|
|
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:51 | |
| Hugs for all! (: *prikt plaatje* |
|
| |
Megurine Tanya 46
| CAT'S PROFILEAge: WHY DO YOU WANNA KNOW THAT YOU SILLY?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:52 | |
| - Aurora schreef:
- Hollyleaf schreef:
- oke, ik ben net wakker geworden. Ik was flauwgevallen naast mijn computer ;~;
WHAT? iknow. Ik eet niet Ik slaap niet En ik ben super bot. ty Ceezzje :3 *Huggsss* |
|
| |
Juultje 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:53 | |
| - Aurora schreef:
- Trigger Happy schreef:
- *ziet alle hoge rangen* meh... ik zal er nooit eentje krijgen aangezien ik een superslome RPG-er ben;_;
Ik ook, al ben ik al bijna 3 jaar lid >,< Zeur niet zo .. Lekker aardig voor de mensen die het wel hebben verdiend. Jullie tijd komt vast nog wel, alleen zou ik dan niet zo zeuren. (; |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| - Dogdance schreef:
- Gefeliciteerd hoge rangen! (:
Thank you <3 |
|
| |
139 Afwezig
| |
| - Timefall schreef:
- @ Noor, *Geeft Chocola* c:
Dank u ~ Chocola is hetgeen dat mijn dag altijd weer een beetje beter maakt ;w; En mijn kat. Zij ook ^^
ANYWAY; Sup people o3o ? |
|
| |
a freak 80 Actief
| |
| ik weet dat ze ze verdienen en ik gun het hen ook
maar ik ben gewoon een klein, jaloers kutkind ;_; |
|
| |
Fairy <3 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:54 | |
| - Hollowstreak schreef:
- Aurora schreef:
- Trigger Happy schreef:
- *ziet alle hoge rangen* meh... ik zal er nooit eentje krijgen aangezien ik een superslome RPG-er ben;_;
Ik ook, al ben ik al bijna 3 jaar lid >,< Zeur niet zo .. Lekker aardig voor de mensen die het wel hebben verdiend. Jullie tijd komt vast nog wel, alleen zou ik dan niet zo zeuren. (; wie ben je dan |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| |
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:55 | |
| - Hollowstreak schreef:
- Aurora schreef:
- Trigger Happy schreef:
Ik ook, al ben ik al bijna 3 jaar lid >,< Zeur niet zo .. Lekker aardig voor de mensen die het wel hebben verdiend. Jullie tijd komt vast nog wel, alleen zou ik dan niet zo zeuren. (; Ik zeur niet. @Tanya, ga dan eten en slapen, wat bezielt je? D = |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:55 | |
| - Trigger Happy schreef:
- ik weet dat ze ze verdienen en ik gun het hen ook
maar ik ben gewoon een klein, jaloers kutkind ;_; Iedereen is stiekem wel een beetje jaloers, joh ^.^ Wacht maar gewoon af het komt vanzelf wel goed ^.^ |
|
| |
Fairy <3 101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:56 | |
| - Aurora schreef:
- Hollowstreak schreef:
- Aurora schreef:
- Trigger Happy schreef:
Ik ook, al ben ik al bijna 3 jaar lid >,< Zeur niet zo .. Lekker aardig voor de mensen die het wel hebben verdiend. Jullie tijd komt vast nog wel, alleen zou ik dan niet zo zeuren. (; Ik zeur niet.
@Tanya, ga dan eten en slapen, wat bezielt je? D = Esmee ze heeft het tegen Trigger |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Struggle gaat echt een harde tijd tegemoet >3 Maar haar eerst eens gaan laten leven.. xD |
|
| |
Megurine Tanya 46
| - Aurora schreef:
- Hollowstreak schreef:
- Aurora schreef:
- Trigger Happy schreef:
Ik ook, al ben ik al bijna 3 jaar lid >,< Zeur niet zo .. Lekker aardig voor de mensen die het wel hebben verdiend. Jullie tijd komt vast nog wel, alleen zou ik dan niet zo zeuren. (; Ik zeur niet.
@Tanya, ga dan eten en slapen, wat bezielt je? D = geen idee. Ik ben veel te dik en heb geen slaap. En die stomme mensen zeuren erover dat ik anorexia krijg. Ze denken dat ik een baby ben. |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Cato is echt lief c:
En nu ga ik slapen, tot morgen iedereen! |
|
| |
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| - Featherkit. schreef:
- Timefall schreef:
- @ Noor, *Geeft Chocola* c:
Dank u ~ Chocola is hetgeen dat mijn dag altijd weer een beetje beter maakt ;w; En mijn kat. Zij ook ^^
ANYWAY; Sup people o3o ? Ik heb even een vraag aangezien je nu 'o3o' schrijft. xD Ben jij noor die hier vroeger Hollypaw en co bespeelde? |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
|
| |
Juultje 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:57 | |
| - Trigger Happy schreef:
- ik weet dat ze ze verdienen en ik gun het hen ook
maar ik ben gewoon een klein, jaloers kutkind ;_; Ben je niet lieffie, echt niet. <3 @Aurora; Wat jij wilt. Ik zeg alleen dat met dit soort reacties je nooit een hoge rang zult krijgen. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| - Hollyleaf schreef:
- Aurora schreef:
- Hollowstreak schreef:
- Aurora schreef:
- Trigger Happy schreef:
@Tanya, ga dan eten en slapen, wat bezielt je? D = geen idee. Ik ben veel te dik en heb geen slaap. En die stomme mensen zeuren erover dat ik anorexia krijg. Ze denken dat ik een baby ben. jij niet dik zijn |
|
| |
Megurine Tanya 46
| - Spotlight schreef:
- Hollyleaf schreef:
- Aurora schreef:
- Hollowstreak schreef:
- Aurora schreef:
- Trigger Happy schreef:
@Tanya, ga dan eten en slapen, wat bezielt je? D = geen idee. Ik ben veel te dik en heb geen slaap. En die stomme mensen zeuren erover dat ik anorexia krijg. Ze denken dat ik een baby ben. jij niet dik zijn Jawul ;~; Dik lelijk en stom en een troll en trut en alles wat ook maar getikt is. |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:58 | |
| - Swiftheart schreef:
- Cato is echt lief c:
En nu ga ik slapen, tot morgen iedereen! Hoezo dat ineens ;-; <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |