|
|
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:41 | |
| - Fireheart schreef:
- OMG een na laatste episode van Sword Art Online gekeken. It was so gooood <33
+1 |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:42 | |
| een jongen die ik ken heeft ook Sword Art Online gekeken... Volgesmij heeft ie alle afleveringen gezien |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:43 | |
| - Snowdrop schreef:
- FLORISKE! It's me Bo! ;P *kuch*
Ik ben vandaag voor het eerst niet naar dubstep aan het luisteren XD BO! It's me, Floriske! (maar dat wist je al :3) Snowdrops setje is leuk :3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:43 | |
| Laatste aflevering is nog nie uit. |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:44 | |
| aha... wist ik dus niet, maar ik ben dan ook geen Anime-kijker |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:45 | |
| - Mr. Tips schreef:
- Snowdrop schreef:
Ik ben vandaag voor het eerst niet naar dubstep aan het luisteren XD BO! It's me, Floriske! (maar dat wist je al :3) Snowdrops setje is leuk :3 Heb ik te danken aan Linnie <3 I love het OSje van mr. Tips ;P ga je nog posten op Ke *Puppy eyes attack* >3 |
|
| |
Lianne 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:46 | |
| Sword Art Online klinkt zo awesome, maar ik begin steeds aan te veel andere anime's om het te gaan kijken .. :') Worth it? |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:46 | |
| |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:47 | |
| - Snowdrop schreef:
- Mr. Tips schreef:
- Snowdrop schreef:
Ik ben vandaag voor het eerst niet naar dubstep aan het luisteren XD BO! It's me, Floriske! (maar dat wist je al :3) Snowdrops setje is leuk :3 Heb ik te danken aan Linnie <3
I love het OSje van mr. Tips ;P ga je nog posten op Ke *Puppy eyes attack* >3 Yup, ik zal gaan beginnen aan een post, maar ik kan niet zeggen wanneer hij af is. Met wat geluk vanavond al, misschien morgen en met pech zaterdag (of misschien zelfs zondag als ik weinig inspi heb) But don't be afraid, it will come :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:48 | |
| - Mr. Tips schreef:
- Snowdrop schreef:
- Mr. Tips schreef:
- Snowdrop schreef:
Ik ben vandaag voor het eerst niet naar dubstep aan het luisteren XD BO! It's me, Floriske! (maar dat wist je al :3) Snowdrops setje is leuk :3 Heb ik te danken aan Linnie <3
I love het OSje van mr. Tips ;P ga je nog posten op Ke *Puppy eyes attack* >3 Yup, ik zal gaan beginnen aan een post, maar ik kan niet zeggen wanneer hij af is. Met wat geluk vanavond al, misschien morgen en met pech zaterdag (of misschien zelfs zondag als ik weinig inspi heb) But don't be afraid, it will come :3 No morgen vergaat de wereld XD |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:49 | |
| In welke Clan zal ik Appledapple plaatsen?
Ik heb namelijk geen flauw idee |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:49 | |
| |
|
| |
Lianne 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:51 | |
| Dank je! ;D Het setje heb ik echter niet zelf gemaakt, dat heeft Dogdance gedaan <3 |
|
| |
84
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:51 | |
| Nooooh make Appledapple windclan |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:53 | |
| Apple komt in de WindClan |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:54 | |
| - Rainfoot schreef:
- Sword Art Online klinkt zo awesome, maar ik begin steeds aan te veel andere anime's om het te gaan kijken .. :')
Worth it? SOOOO worth it! Lees de comments maar eens. Mensen zijn er gek op <3 |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:55 | |
| @Waz, ben net begonnen met episode 1. T enige lastige is dat die ondertiteling nogal snel weggaat :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:56 | |
| - Wolftail schreef:
- @Waz, ben net begonnen met episode 1. T enige lastige is dat die ondertiteling nogal snel weggaat :3
Ja dat is wel even wennen. Had ik ook last van toen ik begon met anime kijken, maar als je t wat meer doet dan valt het wel mee. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:58 | |
| Ik heb wel eens van die anime gehoord, maar nooit echt aan begonnen, ik ben niet zo op zo'n anime's
Net toen ik dacht dat m'n Dubstepziekte over was, begon m'n podcast met dubstep XD |
|
| |
Lianne 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 dec 2012 - 18:58 | |
| Tja dat had ik dus al gedaan en sowieso hou ik heel erg van anime's die nogal recent zijn en in de toekomst zich afspelen.. *twijfelt* Ik heb toch de hele vakantie nog om het te kijken en als Hellsing Ultimate 10 volgende week woensdag uitkomt en het de laatste blijkt te zijn dan denk ik dat ik hem maar eens ga kijken .. (:
Alhoewel, ik kijk nu ook al Kurokami, Durarara, Aoa- .. Iets wat eindigt op No Railgun en Hyakka Ryōran Samurai Girls .. Dang, ik neem te veel hooi op me vork als ik de manga's even weg laat .. x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|