|
|
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: -Het-Fobieën-Topic- vr 7 dec 2012 - 19:15 | |
| Hello, Ik kwam op het idee om een fobieën topic te maken, omdat ik zelf wel een aantal fobieën heb, en dit dus gewoon bedoelt is om met elkaar te praten over je fobie, je elkaar misschien zelfs kan helpen ect. Ik heb deze fobieën; Hoe meer rondjes hoe erger max vijf °°°°° Claustrofobie, ik heb dit steeds erger, ik ben al bang in onze wcen ik ga bijna huilen als ik de wc in een restaurant op slot moet draaien. In liften val ik soms flauwof ga ikgillen. Gwn zonder sat ik het echt doorheb. °°Hoogtevrees, best wel, meestal rond 10 meter. °Pleinvrees, met alles wat ik doe denk ik dat ik voor gek sta, ik haat drukte en ging janken toen ik voor de klas stond en het grapje werd gemaakt dat mn gulp open stond. °°Angst voor oogcontact, ik vind dat vreselijk eng, als ik oogcontact heb zegt iets in mijn lichaam weg te kijken. Dat gebeurt heel vaak ook. Dus vertel maar ;] |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- vr 7 dec 2012 - 19:25 | |
| Ikzelf heb lichtelijk faalangst. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- vr 7 dec 2012 - 20:49 | |
| ik heb (ik weet niet echt of het een fobie is) angst voor scherpe dingen (waaronder scherpe messen en scherven) |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- vr 7 dec 2012 - 21:22 | |
| Ik heb faalangst en ik heb enorm schrik van deuren op slot draaien en alles, ik ben echt bang dat ik er niet meer uitgeraak en zo want ik kan helemaal geen deuren open doen en alles niets met sloten |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- vr 7 dec 2012 - 21:24 | |
| Ik ben bang voor de dood en dat mensen dood gaan, ik maak me vlug zorgen.
Ik ben hiermee in therapie geweest.
Ik ben bang voor drukte en dat ze met sneeuw gaan gooien naar mij. |
|
| |
сєєა ღ 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- vr 7 dec 2012 - 21:25 | |
| Ik ben bang voor Geesten in mijn eigen huis, ergens anders heb ik dat niet enkel bij mij thuis x'D Dat klinkt zo... raar :'] |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- vr 7 dec 2012 - 21:42 | |
| Ik ben echt bang voor sommige insecten xD Niet echt voor spinnen maar voor oorwurm achtige wezens. Als wordt dit minder :3
Ik heb totaal GEEN hoogtevrees ^.^
Maar wel een behoorlijke faalangstfobie ding :3 Ik durf heel weinig zonder eerst te vragen: Dit en dit toch? Of Dit moest toch zo? Dit heb ik dus soms ook met mondelingen overhoringen, dan durf ik het gewoon niet te zeggen omdat ik denk dat ik het totaal verkeerd heb :3 |
|
| |
Im Unique, like everybody else 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- za 8 dec 2012 - 1:46 | |
| Dieptevrees, bang voor spinnen, insecten met een eng uiterlijk.
Ik durf dus echt niet op een trapje te staan omdat ik dr zo bangh voor ben dat ik val. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- za 8 dec 2012 - 9:17 | |
| Ik had vroeger echt een ernstige fobie van handicappen c': Maar nu heb ik die overwonnen doordat er drie gehandicapte op mijn bus zitten, waarvan eentje vlak voor me. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- za 8 dec 2012 - 9:20 | |
| Ik ben bang voor dode insecten :') ... Ja dat is vreemd I know XD . Ik heb een hekel aan lijkjes en die ga ik dan dus ook echt niet oppakken. Ik loop er met een grote boog omheen. |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- za 8 dec 2012 - 11:57 | |
| Hoogtevrees, Turnen met gym op hoge dingen |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- za 8 dec 2012 - 14:53 | |
| Ik kan dus écht niet tegen horror films. Ik word zo snel bang en ga onbewust in dingen geloven waar door ik me al snel druk ga maken, en ik dus gewoon gigantisch bang ben. Zoals voor de Grudge, en dan vooral 's avonds in het donker ._. En ben ik ben super bang voor Spinnen... En en en ... |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- za 8 dec 2012 - 21:04 | |
| - Innerghost schreef:
- Ik kan dus écht niet tegen horror films. Ik word zo snel bang en ga onbewust in dingen geloven waar door ik me al snel druk ga maken, en ik dus gewoon gigantisch bang ben. Zoals voor de Grudge, en dan vooral 's avonds in het donker ._.
En ben ik ben super bang voor Spinnen... En en en ... Oh ja, spinnen *Rilt* Ik kan al niet tegen een klein spinnetje x'D Nu ja, hangt er eigenlijk af waar hij zit, buiten wel, binnen neit. Dan is het, MAMA! en dan roept mijn moeder m'n vader, omdat zij het ook niet durft :'] |
|
| |
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- za 8 dec 2012 - 21:09 | |
| Ik heb angst om op school naar de wc te gaan. D: |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- zo 9 dec 2012 - 17:13 | |
| ik heb heimwee, dat is niet echt een angst maar ik ben altijd bang dat mensen me erom gaan uitlachen x'D Verder, spinnen. Vreselijk D: |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- zo 9 dec 2012 - 18:07 | |
| Ik heb Claustrofobie en hoogtevrees, En heel, heel raar, ik ben bang voor polsen ;_; |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- zo 9 dec 2012 - 18:09 | |
| Hoogtevrees, bang voor spinnen, bang voor vuur [+vuurwerk xD].
En ... ik ben bang om bij andere mensen te eten .-. Well, eigenlijk ben ik meer bang dat mensen me vreemd aanstaren als ik zeg dat ik iets niet lekker vind en het dus laat staan, of als ik 't niet op krijg. Daarom ga ik me van te voren druk maken en durf ik helemaal niets meer te eten .-. |
|
| |
Just call me sand. 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- zo 9 dec 2012 - 19:45 | |
| ben bang voor wespen raak zowat in paniek bij die beesten en heb hoogtevrees en heb vliegangst.. ik HAAT wepsen heb zowat een doodsangst voor die beesten D: |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- zo 9 dec 2012 - 19:47 | |
| Wespen en prikkend ding, geesten en inbrekers in mijn huis, en knallende Ballonnenq |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- zo 9 dec 2012 - 19:49 | |
| Ow jah, Wespen ;-; Als ik een zoemend geluid hoor of ik iets zie wat op een wesp lijkt, ren ik weg. |
|
| |
| Onderwerp: Re: -Het-Fobieën-Topic- | |
| |
|
| |
|