|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:08 | |
| - Hollypaw schreef:
- Welk Pokémon forum o3o?
Er waren er drie waar ik op heb gezeten :3
@ Softcream; Sorry for ignoring you, very poor lil' person I don't know. Maar het enige wat ik kan zeggen is: Poor u. Want ikzelf scoor nooit zo super voor wiskunde dus heb ik niet het recht om te zeggen dat het dan wel meevalt. Ahem. Now I feel useless. Het heette ooit PokeRPG x3 |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:10 | |
| @ Softcream; Nou, je moet je geen angst laten aanpraten door mensen. Ik hoor juist dagelijks dat die examens wel meevallen, dus iedereen heeft zo hele verschillende verhalen ;p Maar als je alle formules gewoon goed kent etc, denk ik dat het wel goed komt. Of ja, ik weet niet wat voor soort wiskunde je hebt dus derp.
En no problemo o3o And again sorry for ignoring you. Nu voel ik me een b*tch D:
@ Shrewleap; En nu is 't Inciala. Wie was je daar o3o? Niet dat ik je herken of zo, ben er nooit echt actief geweest of zo =w= |
|
| |
Chris Styles ♥ 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:11 | |
| xD
Ik moet zo off mijn ma zeurt of ik beneden kom xP |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:11 | |
| Ik was Frosty daar, maar heb er ook nooit echt iets op gedaan x3 |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:13 | |
| Ik zit nog in 't eerste middelbaar dus zijn die examens nog allemaal nieuw xD Maandag komt er een nieuwe leerling die wss de examens niet zal hoeven mee te doen.. xD Het gaat over vanalles eigenlijk.. :F Don't feel like a b*tch D8 |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:16 | |
| Eerste middelbaar? Als in middelbare school? Ik snap het niet meer.
And I will try ;w; Maar ik vind negeren altijd zo b*tchy overkomen soms; tenzij ik gewoon echt níks te zeggen heb over iemands reactie ;}
@ Shrewleap; Hmn... Het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat er een ijsje was. Op die avatar en ik dat heel hip vond en waarschijnlijk heb ik het daarom onthouden.
Mweh, ik moet dingen doen maar ik heb geen zin D: |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:22 | |
| Hollypaw, wow, dat is lang geleden dat ik een Hollypaw heb gezien =3 |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:23 | |
| Eerste middelbaar.. Hoe leg ik 't uit xD Nou ja, ik weet niet hoe ze het in Nederland noemen.. Like eerste jaar in de hogere school? x'D
|
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:24 | |
| Chii, je wou topicje toch @dat Character ding topic van mij. xD |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:25 | |
| - Smoketear schreef:
- Chii, je wou topicje toch @dat Character ding topic van mij.
xD ..? O_O Wat heb ik gemist in de dagen dat ik weg was? xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:28 | |
| |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:29 | |
| - Wie vindt deze post goed gelukt? Eerlijk zeggen!:
Eerste herfstdag!
Gapend stond de kleine Rhymekit op. Een voor een opende haar groene ogen zich, en gluurden nieuwsgierig in het rond. Haar maagje knorde aanhoudelijk. Het zou een mooie dag worden, dacht ze vrolijk. Ze kwam tot de conclusie dat al haar broertjes en zusjes nog sliepen, maar daar had ze geen moeite mee. Ze herinnerde zich nog heel goed dat iedereen gisteren fluisterden over het seizoen Leaf-Fall! Enthousiast rende Rhymekit naar de ingang, ze was haar honger allang vergeten. Buiten rook het naar vochtige blaadjes, en de bomen waren kaal! Nouja, de struikjes die hier stonden wel dan, maar alleen dat al vond ze prachtig. Voorzichtig stapte ze op de knisperende blaadjes. Verbaasd sprong ze achteruit. Ze begon lekker te stampen in de bladerenhoop, net zolang totdat ze er moe van werd. Met pretlichtjes in haar ogen ging ze op een rots zitten en bedacht een mooi gedicht.
Zittend op een hoge steen Dwarrelen er blaadjes om mij heen Elke heeft een andere kleur Dat geeft Leaf-Fall nou juist zoveel fleur De lucht is niet meer onbewolkt En de rustige rivier die kolkt Maar ik vind Leaf-Fall fijn En als jij dat niet vindt Dan moet dat maar zo zijn!
Tevreden sprong Rhymekit weer van de rots. Dit gedichtje zou ze aan iedereen gaan vertellen! Ze stond al op het punt het aan haar moeder te vertellen, maar toen onderbrak iets anders haar. De honger knaagde aan de kleine kitten, en voor gezellig samen eten met haar familie was ze te laat. Vlug holde ze weer naar binnen, en ging opzoek naar eten en drinken. Toen bleef ze ineens stijf stil staan. Als ze wel op tijd was geweest, had ze nog steeds niet met haar hele familie kunnen eten. Haar vader ontbrak. De drang om haar vader te vinden, kon ze nauwelijks weerstaan. Maar het kon niet, het was onmogelijk om als kitten te ontsnappen. Met een zucht stapte Rhymekit langzaam weer verder. Voor de zoveelste keer zou ze s'ochtends niks eten en drinken. Met nog een klaaglijke zucht zakte ze weer in haar eigen mosbed. Ze was Leaf-Fall even vergeten.
|
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:30 | |
| |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:35 | |
| |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:35 | |
| @ Graystripe..; Hoe mag ik je noemen, dit gaat verwarrend worden ben ik bang x') En ik snap het ~ Want ik was heel eventjes mindfck'd x') Ik vind je os btw genius. Luv it.
@ Smoketear; Nu denk ik hieraan: A wild Hollypaw appeared!
@ Waz; Ghehe, thanks for the laughs XD Zij het zo dat ik minecraft... Ik heb er niks mee dus heb ik dat filmpje niet afgekeken o3o
Ik denk dat ik maar eens ga douchen n_n |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:38 | |
| Je mag me 'Chi' noemen. (: Ik heb btw Graystripe overgenomen van Night, dus denk niet dat ik d'r ben x'D
Nu zou ik eigenlijk moeten studeren voor Wiskunde & taak maken van Techniek. F*ck that x'3 |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:38 | |
| -ziet ineens Hollypaw staan-
NOOR YOU BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LET ME LOVE YOU |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:39 | |
| net een mobiel sokje gemaakt ^.^ Nu hem versieren... alleenn... hoe? |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 nov 2012 - 20:42 | |