|
|
Herbert Herbert Herbert 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 17:40 | |
| - Icy schreef:
- Brandon. schreef:
- Icy schreef:
- Ik wil in de douche maar er is bezoek
dus nu moet ik wachten tot dat bezoek weg is & mannn ik moet dit weekend studeren voor wiskunde en ik ga het zo niet kunnen he dat wordt echt een onvoldoende voor maandag ik trip hem nu al ik kan geen f*cking bewijzen doen echt jesus ik ga doooood Ik ook D: *HIGH FIVE* Moet jij ook allemaal van die bewijzen leren voor meetkunde? D: Want das m'n hele meetkunde en like echt ik kan da niet
Ik moet bewijzen geven van evenredigheden, zeeer nuttig. - Spoiler:
Nee toch niet.
achja, over vijf minuten ga ik terug studeren. xD |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 17:43 | |
| Ik zou op zich wel een kittypet willen... Dat kerstevenement dat geplaatst gaat worden trekt me enorm.
Is een kittypet aan te raden? |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 17:45 | |
| - Brandon. schreef:
- Icy schreef:
- Brandon. schreef:
- Icy schreef:
- Ik wil in de douche maar er is bezoek
dus nu moet ik wachten tot dat bezoek weg is & mannn ik moet dit weekend studeren voor wiskunde en ik ga het zo niet kunnen he dat wordt echt een onvoldoende voor maandag ik trip hem nu al ik kan geen f*cking bewijzen doen echt jesus ik ga doooood Ik ook D: *HIGH FIVE* Moet jij ook allemaal van die bewijzen leren voor meetkunde? D: Want das m'n hele meetkunde en like echt ik kan da niet
Ik moet bewijzen geven van evenredigheden, zeeer nuttig.
- Spoiler:
Nee toch niet. achja, over vijf minuten ga ik terug studeren. xD Kheb vandaag mn hele cursus al eens gelerd van wiskunde en bewijzen van evenredigheden? ._. ik moet zo van driehoeken & hoeken doen zo van "twee hoeken vaarvan de benen paarsgewijs evenwijdig zijn in dezelfde zin zijn even groot" en dan een hele rimram die dat aantoont maar nog tig keer moeilijkere bewijzen ook van middelparallel enalles |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 17:47 | |
| - Dogdance schreef:
- Ik zou op zich wel een kittypet willen... Dat kerstevenement dat geplaatst gaat worden trekt me enorm.
Is een kittypet aan te raden? Ten eerste, dankje evenmentwasstiekemmijnidee :3en ten tweede, ja zeker, ik vind het echt heel leuk : D @Laura, Gadverdamme, dat klinkt... wiskunde xD wateenrotvak |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 17:48 | |
| - Dogdance schreef:
- Ik zou op zich wel een kittypet willen... Dat kerstevenement dat geplaatst gaat worden trekt me enorm.
Is een kittypet aan te raden? Ik zou het zelf niet aanraden, aangezien die voornamelijk binnen zitten dus veel posten met ze zit er niet in.. Maar, het is jouw keus. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 17:52 | |
| - Ghostkit. schreef:
- Dogdance schreef:
Is een kittypet aan te raden? Ik zou het zelf niet aanraden, aangezien die voornamelijk binnen zitten dus veel posten met ze zit er niet in..
Maar, het is jouw keus. Discusietijd,woehahahahaaaEigenlijk kan je veel meer met een kittypet doen dan je denkt. Het punt is gewoon dat de vrijheid die je met een kittypet groot is, waardoor je niet zeker bent wat je wel en niet mag doen. En dat schrikt mensen denk ik af. Maar een kittypet spelen is erg leuk, hun naïeve karakter en zo, Het is gewoon helemaal anders dan een clankat, waardoor het wel lijkt dat je er weinig mee kan, maar het eigenlijk erg interessant is. (; |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 17:54 | |
| Ik zit te twijfelen om er eentje aan te maken, maar ga het niet doen, misschien dat ik Breeze uiteindelijk Kittypet laat worden als ze geheel volgroeid is, alleen dan is juist de lol, van het kittypet-zijn er af, ach ik zie wel x'D |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 17:55 | |
| Omg, we waren mega laat dus was er niemand meer onderweg naar de klassen en heb ik de hele tijd met m'n crush gewandeld & gepraat. Hij startte het gesprek! :DD Aangezien 'ie bij mij op de schoolbus zit c: *Is happy*
Ik weet er bestaan vele A**holes maar deze is echt charmant en aardig :3 |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 17:56 | |
| Cees, IK BEN ZO VERLIEFD OP MILKYKIT D: |
|
| |
♥ I believe i can fly ~ ♥ 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 17:57 | |
| Een kittypet is véél leuker dan je denkt, echt xD Gewoon doen, het is echt heel leuk om er een te spelen. Lol, nadat ik little had aangemaakt kwamen opeens heel wat kittypets weer terug actief etc. xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 17:58 | |
| - Wolftail schreef:
- Omg, we waren mega laat dus was er niemand meer onderweg naar de klassen en heb ik de hele tijd met m'n crush gewandeld & gepraat. Hij startte het gesprek! :DD Aangezien 'ie bij mij op de schoolbus zit c:
*Is happy*
Ik weet er bestaan vele A**holes maar deze is echt charmant en aardig :3 Awww «3 That's so cute :3 |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 17:59 | |
| @ Lyra, Thank you (I think) x'D @ Linn, Nja, denk dat ik het een tweede kans ga geven :'] Had het al eens gedaan, maar nooit echt iets met dat account gedaan x3 Dhino, Here I come! :3 |
|
| |
Chris Styles ♥ 85 Actief
| |
| |
|
| |
Faye 215 Actief
| |
| - Ghostkit. schreef:
- Dogdance schreef:
Is een kittypet aan te raden? Ik zou het zelf niet aanraden, aangezien die voornamelijk binnen zitten dus veel posten met ze zit er niet in..
Maar, het is jouw keus. Buitenkatten bestaan ? ... -pointstoAmore- |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 18:02 | |
| Ghege, Dhino is eigenlijk helemaal geen buitenkat, maar dat wordt hij nu wel :'] |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 18:06 | |
| Ik ga denk ik een Kittypet proberen, het beestje sterft maar als het niet leuk is of gaat naar de acc markt.
Nu nog een uiterlijk en een naam. |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 18:07 | |
| Daar heb ik het lekker makkelijk mee x'D *Kijkt naar de kat van de schuin-overburen die af en toe langskomt* Edit: Eigenlijk, daar ging mijn goede voornemen om het eens met wat minder accounts te doen :'] |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 18:11 | |
| Ik ben eigenlijk veel te veel zoets aan het eten en dat is never-good voor m'n huid ;3 Achja xD *Eet verder het snoep op* |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 18:11 | |
| |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 18:12 | |
| - Milkykit schreef:
- Geef het dan aan mij =D
Blijf lekker verder dromen joh ;3 |
|
| |