|
|
Tessa 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? za 12 jan 2013 - 22:06 | |
| Ik heb het hele topic verwijderd, maar ik ben niet helemaal meer mee, wie is nu vader enz??? |
|
| |
Viktor 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? za 26 jan 2013 - 16:55 | |
| Euhm, is Waterrose nog de moeder... Of niet? Ik heb haar overgenomen, en vraag me af of dat dit nog door gaat om haar actief te maken =) |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? ma 28 jan 2013 - 2:09 | |
| Eh....... forest moet zich aanmelden bij een nestje en flufflykit kan helaas niet meer geboren worden (zei blackrose) want je had al gepost in de real rpg.....
Waterrose mag wel moeder zijn, we kunnen doen dat de vader dood ofzo is want tigerstorm is weinig online. En dan maak jij waterrose een kitten search topic? Als Stormstar weer nestjes aanmeldingen open laat gaan dan.. |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? ma 28 jan 2013 - 7:52 | |
| Fluffykit heeft de post in de rpg verwijderd, verder had ze nog niets gepost, dus ik denk dat dat niet erg is? Maar voor kittens te zoeken, moet de Riverclan open zijn, en dat kan nog wel even duren en zouden we niet gewoon een nestje doen met 2 kittens dan? In de plaats van nog een zoektopic te openen |
|
| |
marijn 142
| |
| Onderwerp: Re: Family? di 29 jan 2013 - 23:25 | |
| Dat kan ook als iedereen er mee eens is.
Maar wie is nu moeder, spotnose, of waterrose?
maar aangezien je niet 123partners mag worden, dan doen we dat de vader dood is of dat hij de moeder alleen liet? |
|
| |
Tessa 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? di 5 feb 2013 - 21:24 | |
| Waterrose is dan de moeder, en ik moet dan nog geboren worden? en k'vind zeker een goed iddee ddat de vader de moeder alleen heeft gelate xx |
|
| |
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Family? ma 11 feb 2013 - 23:32 | |
| Goed. Nu dus wachten tot stormstar nestjes accepteert, en een kitten search topicje aan maken.
(Wat wel een tijd kan duren) |
|
| |
Viktor 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? di 12 feb 2013 - 10:09 | |
| Zou je het niet gewoon bij twee kittens houden? Het is maar een idee (ik ben Waterrose (; ) |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Family? di 12 feb 2013 - 14:53 | |
| Is goed.
Maar nog steeds wachten tot dat storm nestjes accepteerd. |
|
| |
Tessa 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? di 12 feb 2013 - 21:07 | |
| jeej, we kunnen bijna starten met posten xP
dus, vader heeft moeder (waterrose) achtergelaten, en forest en me worden geboren? |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Family? di 12 feb 2013 - 21:46 | |
| Jup. But frist we have to wait.
And when stormstar accepts,
We have to wait again XD
(Want je moet eerst ongeveer geloof ik volgensmij 1 week in real wachten denk ik.) |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Family? vr 31 mei 2013 - 2:03 | |
| Eventjes zodat we dit topic niet meer vergeten wat plaatsen :p
Maar we moeten nog steeds wachten.. heel misschien kunnen we beter van clan veranderen als het echt te lang duurt :S (ThunderClan dan..)
Iniedergeval: Ik ga forest bespelen, van geboorte, kitten, apprentice, warrior, (deputy of leader misschien?) elder, dood.
Maar willen jullie nog steeds? SAMENVATTING: Waterrose is zwanger geworden van een kater die haar in de steek liet. Dan worden fluffy, en forest geboren.. En de rest komt in de toekomst xD
*vind het zielig voor Spotnose dat ze geen moeder meer kan zijn, maar vind het zielig voor Waterrose als Spotnose moeder word en zei niet* Waarom heb ik zo snel medelijden, waarom? |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? vr 31 mei 2013 - 21:56 | |
| Wel, ik heb Waterrose overgenomen van een vriendin, als je liever hebt dat Spottednose de moeder wordt, geen probleem, ik ga haar waarschijnlijk toch nooit écht actief kunnen krijgen doordat ik buiten dit niet echt iets anders heb om verder mee te gaan, ik zal Fluffy of Tessa even vragen online te komen voor dit eventueel verder te bespreken. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Family? ma 10 jun 2013 - 20:59 | |
| Okay, maar jij mag wel ;p
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Family? | |
| |
|