|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:29 | |
| - Innerghost schreef:
- Iemand die met Inner op border patrol wilt?
|
|
| |
Im Unique, like everybody else 153 Actief
| |
| - Minnowpaw schreef:
- Snowpaw schreef:
- Minnowpaw schreef:
- Snowpaw schreef:
- Shinedown schreef:
- Featherkit. schreef:
- Shinedown schreef:
- Per maand stroomt er ongeveer tussen de 150 en 200 euro binnen op mijn rekening :')
Whut o3o ?.. Mag ik: Teach me master, zeggen =w= ?... Ga werken bij de Appie als vakkenvuller als je 17 bent :')
@Scamander: Welcome (: COLLEGA! 'hoeveel uur werk je dan dat je maar 150 - 200 krijgt. ik zit normaal aan de 300 - 400 met ongeveer 10 - 12 uur per week. op Kassa maar kassa en houdbaar verdienen beide 5,50 voor een 17 jarige.
Bovendien willen supermarkten liever 15 jarige.. mijn ap hebben 15 jarige die 1700 - 1900 werken 2 dagen in de week. Ik werk bij verkoopklaar. 3 avonden. Donderdag van 18.00 tot 21.00, vrijdag van 18.00 tot 20.00 en zaterdag van 17.00 tot 21.00 AL wilt de zaterdag nog wel eens uitlopen tot half 10 en mag ik op donderdag meestal rond 8 al weg x'D
Ik verdien trouwens 4,26 per uur :')
Maar werk jij bij een XL of een gewone Appie? Want XL verdiend beter x'D gewone, maar werk jij bij een van Ahold of een Franchise. Ik werk bij een gewone :') Al is het wel het kleinste filiaal van heel Maastricht x'D Wij hebben maar de helft van het assortimentofzo, niet normaal .-. hjoe oud ben je dan? wij zijn de enige supermarkt in bloemendaal en ze flikken hier dingen waar ik het niet mee eens ben, vreselijk.. wil je het weten pb ik het wel |
|
| |
Babs 393
| |
| @Snowpaw; Ik ben 17, wordt in Maart 18 :') |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:31 | |
| Wau moet je nagaan miss. ben ik jongste van deze site
Ik ben 10 en word 18 dec. 11
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:36 | |
| - Minnowpaw schreef:
- @Snowpaw; Ik ben 17, wordt in Maart 18 :')
je hoort bruto dan 5,50 te verdienen. Maar ik moet zeggen dat ik zo nu en en dan stiekem loon krijg voor Cassiere B omdat een collega van mij zo nu en dan dat veranderd en das 17 cent extra per uur (sta af en toe counter) |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:37 | |
| - Snowpaw schreef:
- Minnowpaw schreef:
je hoort bruto dan 5,50 te verdienen. Maar ik moet zeggen dat ik zo nu en en dan stiekem loon krijg voor Cassiere B omdat een collega van mij zo nu en dan dat veranderd en das 17 cent extra per uur (sta af en toe counter) Bruto ja, maar daar gaat nog shit vanaf, right? Ik heb wel 4,26 netto :') Geen idee wat ik bruto verdien xD |
|
| |
8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:38 | |
| |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:39 | |
| @Ashley; Mag ik de naam van de font van jouw setje perhaps weten? =3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:41 | |
| - Minnowpaw schreef:
- Snowpaw schreef:
- Minnowpaw schreef:
je hoort bruto dan 5,50 te verdienen. Maar ik moet zeggen dat ik zo nu en en dan stiekem loon krijg voor Cassiere B omdat een collega van mij zo nu en dan dat veranderd en das 17 cent extra per uur (sta af en toe counter) Bruto ja, maar daar gaat nog shit vanaf, right? Ik heb wel 4,26 netto :')
Geen idee wat ik bruto verdien xD Dat zou je allemaal terug kunnen vragen bij de belasting omdat je student bent, moet je wel je jaaroverzicht uitprionten vanaf plaza. naja 5,50 bruto dus. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:43 | |
| - Ashley' schreef:
- Iemand een topicje?
Wat is Ashley? *Kittypet, Rogue, Bloodclan?* |
|
| |
8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:44 | |
| - Minnowpaw schreef:
- @Ashley; Mag ik de naam van de font van jouw setje perhaps weten? =3
Naam: Lydia Puente Text: 04b03 @Innerghost: Ze is een Loner =3 |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:44 | |
| Hihi my gaat eten tot zo mensjes op Wc xxx |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:45 | |
| - Snowpaw schreef:
- Minnowpaw schreef:
- Snowpaw schreef:
- Minnowpaw schreef:
je hoort bruto dan 5,50 te verdienen. Maar ik moet zeggen dat ik zo nu en en dan stiekem loon krijg voor Cassiere B omdat een collega van mij zo nu en dan dat veranderd en das 17 cent extra per uur (sta af en toe counter) Bruto ja, maar daar gaat nog shit vanaf, right? Ik heb wel 4,26 netto :')
Geen idee wat ik bruto verdien xD Dat zou je allemaal terug kunnen vragen bij de belasting omdat je student bent, moet je wel je jaaroverzicht uitprionten vanaf plaza. naja 5,50 bruto dus. Valt Eindexamenkandidaat eigenlijk ook onder student?Well, ik zie wel. Ik ben hier ook wel tevreden mee x'D @Ashley; Danke<3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:47 | |
| - Minnowpaw schreef:
- Snowpaw schreef:
- Minnowpaw schreef:
- Snowpaw schreef:
- Minnowpaw schreef:
Geen idee wat ik bruto verdien xD Dat zou je allemaal terug kunnen vragen bij de belasting omdat je student bent, moet je wel je jaaroverzicht uitprionten vanaf plaza. naja 5,50 bruto dus.
Valt Eindexamenkandidaat eigenlijk ook onder student?
Well, ik zie wel. Ik ben hier ook wel tevreden mee x'D
@Ashley; Danke<3 Ja, ik heb het alleen vorig jaar niet gedaan heb 3 maanden lang al 450 gehad kwa loon en voor de rest 300 en deze maand 130 omdat ik ziek ben geweest. leuk zo voor kerst |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 18:50 | |
| - Ashley' schreef:
- Minnowpaw schreef:
Naam: Lydia Puente Text: 04b03
@Innerghost: Ze is een Loner =3 Lieve loner of gemene loner XD Je mag me wel Nana of Nath noemen hoor ^^ |
|
| |
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 19:00 | |
| Nog één tekst van Latijn vanbuiten leren en dan nog geschiedenis D: Dus: vandaag ook niet posten >_< |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 19:05 | |
| |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 19:07 | |
| |
|
| |
8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 19:27 | |
| - Innerghost schreef:
- Ashley' schreef:
- Minnowpaw schreef:
Naam: Lydia Puente Text: 04b03
@Innerghost: Ze is een Loner =3 Lieve loner of gemene loner XD
Je mag me wel Nana of Nath noemen hoor ^^ Nou, Nath, zou je een topic met Ashley willen? =) Ze is een lieve (?) loner en best wel klein xD |
|
| |
Annemeike 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 dec 2012 - 19:28 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |