|
|
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 dec 2012 - 22:48 | |
| Ik heb zin om vragenlijstjes te doen xD |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 dec 2012 - 23:07 | |
| - Dogdance schreef:
- Featherkit. schreef:
- Dogdance schreef:
- Featherkit. schreef:
- Prrt. Geen probleem, waardeer het dat je me niet negeert ^^
Is ook weer typisch: gaan ze begrippen vragen die niet in het boek staan D: En google helpt me ook niet ;w; Vorig jaar gehad, welke begrippen? Nou, de vragen zijn nogal vaag geformuleerd: ik kreeg ze van een vriendin van me en ze wist het allemaal niet meer zo goed. 1. Als je een beroep opdoet, wat is het verschil (wel en open afdwingen) 2. Twee voorbeelden van overlappen rechten En ik weet dus niet wat overlap is bij rechten en ook niet het verschil tussen dat afdwingen en zo.
Dat klinkt niet als iets wat ik heb moeten leren voor Maatschappijleer... :S Sorry, ik kan je niet verder helpen. Gaat dat overlappen niet over die rechthoek? Met linkse en rechtse partijen? |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 dec 2012 - 23:09 | |
| Wanneer je niet kunt slapen en je een volle tas koffie hebt gemaakt die je helemaal opdrong en uiteindelijk bleek het dat er azijn inzat. Great ._. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 dec 2012 - 23:10 | |
| Je maakt koffie.. Als je niet kan slapen? x'D |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 dec 2012 - 23:17 | |
| - Littlepaw schreef:
- Dogdance schreef:
- Featherkit. schreef:
- Dogdance schreef:
- Featherkit. schreef:
- Prrt. Geen probleem, waardeer het dat je me niet negeert ^^
Is ook weer typisch: gaan ze begrippen vragen die niet in het boek staan D: En google helpt me ook niet ;w; Vorig jaar gehad, welke begrippen? Nou, de vragen zijn nogal vaag geformuleerd: ik kreeg ze van een vriendin van me en ze wist het allemaal niet meer zo goed. 1. Als je een beroep opdoet, wat is het verschil (wel en open afdwingen) 2. Twee voorbeelden van overlappen rechten En ik weet dus niet wat overlap is bij rechten en ook niet het verschil tussen dat afdwingen en zo.
Dat klinkt niet als iets wat ik heb moeten leren voor Maatschappijleer... :S Sorry, ik kan je niet verder helpen. Gaat dat overlappen niet over die rechthoek? Met linkse en rechtse partijen? Ik weet het niet. Er staat helemaal niets over in mijn boek en toch moet ik het kennen D: |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 dec 2012 - 23:29 | |
| wow ik ben slecht in engels xD
als je wilt weten hoe slecht kijk dan het nieuwste bericht bij de english rpg xD |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 dec 2012 - 23:29 | |
| - Blossompaw schreef:
- Je maakt koffie.. Als je niet kan slapen? x'D
Yush c: |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 dec 2012 - 23:41 | |
| Zo, eindelijk Madvoice's idee uitgewerkt, in grote lijnen x'D
Nu kijken of 't mag, want anders moet ik iets anders gaan verzinnen :') |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 dec 2012 - 0:09 | |
| Kkjbqdflvjegbvolygerfvb Waarom wilt iedereen Spottedleaf's lettertype ;-;' |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 dec 2012 - 0:09 | |
| -Gaap- Nu ben ik weer bij. Trouwens, ik maak de katjes niet zelf, ik heb ze van een spelletje. Even voor de duidelijkheid. Ik bewerk ze meestal alleen iets. (Soms wat erg) |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 dec 2012 - 0:13 | |
| @Dogdance, zou je btw een topic willen met Wolftail? Zal denk ik best wel epic zijn (': And no I won't forget to react on our topic Spottedleaf x Dogdance. It's just, my inspiration level with Spottedleaf = zero (: |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 dec 2012 - 0:26 | |
| - Wolftail schreef:
- @Dogdance, zou je btw een topic willen met Wolftail? Zal denk ik best wel epic zijn (':
And no I won't forget to react on our topic Spottedleaf x Dogdance. It's just, my inspiration level with Spottedleaf = zero (: Oh dat is prima. En geloof me, ik heb ook verschrikkelijk veel moeite om op dat topic te reageren, inspiratie is daar ook zeer laag. Zullen we daar anders een einde aan breien? |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 dec 2012 - 0:32 | |
| - Dogdance schreef:
- Wolftail schreef:
- @Dogdance, zou je btw een topic willen met Wolftail? Zal denk ik best wel epic zijn (':
And no I won't forget to react on our topic Spottedleaf x Dogdance. It's just, my inspiration level with Spottedleaf = zero (: Oh dat is prima. En geloof me, ik heb ook verschrikkelijk veel moeite om op dat topic te reageren, inspiratie is daar ook zeer laag. Zullen we daar anders een einde aan breien? Goed idee! Ik zal morgen of straks nog een keer reageren als afsluiter. (: Dat gebeurd er nou eenmaal als je post op een topic dat zo goed over niks gaat.. x'D Maar oke, ik zal wel eens een topicje maken en je dan op tijd eens sein geven. |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 dec 2012 - 0:45 | |
| - Wolftail schreef:
- Dogdance schreef:
- Wolftail schreef:
And no I won't forget to react on our topic Spottedleaf x Dogdance. It's just, my inspiration level with Spottedleaf = zero (: Oh dat is prima. En geloof me, ik heb ook verschrikkelijk veel moeite om op dat topic te reageren, inspiratie is daar ook zeer laag. Zullen we daar anders een einde aan breien? Goed idee! Ik zal morgen of straks nog een keer reageren als afsluiter. (: Dat gebeurd er nou eenmaal als je post op een topic dat zo goed over niks gaat.. x'D Maar oke, ik zal wel eens een topicje maken en je dan op tijd eens sein geven. Prima! |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 dec 2012 - 1:20 | |
| |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 dec 2012 - 1:30 | |
| |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 dec 2012 - 1:35 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 dec 2012 - 7:45 | |
| Goedemorgen :3 !
Op naar mijn werk, de laatste maand. Ik heb het afgezegd voor volgend jaar... |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 dec 2012 - 8:46 | |
| - Wolftail schreef:
- Kkjbqdflvjegbvolygerfvb
Waarom wilt iedereen Spottedleaf's lettertype ;-;' Weet niet, ik niet |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 dec 2012 - 9:18 | |
| - Creamypaw schreef:
- Goedemorgen :3 !
Op naar mijn werk, de laatste maand. Ik heb het afgezegd voor volgend jaar... Veel succes! #Longtail, x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|