96
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:42 Nieuw ava voor dina!! Mm nog wat setjes maken en ga denk ik dan gaan slapen hoor
19 Actief
Daanz 267 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:43 Zin om mijn paardje Daiden verder uit te werken maar dat gaat moeilijk op een mobiel D;
marijn 142
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:46 maar mensen hoe speel je eigenlijk een verhaallijn? (Domme vraag) moet je dan Hoofstuk 1: doen ofzo en dna posten en dan de ander die meedoet ofseuu...??????? Jha domme vraag iknowiknowiknow
Yer worst nightmare 2417 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:48
Voorproefje van mn nieuwe soort sheet (: Looks Long fur Tabby brown Green eyes Small Inner Gentle Scared easy Sad Loving Information Threat With;; ?? Words;; ?? Mood;; ??
Blubje. c= 98
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:49 Het is net zoals gewoon posten, maar het word voorspelt wat er gebeurt, bij een random topic weet je niet wat er gebeurt, plaatsvind etc, bij een verhaallijn wel. =p
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:49 Breakingdawn schreef:
Voorproefje van mn nieuwe soort sheet (: Looks Long fur Tabby brown Green eyes Small Inner Gentle Scared easy Sad Loving Information Threat With;; ?? Words;; ?? Mood;; ??
W-wat mooi .__. Jij moet er ooit eentje voor Broken of Boulder maken D:
marijn 142
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:49 Wat is een sheet en omg ik wil ook een sheet!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:51 Brokenkit schreef: Breakingdawn schreef:
W-wat mooi .__. Jij moet er ooit eentje voor Broken of Boulder maken D: Ok maar dan doe ik m niet met deze code die hou ik liever voor mezelf =X
marijn 142
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:52 Wil je er ook een voor kittypaw maken ? PLEASE PLEASE PLEASE.
291 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:52 @ Mimzel, awesome! <3 Oke, ik ga proberen een post van 5000 woorden te maken, Wish me luck and inspiration ^^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:53 Stuur me maar even informatie en plaatjes enz dan kijk ik wel of ik er wat mee kan Marijn. maar net als met Linn het word niet dezelfde code
marijn 142
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:54 Oke, plaatjes van katten die op kittypaw lijken ? Omg zooo moeilijk te vinden echt X.X bruingestreepde poes maar kan niks vinde
Laatst aangepast door Phanter op za 15 dec 2012 - 22:59; in totaal 1 keer bewerkt
Daanz 267 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:55 Mim jij bent echt magical met codes o.O
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:57 Breakingdawn schreef: Brokenkit schreef: Breakingdawn schreef:
W-wat mooi .__. Jij moet er ooit eentje voor Broken of Boulder maken D: Ok maar dan doe ik m niet met deze code die hou ik liever voor mezelf =X Nee ofcourse, begrijpelijk c: Maar gewoon een sheet ^^ c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:58 Brokenkit schreef: Breakingdawn schreef: Brokenkit schreef: Breakingdawn schreef:
W-wat mooi .__. Jij moet er ooit eentje voor Broken of Boulder maken D: Ok maar dan doe ik m niet met deze code die hou ik liever voor mezelf =X Nee ofcourse, begrijpelijk c: Maar gewoon een sheet ^^ c: stuur maar plaatjesh enz van bijde mag wel x3
maar het duurt wel ff voor ik ze kan maken!
marijn 142
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 22:59 Moeilijk te vinden!! Serieus O.o maak maar wat, ze is een bruin gestreepde poes :d
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 23:00 Sorry maar daar kan ik dus echt niets mee Marijn..
marijn 142
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 23:05 hmmm.... Misschien kun je een voor phanter dan. Moment. Plaatkes zoeken ;D
marijn 142
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 23:07
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic