We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 21:55
@Indi: Ik heb een vriendin van west-vlaanderen die van Oostende verhuisd is naar hier :p Maar waar woont gij in W-vl.? :p Langs de kanten van Kortrijk of meer richting de kust? xD Of ergens in het midden waar er nie echt een richting aan te duiden is xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 22:04
@Icy, Kortrijk jup, de gezelligste stad om 's avonds een ommetje te maken Maar ik woon in een gemeente er niet ver van, zo'n 30 min fietsen naar m'n school(bij het station dus)
Nou nog Spider's nieuwe avatar instellen en gaan slapen
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 22:09
Haha geesten? Heb deze avond nog de geest van onze overleden hond gezien, echt weird, ik zag gewoon Timon naar de eetbak lopen, terwijl het Indi m'n kat was Ach ja, al langer bekend dat geesten bestaan hoor
@Bone, I like ghosts, maar ben niet goed in banners, en heb zelf nog twee/drie als je die ene meerekent die niet van mij is, forums te onderhouden/beheren
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 22:21
Plots mn neus gaan bloeden tijdens hond uitlaten. Had geen zakdoekjes bij me. T lijkt daar nu alsof iemand heeft gevochten. De sneeuw helemaal rood. En het houd maar nie op xD
Spider
Member
Assie 178 Actief
CAT'S PROFILE Age: 9 yr but I live forever Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 22:23
OMG ik wil ook sneeuw, maar langs de andere kant ook weer niet
Lekker belgische sneeuw: Vieze brei ja
Urgh heb echt geen zin om af te sluiten, maar kan lekker niet veel meer doen dan jullie lastig vallen, en een pijne nek kweken
So ciao
Smoketear
StarClan
Nath 1391 Actief
CAT'S PROFILE Age: ||"My life ended by 45 moons"|| Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 dec 2012 - 22:28