|
|
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 22:47 | |
| Kan ja.
Maar dan kunnen we altijd nog doen als tigerstorm toch wel wilt dat hij vader is xD
maar wil waterrose nog ? PM haar anders, en is ze wel beetje actief? |
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 22:49 | |
| Ze is gister nog online gekomen, dus ik PM wel even. Anders zou ik ook nog wel moeder willen spelen, heb genoeg accounts namelijk x3 |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 22:51 | |
| Nouja jij lijkt me wat actiever :3
en ik heb eig maar één poes in de rivierclan en forestkit xD
maar dit word wel me eerste geboorte topic dus verwacht niet iets super langs xD |
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 22:54 | |
| Het liefts doe ik het met Blackrose, maar dan ben ik geen zus meer. Ik ben nog wel zus van Kittypaw dus die is dan ook geen zus van forestkit en fluffykit.
Fluffykit en Forestkit blijven wel nog gewoon familie :3 |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 23:00 | |
| Is goed trouwens, if u want, kun je ook kittypaw als je kitten doen die al wat ouder is want zij is eigenlijk al moederloos xD en als je niet wil maakt niet uit. Dus blackrose is moeder & fluf & forest zijn kittens? En de vader is in starclan zeg maar? xD |
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 23:06 | |
| Ja, dat klopt :3 Maar zoals ik het begrepen heb is Forest nog niet geboren. En Fluf en Kitty wel al. Dus zullen we dan doen dat Fluf en Kitty van een eerder nestje zijn? |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 23:09 | |
| Ok, maar ik zou t leuk vinden als fluf ook geboren moet worden :3 maar goed als je dat niet wilt ok |
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 23:11 | |
| Ik wist niet dat Fluf nog niet geboren was x3 Dan doe ik wel een nestje met Forest en Fluffy ;3 |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 23:14 | |
| Okeee... IK WIL POSTEN >:3 maar fluf is niet online en ik weet niet of ze dit goed vind, en waterrose het goed vind en tigerstorm... :l |
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 23:22 | |
| Ik kom er net achter dat fluffykit al een topic heeft gedaan dus dan kan ze niet meer geboren worden. Dus dan word alleen Forest geboren :3 |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 23:28 | |
| Oh.
Miss zoeken naar nieuwe zusjes of broertjes dan :3
miss moet je een topic maken een nieuwe waarin je kittens zoekt die nog geboren moeten worden & de vader dood is ofzo. En dan is forest al een van je kittens. Want anders is hij eenzaam als hij als enigste geboren word..
Als je dat doet mag ik dan mee beslissen?
PS: '':3'' is mijn smiley >:3 xD |
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 23:35 | |
| Is Kitty dan nog steeds van een eerder nestje?
Even samengevat: Blackrose is zwanger van een kater die dood of weggelopen is. Bij de bevalling krijgt ze Forestkit en nog andere kittens...
Zoiets x3
PS: '':3'' is also mine O.o |
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 23:40 | |
| Ja dan is kitty eerder ^^ mijn kat heet kitty eigenlijk o.O
en ja is goed dan, maak je het meer kittens gezocht topic dan? En miss komt er dan ook iemand antwoorden die 'vader' wil zijn, maar denk dat je dan geen partners mag zijn maar je kunt doen dat hij geen partner meer wou zijn, maar wel de vader is.
zoiets?
PS: '':3'' is an awesome smiley :3
|
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 23:49 | |
| Als iemand zich vrijwillig aanmeld als partner zonder dat er een speciaal topic word voor gemaakt, dan mag het wel [denk ik].
Oke, dan maak ik later dat topic aan en Kittypaw is van een eerder nestje <3.
PS: '':333333" Rulez xD
|
|
| |
170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 23:51 | |
| Okey
just say when the topic is there.~
PS: :3 :3 :3 :3 :3 :3 :3 :3 :3 :3 :3 :3 |
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 27 dec 2012 - 23:58 | |
| Okey dan zal ik wel even PM'en :3 :3 :3 :3 |
|
| |
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Family? vr 28 dec 2012 - 0:05 | |
| Wanneer komt die zo ongeveer? - kan niet w8en tot te beginnen met posten :3 -
Ik wil ook wel maken anders. |
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? vr 28 dec 2012 - 0:26 | |
| Komt morgen avond, ik wil het een beetje speciaal enzo maken C: |
|
| |
150 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Family? vr 28 dec 2012 - 7:47 | |
| -DP-
Ik doe de bevalling toch met Spotnose, dat past beter bij haar karakter. Het is een beetje onduidelijk allemaal, dus ik schrijf (alweer) een samenvatting.
Spotnose is zwanger van Forestkit en nog andere kittens. Kittypaw is van het tweede nestje van Spotnose net zoals Fluffykit. Blackrose blijft de zus van Kittypaw en Fluffykit.
Als je iets wil aanpassen PM dan even naar Spotnose. En het topic maak ik nog steeds vanavond aan :3
|
|
| |
Tessa 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Family? do 10 jan 2013 - 18:41 | |
| ik weet da ik al een topi hab, maar ik was van plan het te verwijderen omdat het afgesproken was dat ik en forest nog geboren moesten worden, ... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Family? | |
| |
|
| |
|