga zegt: XD Soof zegt: He's just SOOOO CUTE Olga zegt: *Facepalm* Olga zegt: Tijd voor een moeilijke keuze.. Olga zegt: Ronaldo of hem? Soof zegt: MIEP 0.o Soof zegt: Him x3 Olga zegt: LE GASP D: Soof zegt: I know x3 Soof zegt: But Ronaldo is like 27 years old Soof zegt: Hihi :3 Olga zegt: True XD
|
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 18:31 | |
| Is Linn vandaag niet onn geweest? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|