Family? - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Family?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Fluffykit*
Member
Family? - Pagina 4 DPKsfdL
Tessa
27
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffykit*
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 22:06

Ik heb het hele topic verwijderd, maar ik ben niet helemaal meer mee, wie is nu vader enz???
Terug naar boven Ga naar beneden
Waterrose
Member
Viktor
8
Actief

CAT'S PROFILE
Waterrose
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 16:55

Euhm, is Waterrose nog de moeder... Of niet? Ik heb haar overgenomen, en vraag me af of dat dit nog door gaat om haar actief te maken =)
Musicheart
Member
170
Actief

CAT'S PROFILE
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitimema 28 jan 2013 - 2:09

Eh....... forest moet zich aanmelden bij een nestje en flufflykit kan helaas niet meer geboren worden (zei blackrose) want je had al gepost in de real rpg.....

Waterrose mag wel moeder zijn, we kunnen doen dat de vader dood ofzo is want tigerstorm is weinig online. En dan maak jij waterrose een kitten search topic? Als Stormstar weer nestjes aanmeldingen open laat gaan dan..
Sidepaw
Member
Viktor
115
Actief

CAT'S PROFILE
Sidepaw
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitimema 28 jan 2013 - 7:52

Fluffykit heeft de post in de rpg verwijderd, verder had ze nog niets gepost, dus ik denk dat dat niet erg is? Maar voor kittens te zoeken, moet de Riverclan open zijn, en dat kan nog wel even duren Wink en zouden we niet gewoon een nestje doen met 2 kittens dan? In de plaats van nog een zoektopic te openen
Phanter
Member
marijn
142

CAT'S PROFILE
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 23:25

Dat kan ook als iedereen er mee eens is.

Maar wie is nu moeder, spotnose, of waterrose?

maar aangezien je niet 123partners mag worden, dan doen we dat de vader dood is of dat hij de moeder alleen liet?
Fluffykit*
Member
Tessa
27
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffykit*
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitimedi 5 feb 2013 - 21:24

Waterrose is dan de moeder, en ik moet dan nog geboren worden? en k'vind zeker een goed iddee ddat de vader de moeder alleen heeft gelate xx
Dawnheart
Member
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitimema 11 feb 2013 - 23:32

Goed.
Nu dus wachten tot stormstar nestjes accepteert, en een kitten search topicje aan maken.

(Wat wel een tijd kan duren)
Glidingspear
Member
Viktor
152
Actief

CAT'S PROFILE
Glidingspear
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 10:09

Zou je het niet gewoon bij twee kittens houden? Het is maar een idee (ik ben Waterrose (; )
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 14:53

Is goed.

Maar nog steeds wachten tot dat storm nestjes accepteerd.
Fluffykit*
Member
Tessa
27
Actief

CAT'S PROFILE
Fluffykit*
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 21:07

jeej, we kunnen bijna starten met posten xP

dus, vader heeft moeder (waterrose) achtergelaten, en forest en me worden geboren?
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitimedi 12 feb 2013 - 21:46

Jup. But frist we have to wait.

And when stormstar accepts,

We have to wait again XD

(Want je moet eerst ongeveer geloof ik volgensmij 1 week in real wachten denk ik.)
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 2:03

Eventjes zodat we dit topic niet meer vergeten wat plaatsen :p

Maar we moeten nog steeds wachten.. heel misschien kunnen we beter van clan veranderen als het echt te lang duurt :S (ThunderClan dan..)

Iniedergeval: Ik ga forest bespelen, van geboorte, kitten, apprentice, warrior, (deputy of leader misschien?) elder, dood.

Maar willen jullie nog steeds?
SAMENVATTING:
Waterrose is zwanger geworden van een kater die haar in de steek liet. Dan worden fluffy, en forest geboren..
En de rest komt in de toekomst xD

*vind het zielig voor Spotnose dat ze geen moeder meer kan zijn, maar vind het zielig voor Waterrose als Spotnose moeder word en zei niet* Waarom heb ik zo snel medelijden, waarom?
James
Member
Family? - Pagina 4 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitimevr 31 mei 2013 - 21:56

Wel, ik heb Waterrose overgenomen van een vriendin, als je liever hebt dat Spottednose de moeder wordt, geen probleem, ik ga haar waarschijnlijk toch nooit écht actief kunnen krijgen doordat ik buiten dit niet echt iets anders heb om verder mee te gaan, ik zal Fluffy of Tessa even vragen online te komen voor dit eventueel verder te bespreken.
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitimema 10 jun 2013 - 20:59

Okay, maar jij mag wel ;p
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Family?   Family? - Pagina 4 Icon_minitime

Family?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: