-Het-Fobieën-Topic- - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

-Het-Fobieën-Topic-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Rhymepaw
Member
-Het-Fobieën-Topic- - Pagina 2 72ceg3
Esmee
565
Actief
You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rhymepaw
BerichtOnderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic-   -Het-Fobieën-Topic- - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 19:50

Ik ben ook als de dood voor wespen, en vroeger had ik dan een kat die ze altijd opat 0.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandkit*
Member
-Het-Fobieën-Topic- - Pagina 2 DPKsfdL
Just call me sand.
83
Actief

CAT'S PROFILE
Sandkit*
BerichtOnderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic-   -Het-Fobieën-Topic- - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 19:57

ik wil ook zo'n kat! dan voel ik me een stuk veiliger in de zomer enz.
Rhymepaw
Member
-Het-Fobieën-Topic- - Pagina 2 72ceg3
Esmee
565
Actief
You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rhymepaw
BerichtOnderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic-   -Het-Fobieën-Topic- - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 19:59

Tsja, wel jammer dat die nu dood is D=
En nu heb ik een nieuwe, die eet dan geen wespen maar wel spinnen en alles wat nog meer beweegt xD

Ben trouwens ook niet gek op dikke zwarte spinnen >,<
Panda
Member
Rozzie
12
Actief

CAT'S PROFILE
Panda
BerichtOnderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic-   -Het-Fobieën-Topic- - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 dec 2012 - 20:50

•Faalangst;; Dit heb ik in een redelijk erge vorm. De dag voordat ik een toets heb zit ik kapot in de stress. De ene dag leer ik me kapot en de andere keer denk ik dat het toch geen nut heeft en doe ik geen zak. Ik krijg buikpijn voordat ik toetsen heb en als ik iets voor de klas moet doen begin ik lichtelijk te hyperventileren, stotteren, trillen en ik kan wel janken.

•Slapen;; Serieus, dat is echt mijn vijand ;-; Ik ben doodsbang voor slapen en moet slaappillen inemen om te zorgen dat ik de 6 uur slapen haal. Ik ben bang voor slapen omdat ik kapot veelnachtmerries heb waar echt gruwelijke dingen in gebeuren. Dan word ik midden in de nacht wakker en ga ik hyperventileren, janken en slaap dan niet meer. Tot mijn 10e heb ik met een nachtlampje geslapen want anders durfde ik echt niet te slapen

•Zombies, aliens, geesten, spinnen;; Just f*ck op met die dingen. Als ik wel niet ergens bang voor ben, zijn het die dingen.

•Eten;; Ik heb geen anorexia, boulumia of iets anders, maar ik heb wel problemen met eten. Ik ben er gewoon echt bang voor, bang dat ik aankom. Ik heb dagen dat ik leef op een beetje avondeten, maar ook dagen dat ik me volprop omdat ik doodga van de honger. Ik ben gewoon bang voor voedsel en om aan te komen ;-;

•Mensen;; *hyperventilatie* That's y I love rpg'en. Ik ben altijd als de dood dat mensen me raar vinden/niet mogen etc.

Altough, als je me goed kent zie je hier niks van als je me meet ofzo. c: Ken je me goed, dan ben ik kapot druk en hyper, net als op forums. Maar gewoon op school.. Well, dan ben ik nogal bang en verlegen xD
Mr. Tips
Member
-Het-Fobieën-Topic- - Pagina 2 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic-   -Het-Fobieën-Topic- - Pagina 2 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 19:35

Ik heb best wel hoogtevrees. Toen we met school op kamp waren en we gingen naar zo'n klimparkding tussen de bomen moest ik op een gegeven moment door de mensen van dat park naar beneden gehaald worden omdat ik een stap van een halve meter tussen twee bomen niet durfde... (en dat was dan de op één na laagste route (ik gok ongeveer 2 à 3 meter hoog?))
Op vakantie durfde ik eerst (ook in zo'n park) niet van een klein kabelbaanstukje, maar toen ik dat uiteindelijk toch had gedaan ging ik even later van de grootste kabelbaan die er was, dus toen was ik best wel blij.
Het is wel een beetje vreemd: ik krijg hoogtevrees bij een hoogte vanaf 1 meter als er geen hekje is (met hekje heb ik nergens last van), maar toen we op een andere vakantie bij bijv. de Grand Canyon waren viel het best wel mee en durfde ik zelfs een wandeling te doen waarbij op een gegeven moment een stuk zat met een pad van iets van 1 à 2 meter breed zonder hekjes aan beide kanten.
Je kunt dus zeggen dat ik een beetje vreemde hoogtevrees heb ^^'
Scamander.
Member
7
Actief

CAT'S PROFILE
Scamander.
BerichtOnderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic-   -Het-Fobieën-Topic- - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 15:22

Ik ben bang voor kerken. Voel me altijd echt heel naar in die zweren. Ben ook maar weinig keren in een kerk geweest, gelukkig. :/
Frostychill
Member
Ann -3-
288

CAT'S PROFILE
Frostychill
BerichtOnderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic-   -Het-Fobieën-Topic- - Pagina 2 Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 20:25

Uhm..... Niet zeggen dat ik gek ben anders eet ik je op!
Ik ben helderziend
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic-   -Het-Fobieën-Topic- - Pagina 2 Icon_minitime

-Het-Fobieën-Topic-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: