We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 19:00
Ik ben niet zo van het anime kijken...
Silversnow
Member
291 Actief
CAT'S PROFILE Age: 15 moons of experience Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 19:05
Mweg, breng me nu niet op nog meer ideeën van anime x'D *Was begonnen met Death note, maar doordat jullie het over Fairy Tale hadden, begint ze dat er doorheen te kijken x'D*
Wolftail
StarClan
Chi 1455 Actief
CAT'S PROFILE Age: Time has stopped {55 moons} Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 19:07
Eerste episode gezien, I'm addicted. Het staat vast; Sword Art Online word m'n eerste anime x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 19:14
Silverpaw' schreef:
Mweg, breng me nu niet op nog meer ideeën van anime x'D *Was begonnen met Death note, maar doordat jullie het over Fairy Tale hadden, begint ze dat er doorheen te kijken x'D*
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 19:17
Ik ben nogsteeds niet weg te sleuren van Soul Eater. Death the kid ☺ Dat is ook zeker een aanrader. <3 Maar van kiddie blijf je af
Silversnow
Member
291 Actief
CAT'S PROFILE Age: 15 moons of experience Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 19:18
Shiverkit schreef:
Silverpaw' schreef:
FAIRY TAIL MOST EPIC ANIME EVER
ben geloof ik de enige hier die dat kijkt
Ghege ikke nu ook, maar zit ontzettend in het begin (aan de eerste episode x'D) Maar ja, dat komt ervan als je alles door elkaar gaat kijken :'] @Juul, ja daar dacht ik ook nog aan x'D Maar ik ga het nu even bij een tegelijk houden *Gaat eerst fairy tale afkijken* God, dat wordt nog een hele bedoeling...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 19:20
Silverpaw' schreef:
Shiverkit schreef:
Silverpaw' schreef:
FAIRY TAIL MOST EPIC ANIME EVER
ben geloof ik de enige hier die dat kijkt
Ghege ikke nu ook, maar zit ontzettend in het begin (aan de eerste episode x'D) Maar ja, dat komt ervan als je alles door elkaar gaat kijken :'] @Juul, ja daar dacht ik ook nog aan x'D Maar ik ga het nu even bij een tegelijk houden *Gaat eerst fairy tale afkijken* God, dat wordt nog een hele bedoeling...
jij gaat houdenb van EDO-LUCY
ik zit nu in 136 en wil niet verder kijken tot er 170 afleveringen zijn anders gaat het te snel
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 19:20
@Cees; Ik kijk nu Soul Eater (episode 42), Mermaid melody (episode 6), Inazuma eleven (episode 17 of 18), en van een vriendin van me moet ik Naruto kijken nadat ik Soul Eater af heb, maar dat gaat hem niet worden. C': Aangezien ik Sailor moon en Fairy tale ook nog wil zien. ;u;
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.