Algemene Onzin Topic - Pagina 15

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende
Carrionpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 DPKsfdL
L I N N
331
Actief

CAT'S PROFILE
Carrionpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:17

Kiara schreef:
xD

Miss. komt ze niet on he xD
Nee, maar dan wacht ik gewoon tot ik haar weer spreek, right? c: Ik ga heus niet uren liggen wachten en kijken of ze online komt hoor xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Penelope.
Member
102
Actief

CAT'S PROFILE
Penelope.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:18

Kan echt niemand me dan helpen?
Icy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:19

Alright..

I cried.

Er moet een wonder gebeuren om een door te zijn voor Informatica.

Geschiedenis kan ik zo oprammelen al wat je wilt
en informatica
is
gewoon
flut
Sad
Penelope.
Member
102
Actief

CAT'S PROFILE
Penelope.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:21

Wat is dat voor vak?

Ben nieuwsgierig.

Carrionpaw
Member
L I N N
331
Actief

CAT'S PROFILE
Carrionpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:34

''Hmpf. Een clan kat zijn is nog altijd beter dan een Kittypet. Ik kan Thunderclan trouwens amper een clan noemen maar goed. Ik heb een hekel aan die kater. Zijn naam alleen al doet mij walgen. Ik haat vrolijkheid, bloemen, licht en nog meer snoezenpoezen gedoe. '' Zacht grinnikte hij. "Kittypets, ik walg van hun vrolijke gedoe en hun veilige leventjes bij de twolegs. Alsof ze niet voor zichzelf kunnen zorgen, ze zijn een schande voor de katten." Siste hij diep, zijn toon was donkerder geworden dan de toon die hij eerder had. Deze kater beviel hem wel, hij was niet zoals de rest. De katten die hij allemaal met liefde hetzelfde noemde als die verschrikkelijke kittypets. Nee, de clans waren niets meer waard. Ze waren soft geworden, veel te soft. ''Ik dacht dat ik er hier vanaf zou zijn. Jullie territorium is dan misschien wel een verbetering. Shrewleap, die nu om een of andere reden de leiding heeft is soft. Ik snpa niet wat er met Brokenstar is. In zijn tijd kon je de Shadowclan met recht, Shadowclan noemen. '' Spottend gegrinnik verliet zacht zijn mond. "Je hoeft me niets te vertellen over Shrew, ze is mijn mentor tenslotte. Ik kan haar niet uitstaan, en als ik was ouder was geweest dan had ik er met mijn eigen klauwen voor gezorgd dat ze nooit de leider rang zou krijgen. En daar bedoel ik niet mee doden, want dan zou ze te makkelijk af zijn," De woorden sijpelden gewoon uit zijn mond van argwaan. Hij had nu al een hekel aan de poes. ''Ach, misschien mocht die kittycat me niet omdat ik zijn vriendjes om legde. Hij heeft genoeg redenen om mij te haten, ik haat hem ook. Elke moord die ik heb gepleegd deed ik met plezier, ik vind het geweldig om te spelen met de draad van het leven'' Zijn blik gleed even naar de steen die de kater wegduwde, en knikte zacht nadat hij gesproken had. "Ze zeggen dat wraak het zoets is, maar als je een angstige, smekende kat onder je klauwen hebt liggen dan is de macht die je over die persoon hebt het beste wat je overkomt." Grinnikte hij zachtjes terwijl hij zijn ijzige gele blik vooruit richtte. ''De katten van tegenwoordig zijn gewoon steeds softer, het irriteert me vreselijk. '' "Vooral Shadowclan is enorm soft geworden de laatste tijd, het lijkt wel alsof die kittypets van thunderclan ze veranderd hebben. Deze clan hoort plannen te smeden voor oorlog, deze clan hoort meer territorium te hebben, de zwakke aanvallen.. daar waren wij voor bedoeld. Maar nee, Brokenstar verslapte en de clan verslapte met hem mee."

N I E U W E SHEET POWERS ;D
Foxstream
Member
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:37

Oeh, nice job Linn ;D
Penelope.
Member
102
Actief

CAT'S PROFILE
Penelope.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:39

waarom antwoord niemanmd mijn vraag?
Spider
Member
Assie
178
Actief

CAT'S PROFILE
Spider
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:43

Zo zwaar ***

Ik haat het
En alweer lekker koude vingers
NICE!!
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:43

Informatica is javascript codes etc etc etc
zoek es op xD
Maywood
Member
Niez
4
Actief

CAT'S PROFILE
Maywood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:45

Hi people ;3
Brandon.
Member
Herbert Herbert Herbert
296
Actief

CAT'S PROFILE
Brandon.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:46

EINDELIJK KLAAR MET FRANS. O____O
IK. HEB. COLA. NODIG.
*heeft zeker 7 uur Frans gestudeerd vandaag*
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:48

It still feels wonderfull that I talked to my crush today, FOR MY VERY FIRST TIME ;3
He's such a nice boy to talk to. He ignore's nobody, has that attractive voice, and omg<'333
I have to stop fangirlin' him xD
Maywood
Member
Niez
4
Actief

CAT'S PROFILE
Maywood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:49

Net season finale van The Vampire Diaries gezien <3
Penelope.
Member
102
Actief

CAT'S PROFILE
Penelope.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:51

Icy, bedankt.

maar ik bedoelde een andere vraag.

hulp voor een site
Amore
Member
Faye
215
Actief

CAT'S PROFILE
Amore
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:52

Maywood ? giorjknfbnmvfd

Maywood heet een manegepony bij mij x3
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:52

Maywood schreef:
Net season finale van The Vampire Diaries gezien <3

welk seizoen? :p

Ik heb tot seizoen 2 helemaal gezien dus als het seizoen 3 of 4 is nie spoileren x3
Penelope.
Member
102
Actief

CAT'S PROFILE
Penelope.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:54

Penelope. schreef:

hulp voor een site gezocht

dringend
Amore
Member
Faye
215
Actief

CAT'S PROFILE
Amore
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:56

MAYWOOOOD:
Foxstream
Member
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:57

ZWARTE PIEEET 8D
Maywood
Member
Niez
4
Actief

CAT'S PROFILE
Maywood
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedo 6 dec 2012 - 20:58

@Icy,
Season 2, ben nu begonnen aan season 3 (:

@Amore,
OMG, wat een coole knol is dat! Hij/zij is smexy wit, ik hou van schimmeltjes <3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: