|
|
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:38 | |
| *pakt haar leger van accounts* I'M COMING FOR HIM >'D |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:38 | |
| Ik heb hem even ingesteld voor tijdelijk.. xDD Morgen heeft Cinnamon waarschijnlijk een andere x3 |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:40 | |
| @ Linn, Damn... *Runs away with Time* Silverpaw', Linepaw, please help me! D: *Heeft haast geen warriors*
@ Cato, Maar die is cute D: |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:40 | |
| Iedereen met een hoge rang, jullie verdienen het allemaal <3 Ben helemaal blij van binnen c: *jumps away*
Laatst aangepast door Swiftheart op vr 14 dec 2012 - 20:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
a freak 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:41 | |
| *ziet alle hoge rangen* meh... ik zal er nooit eentje krijgen aangezien ik een superslome RPG-er ben;_; |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:41 | |
| @Cees: Dankje x3 ik denk er nog over na :'D @Danii: <333 |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:43 | |
| |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:43 | |
| - Trigger Happy schreef:
- *ziet alle hoge rangen* meh... ik zal er nooit eentje krijgen aangezien ik een superslome RPG-er ben;_;
Ik ook, al ben ik al bijna 3 jaar lid >,< |
|
| |
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:44 | |
| - Trigger Happy schreef:
- *ziet alle hoge rangen* meh... ik zal er nooit eentje krijgen aangezien ik een superslome RPG-er ben;_;
Zeg dat niet, misschien krijg je nog wel een hoge rang hoorm maar als je er zo over bezig bent bezorg je de mensen die een hoge rang hebben gekregen enkel een rot gevoel. |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:44 | |
| Cees; MWUAHAHAHAHA I'M COMING >'D *komt aan rennen met al d'r katten in haar handen* TIMEFALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL <'3 Haha nee, keep him c:
|
|
| |
Black Soul 330
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:45 | |
| Guyszzzzzz, just wait for the right moment ~ Lol mijn awesome gesprek met Kees - Spoiler:
вℓαcк ѕσυℓ zegt Feli сєєა ღ zegt Thanks ^^ вℓαcк ѕσυℓ zegt waitwait Just one question Wrm kiezen ze steeds accs die net aangemaakt zijn ? x'D сєєა ღ zegt Eehm... Omdat ik hem aangemaakt heb omdat ik Dep mocht zijn? :'] вℓαcк ѕσυℓ zegt het gaat niet alleen om jou Ook Cinnamon ? ;w; Like dus ze weten niet hoe ze met dat acc posten ? сєєა ღ zegt Dat boeit ook niet :'] Dat is het simpele, het gaat er alleen maar om of de speler ervan het wil/aankan ;D I dunno x'D вℓαcк ѕσυℓ zegt o.o Eng сєєა ღ zegt x'D вℓαcк ѕσυℓ zegt Wedde, ik krijg nooit een hoog rang. IK BEN TE ON SERIEUS WHOOOOOHOOOOOOOOOOO LEVE KLEEEEUR ~ сєєა ღ zegt Lekker boeiend x'D COLOOOOOOOOOOOOR 83 вℓαcк ѕσυℓ zegt En het boeit me ook niet x'D Mij gaat het om het rpgen zelf x'3 сєєა ღ zegt YOU'RE JUST AWESOME WITH JOU ONSERIEUSHEID 8D *jouw x'D вℓαcк ѕσυℓ zegt http://warriorcats.bigforumpro.com/t8060-wild-and-free-shadewhisper#194259;-; i wan't to post post post And at the end KITTEEENS Like wtf ik hb nog geen een stel x'D сєєა ღ zegt Trololol x'D *Slaps herself* Ik post belooft morgen en anders mag je me zoveel onderspammen als je wil x3 Deal? вℓαcк ѕσυℓ zegt nee nu сєєა ღ zegt But... But... It's Friday D: вℓαcк ѕσυℓ zegt YEAH FRIDAYPOSTDAY сєєა ღ zegt Trololol, Vrijdag is voor mij rustdag? x'D вℓαcк ѕσυℓ zegt No That's sunday
SUNDAY POWERRR |
|
| |
a freak 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:45 | |
| En nu wil ik mezelf troosten door mezelf eeen hoge rang te geven op mijn eigen forum... maar dan voel ik me zo egoïstisch ._. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:46 | |
| @ Danii, Thank you <33
@ Linn, Help! *Hides Time* Ow oef x'D
@ Iro, Lol x3
Laatst aangepast door Timefall op vr 14 dec 2012 - 20:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:46 | |
| Gefeliciteerd hoge rangen! (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:47 | |
| |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Mweh. Ik heb tegen mezelf gezegd dat mijn vrijdag voor mezelf is. Schijt aan school. En toch wil ik leren, omdat ik natuurkunde heb verprutst en daarna had ik een black out bij maatschappijleer. Zo werk ik, zo ging het ook vorig jaar bij scheikunde >.<...
Ikhebmeerchocolanodig ;w; |
|
| |
Megurine Tanya 46
| CAT'S PROFILEAge: WHY DO YOU WANNA KNOW THAT YOU SILLY?Gender: Rank: |
| oke, ik ben net wakker geworden. Ik was flauwgevallen naast mijn computer ;~; |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 dec 2012 - 20:48 | |
| - Hollyleaf schreef:
- oke, ik ben net wakker geworden. Ik was flauwgevallen naast mijn computer ;~;
WHAT? |
|
| |
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |