Am I a dad? [Nightsky]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Am I a dad? [Nightsky]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionblaze
Member
Am I a dad? [Nightsky] DPKsfdL
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod)
166

CAT'S PROFILE
Lionblaze
BerichtOnderwerp: Am I a dad? [Nightsky]   Am I a dad? [Nightsky] Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 18:34

Een rode kater zat aan de rivier, een grens tussen ThunderClan en RiverClan. Zijn groene ogen staarden in de verte, om nauwkeuriger te zijn, naar de overkant van de rivier, RiverClanTerritory. Wind waaide door zijn vacht en er scheen volle maan. De kater stond op en ging naar het woter toe. Hij keek erin en hij zag zijn spiegelbeeld. hij sloeg er met zijn poot op, zodat zijn beeld helemaal verwaagde... Waar ben je, Nightsky, het is aal Moonhigh... Zenuwachtig schudde lionblaze met zijn hoofd om zijn gedachten weg te gooeien. Nightsky, zijn grote liefde, had gezegt dat ze iets belangrijks te vertellen had. Maar Lionblaze voelde om de een of andere reden dat het iets te maken had met de Clans... Met loyaliteit... Dit kon niet veel goeds voorspellen. Lionblaze kon niet meer wachten. Met een Grote sprong belandde hij in het koude water, en zwom naar de overkant. Hij zwom door totdat hij vaste grond onder zijn poten voelde, en hij stormde naar het land. Hij klom met een paar grote sprongen in een boom, en staarde in de verte om te zien of Nightsky er al was. Eindelijk! Hij zag haar nachtkleurige pels...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverkill
Member
26
Actief

CAT'S PROFILE
Shiverkill
BerichtOnderwerp: Re: Am I a dad? [Nightsky]   Am I a dad? [Nightsky] Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 14:50

De krijs van een uil uit het nachtelijke woud verontrustte Nightsky. Waarom moest zíj nou weer de Nursery bewaken? Ze moest naar Lionblaze! Bovendien, met haar eigen gezwollen buikje was het ook zwaarder om de aanval van een uil tegen te gaan. Ze rolde met haar ogen. Stormstar hield ook nóóit rekening met haar! Hij was veel te arrogant. Ze spitste haar oren en keek achterom. Daar kwam Shadowtree, een van de Warriors aangelopen. Rustig zei hij: "Je kan gaan, jóúw taak zit erop" Ze knikte rustig en keerde de Nursery in, de vragende blik van Shadowtree negerend. Vanaf nu zou ze in de Nursery slapen, ze was overspannen genoeg. Ze keek of iedereen sliep, en glipte naar de achterkant. Daar schoof ze voorzichtig een steen van de wand weg, en glipte erdoorheen. Daarna rolde ze de steen weer terug. Maar weinig katten wisten van het bestaan van deze losse steen, en Queens die hier echt even op uit moesten gebruikten de doorgang. Ze rende naar de rivier. Daar was hij! Ze kwam glijdend tot stilstand, en drukte haar neus tegen zijn natte onderkaak. 'Hi. Ik ben zo snel mogelijk gekomen. Als ik je dit vertel... Niet schrikken, oké?' hijgde ze. Ze keek even twijfelend naar de kater, en gaf een lik over haar gezwollen buik. 'Oke... Ik ben zwanger. Ik ben natuurlijk de moeder, en de vader...' Ze keek hem zwijgend aan, met een ernstige blik. Dat was het enige wat ze nu kon uitbrengen.

Flut
Shadow= ghostcat
Verkeerd acc
Mistycloud.
Member
Mariatje :3
20

CAT'S PROFILE
Mistycloud.
BerichtOnderwerp: Re: Am I a dad? [Nightsky]   Am I a dad? [Nightsky] Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 22:03

Hij zwaaide met zijn staart naar Nightsky en sprong af die ene boom waar hij op zat. Zijn hart begon sneller te kloppen toen hij haar zag, maar niet alleen door verliefdheid. Hij voelde bezordheid. Die ene keer toen ze hun volgende afspraak hadden gemaakt, had ze bezorgde ogen. Ze kwam naar hem toe trippelen en drukte haar neus tegen zijn natte onderkaak. Hij gaf haar een likje. Ze begon te spreken. "Hi. Ik ben zo snel mogelijk gekomen. Als ik je dit vertel... Niet schrikken, oké?" Lionblaze hield zijn adem in. Als Nightsky zei dat het serieus was... 'Oke... Ik ben zwanger. Ik ben natuurlijk de moeder, en de vader...' Ze onderbraak zichzelf opeens, en hij zag dat ze niks meer eruit kreeg. Hij voelde een schok door zijn lijf gaan, en hij wist niet wat hij moest denken. Moest hij blij zijn? Of had hij haar in problemen gezet? Hij keek in haar mooie ogen, en miauwde zacht tegen haar:"En de vader... Dat ben ik." hij drukte zijn nog altijd natte kop tegen haar pels aan, en wikkelde zijn staart rond haar. "De kittens gaan mooi worden, net als hun moeder." murmelde hij glimlachend. Wat stiller voegde hij eraan toe:"Ze zullen ons voor altijd verbinden..." hij zei dit wat opgelucht, maar hij wist zelf niet waarom. Misschien omdat niemand Nightsky van hem zou afpakken. Ze was van hem... "Jij wordt een goede moeder. Ik hou van je." hij hoopte hetzelfde te horen...
Kan mijn postsheet niet gebruiken, zit op GSM ^^
Shiverkill
Member
26
Actief

CAT'S PROFILE
Shiverkill
BerichtOnderwerp: Re: Am I a dad? [Nightsky]   Am I a dad? [Nightsky] Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 16:08

Nightsky staarde naar de grond. Met haar poten sloeg ze een steen weg, die met een snel tempo een heuveltje afrolde en zo de rivier in plonsde. Verdwaasd keek ze naar het opspattende water en de opvliegende druppels. Een vis schoot naar boven in de hoop dat het een Twoleg kit was die hem voerde, maar al snel verdween het onder water omdat het loos alarm was. Ondertussen was Lionblaze ook verstard en een schok trok door het lichaam van de kater heen. Eventjes stond er twijfel in zijn mooie, groene ogen, maar toen zei hij zachtjes tegen haar: "En de vader... Dat ben ik." Ze knikte zachtjes, verdwaasd door het idee dat haar nog steeds overviel. Ze keek naar hem, en vroeg zich af wat hij in gedachten had. Toen drukte hij zich tegen haar aan en wikkelde zijn lange staart om haar gespierde lichaam. Wat ze wel wist was dat ze absoluut niet de geschikte kat was als Queen. Maar wat ze wel hoorde was dat er ook anderen waren die eerst weigerden Queen te zijn en koorts kregen. De kittens werden dan vaak morsdood geboren, net als de moeder die bij de geboorte door zwakte sterft. Hoe dan ook, om haar kits zou ze zeker wel geven. Al pakten ze haar normale leventje af. "De kittens gaan mooi worden, net als hun moeder. Ze zullen ons voor altijd verbinden..." Hij keek opgelucht, maar ook tegelijk een beetje bezittelijk naar haar. Wat dacht hij wel niet?! Ze was geen Kittypet speeltje! Of een lekker stukje prooi! "Jij wordt een goede moeder. Ik hou van je." Vragend keek hij haar aan, en Nightsky wist dat hij wachtte op hetzelfde antwoord. Daar kende ze Lionblaze te goed voor. Ze rukte zich los, bij hem vandaan. Normaal was ze verliefd op hem, maar hij was nu een arrogante kwal. Hij dacht dat ze een ding was wat je kon bezitten! Als je zo over Nightsky dacht, dan zat je diep in de problemen. 'Zeg, denk je soms dat ik hier blij mee ben?! Het is juist het probleem dat we ermee verbonden zijn! Wat denk je wel niet?! Ons geheim, sterker nog, jouw geheim loopt gevaar!' Met die woorden zei ze dat de vlinders die ze altijd in haar buik voelde verscheurd waren.
Lionblaze
Member
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod)
166

CAT'S PROFILE
Lionblaze
BerichtOnderwerp: Re: Am I a dad? [Nightsky]   Am I a dad? [Nightsky] Icon_minitimema 24 dec 2012 - 20:58

'Zeg, denk je soms dat ik hier blij mee ben?! Het is juist het probleem dat we ermee verbonden zijn! Wat denk je wel niet?! Ons geheim, sterker nog, jouw geheim loopt gevaar!' riep Nightsky. Lionblaze was een momentje in de war, maar hij wist zichzelf al gauw in de poten te krijgen. "Zo bedoelde ik het nu ook niet!" Hij loog niet, hij had het niet zo bedoeld. Ineens ging een grote schok door zijn lijf. Had hij haar verraden? Had hij zichzelf verraden? Had hij nog recht om in zijn Clan te zitten? Had hij zijn kittens een goede leven afgepakt? Heel dat storm van gedachten was een paar ogenblikken in zijn ogen te zien, en voor het eerst in zijn leven had hij een gevoel gevoeld: loyaliteit aan zijn Clan en loyaliteit aan zijn hart. Maar hij had besloten. "Het kan me niet schelen of het mijn geheim is, als ik daarvoor verbannen word, heb ik dan ten minste een normaal leven als Clankat gehad, en niet als een "loyaal" kat die niet eens een eigen leven heeft. Maar wat..." hij onderbrak zichzelf even. "Wat zeg je tegen je Clangenoten..?"
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Am I a dad? [Nightsky]   Am I a dad? [Nightsky] Icon_minitime

Am I a dad? [Nightsky]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: