•Faalangst;; Dit heb ik in een redelijk erge vorm. De dag voordat ik een toets heb zit ik kapot in de stress. De ene dag leer ik me kapot en de andere keer denk ik dat het toch geen nut heeft en doe ik geen zak. Ik krijg buikpijn voordat ik toetsen heb en als ik iets voor de klas moet doen begin ik lichtelijk te hyperventileren, stotteren, trillen en ik kan wel janken.
•Slapen;; Serieus, dat is echt mijn vijand ;-; Ik ben doodsbang voor slapen en moet slaappillen inemen om te zorgen dat ik de 6 uur slapen haal. Ik ben bang voor slapen omdat ik kapot veelnachtmerries heb waar echt gruwelijke dingen in gebeuren. Dan word ik midden in de nacht wakker en ga ik hyperventileren, janken en slaap dan niet meer. Tot mijn 10e heb ik met een nachtlampje geslapen want anders durfde ik echt niet te slapen
•Zombies, aliens, geesten, spinnen;; Just f*ck op met die dingen. Als ik wel niet ergens bang voor ben, zijn het die dingen.
•Eten;; Ik heb geen anorexia, boulumia of iets anders, maar ik heb wel problemen met eten. Ik ben er gewoon echt bang voor, bang dat ik aankom. Ik heb dagen dat ik leef op een beetje avondeten, maar ook dagen dat ik me volprop omdat ik doodga van de honger. Ik ben gewoon bang voor voedsel en om aan te komen ;-;
•Mensen;; *hyperventilatie* That's y I love rpg'en. Ik ben altijd als de dood dat mensen me raar vinden/niet mogen etc.
Altough, als je me goed kent zie je hier niks van als je me meet ofzo. c: Ken je me goed, dan ben ik kapot druk en hyper, net als op forums. Maar gewoon op school.. Well, dan ben ik nogal bang en verlegen xD