|
|
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 19:35 | |
| - Swifthead schreef:
- Lang geleden dat ik op Swift heb gezeten <3
Hij moet nog steeds Cloud vermoorden (A) |
|
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 19:44 | |
| Echt ? ;o Is daar al een topic van ? Omg dit is zo lang geleden x'DD |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 19:47 | |
| Heehoi, piepeloi luitjes!~
Latijn lukt al wat, oef oef oef morgen alle teksten doen, zijn er maar drie en de grootste is van middelmatige lengte dus çva çva let's kill that bitch, motherf*ckerrrrrs~ |
|
| |
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 19:53 | |
| - Icy schreef:
- Heehoi, piepeloi luitjes!~
Latijn lukt al wat, oef oef oef morgen alle teksten doen, zijn er maar drie en de grootste is van middelmatige lengte dus çva çva let's kill that bitch, motherf*ckerrrrrs~ Ik leer teksten van Latijn altijd gewoon uit mijn hoofd x'D |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 19:55 | |
| wie wil meekijken met mij setjes en sheets maken? https://join.me/128-992-109Dit word het lijstje waarop ik ze ga maken: Breakingdawn Butterbell Rowankit Road, Simpleplan |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 20:10 | |
| - Brandon. schreef:
- Icy schreef:
Latijn lukt al wat, oef oef oef morgen alle teksten doen, zijn er maar drie en de grootste is van middelmatige lengte dus çva çva let's kill that bitch, motherf*ckerrrrrs~ Ik leer teksten van Latijn altijd gewoon uit mijn hoofd x'D Lol ik leer ze ook uit mn hoofd, moet dan wel de zinnen op de toets herkennen xd maar heb ze vandaag allemaal al eens gelezen vooral xd |
|
| |
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 20:15 | |
| - Icy schreef:
- Brandon. schreef:
- Icy schreef:
Latijn lukt al wat, oef oef oef morgen alle teksten doen, zijn er maar drie en de grootste is van middelmatige lengte dus çva çva let's kill that bitch, motherf*ckerrrrrs~ Ik leer teksten van Latijn altijd gewoon uit mijn hoofd x'D Lol ik leer ze ook uit mn hoofd, moet dan wel de zinnen op de toets herkennen xd maar heb ze vandaag allemaal al eens gelezen vooral xd We moesten op het examen een onbehandelde tekst behandelen, ik kon er geen bal van Dx Gelukkig mochten we onze voc gebruiken :3 |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 20:16 | |
| - Brandon. schreef:
- Icy schreef:
- Brandon. schreef:
- Icy schreef:
Latijn lukt al wat, oef oef oef morgen alle teksten doen, zijn er maar drie en de grootste is van middelmatige lengte dus çva çva let's kill that bitch, motherf*ckerrrrrs~ Ik leer teksten van Latijn altijd gewoon uit mijn hoofd x'D Lol ik leer ze ook uit mn hoofd, moet dan wel de zinnen op de toets herkennen xd maar heb ze vandaag allemaal al eens gelezen vooral xd We moesten op het examen een onbehandelde tekst behandelen, ik kon er geen bal van Dx Gelukkig mochten we onze voc gebruiken :3 Dat moet je mijn lerares Grieks eens even uitleggen x'D Zij gaf ons een onbehandelde tekst van hoofdstuk 5.4 terwijl we aan 4.7 zaten en de voc die we dus nog niet hadden geleerd (wat toch nog vrij veel was) gaf ze er niet bij ._. |
|
| |
Iro 302
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 20:18 | |
| Guys als iemand vragen heeft voor grieks [nietoudgrieksofzogewnnormaalgrieksxd] Ask me x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 20:19 | |
| Klachten over Griekse lerares ook goed? :'] |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 20:21 | |
| - Timefall schreef:
- Klachten over Griekse lerares ook goed? :']
Dan doe ik met liefde mee ._. Mijn grieks leraar is vaag en eng. |
|
| |
Iro 302
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 20:22 | |
| Uhm je mag je wel uiten over ze x'D |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Ik heb geen Grieks of Latijn. En ook geen Duits of Frans. *vaag huppel sprongetje met een rainbow op de achtergrond* HEAVEN. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| - Sorrelkit schreef:
- Timefall schreef:
Dan doe ik met liefde mee ._. Mijn grieks leraar is vaag en eng. Mijn Griekse lerares bestaat nie xD |
|
| |
xx Soof xx 24 Actief
| |
| - Icy schreef:
- Brandon. schreef:
- Icy schreef:
Latijn lukt al wat, oef oef oef morgen alle teksten doen, zijn er maar drie en de grootste is van middelmatige lengte dus çva çva let's kill that bitch, motherf*ckerrrrrs~ Ik leer teksten van Latijn altijd gewoon uit mijn hoofd x'D Lol ik leer ze ook uit mn hoofd, moet dan wel de zinnen op de toets herkennen xd maar heb ze vandaag allemaal al eens gelezen vooral xd Ik heb daar nooit zin in x3 Dus sla ik dat over en ga ik zitten ragen op het proefwerk ^^ Nou mijn Grieks leraar is een sadist x3 |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 20:23 | |
| - Wolftail schreef:
- Sorrelkit schreef:
- Timefall schreef:
Dan doe ik met liefde mee ._. Mijn grieks leraar is vaag en eng. Mijn Griekse lerares bestaat nie xD De mijne is gewoon *brr* dan zit 'ie daar en kijk je hem aan tijdens zijn uitleg en doet hij zo iets raars met zijn ogen, net alsof ze opeens uitpuilen xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 20:24 | |
| Sorrelkit, I love Sorrel nu al. En Sorrel vind ik een mooie voorvoegsel. |
|
| |
xx Soof xx 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 20:24 | |
| - Sorrelkit schreef:
- Wolftail schreef:
- Sorrelkit schreef:
- Timefall schreef:
Dan doe ik met liefde mee ._. Mijn grieks leraar is vaag en eng. Mijn Griekse lerares bestaat nie xD De mijne is gewoon *brr* dan zit 'ie daar en kijk je hem aan tijdens zijn uitleg en doet hij zo iets raars met zijn ogen, net alsof ze opeens uitpuilen xD Dat heb ik ook x3 Soms loopt hij door de gang en ik kijk hem dan zo heel random aan, en dan geeft 'ie opeens een knipoog x3 |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 20:25 | |
| - Hollypaw schreef:
- Ik heb geen Grieks of Latijn. En ook geen Duits of Frans.
*vaag huppel sprongetje met een rainbow op de achtergrond* HEAVEN. +1 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 dec 2012 - 20:26 | |
| - Nate schreef:
- Sorrelkit schreef:
- Wolftail schreef:
- Sorrelkit schreef:
- Timefall schreef:
Dan doe ik met liefde mee ._. Mijn grieks leraar is vaag en eng. Mijn Griekse lerares bestaat nie xD De mijne is gewoon *brr* dan zit 'ie daar en kijk je hem aan tijdens zijn uitleg en doet hij zo iets raars met zijn ogen, net alsof ze opeens uitpuilen xD Dat heb ik ook x3 Soms loopt hij door de gang en ik kijk hem dan zo heel random aan, en dan geeft 'ie opeens een knipoog x3 Dafucq? x'D Mijn lerares maakt toetsen die te groot zijn voor de tijd die je hebt, voc die je nog niet hebt gezien, geeft ze er niet bij, ze heeft al een paar keer mensen laten huilen/huilend de klas uit laten lopen en haar kan het niet schelen. Ugh.. Dat mens D< En het kan haar niet schelen ook >< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|