|
|
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 13:06 | |
| - Smoketear schreef:
- Lol, best wel sneu, maar toch lachwekkend.
Mijn zusje komt net uit school, loopt de woonkamer in en ik zeg zo; "Hey Patricia, pak al je spullen bij elkaar, we moeten vluchten!" Mn zusje echt zo, "Wtf, waarom?" Ik zo, "Well, had je die aardbeving van zo'n kwartier geleden niet gevoeld, Engeland is net overspoeld, en nu zijn wij aan de buurt, we moeten weg," ik echt zo'n angst stem op zetten. Mn zusje is stil, ik loop zo naar d'r toe, "we kunnen niet alles mee nemen, je mag twee hamsters mee nemen en je kitten, ik neem mn kitten en de hond mee," mn zusje kijkt me aan met grote ogen. "En mama dan?" Vraagt ze zo, duidelijk mijn verhaal gaan geloven. "Die is met Granddad weg, maar ze redden het vast wel," en toen begon mijn zusje te huilen. Me was like; Fuck, wat heb ik nou weer gedaan. Ik ga haar zo troosten en fluister zo grapje in haar oor. Nou die klap in mn gezicht die ik toen van haar kreeg heb ik wel verdiend. LOL!!! |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 13:06 | |
| oh da's kei erg, voor je zusje, en beetje voor jou, haha. nee best wel zielig voor je zusje. |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 13:10 | |
| Nahh, mn zusje staat wel sterk op d'r poten hoor. Voor een twaalf jarig meisje kan ze wel heel wat hebben hoor. |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 13:15 | |
| hehe ik ben ook twaalf... twijfel niet aan de capaciteiten van een twaalfjarige mensen!!!! ik meen het, echt waar. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 13:20 | |
| hii ,CEES WE GAAN NIET DOOD EN DAT IS TEGEN IEDEREEN DIE DAT DENKT HIER ! |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 13:22 | |
| je meeeent het...(lekker droog) Dat had ik nou is niet verwacht, eigenlijk gaan we toch allemaal een keertje dood, zo is het leven, en de dood natuurlijk. sorry ik ben in het droge bui. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 13:26 | |
| Over een paar minuten Sword Art Online verder kijken :3 En daarna posten, of.. Te veel keuzes xD Dan ga ik gewoon aan een nieuwe anime beginnen >3 |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 13:26 | |
| |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 13:28 | |
| - Flamestripe schreef:
- hii ,CEES WE GAAN NIET DOOD EN DAT IS TEGEN IEDEREEN DIE DAT DENKT HIER !
Ik denk dat ook niet ><YOU'RE ALREADY IN HELL 83 |
|
| |
Chris Styles ♥ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 13:30 | |
| Lol xD
Maar ik heb eindelijk weer mijn f*cking pc back jhea! |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 13:31 | |
| - Kiara schreef:
- Lol xD
Maar ik heb eindelijk weer mijn f*cking pc back jhea! YAY |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 13:34 | |
| Wauw laat ik maar geen comments meer lezen bij FFXIII Lightning Returns trailers xD Ik word moe van al die haterz die denken dat ze cool zijn ;P |
|
| |
Chris Styles ♥ 85 Actief
| |
| Idd Tanie xD
Lol maar gvd alleen vanddaag zij mijn pa net.
Ik krijg wel nieuwe dus ik moet vandaag zoveel mogelijk posten ```````` |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| - Darkfire schreef:
- Smoketear schreef:
- Lol, best wel sneu, maar toch lachwekkend.
Mijn zusje komt net uit school, loopt de woonkamer in en ik zeg zo; "Hey Patricia, pak al je spullen bij elkaar, we moeten vluchten!" Mn zusje echt zo, "Wtf, waarom?" Ik zo, "Well, had je die aardbeving van zo'n kwartier geleden niet gevoeld, Engeland is net overspoeld, en nu zijn wij aan de buurt, we moeten weg," ik echt zo'n angst stem op zetten. Mn zusje is stil, ik loop zo naar d'r toe, "we kunnen niet alles mee nemen, je mag twee hamsters mee nemen en je kitten, ik neem mn kitten en de hond mee," mn zusje kijkt me aan met grote ogen. "En mama dan?" Vraagt ze zo, duidelijk mijn verhaal gaan geloven. "Die is met Granddad weg, maar ze redden het vast wel," en toen begon mijn zusje te huilen. Me was like; Fuck, wat heb ik nou weer gedaan. Ik ga haar zo troosten en fluister zo grapje in haar oor. Nou die klap in mn gezicht die ik toen van haar kreeg heb ik wel verdiend. LOL!!! Trololol, ik lig strijk. |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| |
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 13:47 | |
| datis... best wel awesome |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 13:55 | |
| Zijn jullie nu nog steeds met het einde van de wereld-gedoe bezig? Het blijkt een taboe te zijn! xD |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 14:07 | |
| Ik ben er niet zo tevreden van, wat denken jullie van die sheet? Ik denk dat ik toch een ander ga gebruiken :/ | |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 dec 2012 - 14:07 | |
| #Snowdrop: Het is vervelend lezen als je plaatje beweegt, als ik eerlijk ben ;o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|